Heb je het over je zelf?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nee dat komt doordat je vader en opa jou altijd vernederden,
Inderdaadquote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
anaalquote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nee, ik noem mijzelf geen 'je'.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Heb je het over je zelf?
''Braddies kamer![]()
Hoe vaak ik daar wel niet anaal vernederd ben''
Nee, ik speel met CoD.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef strontboer het volgende:
[..]
Moet jij niet met flipo's spelen?
TS waarom reageer je hier niet op? Lijkt me een vrij valide argumentquote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, ik noem mijzelf geen 'je'.
het is algemeen bekend onder FOK!kers, dat je geen, maar dan ook echt totaal geen, aandacht moet besteden aan het gezwel wat zich HSG-BOMBER noemt. Alleen al gezien het feit dat zijn username zo nodig in Caps moest.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
TS waarom reageer je hier niet op? Lijkt me een vrij valide argument
Mensen beoordelen op het gebruik van hoofdletters in hun usernamequote:Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef Shispeed het volgende:
[..]
het is algemeen bekend onder FOK!kers, dat je geen, maar dan ook echt totaal geen, aandacht moet besteden aan het gezwel wat zich HSG-BOMBER noemt. Alleen al gezien het feit dat zijn username zo nodig in Caps moest.
Flippo's of Fipo's?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef strontboer het volgende:
[..]
Moet jij niet met flipo's spelen?
denken dat ik HSG alleen negeer omdat z'n UN in hoofdletters isquote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mensen beoordelen op het gebruik van hoofdletters in hun username![]()
Lekker kortzichtig
Het negeren gaat je niet echt goed af, of houdt negeren in dat je constant over diegene praat?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:33 schreef Shispeed het volgende:
[..]
denken dat ik HSG alleen negeer omdat z'n UN in hoofdletters is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |