Skilzzz. I has themquote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe krijg je een onderwerp van Spaceballs naar heftige neuqsecks
 .
 .

niets, bij mij doet ie het gewoon .... helaasquote:

Geen idee, gebruik het eigenlijk zo goed als nooit. Heb het een paar weekjes gebruikt recentelijk maar nu dus niet meerquote:

Die blockte vanmiddag mensen ofzoquote:
 nu kan ik niet kijken, heb hier Nimbuzz
 nu kan ik niet kijken, heb hier Nimbuzz  

een glas thee met erg veel rum en citroen, goed voor dorst en goed tegen keelpijnquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds dorst.
Keelpijn ook, trouwens.

dan houden we dat zoquote:

vergeet de honing nietquote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een glas thee met erg veel rum en citroen, goed voor dorst en goed tegen keelpijn

Oh, ik heb het allebei al een paar dagen, maar ach. We'll live!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn keelpijn is een paar uur geleden vervangen door een verkoudheid

Ik heb gelukkig nooit twee dingen tegelijkquote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij is de verkoudheid erbij gekomen. De keelpijn is gelukkig niet erger geworden though
 droge keel --> hoesten --> snot
 droge keel --> hoesten --> snot  --> hoesten/over
 --> hoesten/over  

Laat de thee maar weg bij RNquote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een glas thee met erg veel rum en citroen, goed voor dorst en goed tegen keelpijn
 .
.

Zelfde verhaal hier. Zal dus wel heersen ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik heb het allebei al een paar dagen, maar ach. We'll live!

Kumt wel goequote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik heb het allebei al een paar dagen, maar ach. We'll live!

Hehehequote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit twee dingen tegelijkdroge keel --> hoesten --> snot
--> hoesten/over

ik heb geen rum en geen citroenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]

andere sterke drankquote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb geen rum en geen citroen

houden zoquote:

Het snotgedeelte vond ik op 3-jarige leeftijd zeer interessantquote:
 Oke, tmi
 Oke, tmi  

morgenochtendquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |