Je weet dat al die info niks te maken heeft met het feit dat je naar een concert gaat/mag?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:30 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
mijn moeder is 37, ik was in 2010 6 februari te jong voor bier, maar toch ging ik naar een rammstein concert
nee, ik drink nooit colaquote:Op zondag 20 februari 2011 22:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tenzij je nog moet rijden
Ik hoop het, anders is hij wel infantielquote:Op zondag 20 februari 2011 22:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is ReserveDuitser een troll?
Grote jongenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nee, ik drink nooit cola
Alleen als ik zwaar onder de medicijnen zit
Ik drink alles wat op mijn pad komt
Al stop ik wel gewoon als ik hem voel
maar dat is gewoon stoer
ik geloof wel dat je 16 bentquote:Op zondag 20 februari 2011 22:33 schreef ReserveDuitser het volgende:
ochja, ik laat mijn leeftijd geheim zijn
en volgens mij mochten 12 jarigen niet naar rammstein wegens itdw
Dit is heul niet legaalquote:Op zondag 20 februari 2011 22:33 schreef -Datdus- het volgende:
Meneer de kunstkenner.![]()
[ afbeelding ]
Haal m weg voordat je een ban krijgt.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:33 schreef -Datdus- het volgende:
Meneer de kunstkenner.![]()
[ afbeelding ]
ja hoor.. iemand met zo'n naam en zulke praat natuurlijk bestaat diequote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
einz!
geloof je mein bestaan?
hihi denk tquote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
Is sharr de weg naar dit topic kwijt?![]()
14 jaarquote:Op zondag 20 februari 2011 22:36 schreef -Datdus- het volgende:
Dat neemt niet weg dat het fucking grappig was.Hoelang is de ban die daar op staat?
helaasquote:Op zondag 20 februari 2011 22:36 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
nein, ik ben een plakkertje
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
helaasnou ja.. ik zal wel net doen of je er niet bent.. ke?
NICOTINE NICOTINE NICOTINE WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARquote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
hahaha nee
ik ben een nicotineplakkertje
Loserquote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef sharr het volgende:
[..]
NICOTINE NICOTINE NICOTINE WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
Amai je bent er nogquote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef sharr het volgende:
[..]
NICOTINE NICOTINE NICOTINE WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Amai je bent er nog
Wel een beetje jammer van de post, maar oke
Rustig maar.quote:
Daar maak je geen grapjes overquote:
Nee.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef ReserveDuitser het volgende:
mag ik een niet rammstein verzoek indienen?
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie zegt even nee tegen die duutser?
quote:
Ik maak er geen grapjes over, dit is geloof ik de eerste. De rest wordt tegen me gebruikt. Dus. Ja, roken is dom, nee, ik voel me zelf er niet beter door om er grapjes over te maken.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Daar maak je geen grapjes over
en jij maakt er alleen maar grapjes over om jezelf er beter door te voelen omdat je zelf ook weet dat roken gewoon dom is
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Klik erop en speel hem af. Daar is je verzoek.
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Klik erop en speel hem af. Daar is je verzoek.
Nee.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef ReserveDuitser het volgende:
nouhou
dan kan die hele radio ook weggaan
sinds er youtube is
Youtube was er al vóór die radio.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef ReserveDuitser het volgende:
nouhou
sinds er youtube is
excuus dat ik toch op je reageer.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef ReserveDuitser het volgende:
nouhou
sinds er youtube is
Everybody make mistakes.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom ken ik deze
woord voor woord.. wat is er mis met mij
Je vindt dit een leuk nummer?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom ken ik deze
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom ken ik deze
hell noquote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je vindt dit een leuk nummer?
ik vind het eng.. ik ken de woorden...quote:
Toedels!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga naar mijn slaapresidentie, misschien post ik straks nog, misschien ook niet.
Houdoe
dag dagquote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga naar mijn slaapresidentie, misschien post ik straks nog, misschien ook niet.
Houdoe
Welterusten Toonquote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Houdoe
waarom ben jij er nog? tevens excuus dat ik op je reageerquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef ReserveDuitser het volgende:
Tokkie hotel is slecht!
en emigrate is geproduceert in NYC
je medicijnen heb je verder gehad? het is vast leuk in jouw wereldquote:
hahaquote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, lijkt me leuk.
Ik las dat ergens en maakte op dat moment net een signature
van welk nummer is jouw UI ook al weer??quote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je medicijnen heb je verder gehad? het is vast leuk in jouw wereld
the riddle gigiquote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
van welk nummer is jouw UI ook al weer??
ja, maar niet in ONZ radio topics danquote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef ReserveDuitser het volgende:
willen jullie dat ik terug ga naar mijn oude niveau?
even een korte samenvatting:
ZWEI
LOLZZ
ROFLCOPTER
111!!!IEINZ!!1!!!!!
terechte klacht
eens
faalhaas
GMTAquote:Op zondag 20 februari 2011 22:51 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
ja, maar niet in ONZ radio topics dan
ik ben best lievvquote:
Kan beide mijn vrind.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Normalitair zeg je QFT toch?
Jij zei enkel bruno marsquote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben best lievven ik vind zelf ook leuken liedje
Nee, duitsland propageren ist verboten.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef ReserveDuitser het volgende:
Kijk uit, duitsland/duits zijn/ naar duitsland gaan, DAS IST VERBOTEN (hierzo)!
nee alleen jij bent stomquote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef ReserveDuitser het volgende:
Kijk uit, duitsland/duits zijn/ naar duitsland gaan, DAS IST VERBOTEN (hierzo)!
en jij vulde hem geweldig in..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Zokunen is ook heulll lievvvquote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Ook lief van jou dan
Knetter en Zokunen
Akoetsjiekoetsjiekooeeequote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef ReserveDuitser het volgende:
ik had een liedje genaamd NYC van een band met niet duitse leden en toch word ik hier gepest en jullie vinden mij dom en mijn moeder gaan jullie mailen op die site
Kan niet fout gaanquote:Op zondag 20 februari 2011 22:54 schreef Rockiejj het volgende:
Ja, dat weet ik..
David Guetta, dat is mijn openingsbaas.
Je bent een troll. Nu heb ik het door. Eindelijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef ReserveDuitser het volgende:
ik had een liedje genaamd NYC van een band met niet duitse leden en toch word ik hier gepest en jullie vinden mij dom en mijn moeder gaan jullie mailen op die site
ga klagen bij mijn moederquote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef ReserveDuitser het volgende:
hoezooo?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik kan nu niet radiolyisteren en posten tegelijk
Wie heb ik gemaild precies?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:55 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
hou op
jullie hebben nu al 3 mails gestuurd hou daar mee op!!!!!!!1!!!!
Wil je de stream nog op kunnenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:55 schreef Rockiejj het volgende:
Zokunen, faalbaas
Praat niet door bazen heen!
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef Rockiejj het volgende:
Even Yvonne DM'en, ben deze troll nu wel zat.
Aah okequote:
de mailadresquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:58 schreef Rockiejj het volgende:
Zo, even yvonne een DM gestuurd.. Heb t nu wel gehad.
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:58 schreef Rockiejj het volgende:
Zo, even yvonne een DM gestuurd.. Heb t nu wel gehad.
SNUUquote:
hoooiquote:
oei? klaargekomen in je boxer?quote:
Oeiquote:Op zondag 20 februari 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oei? klaargekomen in je boxer?
Dat ding kost geldquote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Aah oke![]()
Heb je geen iOS 4 dan? TuneIn kan multitasken he
Kan je ondertussen gewoon Safari jwz allezz
dat gaat heerlijk voelen!quote:
Jawel, maar op cydia vind ie hem nietquote:Op zondag 20 februari 2011 23:01 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
TuneIn bedoel je?
Heb je geen jailbreak?
Installous jonge!!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jawel, maar op cydia vind ie hem niet
Joh ik was hem na zijn eerste post al beuquote:Op zondag 20 februari 2011 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
echt iedereeeeeen was hem zat he
![]()
![]()
Vind je het gekquote:Op zondag 20 februari 2011 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Jah hahahquote:Op zondag 20 februari 2011 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
JA DAT WEET IK OOK!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:02 schreef Snuf. het volgende:
YVONNE IK WEET DAT ER HEEL VELE MANNEN ZIJN
ik probeer altijd het positieve in mensen te zienquote:Op zondag 20 februari 2011 23:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Joh ik was hem na zijn eerste post al beu
ik zie het ook helemaal voor mequote:Op zondag 20 februari 2011 23:06 schreef sharr het volgende:
Straks zit er nu ergens een 15 jarig jongetje in een Rammstein shirt met een glas cola in zijn hand te huilen dat hij geen account meer heeft op Fok..
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:06 schreef sharr het volgende:
Straks zit er nu ergens een 15 jarig jongetje in een Rammstein shirt met een glas cola in zijn hand te huilen dat hij geen account meer heeft op Fok..
[..]
Yvonne was vanochtend gebeldIn de marathonnn
Hoe laat was da want ik luisterde maar tot 5:15 en toen ging ik slapenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb jij haar niet tijdens de marathon gehoord
[..]
uur of 7...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Hoe laat was da want ik luisterde maar tot 5:15 en toen ging ik slapen
- 1 w denk ikquote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Is er welke week marathon eigenlijk met koelkast en darcli?
Ik werd 9:30 wakker en toen wilde ik luisteren maar het volgende moment dat ik me kan erinneren werd ik om 14:00 wakkerquote:
Dat zou hun denk ik echt opbreken! En ons ook. Wel leuk, dat wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Is er welke week marathon eigenlijk met koelkast en darcli?
mijn raam staat niet eens open en het is hier -15 volgens mijquote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kut zit te shaken in bed.. bedenk net dat het raam nog open staat![]()
Hm ja dat kloptquote:Op zondag 20 februari 2011 23:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat zou hun denk ik echt opbreken! En ons ook. Wel leuk, dat wel.
7 uur ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 23:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is goed hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 23:09 schreef Snuf. het volgende:
HET IS TIJD
dat DJ steen ROCK AROUND THE CLOCK gaat draaien zodat ik kan dansen samen met sharr
Terugluisteren?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Lekkere tijd om op te staan. Ik kon toen niet luisteren, wel jammerLuister het wel terug
voel je je al wat beter? je was niet helemaal lekker toch?quote:
Ja ik ook! Maar vermoedelijk is het gewoon een fokker die aandacht wilde, ongeveer 24 jaar oud en een fetish heeft voor Duitsers. Dus voel je niet schuldigquote:
hahah je ritme is nu al verpest en de vakantie is pas net begonnenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
Gv ik ben pas 9 uur wakker en dus duurt het jaren voordat ik weer kan slapen
ALLEEMAAL DOOR DE RADIO ONZIN MARATHONquote:Op zondag 20 februari 2011 23:11 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
hahah je ritme is nu al verpest en de vakantie is pas net begonnen
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ALLEEMAAL DOOR DE RADIO ONZIN MARATHON
daardoor is mijn ritme juist normaal.. heb ineens zin om optijd te gaan slapen...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ALLEEMAAL DOOR DE RADIO ONZIN MARATHON
Zet die vibo dan ook uit!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kut zit te shaken in bed.. bedenk net dat het raam nog open staat![]()
jaaa ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 23:13 schreef sharr het volgende:
Ik zit bij elke 'hello' te wachten op een hallon ja
nu is het de spanning of ie hallon zegt of helloquote:Op zondag 20 februari 2011 23:13 schreef sharr het volgende:
Jaaa ik ook haha preciesquote:Op zondag 20 februari 2011 23:13 schreef sharr het volgende:
ik nie ... ik ken hem alquote:Op zondag 20 februari 2011 23:13 schreef sharr het volgende:
jaquote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ben ik de enige die het debiel vind dat mensen 'hallon' zggen?
jaquote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
whahah het slaat ook nergens opquote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
quote:
neeeee blijf gezelligquote:Op zondag 20 februari 2011 23:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan ga ik maar slapen denk ik
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan ga ik maar slapen denk ik
quote:
Welterustenquote:
watquote:
slaap lekkerquote:
Dat dan weer nietquote:
Dat dacht ik ook, ik had post 301, nu 279quote:
Oh ded meeks sens jaquote:Op zondag 20 februari 2011 23:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, ik had post 301, nu 279
Al die posts van die Duitser zijn weg
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, ik had post 301, nu 279
Al die posts van die Duitser zijn weg
Dit is 297quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |