Haha ja daar ben ik dus bang voor dat als ik het ga proberen dat dat het geval gaat zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ze vielen toch iets zwaarder
Dus niet in Utrecht gaan blowen als je alleen naar huis moetquote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha ja daar ben ik dus bang voor dat als ik het ga proberen dat dat het geval gaat zijn
Vertel?quote:
Stonertquote:
Zolang je zelf bepaalt wat erin gaat is er niets aan het handjequote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha ja daar ben ik dus bang voor dat als ik het ga proberen dat dat het geval gaat zijn
gegeten en gedronken en in een bus gezeten en toen in een trein en toen op een bankje en toen op een ander bankje en toen zat ik in de verkeerde trein en toen in een tram en toen in de bus en toen zat ik weer achter de computerquote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus niet in Utrecht gaan blowen als je alleen naar huis moet
[..]
Vertel?
Ach ja, ik ben dan in een kwartiertje thuisquote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus niet in Utrecht gaan blowen als je alleen naar huis moet
Euh ja, maar ik heb geen flauw idee wat wat isquote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Zolang je zelf bepaalt wat erin gaat is er niets aan het handje
Volgens mij kan je bij de coffeeshop gewoon een voorgedraaide lichte halenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben dan in een kwartiertje thuis
Zo lang er dan maar niemand thuis is
[..]
Euh ja, maar ik heb geen flauw idee wat wat is
Ja. De voorgedraaiden zijn zo licht dat ik er niets van voel D;quote:Op zondag 20 februari 2011 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Volgens mij kan je bij de coffeeshop gewoon een voorgedraaide lichte halen
Een lama met een piemelquote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
mijn handen ruiken naar koffie, wtf
Ja, dat is waarquote:Op zondag 20 februari 2011 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ikquote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha wtf wie doet dat nou
Ga je toch meteen naar boven? En anders zeg je dat je je niet lekker voelt.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben dan in een kwartiertje thuis
Zo lang er dan maar niemand thuis is
[..]
Euh ja, maar ik heb geen flauw idee wat wat is
Hoi meneer de coffeeshopeigenaar, ik blow nooit en weet niet wat ik moet hebben. Mag ik aub een joint met het gruis en goedkopste troep? Ik betaal er genoeg voor.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doe nou eens liefquote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga je toch meteen naar boven? En anders zeg je dat je je niet lekker voelt.![]()
[..]
Hoi meneer de coffeeshopeigenaar, ik blow nooit en weet niet wat ik moet hebben. Mag ik aub een joint met het gruis en goedkopste troep? Ik betaal er genoeg voor.
Kijk deze boi hardcore stoner zijn dan!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ja. De voorgedraaiden zijn zo licht dat ik er niets van voel D;
Haha ja dat kan inderdaadquote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga je toch meteen naar boven? En anders zeg je dat je je niet lekker voelt.![]()
[..]
Hoi meneer de coffeeshopeigenaar, ik blow nooit en weet niet wat ik moet hebben. Mag ik aub een joint met het gruis en goedkopste troep? Ik betaal er genoeg voor.
hahaha jij bent fucking grappigquote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk deze boi hardcore stoner zijn dan!
Daar is NIETS hardcore aanquote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk deze boi hardcore stoner zijn dan!
Zo is het. Vraag NOOIT om een voorgedraaide. Maak gewoon een praatje met zo'n gast. Dan weet je iig wat je koopt, en als je het lief vraagt wil hij het vast nog draaien. Vraag gewoon wat goed spul is voor de eerste keer, hoeveel je nodig hebt etc.quote:
Ik ook?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahaha jij bent fucking grappig
Ik weet het niet, ik liet het altijd halenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo is het. Vraag NOOIT om een voorgedraaide. Maak gewoon een praatje met zo'n gast. Dan weet je iig wat je koopt, en als je het lief vraagt wil hij het vast nog draaien. Vraag gewoon wat goed spul is voor de eerste keer, hoeveel je nodig hebt etc.
Hoezo niet om een voorgedraaide vragen dan ?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo is het. Vraag NOOIT om een voorgedraaide. Maak gewoon een praatje met zo'n gast. Dan weet je iig wat je koopt, en als je het lief vraagt wil hij het vast nog draaien. Vraag gewoon wat goed spul is voor de eerste keer, hoeveel je nodig hebt etc.
Dankjewelquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahaha jij bent fucking grappig
Dat zal toch niet? Heb zelf nog nooit voorgedraaide gehad.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Daar is NIETS hardcore aanEen gemiddelde blower die nauwelijks blowt (me) voelt er nauwelijks tot niets van
Omdat daar het gruis in zit wat van de bosjes afkomt, zegmaar het rest product. Opzich wordt je daar ook nog stoned van, maar het is beter en relaxter om gewoon een struik wiet te hebben ipv het goedkoopste van het goedkoopste.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoezo niet om een voorgedraaide vragen dan ?
Ik 1 x, en sindsdien heb ik besloten dat ik ze voortaan zelf draai. Sowieso goor, je weet niet wat erin zit, en met een zelfgedraaide joint weet je ongeveer hoe erg stoned je zal worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dankjewel
[..]
Dat zal toch niet? Heb zelf nog nooit voorgedraaide gehad.
Dus voortaan voor zwaardere gaanquote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb volgens mij altijd voorgedraaide gehad, alleen daar werd je niet verschrikkelijk stoned van
Mits je weet hoe sterk de wiet is die je hebt jaquote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik 1 x, en sindsdien heb ik besloten dat ik ze voortaan zelf draai. Sowieso goor, je weet niet wat erin zit, en met een zelfgedraaide joint weet je ongeveer hoe erg stoned je zal worden.
Ah okequote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat daar het gruis in zit wat van de bosjes afkomt, zegmaar het rest product. Opzich wordt je daar ook nog stoned van, maar het is beter en relaxter om gewoon een struik wiet te hebben ipv het goedkoopste van het goedkoopste.
Zal ik je joints de volgende keer draaien?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb volgens mij altijd voorgedraaide gehad, alleen daar werd je niet verschrikkelijk stoned van
Niet als ik met Merel ga blowen graagquote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Zal ik je joints de volgende keer draaien?
Niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niet als ik met Merel ga blowen graag
Dit jaquote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat kan ja. Beter dan de zwaarste. De eerste keren voel je waarschijnlijk toch niet zoveel omdat je of te weinig neemt, of te zenuwachtig bentquote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Ik denk zelf dat ik maar gewoon met het lichtste van het lichte het ga proberen
Blowmeet volgende keer?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Zal ik je joints de volgende keer draaien?
Mag ik meedoen?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja jezus iedereen wilt meedoenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kan ja. Beter dan de zwaarste. De eerste keren voel je waarschijnlijk toch niet zoveel omdat je of te weinig neemt, of te zenuwachtig bent![]()
[..]
Blowmeet volgende keer?![]()
[..]
Mag ik meedoen?
Als er iemand meedoet, I'm inquote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja jezus iedereen wilt meedoen
Of omdat ik zo hard moet hoesten dat ik niks meer kan inademenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kan ja. Beter dan de zwaarste. De eerste keren voel je waarschijnlijk toch niet zoveel omdat je of te weinig neemt, of te zenuwachtig bent![]()
[..]
Blowmeet volgende keer?![]()
[..]
Mag ik meedoen?
We zijn ook veel te gezellig he CC?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahaaha heel gezelligquote:Op zondag 20 februari 2011 21:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Of omdat ik zo hard moet hoesten dat ik niks meer kan inademen
[..]
We zijn ook veel te gezellig he CC?
Tuurlijk. Ik ben een halve junk.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vast niet, en ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Of omdat ik zo hard moet hoesten dat ik niks meer kan inademen
[..]
We zijn ook veel te gezellig he CC?
Ohjeej, dus jij hebt allemaal gaatjes in je arm ?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ben een halve junk.
[..]
Vast niet, en ja.
Yep, en geen neusschotje meer.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohjeej, dus jij hebt allemaal gaatjes in je arm ?
Denk het wel, ook nog nooit gerookt enzo
Bah vieze junkquote:Op zondag 20 februari 2011 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Yep, en geen neusschotje meer.
Vandaar dat ik je eng vondquote:Op zondag 20 februari 2011 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Yep, en geen neusschotje meer.
Jaja, ik ben zo'n typische foute vriend, waar ze je voor waarschuwen.quote:
Eng, eng, alleen als ik niet onder invloed ben.quote:
Dat rijmtquote:Op zondag 20 februari 2011 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eng, eng, alleen als ik niet onder invloed ben.
je bent mijn vriend heul niet, dus geen zorgenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jaja, ik ben zo'n typische foute vriend, waar ze je voor waarschuwen.
Rijem en dichten, en dat zonder aan een joint te lichten.quote:
Ook niet een vriend?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent mijn vriend heul niet, dus geen zorgen
Nee, jij brengt me op slechte ideeën, blowen enzulksquote:Op zondag 20 februari 2011 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Rijem en dichten, en dat zonder aan een joint te lichten.
[..]
Ook niet een vriend?
Alsof ik je er vandaag toe gezet heb om te blowenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, jij brengt me op slechte ideeën, blowen enzulks
ja eigenlijk welquote:Op zondag 20 februari 2011 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alsof ik je er vandaag toe gezet heb om te blowen
Grammatica blijkt echter niet je ding te zijn, die komma voor het woordje 'en' doet mij echt pijnquote:Op zondag 20 februari 2011 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Rijem en dichten, en dat zonder aan een joint te lichten.
Aawh kusje op je grammaticapijntjesquote:Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Grammatica blijkt echter niet je ding te zijn, die komma voor het woordje 'en' doet mij echt pijn
Dankjequote:Op zondag 20 februari 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Aawh kusje op je grammaticapijntjes
Oei. Het spijt mij.quote:
Sorryquote:Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Grammatica blijkt echter niet je ding te zijn, die komma voor het woordje 'en' doet mij echt pijn
wil je zo graag met Merel blowen dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oei. Het spijt mij.
[..]
Sorry
Nee, met jou.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wil je zo graag met Merel blowen dan?
muhahahahquote:Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
aantal posts: 35666
666, ik kom in hel
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
aantal posts: 35666
666, ik kom in hel
Ja, we zullen het heel gezellig samen hebben daarquote:Op zondag 20 februari 2011 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahaha dat gemene lachje van je
Een pizza maar eerlijk gezegd heeft het me (helaas) niet gesmaaktquote:
Ik weet niet wat ik zeggen moetquote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sorry schat, ik heb al alles gedaan wat God verboden heeft
Ah, ook goed.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar we hadden het over Merel
Natuurlijk wel. Jij mij ook?quote:
Ik wist hetquote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, ook goed.
[..]
Natuurlijk wel. Jij mij ook?
Oh jammer, pizza's zijn nog wel zo lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een pizza maar eerlijk gezegd heeft het me (helaas) niet gesmaakt
'jij mij ook?' als in, of ik jou wil blowen?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, ook goed.
[..]
Natuurlijk wel. Jij mij ook?
Meestal wel jaquote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh jammer, pizza's zijn nog wel zo lekker
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
'jij mij ook?' als in, of ik jou wil blowen?
Ach, hij was te makkelijkquote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wist hetje bent te voorspelbaar
Whatever blows your boat.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
'jij mij ook?' als in, of ik jou wil blowen?
ik weet het niet...quote:Op zondag 20 februari 2011 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, hij was te makkelijk![]()
[..]
Whatever blows your boat.
Of in dit geval die van mij. Maar ik had het over een joint ja
Watvoor pizza was het?quote:
Ik weet het, maar je zin klopte niet, dus kon ik m fout verdraaienquote:Op zondag 20 februari 2011 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, hij was te makkelijk![]()
[..]
Whatever blows your boat.
Of in dit geval die van mij. Maar ik had het over een joint ja
waar the hell is dat?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Watvoor pizza was het?
[..]
Ik weet het, maar je zin klopte niet, dus kon ik m fout verdraaien
Overigens ga ik dinsdag niet jouw kant op, oom & tante blijken in sauerland te zitten
Een heel saaie Margeritha. Smaakte nergens naar maar zal wel komen omdat ik last heb van mijn keel. Volgende keer maar weer beterquote:
Mijn zin klopte wel hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 22:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Watvoor pizza was het?
[..]
Ik weet het, maar je zin klopte niet, dus kon ik m fout verdraaien
Overigens ga ik dinsdag niet jouw kant op, oom & tante blijken in sauerland te zitten
Dat is ook Duits!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moest aan Zuurkool denken
Jammer zeg...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een heel saaie Margeritha. Smaakte nergens naar maar zal wel komen omdat ik last heb van mijn keel. Volgende keer maar weer beter
Jij mij ook is niet hetzelfde als jij ook met mijquote:Op zondag 20 februari 2011 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn zin klopte wel hoorWanneer wel dan? Nu had ik me er op zitten verheugen
Ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moest aan Zuurkool denken
Ik snap je niet. Maar ik blijf vrolijk wachten.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jammer zeg...
[..]
Jij mij ook is niet hetzelfde als jij ook met mij![]()
Maar ik weet het niet.
quote:[..]
Ik ook
Oke, succesquote:Op zondag 20 februari 2011 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Maar ik blijf vrolijk wachten.
[..]
Welk nummer?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik luister een heel stom lied en vind het helemaal geweldig
nee?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
heb je toevallig no strings attached gezien?
Een film.quote:
haha oke, andere keer denk ikquote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Een film.
Maar dan weet je hoe grappig dat nummer is
Gister met vriendlief in bios gezienquote:Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha oke, andere keer denk ik
aawh tofquote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gister met vriendlief in bios gezien
Ga je vaak naar de bios dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gister met vriendlief in bios gezien
Ashton Kutcherquote:Op zondag 20 februari 2011 22:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
JaaMet ashton kutcher & nathalie portman
De hele film wereld wat doe je!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee dat niet, download meestal
Hoezo?
Ik vind m niet zo heel geweldig meestalquote:
Okee, tot zoquote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar ik nu doesjen ga en dan pas terug.
Omdat je laatst ook al heen was.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee dat niet, download meestal
Hoezo?
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De hele film wereld wat doe je!
That 70's showquote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind m niet zo heel geweldig meestal
[..]
Okee, tot zo
Echt zo asociaal inderdaad. Ik zou dat nooit doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De hele film wereld wat doe je!
Dat is wel tof jaquote:
Waarom geloof ik dit niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Echt zo asociaal inderdaad. Ik zou dat nooit doen.
Ik weet het ook niet, hij heeft van die pretoogjesquote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja![]()
Maar waarom iedereen m zo knap vindt snap ik niet
* Oceanview zoekt quote van kano waar hij zegt 'volgende film'.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Echt zo asociaal inderdaad. Ik zou dat nooit doen.
Bijna niet te gelovenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
kano is een junk en download ook nog eens films
quote:
Toch is het echt niet omwaar hoor!quote:
Okay. Maar wie zegt dat ik die film niet gewoon gekocht heb? Zoals het hoort?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview zoekt quote van kano waar hij zegt 'volgende film'.
En is mod op FOK!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
kano is een junk en download ook nog eens films
Damn dat is helemaal triestquote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch is het echt niet omwaar hoor!
[..]
Okay. Maar wie zegt dat ik die film niet gewoon gekocht heb? Zoals het hoort?
[..]
En is mod op FOK!
kalm aan.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
[..]
En is mod op FOK!
Moet niet veel gekker worden...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee, en dan wil die gozer ook nog eens mee blowen
Je wilde mijn illegale films overnemenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
[..]
En is mod op FOK!
ik wou zeggen dat het wou moest zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Moet niet veel gekker worden...
[..]
Je wilde mijn illegale films overnemen
Klopt nietquote:Op zondag 20 februari 2011 22:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik wou zeggen dat het wou moest zijn.
Nee niet normaal meerquote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Wilt bedoel je?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Je moeder?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef Oceanview het volgende:
oh god, wie doucht er dan ook met de deur open.
We moeten meer eisen gaan stellenquote:
Oh, wist ik nietquote:
Bespaar me de smerige detailsquote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef Oceanview het volgende:
Hoe moet ik dit opvatten?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Merel is niet illegaal hoor
Kom ik door het eisenpakket heen?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
We moeten meer eisen gaan stellen
Ach, ik heb er nu wel weer voor eventjes genoegquote:[..]
Oh, wist ik niet
Ik doe m ook nooit op slotquote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef Oceanview het volgende:
CC, wat vind jij ?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kom ik door het eisenpakket heen?
[..]
Ach, ik heb er nu wel weer voor eventjes genoeg
Ik wel. Bloedhekel als er iemand binnenkomt en een paar minuten in de badkamer blijft. Maar onze douche is dan ook open.quote:
170 HD films?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
CC, wat vind jij ?
Ah oke![]()
Dan kan ik die 170 films op mn schijf laten
Ohja, wij hebben een ondoorzichtig gordijnquote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wel. Bloedhekel als er iemand binnenkomt en een paar minuten in de badkamer blijft. Maar onze douche is dan ook open.
En mijn broertje gaat meestal poepen als hij de kans heeft, want dat doe ik ook.
Neequote:
Zelf noem ik het een smakelijke anekdote.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja, wij hebben een ondoorzichtig gordijn
En dat waren teveel details![]()
Ik download alleen HD eigenlijkquote:[..]
Nee
bij ons zie je gelukkig alleen schaduwquote:Op zondag 20 februari 2011 22:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja, wij hebben een ondoorzichtig gordijn
En dat waren teveel details![]()
[..]
Nee
Ik zou smakelijk vervangen door stinkendquote:Op zondag 20 februari 2011 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zelf noem ik het een smakelijke anekdote.
[..]
Ik download alleen HD eigenlijk
uuh geenideequote:
Dat is DVD-ripquote:Op zondag 20 februari 2011 22:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zou smakelijk vervangen door stinkend![]()
Oh oke, tja mijn internet is niet altijd even snel, dus dan is het vaak makkelijker om iets van 0.7 gb te downloaden dan van 4.37 gb
Ikquote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef Oceanview het volgende:
Hahahquote:Op zondag 20 februari 2011 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uuh geenideehet schoot me te binnen.
Ik weet nog niet of kano mee mag doen
Klopt ja, andere is blue-ray. Heb ik ook wel een aantal films van hoor, maar meerderheid nietquote:
blu-ray is full hd en ook veel groter.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah
Heb jij deze week trouwens ook vakantie ?
[..]
Klopt ja, andere is blue-ray. Heb ik ook wel een aantal films van hoor, maar meerderheid niet
Ja, nouja vakantiequote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah
Heb jij deze week trouwens ook vakantie ?
[..]
Klopt ja, andere is blue-ray. Heb ik ook wel een aantal films van hoor, maar meerderheid niet
DVDrip valt dus onder HD?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
blu-ray is full hd en ook veel groter.
Niet zo'n zielig hoofdje daarbijquote:
Oeeh leukquote:Op zondag 20 februari 2011 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, nouja vakantiemoet overal naartoe vliegen, morgen en dinsdag ben ik in Brabant, woensdag bij oma eten
en donderdag naar Hoofddorp en vrijdag niks en zaterdag werken en zondag uit eten
haha ik wilde dat mijn week leeg wasquote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
DVDrip valt dus onder HD?![]()
[..]
Niet zo'n zielig hoofdje daarbij
[..]
Oeeh leuk
Mijn week is echt zo leeg
Arme jijquote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik wilde dat mijn week leeg washeb nooit rust
Dat kan jaquote:Op zondag 20 februari 2011 22:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zou smakelijk vervangen door stinkend![]()
Dat is waar. Maar ik wacht liever een dag langer dan dat ik op slechte kwaliteit kijk.quote:Oh oke, tja mijn internet is niet altijd even snel, dus dan is het vaak makkelijker om iets van 0.7 gb te downloaden dan van 4.37 gb
Maar nog steeds full hd toch?quote:
Ik vind van wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uuh geenideehet schoot me te binnen.
Ik weet nog niet of kano mee mag doen
Hoeveel groter?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
blu-ray is full hd en ook veel groter.
Tja ach, echt slecht is het niet hoor, is gewoon dat het mooier kan. Blijft dvdrip.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kan ja
[..]
Dat is waar. Maar ik wacht liever een dag langer dan dat ik op slechte kwaliteit kijk.
[..]
Maar nog steeds full hd toch?
[..]
Ik vind van wel.
[..]
Hoeveel groter?
Aardige jongen. Ziet er goed uit en heeft een goed gevoel voor humoer. Ook zet ik geen komma's meer voor het woord en. Redenen genoeg?quote:
Dat os ppl waar ja. Maar ik heb toch genoeg tijd (laat gewoon mijn laptop overdag aanstaan om te downloaden) en dan is 't 's avonds wel binnen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja ach, echt slecht is het niet hoor, is gewoon dat het mooier kan. Blijft dvdrip.
Ik weet niet eens meer hoe je eruit ziet dus neequote:Op zondag 20 februari 2011 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Aardige jongen. Ziet er goed uit en heeft een goed gevoel voor humoer. Ook zet ik geen komma's meer voor het woord en. Redenen genoeg?
Met un kwartier heb ik hier een filmpie binnen ;Dquote:Op zondag 20 februari 2011 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Aardige jongen. Ziet er goed uit en heeft een goed gevoel voor humoer. Ook zet ik geen komma's meer voor het woord en. Redenen genoeg?
[..]
Dat os ppl waar ja. Maar ik heb toch genoeg tijd (laat gewoon mijn laptop overdag aanstaan om te downloaden) en dan is 't 's avonds wel binnen.
Maar waarom jij? Overtuig ons!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Dat os ppl waar ja. Maar ik heb toch genoeg tijd (laat gewoon mijn laptop overdag aanstaan om te downloaden) en dan is 't 's avonds wel binnen.
ja wat zij zegtquote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar waarom jij? Overtuig ons!
Ach ja, dat kan ook, maar dat vind ik energieverspilling.
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe je eruit ziet dus nee
Wat voor verbinding heb je dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:33 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Met un kwartier heb ik hier een filmpie binnen ;D
Omdat ik een aardige jongen ben.? En ik heb dan mijn beeldscherm uit, en laag stroomverbruik. Dus 't zal wel meevallen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar waarom jij? Overtuig ons!
Ach ja, dat kan ook, maar dat vind ik energieverspilling.
En wat heb je dan voor ons over?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
[..]
Wat voor verbinding heb je dan?
[..]
Omdat ik een aardige jongen ben.? En ik heb dan mijn beeldscherm uit, en laag stroomverbruik. Dus 't zal wel meevallen.
Dus je wil meeblowen omdat je aardig bent, maar we mogen niet op je verjaardag komen?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
[..]
Wat voor verbinding heb je dan?
[..]
Omdat ik een aardige jongen ben.? En ik heb dan mijn beeldscherm uit, en laag stroomverbruik. Dus 't zal wel meevallen.
haah +1quote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dus je wil meeblowen omdat je aardig bent, maar we mogen niet op je verjaardag komen?
Ik betaal de wiet welquote:Op zondag 20 februari 2011 22:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En wat heb je dan voor ons over?
Ok, je mag op mijn verjaardag komenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dus je wil meeblowen omdat je aardig bent, maar we mogen niet op je verjaardag komen?
CC ook?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik betaal de wiet wel![]()
[..]
Ok, je mag op mijn verjaardag komen
En ik dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik betaal de wiet wel![]()
[..]
Ok, je mag op mijn verjaardag komen
Dat eerste vind ik ook wel goed jaquote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En ik dan?
dat eerste is goed
Veel moeite altijd hequote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Oceanview het volgende:
Even iedereen quoten en antwoord geven.
Als ik niet op zijn verjaardag mag komen gaat het festijn niet doorquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat eerste vind ik ook wel goed ja
Daarom zei ik ook 'CC ook?'quote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als ik niet op zijn verjaardag mag komen gaat het festijn niet door
Ja hoor.quote:
Jij mag dus ook komen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En ik dan?
dat eerste is goed
Als ik dingen betaal is het opeens goed zeker?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat eerste vind ik ook wel goed ja
Klopt.quote:
Oke, mooizoquote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hoor.
[..]
Jij mag dus ook komen.
[..]
Als ik dingen betaal is het opeens goed zeker?![]()
[..]
Klopt.
Oke.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hoor.
[..]
Jij mag dus ook komen.
[..]
Als ik dingen betaal is het opeens goed zeker?![]()
[..]
Klopt.
Dit is trouwens een ninja edit.quote:
zekersquote:
Nja Full HD heeft niet veel te maken met dvd of blu-rayquote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
DVDrip valt dus onder HD?![]()
[..]
Niet zo'n zielig hoofdje daarbij
[..]
Oeeh leuk
Mijn week is echt zo leeg
Ja tuurlijkquote:
Flippiee en mijn ex en misschien nog iemandquote:
Kan verschillenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kan ja
[..]
Dat is waar. Maar ik wacht liever een dag langer dan dat ik op slechte kwaliteit kijk.
[..]
Maar nog steeds full hd toch?
[..]
Ik vind van wel.
[..]
Hoeveel groter?
Hoiquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Oceanview het volgende:
Even iedereen quoten en antwoord geven.
Dat blijkt ja.quote:
Ja hele tijd naar beneden en weer naar boven moeten scrollenquote:
Is er een merkbaar verschil tussen 4, 8, 16 of 30 gig?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dit is trouwens een ninja edit.
[..]
zekers
[..]
Nja Full HD heeft niet veel te maken met dvd of blu-ray
ik vond het zo dom dat ik 'vrouwtjenlief' zei
[..]
Ja tuurlijk
[..]
Flippiee en mijn ex en misschien nog iemand
[..]
Kan verschillen
En een blu-ray kon maximaal 30GB zijn dus je kan best films van 16gb hebben ofzo.
[..]
Hoi
Dat is niet mijn gebied, en kan ik geen antwoord op geven.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is er een merkbaar verschil tussen 4, 8, 16 of 30 gig?
Pas op hoor, dan krijg je voorgedraaide troepjes, tenminste, hij zei net dat dat het goedkoopste wasquote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben goedkoop dus alles moet goedkoop
Ik ben duur, maar soms ook goedkoopquote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben goedkoop dus alles moet goedkoop
Aha. Toch bedankt.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat is niet mijn gebied, en kan ik geen antwoord op geven.
maar hij betaald en hij wilt zelf ook goede wietquote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Pas op hoor, dan krijg je voorgedraaide troepjes, tenminste, hij zei net dat dat het goedkoopste was
Ik snap dit nietquote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben duur, maar soms ook goedkoop![]()
U bent welkom.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben duur, maar soms ook goedkoop![]()
[..]
Aha. Toch bedankt.
Zit wat in..quote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar hij betaald en hij wilt zelf ook goede wiet
ik ben al onlinequote:
Inderdaadquote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar hij betaald en hij wilt zelf ook goede wiet
ja maar de vraag is of je wilt komen bellen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zit wat in..
[..]
ik ben al online
Dat het mij geen donder uitmaakt hoe duur het is. Als ik het wil en nodig heb koop ik het.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja maar de vraag is of je wilt komen.
hihi komen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja maar de vraag is of je wilt komen bellen.
'nodig heb'quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat het mij geen donder uitmaakt hoe duur het is. Als ik het wil en nodig heb koop ik het.
ow ik dacht dat jij voor ons goedkoop wasquote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat het mij geen donder uitmaakt hoe duur het is. Als ik het wil en nodig heb koop ik het.
Arme ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
'nodig heb'
dat gaat de verkeerde kant op..
Hij is gewoon makkelijk te krijgenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow ik dacht dat jij voor ons goedkoop was
Heel zielig ja.quote:
dan horen ouders het enzoquote:
ja maar...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij is gewoon makkelijk te krijgen
[..]
Heel zielig ja.
[..]
dan horen ouders het enzo
Nou als dat zo was had ik m allangquote:Op zondag 20 februari 2011 22:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij is gewoon makkelijk te krijgen
Da's niet leukquote:
Je moet gewoon kano's in de winkel kopen en er vinnie achter schrijven, dan heb je mquote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou als dat zo was had ik m allang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Da's niet leuk
[..]
Je moet gewoon kano's in de winkel kopen en er vinnie achter schrijven, dan heb je mInderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
[..]
Da's niet leuk
[..]
Je moet gewoon kano's in de winkel kopen en er vinnie achter schrijven, dan heb je mIk wil die van vlees en bloedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
ik dacht al wtf het is al half 11 geweestquote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef Stuart het volgende:
Ik ga om half 11 mijn tijd maar eens naar bed
Je kan ook vlees brandmerkenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil die van vlees en bloed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Hier gelukkig nog nietquote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik dacht al wtf het is al half 11 geweest
[..]
Da's niet leuk
[..]
Je moet gewoon kano's in de winkel kopen en er vinnie achter schrijven, dan heb je mJa maar ik skype al 2 dagen luidruchtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je kan ook vlees brandmerkenJa dat is zo, dan staat er eigendom van CCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
[..]
Je kan ook vlees brandmerkenflauw, zonder zoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Je kan ook vlees brandmerkenOf een tatoeage zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee. Iig niet over de tatoeage van Merel die ik op mijn kont heb.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat is zo, dan staat er eigendom van CCOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
het komt op je lulletjequote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of een tatoeage zetten.
[..]
Nee. Iig niet over de tatoeage van Merel die ik op mijn kont heb.
ook een optie ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of een tatoeage zetten.
[..]
Nee. Iig niet over de tatoeage van Merel die ik op mijn kont heb.
hihihiquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ook een optie ja.
Mag ik een foto van de tatoeage?
[..]
hihihi
Daar is geen verkleinworod voor nodig hoor...quote:
Ik laat 'm op de meet wel zien!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ook een optie ja.
Mag ik een foto van de tatoeage?
[..]
hihihi
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar is geen verkleinworod voor nodig hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:[..]
Ik laat 'm op de meet wel zien!
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
eerst zien dan geloven.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar is geen verkleinworod voor nodig hoor...
[..]
Ik laat 'm op de meet wel zien!
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ben lief!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
eerst zien dan geloven.
Neeeerst bewijzen dat je lief bent
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]vergroting 300x met een microscoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bewijs willen we !quote:[..]
Ik ben lief!
[ Bericht 6% gewijzigd door kanovinnie op 20-02-2011 22:59:58 ]Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ik heb nog niks gemerkt, ik weet niet eens meer hoe je eruit ziet dus veel indruk zal het niet gemaakt hebbenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
bewijs willen we !
Is dat mijn probleem of jou probleem?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gemerkt, ik weet niet eens meer hoe je eruit ziet dus veel indruk zal het niet gemaakt hebbenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]Merel, wat post je pics van mij!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
bewijs willen we !
[ Bericht 4% gewijzigd door kanovinnie op 20-02-2011 23:00:15 ]There is a time of cumming and going.
Dat Nederlandsquote:Op zondag 20 februari 2011 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
[..]
Is dat mijn probleem of jou probleem?
Jouw probleem want nu mag je nog niet meeblowenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
[..]
Is dat mijn probleem of jou probleem?
Dit is mijn probleem, vriendin.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:00 schreef kanovinnie het volgende:
Dat soort plaatjes zie ik hier liever niet.
Sorry, maar je had niet gevraagd of ik m niet door wilde sturenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Merel, wat post je pics van mij!!!
Oh, sorryquote:Op zondag 20 februari 2011 23:00 schreef kanovinnie het volgende:
Dat soort plaatjes zie ik hier liever niet.
Inderdaad.quote:
Daaagquote:Op zondag 20 februari 2011 23:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga moven naar mn kamer, tot zo
quote:
>>SEX/KPDquote:
daar ga ik toch van uit?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sorry, maar je had niet gevraagd of ik m niet door wilde sturen
[..]
Oh, sorry
[..]
Inderdaad.
Tot zoquote:Op zondag 20 februari 2011 23:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga moven naar mn kamer, tot zo
Ik heb geen toegang bij kpdquote:
Sorryquote:
Daagquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee of je mag helemaal niet mee
nu moet je het goedmaken door pics van jezelf te postenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang bij kpd
[..]
Sorry
[..]
Daag
Maar dan gaat vinnie zeurenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nu moet je het goedmaken door pics van jezelf te posten
Poets jij niet goedquote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ook niet, tandarts" je poetst niet goed"
Aha, ik begrijp het. Ja, hier ook schoolvakantie dus ik heb lange en drukke dagen met de kidsquote:Op zondag 20 februari 2011 23:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
vakantie en uitslapen en vakantie en vakantiee
Ja, precies. Witter dan wit ookquote:Op zondag 20 februari 2011 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel, mijn gebitje moet schoon zijn voor jouw mond
haha succes alvast.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, ik begrijp het. Ja, hier ook schoolvakantie dus ik heb lange en drukke dagen met de kids
heb jij kids? Wtfquote:Op zondag 20 februari 2011 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, ik begrijp het. Ja, hier ook schoolvakantie dus ik heb lange en drukke dagen met de kids
Ehm, hello, werken met kinderen enzoquote:
ik wilde al zeggen ik ben nog niet zwanger geweest.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, hello, werken met kinderen enzo![]()
Precies, gekkiequote:Op zondag 20 februari 2011 23:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde al zeggen ik ben nog niet zwanger geweest.
wanneer wil je kinderen dan moeten we uitrekenen wanneer het moetquote:
Ik heb geen haast hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wanneer wil je kinderen dan moeten we uitrekenen wanneer het moet
Zolang je het netjes houd mag 't van mij. Mijn pmbox staat altijd open voor pics van je tetten. Dus schroom niet.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, hello, werken met kinderen enzo![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zolang je het netjes houd mag 't van mij. Mijn pmbox staat altijd open voor pics van je tetten. Dus schroom niet.
Dat mag ook!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
![]()
Ik zal alles wel bedekken met balkjes
Preciesquote:Op zondag 20 februari 2011 23:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke dan doen we het voor nu alleen voor tha lulz
het is houdt en tevens: deze manquote:Op zondag 20 februari 2011 23:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zolang je het netjes houd mag 't van mij. Mijn pmbox staat altijd open voor pics van je tetten. Dus schroom niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |