quote:das nie zo slim
Op woensdag 16 april 2003 22:11 schreef Timmah het volgende:
Laat ik em nou op bol gereserveerd hebben ... 29 euro....
Mijn ervaring is dat bol.com soms aantrekkelijke aanbiedingen heeft, maar heel vaak ook stukken duurder is...
Was vorige week in Engeland, daar kwam hij eerder uit.
Dikke Harry Potter mania daar zeg.
Als je zag hoe het daar werd ingekocht, overal waar je keek zag je de dvd, vhs van Harry Potter.
Was wel leuk om te zien.
Ze liepen er zelfs verkleed bij met een punthoed enzo...
Vanavond film kijken
quote:Ik moet het boek weer eens erbij pakken,want wat was dat nou ook al weer met die bus op die plaatjes
Op woensdag 16 april 2003 21:37 schreef Het_Donker het volgende:
http://www.mugglenet.com/poaset1.shtml
*Koningin gaat straks lezen.......
Ik krijg de dvd trouwens gratis, vriend van me had hem op de een of andere manier dubbel
Half mei zit ie hier op de "Video-On-Demand", ik kijk em dan wel voor $3.95
quote:Dat is die bus die Harry meeneemt als hij weggelopen is bij de Duffelingen
Op donderdag 17 april 2003 15:23 schreef Koningin het volgende:[..]
Ik moet het boek weer eens erbij pakken,want wat was dat nou ook al weer met die bus op die plaatjes
*Koningin gaat straks lezen.......
Ik krijg de dvd trouwens gratis, vriend van me had hem op de een of andere manier dubbel
is wel groot.. paar gb, maar ja heb niets voor niets een dvd brander
quote:Wow jij bent echt stoer, mag ik je vriendje zijn?
Op zondag 20 april 2003 00:20 schreef SplashJoin het volgende:
ik heb hem net ff gedownloadis wel groot.. paar gb, maar ja heb niets voor niets een dvd brander
quote:deze was ook heel duister en rauw... snap niet dat dit in principe een AL film is... die spinnen, en die baselisk wiens hersenpan vanuit z'n gehemelte gepierced wordt lijken mij behoorlijk zware kost voor kids...
Op dinsdag 29 april 2003 22:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Tot mijn grote verrassing vond ik een leuke film. Deel I vond ik geen ruk aan, maar deze was erg onderhoudend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |