Jah, dat meen ik ook te zien ja. Misschien wordt ze daar rustig vanquote:Op maandag 21 februari 2011 03:18 schreef RiftNL het volgende:
Lol ze is zichzelf aan het vingeren lolllll
Denk dat ze dat expres niet doet, kandidaten zijn niet gek hequote:Op maandag 21 februari 2011 03:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
denk dat je dan wel wat meer geluid had gehad
als ze slapen welquote:Op maandag 21 februari 2011 03:19 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Denk dat ze dat expres niet doet, kandidaten zijn niet gek he
Neuhquote:Op maandag 21 februari 2011 03:19 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Denk dat ze dat expres niet doet, kandidaten zijn niet gek he
quote:Op maandag 21 februari 2011 03:21 schreef RiftNL het volgende:
Zag toch duidelijk een bepaalde handeling jij ook he Eric?
Het leek er beslist opquote:Op maandag 21 februari 2011 03:21 schreef RiftNL het volgende:
Zag toch duidelijk een bepaalde handeling jij ook he Eric?
Late dienst gehad tot half 2 dan nieuws kijken e.d.quote:Op maandag 21 februari 2011 03:15 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Hé Henk... ook weer van de partij? Ben jij alleen 's nachts thuis ofzo?
Ik ken het!quote:Op maandag 21 februari 2011 03:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Late dienst gehad tot half 2 dan nieuws kijken e.d.
Je moet er van houden, mijn keus is het nietquote:Op maandag 21 februari 2011 03:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had nog een paar mooie CAPs van Sofia vandaag, mag dat ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice ones!quote:Op maandag 21 februari 2011 03:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Sofia's eigen topic zeker!quote:Op maandag 21 februari 2011 03:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je, ik heb een paar wave files geplaatst in haar eigen topic, nice stuff :-)quote:Op maandag 21 februari 2011 03:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nice ones!Sofia had vandaag de Amy Winehouse-look! Stond haar overigens fantastisch: ze zag er top uit vandaag!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |