Gelukkig hebben wij Lorenzo nog ..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:37 schreef Smoofie het volgende:
Ik haat Engelse clubs. Zomaar talenten afpakken. Viesche homos.
quote:Ruzie Barça en Arsenal over wonderkind Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Arsenal en Barcelona staan niet alleen in de Champions League tegenover elkaar. Beide clubs zijn momenteel in een felle strijd gewikkeld over een voetballend wonderkind. Jon Miquel Toral Harper, pas 16 jaar, en inzet van een niet bepaald vredig onderhoud achter de schermen tussen beide voetbalgrootmachten.
In Engeland boterde het al niet erg tijdens een officiëel diner voor de krachtmeting in het kampioenenbal tussen Barcelona en de Londense club.
Sandro Rosell, voorzitter van Barcelona, maakte aan Ivan Gazidis, algemeen manager van Arsenal, duidelijk dat de Spaanse club het niet langer op prijs stelde dat de Engelsen de talenten uit de jeugd bij Barça kwamen wegkapen.
Toral, die een Engelse moeder heeft, zou op het punt staan een profcontract te tekenen bij de bespelers van het Emirates stadion.
De sfeer tijdens het etentje was niet bepaald gezellig te noemen toen beide clubs hun standpunten verdedigden met als inzet de toekomst van de jonge middenvelder.
Arsenalspeler Cesc Fabregas werd acht jaar geleden op dezelfde manier naar Engeland gehaald. Curieus genoeg speelde Toral naast Fabregas al een rol in een reclamespot van Nike.
Vorig jaar lag Leo Beenhakker ook al met de Engelsen in de clinch. Kyle Ebecilio (16) werd toen weggekocht door de Gunners uit de jeugdopleiding van Feyenoord.
Ook als je bij ajax 750.000 krijgt, en bij real 12 miljoen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:41 schreef Smoofie het volgende:
Clubliefde bestaat voor velen niet meer. Als ik een supertalen zou zijn, zou ik gewoon bij Ajax blijven.
Dan ook, ik heb een hekel aan Real. Aan alle clubs die maar zichzelf in de schulden kunnen werken en elk jaar een nieuw elftal kunnen kopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Ook als je bij ajax 750.000 krijgt, en bij real 12 miljoen?
Als dat financial fairplay echt doorzet wordt dat zo goed voor Ajax en Nederland!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan ook, ik heb een hekel aan Real. Aan alle clubs die maar zichzelf in de schulden kunnen werken en elk jaar een nieuw elftal kunnen kopen.
Ga weg joh met die Barcelona onzinquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij Lorenzo nog ..
[..]
"goed" is relatief.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als dat financial fairplay echt doorzet wordt dat zo goed voor Ajax en Nederland!
Toch zullen ze beter op de balans moeten gaan letten en wordt het gat ten opzichte van Nederland kleiner.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"goed" is relatief.Die andere zullen nog steeds veel meer kunnen uitgeven.
Mag ik vragen waarom jij Barca zo haat? Ik moet ze ook niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga weg joh met die Barcelona onzin
Omdat hij een beetje een mongooltje is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom jij Barca zo haat? Ik moet ze ook niet.
quote:Anderlecht zal het donderdag nog moeilijker krijgen om de 0-3 nederlaag in de heenwedstrijd van de tweede ronde van de Europa League weg te poetsen. De Brusselse club zal donderdag in de ArenA moeten aantreden zonder uitblinker Mbark Boussoufa.
De Marokkaan heeft last van buikgriep en zal op donderdag niet voldoende herstelt zijn om mee te doen. Eerder vandaag werd aangegeven dat de gouden schoen van 2006 en 2011 voor zes miljoen weg mag bij Anderlecht.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Dit wordt zo wel erg makkelijk. Zonder Boussoufa is Lukaku al helemaal niks.
Boeit me niet zoveel, hij speelt toch niet bij Ajaxquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Lees net op teletekst dat Kyle Ebecilio geen familie is van Lorenzo, terwijl op internet overal staat dat het zijn broertje is
Nee jij bent goed bij je hoofd, heb je jezelf vorige week gezien manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat hij een beetje een mongooltje is.
Dat jij nou geen gevoel hebt voor Ajax is niet mijn probleem. Maar dat is wel waarom ik je een lul vindt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee jij bent goed bij je hoofd, heb je jezelf vorige week gezien man
Jammer genoeg is alles aangepast door Jojoortje, waren geweldige posts.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat jij nou geen gevoel hebt voor Ajax is niet mijn probleem. Maar dat is wel waarom ik je een lul vindt.
Je gevoel is trouwens zo groot voor Ajax dat je besloten hebt nooit meer voetbal te kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat jij nou geen gevoel hebt voor Ajax is niet mijn probleem. Maar dat is wel waarom ik je een lul vindt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Kijk verdomme ook nooit meer voetbal.
EMotionele uitbarstingen, kom kom dames, niet vechtenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je gevoel is trouwens zo groot voor Ajax dat je besloten hebt nooit meer voetbal te kijken
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
EMotionele uitbarstingen, kom kom dames, niet vechten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |