Haha ja daar ben ik dus bang voor dat als ik het ga proberen dat dat het geval gaat zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ze vielen toch iets zwaarder
Dus niet in Utrecht gaan blowen als je alleen naar huis moetquote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha ja daar ben ik dus bang voor dat als ik het ga proberen dat dat het geval gaat zijn
Vertel?quote:
Stonertquote:
Zolang je zelf bepaalt wat erin gaat is er niets aan het handjequote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha ja daar ben ik dus bang voor dat als ik het ga proberen dat dat het geval gaat zijn
gegeten en gedronken en in een bus gezeten en toen in een trein en toen op een bankje en toen op een ander bankje en toen zat ik in de verkeerde trein en toen in een tram en toen in de bus en toen zat ik weer achter de computerquote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus niet in Utrecht gaan blowen als je alleen naar huis moet
[..]
Vertel?
Ach ja, ik ben dan in een kwartiertje thuisquote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus niet in Utrecht gaan blowen als je alleen naar huis moet
Euh ja, maar ik heb geen flauw idee wat wat isquote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Zolang je zelf bepaalt wat erin gaat is er niets aan het handje
Volgens mij kan je bij de coffeeshop gewoon een voorgedraaide lichte halenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben dan in een kwartiertje thuis
Zo lang er dan maar niemand thuis is
[..]
Euh ja, maar ik heb geen flauw idee wat wat is
Ja. De voorgedraaiden zijn zo licht dat ik er niets van voel D;quote:Op zondag 20 februari 2011 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Volgens mij kan je bij de coffeeshop gewoon een voorgedraaide lichte halen
Een lama met een piemelquote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
mijn handen ruiken naar koffie, wtf
Ja, dat is waarquote:Op zondag 20 februari 2011 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ikquote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha wtf wie doet dat nou
Ga je toch meteen naar boven? En anders zeg je dat je je niet lekker voelt.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben dan in een kwartiertje thuis
Zo lang er dan maar niemand thuis is
[..]
Euh ja, maar ik heb geen flauw idee wat wat is
Hoi meneer de coffeeshopeigenaar, ik blow nooit en weet niet wat ik moet hebben. Mag ik aub een joint met het gruis en goedkopste troep? Ik betaal er genoeg voor.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doe nou eens liefquote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga je toch meteen naar boven? En anders zeg je dat je je niet lekker voelt.![]()
[..]
Hoi meneer de coffeeshopeigenaar, ik blow nooit en weet niet wat ik moet hebben. Mag ik aub een joint met het gruis en goedkopste troep? Ik betaal er genoeg voor.
Kijk deze boi hardcore stoner zijn dan!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ja. De voorgedraaiden zijn zo licht dat ik er niets van voel D;
Haha ja dat kan inderdaadquote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga je toch meteen naar boven? En anders zeg je dat je je niet lekker voelt.![]()
[..]
Hoi meneer de coffeeshopeigenaar, ik blow nooit en weet niet wat ik moet hebben. Mag ik aub een joint met het gruis en goedkopste troep? Ik betaal er genoeg voor.
hahaha jij bent fucking grappigquote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk deze boi hardcore stoner zijn dan!
Daar is NIETS hardcore aanquote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk deze boi hardcore stoner zijn dan!
Zo is het. Vraag NOOIT om een voorgedraaide. Maak gewoon een praatje met zo'n gast. Dan weet je iig wat je koopt, en als je het lief vraagt wil hij het vast nog draaien. Vraag gewoon wat goed spul is voor de eerste keer, hoeveel je nodig hebt etc.quote:
Ik ook?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahaha jij bent fucking grappig
Ik weet het niet, ik liet het altijd halenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo is het. Vraag NOOIT om een voorgedraaide. Maak gewoon een praatje met zo'n gast. Dan weet je iig wat je koopt, en als je het lief vraagt wil hij het vast nog draaien. Vraag gewoon wat goed spul is voor de eerste keer, hoeveel je nodig hebt etc.
Hoezo niet om een voorgedraaide vragen dan ?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo is het. Vraag NOOIT om een voorgedraaide. Maak gewoon een praatje met zo'n gast. Dan weet je iig wat je koopt, en als je het lief vraagt wil hij het vast nog draaien. Vraag gewoon wat goed spul is voor de eerste keer, hoeveel je nodig hebt etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |