Asjeblieft wel ja, kan me voorstellen nu dat het land in protest is.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:37 schreef Smoofie het volgende:
Er zou nou iemand naar binnen moeten lopen, Allahu ackbar roepen, en zichzelf opblazen imo.
Bijna 40 minuten al.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:37 schreef tass het volgende:
[..]
Asjeblieft wel ja, kan me voorstellen nu dat het land in protest is.
Wij kijken nu een halfuur, het land moet dit al 40 jaar aan horen!
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:37 schreef HiZ het volgende:
Begrijp ik nou goed dat het grote Libische leger in Bengazi is verslagen door 100 oproerkraaiers?
Hoop toch echt dat de mensen daar het gewend zijn en niet bang worden. Hij zit ze echt angst aan te praten. Het begon nog wel redelijk met het fouten toegeven maar ja, hij bleef maar angst inboezemen.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:37 schreef tass het volgende:
[..]
Asjeblieft wel ja, kan me voorstellen nu dat het land in protest is.
Wij kijken nu een halfuur, het land moet dit al 40 jaar aan horen!
lol! succes daarmeequote:Op maandag 21 februari 2011 00:39 schreef raistlin6 het volgende:
Oké even kijken wat ik er voor de frontpage van kan maken.
Dat had ik 1 februari al door, waar was je al die tijd?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:38 schreef Monidique het volgende:
In iets meer dan een maand tijd drie (ik ben even optimistisch) dictators in Noord-Afrika weg. Het woord hiervoor is zonder overdrijven: revolutionair.
Jazeker. Dan gaan we het nog een keer luisteren en er een boekje van maken voor op de WC.quote:
Wie is de volgende?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:42 schreef intellectuele_user het volgende:
Maand 1: 1 dictator weg
Maand 2: 2 dictators
En in maart 3!
is dit multipul choice vraag?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:42 schreef intellectuele_user het volgende:
Maand 1: 1 dictator weg
Maand 2: 2 dictators
En in maart 3!
Hier, terughoudend zijnde. En ik durf te zeggen dat dat 1 februari nog niet duidelijk was. Jawel, er was iets revolutionairs gebeurd, absoluut, maar niet zoals wat er drie weken later aan de hand is.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat had ik 1 februari al door, waar was je al die tijd?
Bahrein en Jemenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie is de volgende?
Iran? Yemen? Bahrein?
Ik vond van wel. Zullen we terugzoeken in de Egypte-reeks?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hier, terughoudend zijnde. En ik durf te zeggen dat dat 1 februari nog niet duidelijk was. Jawel, er was iets revolutionairs gebeurt, absoluut, maar niet zoals wat er drie weken later aan de hand is.
Ik geloof je zo.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vond van wel. Zullen we terugzoeken in de Egypte-reeks?
Nee alleen dat wij hun olie zouden inpikken samen met de US.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:45 schreef raistlin6 het volgende:
Had Saif nou ook nog Europa bedreigd met betrekking tot olie of zo? Het duizelt me echt door die gast.
"Ben Ali in coma vlucht uit Saoedi-Arabië nadat een einde is gekomen aan de Al Saoed dictatuur"quote:Op maandag 21 februari 2011 00:46 schreef HiZ het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer the evil Kingdom of Saudi Arabia in beweging gaat komen. Ik zou me rotlachen als die verrotte Saud familie het land uitgetrapt zou worden.
Zij komen ook aan de beurt.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:46 schreef HiZ het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer the evil Kingdom of Saudi Arabia in beweging gaat komen. Ik zou me rotlachen als die verrotte Saud familie het land uitgetrapt zou worden.
1848 all over again.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:44 schreef HiZ het volgende:
Het is wel een fascinerend jaar dat 2011.
Hopelijk niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
1848 all over again.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Revolutiejaar_1848
In Iran heerst er inderdaad diepe rust.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:48 schreef quirigua het volgende:
Press tv, is die van Iran ? Goeie oefening voor ze, als t daar ook mis gaat![]()
Ditquote:Op maandag 21 februari 2011 00:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
1848 all over again.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Revolutiejaar_1848
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |