Disco 2000 dan ook maar ff draaien!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Al vond ik alleen Different Class tof, daarna werd het al snel minder
Nee, aan dat soort onzin doe ik niet meequote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe versie van 'het komt wel goed, schatje'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast voorbespreken wat we allemaal met Samzz gaan doen de 18e?quote:
Ander keertjequote:Op zondag 20 februari 2011 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alvast voorbespreken wat we allemaal met Samzz gaan doen de 18e?
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:55 schreef STING het volgende:
BREAKING NEWSoh noes!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Pfrt.quote:
Alvast oefenen?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alvast voorbespreken wat we allemaal met Samzz gaan doen de 18e?
Oefenen? Kwaliteit behouden / verbeteren zal je bedoelen.quote:
Neuken?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
Na dik 1,5 jaar ben ik genoodzaakt om me weer hier te melden
Gecondoleerdquote:Op maandag 21 februari 2011 00:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
Na dik 1,5 jaar ben ik genoodzaakt om me weer hier te melden
sex met je ex?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:23 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Neuh, ik kan nog wel ff teren op de seks van de afgelopen tijd maar thanks anyway
Exenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Neuh, gaat hem ook niet worden denk ikEx is boos, verdrietig enzo...
aah, jouw keuze?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Neuh, gaat hem ook niet worden denk ikEx is boos, verdrietig enzo...
Zelfs zonder dat heb je er niks aanquote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Als ze niet willen neuken helemaal niets nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |