Bron: De Stentorquote:Overheidsgebouwen Libië in brand
in de Libische hoofdstad Tripoli staat in brand, meldde een verslaggever van persbureau Reuters ter plaatse.
Bovendien hebben betogers in Tripoli volgens andere getuigen ook politiebureaus en lokale kantoren van de Volkscomités in brand gestoken. De hoofdkantoren van de staatstelevisie en staatsradio zijn volgens hen geplunderd.
De uitzendingen van de staatstelevisie en radio waren zondagavond stopgezet. Ze zijn maandagochtend hervat.
Die hadden ook wat vaker 'nee' moeten horen.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:31 schreef Muridae het volgende:
[..]
Mooi overzicht van zn zonen.
http://www.guardian.co.uk(...)-colonel-gaddafi-son
Mwa, die kwam ook uit tripoli, of nietquote:
quote:NSlayton: Saif #Gaddafi just blamed #Canada for chaos. I think that's the first time someone's blamed Canada for war outside of South Park. #libya
Carthago toen hè. Idd. Daarom mijn reactie --->quote:Op maandag 21 februari 2011 10:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Mwa, die kwam ook uit tripoli, of niet![]()
Had zelfs bijna Rome veroverd![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Conquests_of_Hannibal
Ohja klopt, niet tripoli maar Tunis (dicht bij tunis, ben er geweest).quote:Op maandag 21 februari 2011 10:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Carthago toen hè. Idd. Daarom mijn reactie --->.
Toch lag dat meer in Tunesië.
Geband? Waar heb je het allemaal over man.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:00 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoe lang is Ayramehr geband trouwens?
Ja ja doei, kloon gebande blablaquote:Op maandag 21 februari 2011 11:04 schreef Achillius het volgende:
[..]
Als je beter had gelezen, dan had je kunnen zien dat ik de naam van diegene waarnaar gesuggereerd werd noemde, op de wijze die deze persoon gespeld heeft. Dat dit fout is, kan ik ook niet weten, omdat ik deze persoon niet ken.
#feb17 en #libya geloof ikquote:Op maandag 21 februari 2011 11:07 schreef Ulpianus het volgende:
Wat is een goede hashtag voor Libië tweets?
Ik denk ook omdat de protesten op een gruwelijke manier behandeld worden, als een vriend of familielid op zo'n manier omkomt of gewond raakt sta je meestal de volgende dag als hardst te schreeuwen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:07 schreef Zith het volgende:
Lijkt snel te gaan, misschien omdat Israel/EU/VS niet zoveel invloed hebben op de politiek daar en dus de dictator minder kunnen steunen.
quote:Telegraaf
ma 21 feb 2011, 11:10
Europeanen in Libië verschillend behandeld
PARIJS - Europese landen denken verschillend over de situatie van hun landgenoten in Libië. Frankrijk roept de circa 750 Fransen in Libië op het land te verlaten. Het land sluit ook de scholen die het beheert in Libië, meldde minister Laurent Wauquiez (Europese Zaken) maandag.
De Fransen hebben zelf circa dertig landgenoten geëvacueerd uit de stad Benghazi. Daar zijn gewelddadige conflicten zijn tussen opstandelingen en regeringstroepen. Maar het Duitse ministerie van Buitenlandse Zaken vraagt de Duitsers alleen de regio rond Benghazi te mijden.
Daarentegen hebben Oostenrijk en Turkije al vliegtuigen gestuurd om landgenoten op te halen. Een Turks vliegtuig, dat een begin moest maken met het ophalen van drieduizend landgenoten, mocht echter niet landen in Benghazi. Het toestel moest leeg terugkeren. Een Oostenrijks vliegtuig wacht op Malta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |