Thanks Rikkie.quote:Rik van den Boog heeft de jeugdopleiding gevolgd van Ajax en kwam tot in het tweede elftal. Een enkelblessure heeft uiteindelijk het einde betekend van zijn voetbalcarrière. Hij heeft zijn lerarenopleiding wiskunde afgemaakt en is gaan werken voor Rank Xerox.
Ik wist niet eens dat hij in de jeugdopleiding van Ajax heeft gezetenquote:
Hij vermeld het anders in elk interview. Dat hij een 'echte' is.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij in de jeugdopleiding van Ajax heeft gezeten
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan toch, maar hij speelde ook wedstrijden goed dus het kan onzin zijn ja
Hersentrauma is een beschadiging van de hersenen dus geen psychologisch trauma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Nee ik weet dat een afscheid nooit zo mooi is als je wil. Het is gewoon dat Suarez zo'n held is geworden in die 3,5 jaar dat wil je graag samenvatten in een paar minuten. Ik moet wel zeggen dat Blind een mooie speech had.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Had ie maar een speech moeten instuderen
En wat had je dan gewild. Een taart waar ineens the rolling stones uit komen springen die suarez z'n favoriete lied zingen?
Ik heb het stuk gelezen ja...en ik blijf bij wat ik zei.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:44 schreef Agüero het volgende:
[..]
Hersentrauma is een beschadiging van de hersenen dus geen psychologisch trauma.
Je neemt hem iets kwalijk waar ie niks aan kan doen? ______________quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb het stuk gelezen ja...en ik blijf bij wat ik zei.
Rikkie probeert even goodwill te kweken.quote:
Klik die spoiler nog eensquote:Op maandag 21 februari 2011 13:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Je neemt hem iets kwalijk waar ie niks aan kan doen? ______________!
Maar goed, dat kan die man ook niet weten, hij heeft De Zeeuw niet onderzocht. Hij spreekt louter een vermoeden/hypothese uit.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klik die spoiler nog eens. Ik vind het gewoon erg raar dat je zo snel een hersentrauma krijgt
.
Net als Mounir, Sulejmani, Enoh, Anita ..quote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef Morendo het volgende:
Of we spreken gewoon af dat De Zeeuw niet meer mee hoeft te koppen bij vrije trappen en corners.
Vertonghen pakt er drie tegelijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Net als Mounir, Sulejmani, Enoh, Anita ..
Ohja, Ebecilio kan best goed koppenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vertonghen pakt er drie tegelijk.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja, Ebecilio kan best goed koppen
Ja, was best mooi.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:09 schreef Morendo het volgende:
Ik zit me net af te vragen: heeft Torres al zijn afscheid gekregen bij Liverpool?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Je kunt in ieder geval de hoeken en gaten dichtbouwen en dan zit je op zo'n 55.000 toeschouwers. Idealiter bouw je gewoon een nieuw stadion a la 'Old Trafford' maar dat zal er financieel wel niet inzitten.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:04 schreef Smoofie het volgende:
Het wordt wel tijd dat de Arena wordt uitgebreid en verbouwd. Als ze dan de kaartjes goedkoper kunnen maken kun je de arena wel 2 x uitverkopen met meer sfeer ook
. Kijk naar Ajax- Dinamo Kiev, goedkope kaartjes, komt er ook een veeeeeeel beter publiek.
Dat zijn ze sowieso van plan als ik me niet vergis. Grachten dichtgooien, stadion compacter maken en de tribunes doortrekken zodat de hoeken worden gedicht. Ik ben wel voorstander van een derde ring. Een nieuw stadion zit er niet in nee. Maar als het compact wordt en de stoeltjes alleen rood en wit zijn kan de binnenkant er mooi uit zien.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval de hoeken en gaten dichtbouwen en dan zit je op zo'n 55.000 toeschouwers. Idealiter bouw je gewoon een nieuw stadion a la 'Old Trafford' maar dat zal er financieel wel niet inzitten.
Zou qua sfeer al heel wat schelen inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:32 schreef Smoofie het volgende:
Maar als het compact wordt en de stoeltjes alleen rood en wit zijn kan de binnenkant er mooi uit zien.
quote:Update 15:37 uur - Ajax-arts Goedhart: 'Geen reden voor zorgen om De Zeeuw'
Ajax-arts Edwin Goedhart laat maandag weten dat hij al in een vroeg stadium extra alert is geweest op mogelijke gevolgen van de trap die De Zeeuw tijdens de halve eindstrijd van het WK kreeg. "Ook het moment dat Demy zaterdag op de training heeft doorgemaakt, wordt door de medische staf van Ajax onderzocht'', stelt hij. "Vooralsnog is er geen reden om ons zorgen te maken over de gezondheid van De Zeeuw.'' Ajax betreurt het dat neuropsycholoog Matser zich over De Zeeuw heeft uitgelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |