quote:Op maandag 21 februari 2011 00:50 schreef Smoofie het volgende:
HOpelijk, in het midden-oosten en China mag van mij een burgeroorlog ontstaan.
Geert schijt in zijn broek en kan vannacht niet slapen. Saif el-Islam in zijn nachtmerrie: "ISLAMIC EMIRATE IN THE MEDITERRANEAN MUWAHAHAHAHA"quote:Op maandag 21 februari 2011 00:48 schreef quirigua het volgende:
Overigens : wat kan die Saif LULLEN ,zeg ! Beter dan Rutte en Verhagen samen. Hele klus voor Geert om hem te matchen.
Hij loopt zelf over?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:38 schreef rakotto het volgende:
Beste libiers, we staan naast jullie in deze strijd.
Ik sla mezelf nog liever knock-out. Maar wel bedankt hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:00 schreef bokaal het volgende:
Voor wie niet in slaap kan komen vannacht. Hier nog een keer de hele speech van Saif El Islam Khadaffi:
(...)
Goya !! Dat schilderij in Prado, Madrid >quote:Op maandag 21 februari 2011 00:52 schreef AryaMehr het volgende:
Laten we dan in ieder geval hopen dat al deze revoluties hun eigen kinderen straks ook niet opeten.
Of lees gewoon (een deel van) de tekst hier:quote:Op maandag 21 februari 2011 01:00 schreef bokaal het volgende:
Voor wie niet in slaap kan komen vannacht. Hier nog een keer de hele speech van Saif El Islam Khadaffi:
Dezelfde als een paar uur terug of gaan ze als bosjes nu ze het schip zien zinken?quote:Op maandag 21 februari 2011 01:07 schreef remlof het volgende:
Abdulla_AlAthba
#Libya ambasddor in #India just called #BBCArabic and resgined for the mass crimes against ppl in Libya.
15 minutes ago
Die eerdere was ambassadeur in China, zie http://twitter.com/#!/search/%23libya%20ambassadorquote:Op maandag 21 februari 2011 01:10 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dezelfde als een paar uur terug of gaan ze als bosjes nu ze het schip zien zinken?
Een anderquote:Op maandag 21 februari 2011 01:10 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dezelfde als een paar uur terug of gaan ze als bosjes nu ze het schip zien zinken?
Je bedoelt die van een paar honderd of die van enkele tientallen?quote:Op maandag 21 februari 2011 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
De bronnen mbt het aantal slachtoffers in Benghazi eerder vandaag zijn volgens het US state department iig wel credible... aldus CNN.
Die van de honderden, dus niet wat ons Saïfske zei, 84 doden en 14 in het westen.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:15 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Je bedoelt die van een paar honderd of die van enkele tientallen?
Ik doelde niet op die stoner, ik doelde op de 50 die Reuters en het AP meldden, maar oké enkele honderden it is, hoewel ik een Amerikaans ministerie ook niet echt betrouwbaar acht qua nieuws uit Libiëquote:Op maandag 21 februari 2011 01:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die van de honderden, dus niet wat ons Saïfske zei, 84 doden en 14 in het westen.
[Upd] Libië: Veel doden bij chaos demonstratiesquote:Op maandag 21 februari 2011 01:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is hij nou al zo goed als opgestapt of niet? Heb geen zin om die speech van opa Bakkebaard te kijken maar het lijkt me sterk dat ze nu zomaar opgeven na al het eerdere geweld?
Die heeft dat van reuters wrs.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:17 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik doelde niet op die stoner, ik doelde op de 50 die Reuters en het AP meldden, maar oké enkele honderden it is, hoewel ik een Amerikaans ministerie ook niet echt betrouwbaar acht qua nieuws uit Libië
Ah mooi.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Die eerdere was ambassadeur in China, zie http://twitter.com/#!/search/%23libya%20ambassador
Daar verschijnen ook vanzelf de volgende
Ik ben ook wel benieuwd, want ineens stopt het met berichtgeving hieromtrent, lijkt het...quote:Op maandag 21 februari 2011 01:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is hij nou al zo goed als opgestapt of niet? Heb geen zin om die speech van opa Bakkebaard te kijken maar het lijkt me sterk dat ze nu zomaar opgeven na al het eerdere geweld?
Lol die gooi ik ook even op de fp in de reacties.quote:
Volgens mij zegt hij een geheime verborgen boodschap in gebarentaal. Iemand die gebarentaal kan hierquote:
Niet mijn caps btw, kwam het tegen op Twitter.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:19 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Lol die gooi ik ook even op de fp in de reacties.
Ik doe hem ook niet in een nieuwsbericht, gewoon in de reacties. Dank je voor de waarschuwing though.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:21 schreef yavanna het volgende:
[..]
Niet mijn caps btw, kwam het tegen op Twitter.
Hij is trending inderdaad. Ik ga me nog even in half stonede bui vermaken met die tweets en dan lekker slapen. Morgen vanaf eind van de ochtend weer nieuws schrijven.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:26 schreef yavanna het volgende:
Grappig ook hoe mensen uit allerlei landen zo'n beetje hetzelfde op zijn speech reageren.![]()
f Saif's speech was a TV show, it shld be called "EXTREME Pontificating" #Libya #Gaddafi via @AJEnglish http://aje.me/fDiL71
#drugsInGaddafisStach should be trending instead of Saif Gaddafi
I guess Seif Gaddafi is the best thing that happened to #theGuyBehindOmarSuleiman
enz
Enjoyse nog en truste voor straks.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:32 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Hij is trending inderdaad. Ik ga me nog even in half stonede bui vermaken met die tweets en dan lekker slapen. Morgen vanaf eind van de ochtend weer nieuws schrijven.
Na Tunesie en Egypte zal geen van de regimes deze opstanden nog onderschatten. Het is erop of eronder voor hen.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:39 schreef horned_reaper het volgende:
het is weer goed mis daar![]()
En Libië lijkt een nog iets hardere hand te gebruiken dan Egypte!
Ik zit nu full screen te kijken en hij zegt in het begin letterlijk dat de speech onvoorbereid is, maar hij kijkt echt veel naar het blaadje, verder is de speech voor lie to me-fans (zoals ik) echt superleuk om te kijken, en dat is niet overdrevenquote:Op maandag 21 februari 2011 01:44 schreef raistlin6 het volgende:
En nu ben ik helemaal stoned en ga ik kijken of ik Saif nu beter kan volgen.
Alleen in deel 1 al voldoende vermaak.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:48 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik zit nu full screen te kijken en hij zegt in het begin letterlijk dat de speech onvoorbereid is, maar hij kijkt echt veel naar het blaadje, verder is de speech voor lie to me-fans (zoals ik) echt superleuk om te kijken, en dat is niet overdreven
tijd voor een volgende joint , dan kom je niet meer bij manquote:Op maandag 21 februari 2011 01:48 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Alleen in deel 1 al voldoende vermaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |