Mind the spatiequote:
Oh, scherp! Dit jaarquote:
Tuurlijk wel. Ik drink wel red bullquote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb je een week hard gewerkt en ben je moe en komt er niks van
[..]
Owh boy
Ik citeer slechts een andere user.quote:
Owh ja, zucht, krijgen we dat natuurlijkquote:
Dan nogquote:
Ik begrijp dat jij en CL gaan daten?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, leuk
[..]
Dan heb jij mij op de meet niet goed bekekenZo'n gigantisch achterwerk heb ik toch niet dat het een heel lichaamsdeel lijkt?
Nu snap ik ook waarom je altijd last hebt van je 'onderrug'quote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
Dan heb jij mij op de meet niet goed bekekenZo'n gigantisch achterwerk heb ik toch niet dat het een heel lichaamsdeel lijkt?
Wat nog meer dan? Je mag 't ook sms'en want ik duik m'n bedje inquote:
Dat was de datum dat ik naar Den Haag wilde komen. En volgens mij wil CL dan wel meequote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij en CL gaan daten?
quote:
'wilde'... da's verleden tijdquote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was de datum dat ik naar Den Haag wilde komen. En volgens mij wil CL dan wel mee
Jij weet de vrouwtjes wel je bed in te lokken hequote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef STING het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom je altijd last hebt van je 'onderrug'
Het ligt niet aan jou, maar aan mij. Ik kan er niets aan doenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
WIL!
Jeetje, niet zo pessimistisch jij
Not to burst your bubble...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, zucht, krijgen we dat natuurlijk
Vandaag nog zitten kijkenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef CherryLips het volgende:
I like big butts and I can not lie
You other brothers can't deny
That when a girl walks in with an itty bitty waist
And a round thing in your face
Moet toch steeds aan Friends denken
Agossiequote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, maar aan mij. Ik kan er niets aan doen
Well... you didquote:
Weltrusten J-Kquote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat nog meer dan? Je mag 't ook sms'en want ik duik m'n bedje in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |