Het is maar een monument. Het is maar pis.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:03 schreef Robin__ het volgende:
Volgens mij is er een soort norm, in iedergeval bij verkeersovertredingen dat je er max 3 krijgt, maar zelfs dan krijg je er meer als je echt een asociale hork bent.
Pissen tegen een monument, voor wie dan ook, vind ik zwaar disrespectvol en mag zo hard mogelijk bestraft worden..
Waar woon je?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:06 schreef n8n het volgende:
[..]
Het is maar een monument. Het is maar pis.
Nee het is minachting.. zoek een boom op, een gracht of een toilet..quote:Op zondag 20 februari 2011 21:06 schreef n8n het volgende:
[..]
Het is maar een monument. Het is maar pis.
Trek het vooral uit verbandquote:Op zondag 20 februari 2011 21:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waar woon je?
Kom ik even elke zaterdagnacht tegen jouw voordeur aan pissen.![]()
Dat is jouw meningquote:Op zondag 20 februari 2011 21:09 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Nee het is minachting.. zoek een boom op, een gracht of een toilet..
Dus als je het monument had betreden en daar vervolgens een dubbele moord had gepleegd had één 'boete' volstaan?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:50 schreef Mainport het volgende:
Okay en nu mogen de mensen posten die wel verstand hebben van het recht
Welke vergrijp is dat dan volgens jou? Verder is dat totaal niet relevant voor jouw boetes.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:19 schreef Mainport het volgende:
Vermoeiende fokkers met hun rechtenkennis van de kouwe grond, ik post dit niet voor niets in WGR.
Anders vertellen jullie slimmeriken me waar de vergelijking mank gaat met een wildplasser die ook een boete krijgt voor het uit zijn broek hebben hangen van zijn lul
Als jij midden op een plein gaat staan wildplassen krijg je er toch ook twee?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:19 schreef Mainport het volgende:
Vermoeiende fokkers met hun rechtenkennis van de kouwe grond, ik post dit niet voor niets in WGR.
Anders vertellen jullie slimmeriken me waar de vergelijking mank gaat met een wildplasser die ook een boete krijgt voor het uit zijn broek hebben hangen van zijn lul, of voor afval op straat gooien, of voor milieuvervuiling
Dit dus. Als jij het gewoon ergens in een hoekje doet krijg je daar geen extra boete voor.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Als jij midden op een plein gaat staan wildplassen krijg je er toch ook twee?
Openbare schennispleging en wildplassen...
kansloze klapjostiquote:Op zondag 20 februari 2011 21:19 schreef Mainport het volgende:
Anders vertellen jullie slimmeriken me waar de vergelijking mank gaat met een wildplasser die ook een boete krijgt voor het uit zijn broek hebben hangen van zijn lul, of voor afval op straat gooien, of voor milieuvervuiling
Hey flapdrol, misschien is het zo duidelijk: Je had ook een boete gekregen voor het betreden van het monument als je er niet tegenaan had gezeken.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:19 schreef Mainport het volgende:
Okay, het is belachelijk en je hoort maar één boete te krijgen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:19 schreef Mainport het volgende:
Jij bent hier de mafkees.quote:
Goed om te wetenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef Flying_Phoenix het volgende:
(en nee... wildplassen is nooit legaal, maar buiten de bebouwde kom is de pakkans een stuk lager)
Klopt niet helemaal:quote:Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef Flying_Phoenix het volgende:
(en nee... wildplassen is nooit legaal, maar buiten de bebouwde kom is de pakkans een stuk lager)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |