Ja. Weekend kon eigenlijk niet lang genoeg durenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt als een heerlijk weekendje Tink, ik hoop dat je er van hebt genoten!.
Haha, dat gevoel herken ik volkomenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Weekend kon eigenlijk niet lang genoeg duren
Haha over de schoonmaakster, we praten duidelijk langs elkaar heenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik had het over het salaris van een hoofd Communicatie he MI. Over welke functie had jij het?
Er zijn er genoeg die zo hun geld verdienen. Of je er gelukkig van wordt....quote:Op zondag 20 februari 2011 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Haha over de schoonmaakster, we praten duidelijk langs elkaar heen
Dacht dat je zei 15 euro per uur voor een schoonmaaksterals die dan 30 uur per week maakt en dat 4 weken in een maand..enz.
Vind ik leuker.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
vind ik ook wel tof, trouwens.
Echt tijd voor de kapper!
Nietquote:Op zondag 20 februari 2011 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die zo hun geld verdienen. Of je er gelukkig van wordt....
*boks*quote:Op zondag 20 februari 2011 18:44 schreef Merel het volgende:
[..]
Een paar pumps, een paar All Starts slim high, een paar lage laarsjes en deze dus. Ik ben schoenenverslaagd
En de beruchte Alexxx dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat ik ze eigenlijk niet heb.
Ook leukquote:Op zondag 20 februari 2011 20:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Waar blijft jouw update eigenlijk?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
*boks*
Ik vind ze leuk, al zou ik ze zelf niet kopen. Maar dat is omdat ik niet op slingbacks kan lopen.
[..]
En de beruchte Alexxx dan?
Oh, shit, geen pm gehad?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar blijft jouw update eigenlijk?
Zo heb ik het ook bijnaquote:Op zondag 20 februari 2011 20:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wils tiekem ook wel een pmquote:
ja, en daar heb ik een hekel aan!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ook leukalleen denk dat het snel in/voor je ogen hangt.
Dan zou ik dat niet doen /speldjes net opgeborgen heeftquote:Op zondag 20 februari 2011 20:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, en daar heb ik een hekel aan!
Ik denk dat ik beide plaatjes uitprint en meeneem naar de kapper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:38 schreef loveli het volgende:
bzvJa zat te gillen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik heb ze ook wel. Maar meer om koffie mee te drinken of een heel weekend op bezoek te gaan. Vriendinnen om iets mee te doen heb ik niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:42 schreef Syrena het volgende:
Ik ga zo nog een Glee kijken![]()
Ik heb wel vrienden, maar ik weet niet wat ik er mee aanmoetContacten onderhouden vind ik gewoon heel moeilijk, ben altijd bang dat ik dan raar gevonden ga worden of teveel ben of weet ik het. Dus het komt hoofdzakelijk van hun kant af
ik heb het nooit lang gehad, en denk ook niet dat het me zal staan...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Laten groeien is geen optie Jagar? Je zit nu op zo'n rotlengte en dan is de verleiding om af te knippen erg groot. Maar, even doorbijten en dan kan je er ineens weer veel meer mee!.
Ik ben persoonlijk erg blij dat ik heb doorgezet.
ik ook niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik morgen samen met iemand zou willen gaan eten zou ik serieus niemand kunnen verzinnen om te bellen. En al helemáál geen vrouwen.
Toen ik in Maastricht woonde, ja. Maar nu hier, nee. Al komt er wel weer een goede vriend van me terug hierheen...quote:
Dat lijkt me eerlijk gezegd het moeilijkste aan in het buitenland wonen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Toen ik in Maastricht woonde, ja. Maar nu hier, nee. Al komt er wel weer een goede vriend van me terug hierheen...
Heel lang (zoals conleche) staat jou wel mooi denk ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb het nooit lang gehad, en denk ook niet dat het me zal staan...
Is het niet eerder dat je bang bent dat iemand nee zegt ofzo? Dat het voelt alsof je jezelf aan hen opdringt? Want het is niet zo van "Hee, mag ik toevallig met je eten vandaag?" maar "Heeeee, halloo topper. Jij hebt geluk want jij mag met eten gezellig heur!"quote:Op zondag 20 februari 2011 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik morgen samen met iemand zou willen gaan eten zou ik serieus niemand kunnen verzinnen om te bellen. En al helemáál geen vrouwen.
Je bent scherp vandaag neen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:49 schreef neen het volgende:
[..]
Is het niet eerder dat je bang bent dat iemand nee zegt ofzo? Dat het voelt alsof je jezelf aan hen opdringt? Want het is niet zo van "Hee, mag ik toevallig met je eten vandaag?" maar "Heeeee, halloo topper. Jij hebt geluk want jij mag met eten gezellig heur!"
neen, wat scherpzinnig van je.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:49 schreef neen het volgende:
[..]
Is het niet eerder dat je bang bent dat iemand nee zegt ofzo? Dat het voelt alsof je jezelf aan hen opdringt? Want het is niet zo van "Hee, mag ik toevallig met je eten vandaag?" maar "Heeeee, halloo topper. Jij hebt geluk want jij mag met eten gezellig heur!"
Ik zou het wel weten maar de kans dat ze op zo'n korte tijd kunnen is vrijwel 0quote:Op zondag 20 februari 2011 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat ken ikquote:Op zondag 20 februari 2011 20:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten maar de kans dat ze op zo'n korte tijd kunnen is vrijwel 0![]()
Dat is ook nog een puntje, ze zijn nogal Sjaak-afhaak. We zouden met 5 dames naar de Queensnight vorig jaar en uiteindelijk stond ik daar alleen met 1 vriendin en de hele vriendengroep van haar vriend. Het was best gezellig, maar ik had me gewoon verheugd op weer eens allemaal samen. Maar goed.
We zijn hier allemaal sociale wonders DaDquote:Op zondag 20 februari 2011 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben wel al heel blij dat jullie me niet allemaal uitlachen..
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben wel al heel blij dat jullie me niet allemaal uitlachen..
Tuurlijk, ik ken heel veel mensen. Maar op deze leeftijd heeft inmiddels iedereen z'n eigen vriendengroepen al, dus waarom zouden ze nog op mij zitten wachten.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
DaD heb je geen mensen van scholen ofzo die je kent?
Is dat echt zo DaD? Heeft iedereen al zijn eigen vriendengroep?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ken heel veel mensen. Maar op deze leeftijd heeft inmiddels iedereen z'n eigen vriendengroepen al, dus waarom zouden ze nog op mij zitten wachten.
Oh echt? Loop juist tegen het tegenovergestelde aan.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ken heel veel mensen. Maar op deze leeftijd heeft inmiddels iedereen z'n eigen vriendengroepen al, dus waarom zouden ze nog op mij zitten wachten.
Nee. en anders is er vast wel plek voor leuke nieuwe mensen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dat echt zo DaD? Heeft iedereen al zijn eigen vriendengroep?
Ik denk dat dat je grootste probleem is.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat snappen de IRL vrienden nietquote:Op zondag 20 februari 2011 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
IRL vrienden hebben is voor mietjes
internet ftw
ik heb juist het idee dat dit de tijd is waar iedereen gaat verhuizen, nieuwe baan heeft, etc. etc. en dus de oude vriendengroep van tijdens de studie wat wegzakt. Dat is bij mij in ieder geval zo. Die wonen nu over de hele wereld!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Deels. Is vooral zo bij de mensen die op kamers gaan volgens mij. Maar Job Cohen deelt iig je mening.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb juist het idee dat dit de tijd is waar iedereen gaat verhuizen, nieuwe baan heeft, etc. etc. en dus de oude vriendengroep van tijdens de studie wat wegzakt. Dat is bij mij in ieder geval zo. Die wonen nu over de hele wereld!
Welke kleur?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:03 schreef Ewelina het volgende:
In dubio: zal ik vanavond nog mijn haar verven of niet?
Is er niet 1 van de Slankies die in je buurt woont? Of ben je 1 vd buitenlandse Slankies?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel..
Ik ben gewoon niet zo goed met zulke dingen.
Donkerbruin.quote:
Volgens mij zijn er meer mensen zonder (veel) vrienden dan jij denkt én staan de meeste over het algemeen best open voor vriendschap. Bijna iedereen is onzeker DaD en bang om afgewezen te worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel..
Ik ben gewoon niet zo goed met zulke dingen.
Hoi! Wat heb jij uiteindelijk gedaan vandaag?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Werd gister even heel gek aangekeken toen ik samen met een nieuw vriendinnetje van 1 van de heren zat te whatsappen en fokken op een feestjequote:Op zondag 20 februari 2011 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die heb ik nietdus da's lekker makkelijk
Kröller-Müller, fietsen, wandelen, zonnetje.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi! Wat heb jij uiteindelijk gedaan vandaag?.
Oh dat heb je vast al verteld. Straks even teruglezen.
Nee, het is nu middenbruin (lees: donkerbruin wat helemaal opgebleekt is in de zon). Met wat donkerblonde uitgroei.quote:
Dat is dan iemand die je al lang kent?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sinds m'n vriendinnetje aan d'r wereldreis is begonnen mis ik gewoon iemand om al die kleine dingetjes mee te delen, die niemand iets interesseren behalve degene met wie je al zoveel hebt meegemaakt. Gewoon iemand bij wie ik met m'n onzekerheden en blije dingetjes terecht kan zonder al te veel uit te hoeven leggen.
We hebben elkaar leren kennen op de introductiedag van m'n studie, sindsdien dikke vriendinnen, paar jaar huisgenoten geweest.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is dan iemand die je al lang kent?
Kan me voorstellen dat je haar mist.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben elkaar leren kennen op de introductiedag van m'n studie, sindsdien dikke vriendinnen, paar jaar huisgenoten geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja hé ze had toch iets meer verwacht ondanks dat ze zo koel deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind echt dat ze de verkeerde keuze maakte.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Vraag het aan Maria. Die had dat zo voor elkaarquote:Op zondag 20 februari 2011 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb me voorgenomen in Engeland iets meer aan 'sociaal leven' te gaan doen.. ik weet alleen nog niet hoe
Dat voornemen heb ik ook vaak maar irl komt er weinig vanquote:Op zondag 20 februari 2011 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb me voorgenomen in Engeland iets meer aan 'sociaal leven' te gaan doen.. ik weet alleen nog niet hoe
als ik alleen zou gaan zou 't een stuk makkelijker gaan denk ik...quote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vraag het aan Maria. Die had dat zo voor elkaar.
Het is vervelend bij sommige activiteiten.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik alleen zou gaan zou 't een stuk makkelijker gaan denk ik...maargoed..
daarnaast vind ik 't het grootste deel van de tijd ook wel prima zo, ben een lonermaar soms..
Waarom? Je mag hem best sms'en of bellen om dat te vragen als je tenminste z'n antwoord geloofd.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben ook helemaal in een bui om Baardmans te gaan sms'en waarom hij eigenlijk bij me is. Hou me tegen..
Niet doen. Niet jezelf zo naar beneden halen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben ook helemaal in een bui om Baardmans te gaan sms'en waarom hij eigenlijk bij me is. Hou me tegen..
DON'T dat staat toch los van elkaarquote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
dat, al begrijp ik 't wel... zeer herkenbaar..quote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
DON'T dat staat toch los van elkaar
SMS mag, tekst moet iets gewijzigd worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jawel ik ook, heb me ook heel zielig gevoeld toen ik net weer verhuisd was en mijn Mr had toen ook een hoopje ellende.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat, al begrijp ik 't wel... zeer herkenbaar..
Wat deed je fout, goede cijfers halen?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
7x verhuizen in 6 jaar tijd en vroeger altijd gepest zijn op school, werkt ook niet echt social life-bevorderend.
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
7x verhuizen in 6 jaar tijd en vroeger altijd gepest zijn op school, werkt ook niet echt social life-bevorderend.
En wat zegt 'ie daarop?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]joins club!
Ik vraag me dagelijks af waarom Mr.Mo met me getrouwd is![]()
Neuh, alleen voor taal. Ik was wat groter en dikker dan de rest. Dat in combi met een wipneus was voldoende voor de associatie met een varken. Dat begon in groep 5 en verergerde elk jaar, tot het ophield toen ik van 5H naar 6V ging en tussen nieuwe mensen terecht kwam. Maar teller staat dus op een jaar of 7 ellende.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat deed je fout, goede cijfers halen?
Omdat je een blonde stoot bent. En een mooi innerlijk natuurlijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jep.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:36 schreef Swietje het volgende:
Maar alle mensen zonder sociaal leven, hoe zijn jullie aan jullie liefdes gekomen dan? Internet?
Drinken. Véél drinken.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:36 schreef Swietje het volgende:
Maar alle mensen zonder sociaal leven, hoe zijn jullie aan jullie liefdes gekomen dan? Internet?
Dat.quote:
Werk!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:36 schreef Swietje het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omdat meneer Mo een hele leuke vent is die goed kan zien dat jij een hele leuke, aantrekkelijke dame bent.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vraag me dagelijks af waarom Mr.Mo met me getrouwd is![]()
Feestje van een nieuw studiegenootjequote:Op zondag 20 februari 2011 21:36 schreef Swietje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
working on the latter! Net voor zijn neus mijn crunches gedaanquote:Op zondag 20 februari 2011 21:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Omdat meneer Mo een hele leuke vent is die goed kan zien dat jij een hele leuke, aantrekkelijke dame bent.
Hoe werkt dat dan?quote:
Ik heb het een aantal keer geprobeerd, de afgelopen tijd. Zodra ik dan een dag of zo voorstel, haken ze af. Says it all, right?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef sigme het volgende:
D&D, je bent een leuke meid, en er zijn vast mensen aangenaam verrast als je zegt dat je het leuk zou vinden als ze eens bij je komen eten. Ofzo. Studiegenoten, collega's, kennissen.
Ik heb het hele idee van vrienden al jaren geleden opgegeven. Ik koester mijn lief en heb 1 vriendinachtige, waarmee ik weinig deel behalve veel verleden. En met alle verschuldigde respect, ik vind virtuele kennissen een stuk leuker dan echte mensen.
Dit moet je uitleggenquote:
Bij mijn broertje ook. Die kreeg als kind een maagzweer en verdroeg geen alcohol. Hij is nu 34 (ik kan er een jaartje naast zitten) en heeft sinds een paar maanden een vriendinquote:
Drank neemt remmingen weg.quote:
uiteindelijk 'via internet' omdat het via een online motorclub (motor-forum.nl) is gegaan, máár wij leerden elkaar gewoon in 't echt kennen zeg maarquote:Op zondag 20 februari 2011 21:41 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan?Je komt elkaar tegen bij motor-events ofzo? Ik vind jullie heel leuk samen
.
In mijn geval is het een gemeenschappelijke studie overigens.
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:41 schreef sigme het volgende:
WeheheSnap nu je huisinrichting en manier van leven ook iets beter denk ik althansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pittig
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Leuk! Komt hij oorspronkelijk hier vandaan? Want jij komt zelf uit Den Haag toch? Of hoe komt het dat jullie hier terecht zijn gekomen?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uiteindelijk 'via internet' omdat het via een online motorclub (motor-forum.nl) is gegaan, máár wij leerden elkaar gewoon in 't echt kennen zeg maar
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:41 schreef sigme het volgende:
WeheheJe bent je eigen referentie, moet op jezelf vertrouwen, je eigen waarheid ontdekken. Zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Waar woon jij eigenlijk?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:45 schreef ihatefastcars het volgende:
Overigens heb ik wel echte vriendinnen overgehouden aan mijn vorige werk. Probleem is alleen dat die een paar 100 kilometer verder wonen nu, dus heb ook niemand om zomaar even mee af te spreken.
Oh, en ook geen lief(de) natuurlijk. Ik zou me nog bijna zielig gaan voelen.
ja. dat ja.quote:
quote:
maar online heb je zoveel meer 'marge' om mensen te filteren zeg maar.. da's echt fijnquote:Op zondag 20 februari 2011 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Al" mijn vriendjes heb ik via internet leren kennen. Ik ben gewoon incapabel om mensen IRL te leren kennen geloof ik.
^^ Selfcontrol ftw.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
oh ja dat is de reden dat ik het dus niet drink
Ach, als ik probeer sociaal te doen, wordt er ook massaal afgehaakt. Druk druk.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb het een aantal keer geprobeerd, de afgelopen tijd. Zodra ik dan een dag of zo voorstel, haken ze af. Says it all, right?
Je bent lief.. Jullie zijn allemaal lief.
Echt? Ik wil juist graag die kant opquote:Op zondag 20 februari 2011 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo woonde hier al, is hier op z'n 18e gaan studeren, maar komt oorspronkelijk uit Doetinchem.
Maar 't was al vrij snel duidelijk dat als de relatie stand zou houden dat ik degene zou zijn die zou verhuizenwas de Randstad helemaal beu
als ik dat niet gedaan had was ik niet met de Duutser samen geweest nu. Al kan ik me de eerste keer dat we zoenden niet herinneren.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
oh ja dat is de reden dat ik het dus niet drink
Eerlijk gezegd herinner ik me mijn paar laatste pogingen heel goed. Zeg 3 pogingen in de afgelopen 15 jaar (waarvan geen in de laatste 10 jaar). Het steekt. Maar ze hebben in mijn geval gelijk - ik ben geen vriendschapmateriaal. Niettemin ben je altijd welkom om hier varkjes te komen bekijken. Krijg je een kopje koffie, een frisse neus en eventueel een stukje spek voor de terugreis. Ofzo.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb het een aantal keer geprobeerd, de afgelopen tijd. Zodra ik dan een dag of zo voorstel, haken ze af. Says it all, right?
Je bent lief.. Jullie zijn allemaal lief.
Helemaal waar. Zit zelf tegenwoordig echt een stuk lekkerder in mijn vel en dat maakt alle drempels naar welke sociale contacten dan ook echt aanzienlijk lager, lijkt het. Veel verhuizen helpt dan in de praktijk weer helemaal niet overigens.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Oh, en ik vind het verdrietig om te lezen hoe mensen hier over zichzelf denken. Echt! Jullie zijn zo lief, leuk, mooi...En elk ander mens waar jullie tegenop kijken, omdat die 'perfect' is, heeft ook z'n onzekerheden en tekortkomingen. Een beetje zelfverzekerdheid is wel prettig om te hebben...En je prettig over jezelf voelen ook...
Nou dat niet alleen ik word er niet leuker op, eerder superordi.Gisteravond nipplegate weer eens gezien op een feestje en vreselijk onaardig gedrag en dat allemaal door een paar flessen drank. Oh en van die vreemdgangersquote:
Lurkert ontmaskerd!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:49 schreef Tamashii het volgende:
aw die topic wending! Internet is een fijn concept. :3
Ik denk dat jij wel iemand bent die je een beetje moeten leren kennenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd herinner ik me mijn paar laatste pogingen heel goed. Zeg 3 pogingen in de afgelopen 15 jaar (waarvan geen in de laatste 10 jaar). Het steekt. Maar ze hebben in mijn geval gelijk - ik ben geen vriendschapmateriaal. Niettemin ben je altijd welkom om hier varkjes te komen bekijken. Krijg je een kopje koffie, een frisse neus en eventueel een stukje spek voor de terugreis. Ofzo.
zķ herkenbaar!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:49 schreef Swietje het volgende:
Sociaal doen kost me zoveel energie dat ik 't vaak niet eens meer probeer.Sociaal doen tegen studiegenootjes kost energie genoeg..
Echt he! Ik heb ook gemerkt dat ik daardoor echt moe word in de klas. Altijd maar opgewekt, opmerkingen maken en bij de les blijven. Maarja als je het niet doet zijn je 'vrienden' je zo vergeten. ik had echt veel moeite er in gestoken en toen werd ik ziek. 3 mensen kennen me nogquote:Op zondag 20 februari 2011 21:49 schreef Swietje het volgende:
Sociaal doen kost me zoveel energie dat ik 't vaak niet eens meer probeer.Sociaal doen tegen studiegenootjes kost energie genoeg..
Soms is het best leuk om de volledige controle even kwijt te zijn.quote:
Dát dus.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zķ herkenbaar!en ze zijn allemaal heel leuk en vriendelijk, en op Facebook (
) is het altijd erg gezellig, maar afspreken en zulks.. nee... dan kan ik ze niet wegklikken
![]()
nee. verhuizen helpt absoluut niet. En ik merk aan mezelf dat het elke keer moeilijker wordt om vrienden te maken. Toen ik voor de eerste paar keer verhuisde, was ik flexibel en ging het heel makkelijk. Hoewel ik nu niet verhuisd ben, maar al m'n vrienden wel verhuisd zijn, want studie over, is het nu heel veel moeilijker. En hoe meer ik alleen thuis zit, hoe moeilijker het wordt om die drempel over te gaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:49 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Helemaal waar. Zit zelf tegenwoordig echt een stuk lekkerder in mijn vel en dat maakt alle drempels naar welke sociale contacten dan ook echt aanzienlijk lager, lijkt het. Veel verhuizen helpt dan in de praktijk weer helemaal niet overigens.
Hoe kwam je aan je vorige liefje dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:51 schreef Swietje het volgende:
[..]
Dát dus.
Maar dat zorgt er wel voor dat ik amper echte vrienden heb... en dat ik me al helemaal afvraag hoe ik ooit liefdesmateriaal ga vinden.
Nouja, ik probeer niet te lurken!quote:
Sorry!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, ik probeer niet te lurken!'
^ ditte, ik heb het heel weinig nodig ook, maar soms voel ik me toch ook wel ineens heel alleen. Vooral zo zonder de ex. Ik heb wel vrienden waar ik wel eens wat mee ga drinken of samen eten ofzo, maar niemand meer waar ik echt close mee ben en dat mis ik wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef Rituals het volgende:
Ik moet mezelf soms juist 'dwingen' om met vrienden af te spreken. Ik vind het heerlijk om alleen te zijn en heb het ook echt nodig. Ik vind het niet fijn om de hele week volgepland te hebben met sociale afspraken.
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoe kwam je aan je vorige liefje dan?
[ Bericht 12% gewijzigd door Swietje op 20-02-2011 22:26:35 ]"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Ik vond zaterdag hier zo heerlijk. Lekker uitslapen, met z'n tweeen nerden op de bank. Af en toe een kusje, meer niet. Evne boodschappen doen, en terug op de bank met een glaasje wijn en 24. Nadenken over nar de film gaan, maar maar niet doen. Ik hou daar ook wel van.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo en ik zaten net naar elkaar te 'lip ploppen'en verder zeggen we al ruim ene paar uur niets tegen elkaar , oh, behalve 'wil jij ook melk?'
Andere smiley was bedoeld. Nee af en toe post ik lijstjes maar valt nog niet mee.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sorry!Zo vaak kom ik je hier niet tegen dacht ik.
Heel herkenbaar! Heb zelf ook besloten dat als ik hier blijf wonen (dus een baan in de buurt krijg) dan ga ik weer investeren in sporten met mensen, en wat andere sociale dingen. Nu ben ik te rationeel en vind ik 't de investering niet waard als ik over een paar maanden toch weer opnieuw moet beginnen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee. verhuizen helpt absoluut niet. En ik merk aan mezelf dat het elke keer moeilijker wordt om vrienden te maken. Toen ik voor de eerste paar keer verhuisde, was ik flexibel en ging het heel makkelijk. Hoewel ik nu niet verhuisd ben, maar al m'n vrienden wel verhuisd zijn, want studie over, is het nu heel veel moeilijker. En hoe meer ik alleen thuis zit, hoe moeilijker het wordt om die drempel over te gaan.
Morgen hoor ik of ik de phd positie krijg. Stiekem hoop ik van niet, want dan hoef ik geen beslissing te nemen. Maar, als ik hem aangeboden krijg, en ik hem besluit te nemen, dan ga ik mezelf voornemen me weer de deur uit te schoppen. Een volleybal vereniging opzoeken, en 2 avonden per week te sporten en op zaterdag wedstrijden te spelen ofzo. Om iets te doen te hebben...
Dat is ook laf.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt he! Ik heb ook gemerkt dat ik daardoor echt moe word in de klas. Altijd maar opgewekt, opmerkingen maken en bij de les blijven. Maarja als je het niet doet zijn je 'vrienden' je zo vergeten. ik had echt veel moeite er in gestoken en toen werd ik ziek. 3 mensen kennen me nogof doen alsof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Laatste tijd te weinig naar mijn zin, maar nu heb ik met een heel goede vriendin afgesproken dat we het wekelijks dineren bij elkaar weer in gaan voeren. En we kunnen heerlijk spuien tegen elkaar dus ik ben nu heel blij.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
precies hetzelfde. Het is het niet waard, de energie erin te stoppen. Maar, het wordt steeds moeilijker!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:54 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Heel herkenbaar! Heb zelf ook besloten dat als ik hier blijf wonen (dus een baan in de buurt krijg) dan ga ik weer investeren in sporten met mensen, en wat andere sociale dingen. Nu ben ik te rationeel en vind ik 't de investering niet waard als ik over een paar maanden toch weer opnieuw moet beginnen.
Trouwens wel spannend dan, morgen! En kan 't me ook wel voorstellen dat je ergens hoopt...enz. Lastig!
Ik ben geen tof wijfquote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel iemand bent die je een beetje moeten leren kennen. Ik vond je vroeger best wel annoying bij tijd en wijle, maar heb je nu 1x ontmoet en vind je eigenlijk gewoon een tof wijf nu
.
Hey lieve DaD...quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hč bah, wat zijn jullie allemaal fijn begrijpend.. Maakt het toch iets minder erg dat ik hier in m'n eentje zit te janken.
.
Welterustenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
dus: welterusten lieve virtuele slankie liefjes
Gelukkig kan jij niet bepalen wat ik vindquote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben geen tof wijf.
Wel ben ik sociaal genoeg om altijd even meelijden te hebben met nieuwe collega's die met mij moeten gaan werken. De eerste week laat ik hun hoofden erop zitten, zeg maar. Aardig he?
slaap lekker. Ik kruip er ook in. M'n bed ruikt vast nog een beetje naar de Duutser!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
Nee hoor, dit is de eerste keer in best een poosje dat ik huil.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hey lieve DaD...
Ik vind jou de laatste tijd heel labiel overkomen. Zou je er niet eens met iemand professioneel over praten? Als ik de laatste week doordenk, heb je volgens mij meerdere avonden gemeld dat je moest huilen, en dat is niet normaal!
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben geen tof wijf.
Wel ben ik sociaal genoeg om altijd even meelijden te hebben met nieuwe collega's die met mij moeten gaan werken. De eerste week laat ik hun hoofden erop zitten, zeg maar. Aardig he?
Trustequote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
okay, dan heb ik het verkeerd!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is de eerste keer in best een poosje dat ik huil..
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben in de trein terug en kreeg net een sms van lief dat hij het een heel fijn weekend vond.
Daar ben ik dan weer blij mee, al wordt dat behoorlijk teniet gedaan door de zoveelste grijze haar die ik mn gezichtsveld uit geplukt heb.
Schoonheid is niet eerlijk verdeeld...
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Naast dat het uitgaat met je liefde verlies je mogelijk ook een goede, misschien wel je beste, vriend.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:52 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
^ ditte, ik heb het heel weinig nodig ook, maar soms voel ik me toch ook wel ineens heel alleen. Vooral zo zonder de ex. Ik heb wel vrienden waar ik wel eens wat mee ga drinken of samen eten ofzo, maar niemand meer waar ik echt close mee ben en dat mis ik wel.
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hč bah, wat zijn jullie allemaal fijn begrijpend.. Maakt het toch iets minder erg dat ik hier in m'n eentje zit te janken.
.
Zeker, was ook een heel pijnlijk punt toen mijn vorige relatie uitging. Al gaan we nog steeds goed met elkaar om.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Naast dat het uitgaat met je liefde verlies je mogelijk ook een goede, misschien wel je beste, vriend.
Denk aan dit topic als je af wil zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef Swietje het volgende:
Een vriend en vriendin hebben afzonderlijk van elkaar gevraagd of ik deze week wil langskomen en ik wil ook wel.. maar ik zie nu al op tegen de energie die 't gaat kosten en ben in staat om een lulsmoesje te bedenken dat ik niet kom...
ohja ik ben ook echt een afhaker somsquote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef Swietje het volgende:
Een vriend en vriendin hebben afzonderlijk van elkaar gevraagd of ik deze week wil langskomen en ik wil ook wel.. maar ik zie nu al op tegen de energie die 't gaat kosten en ben in staat om een lulsmoesje te bedenken dat ik niet kom...
Maar als je dan thuis zit ipv naar die afspraak te gaan is dat dan niet vervelend?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef Swietje het volgende:
Grijze haren kun je verven! Ik heb er heel veel, maar ze staan onderaan mijn lijst van dingen die ik lelijk vind aan mezelf.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben in de trein terug en kreeg net een sms van lief dat hij het een heel fijn weekend vond.
Daar ben ik dan weer blij mee, al wordt dat behoorlijk teniet gedaan door de zoveelste grijze haar die ik mn gezichtsveld uit geplukt heb.
Heb eerbied voor je grijze haren.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijkt inderdaad moeilijker te worden naarmate we ouder worden (damn, voel me ook gelijk oud als ik zoiets zeg).quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
precies hetzelfde. Het is het niet waard, de energie erin te stoppen. Maar, het wordt steeds moeilijker!
Ik weet niet zo goed wat ik hoop. Aan de ene kant is het fijn, want duidelijkheid voor de komende 4-5 jaar. Aan de andere kant, nog steeds ver weg van de Duutser en onduidelijk hoe en wat dan.
Op zich niet. Ik vermaak me meestal wel. Maar als ik wél ga voel ik me veel beter. Als ik hele dagen thuis zit voel ik me echt vaak een kansloze nietsnut...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar als je dan thuis zit ipv naar die afspraak te gaan is dat dan niet vervelend?
Dat zingt Duvel altijd als ie er weer een aantal uit m'n kop trektquote:
En weet je, je rooit het uitstekend in je eentje. Mooi huisje, echt lief vriendje, serieuze baan, goddelijk lichaam, gezond.quote:Ik weet nog steeds niet hoe ik het in godsnaam moet gaan rooien straks in m'n eentje, maar zo snel hoeft dat ook niet.
Ja dat geloof ik jij kan natuurlijk minder makkelijk snel de deur uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:03 schreef Swietje het volgende:
[..]
Op zich niet. Ik vermaak me meestal wel. Maar als ik wél ga voel ik me veel beter. Als ik hele dagen thuis zit voel ik me echt vaak een kansloze nietsnut...
Dat ik alles vooraf moet plannen qua vervoer enzo helpt niet echt mee om dingen te gaan doen... daar moet ik me dan maar overheen zetten en dat vind ik vaak ook lastig.
Helemaal niet erg, moet toch soms gewoon kunnen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Inderdaad! Zo'n beetje driekwart is stappen als ik lekker met mn vriend op de bank zit, dus dan lig je er ook snel uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is ook laf.
Ja of je treft mensen die ieder weekend ergens heen gaan. Dat trek ik echt niet.
En als studiegenootjes me mee uit vragen kan ik ook bijna nooit ja zeggen... want geen vervoer wat zo laat nog gaat en/of de uitgaansplek is niet rolstoeltoegankelijk... tjaa.. dan vergeten ze je ook snel weer eens mee te vragen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik jij kan natuurlijk minder makkelijk snel de deur uit.
Zeg stop eens, krijg zowat tranen in mijn ogenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:04 schreef sigme het volgende:
Jee, die oude post die ik net citeerde, ik las even wat verder.
Om je op te beuren D&D, dit zei jij toen:
[..]
En weet je, je rooit het uitstekend in je eentje. Mooi huisje, echt lief vriendje, serieuze baan, goddelijk lichaam, gezond.
Dat kan wel en dat gebeurt ook wel eens. Maar meeste van m'n vrienden willen uit in kroeg of disco en dat gaat dus (bijna) niet...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef neen het volgende:
He maar Swietje, uiteraard moet je eens langs bij anderen maar omdat het voor jou een stuk lastiger is... komen ze dan niet gewoon meestal bij jou? Of is dat niet chill.
Hmm. Ik hou het maar op het antwoord dat ik de vorige keer ook gaf.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Je bent je eigen referentie, moet op jezelf vertrouwen, je eigen waarheid ontdekken. Zoiets?
Jup mijn stapmaatje is weer vrijgezel en die zou me het liefst van HBB afhelpen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Inderdaad! Zo'n beetje driekwart is stappen als ik lekker met mn vriend op de bank zit, dus dan lig je er ook snel uit.
Jij kunt niet uit je rolstoel in een autostoel?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef Swietje het volgende:
[..]
En als studiegenootjes me mee uit vragen kan ik ook bijna nooit ja zeggen... want geen vervoer wat zo laat nog gaat en/of de uitgaansplek is niet rolstoeltoegankelijk... tjaa.. dan vergeten ze je ook snel weer eens mee te vragen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef sigme het volgende:
En jij dan, loveli loveli. Hoe ben jij geworden wat je werd?
Ongeveer zo.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:45 schreef loveli het volgende:
Je bent je eigen referentie, moet op jezelf vertrouwen, je eigen waarheid ontdekken. Zoiets?
Dat kan wel, maar dan kan m'n rolstoel niet mee (elektrisch bakbeest). Soms ga ik dan wel in een duwrolstoel maar dat vind ik ook niet echt leuk want dan kan ik zelf niet verplaatsen = afhankelijkheid...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jup mijn stapmaatje is weer vrijgezel en die zou me het liefst van HBB afhelpen.
[..]
Jij kunt niet uit je rolstoel in een autostoel?
Dan is het enorm lastig.
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
En weet je, je rooit het uitstekend in je eentje. Mooi huisje, echt lief vriendje, serieuze baan, goddelijk lichaam, gezond.
Heb de nieuwe plaat ook geluisterd, hij is best tof.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn favorieten zijn toch echt Amnesiac en Hail to the thief.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb de nieuwe plaat ook geluisterd, hij is best tof.
Al kan het natuurlijk totaal niet tippen aan The Bends
Kun je je niet met je armen in een lichte rolstoel voortduwen?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef Swietje het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dan kan m'n rolstoel niet mee (elektrisch bakbeest). Soms ga ik dan wel in een duwrolstoel maar dat vind ik ook niet echt leuk want dan kan ik zelf niet verplaatsen = afhankelijkheid...
Nee...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je je niet met je armen in een lichte rolstoel voortduwen?
Wehehe. Je werd nooit geraakt bij tikkertje zeker? Je duiktquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
Op de melodie van *Funky town* zingt:
'Would you take me to Slankie Tooooooown?'!
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wil een slankie-stad. Waarin bijna alle slankies wonen, en dan kunnen we allemaal bij mekaar op de thee ofzo. En sommigen wonen dan aan de rand van Slankiestad, zodat ze nog zwijntjes kunnen houden en kilometers kunnen afleggen in de natuur
Ohquote:
Dat heb ik dus helaas niet. Ben wel in gevecht met UWV over 'n eigen auto maar dat wil niet echt vlotten.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ohdan is het inderdaad enorm lastig tenzij je eigen vervoer hebt en iemand die wil rijden.
Oh getver zeg dat wel ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef Swietje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus helaas niet. Ben wel in gevecht met UWV over 'n eigen auto maar dat wil niet echt vlotten.
Woei! Stadsliedquote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
Op de melodie van *Funky town* zingt:
'Would you take me to Slankie Tooooooown?'!
Ja euh, daar pas je perfect tussen hoor juffie!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woei! Stadslied![]()
Weten jullie wat 'grappig' is? Ik denk dat ik IRL idd met veel van jullie niet zo snel in contact zou komen. Maar da's niet omdat jullie niet leuk zijn, maar ietwat eh. Intimiderend?Mooie vrouwmenschen met goede smaak en skillz. Jullie zien er veelal niet UIT alsof jullie onzeker zijn ofzo. Bij Mo's bruiloft stond ik echt bij Dat Groepje Mooie Dames van het Internet
Correctie: jij was 1 van de mooie dames van het internet in dat groepje.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woei! Stadslied![]()
Weten jullie wat 'grappig' is? Ik denk dat ik IRL idd met veel van jullie niet zo snel in contact zou komen. Maar da's niet omdat jullie niet leuk zijn, maar ietwat eh. Intimiderend?Mooie vrouwmenschen met goede smaak en skillz. Jullie zien er veelal niet UIT alsof jullie onzeker zijn ofzo. Bij Mo's bruiloft stond ik echt bij Dat Groepje Mooie Dames van het Internet
Dat!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja euh, daar pas je perfect tussen hoor juffie!
Intimiderendquote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woei! Stadslied![]()
Nouja ik was niet zozeer voetstukken aan het fixen, ik probeerde een gedachtengang te formuleren! Al ben ik een beetje gaar dus ik weet niet helemaal zeker of het luktquote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef neen het volgende:
Ja, anderen niet op een voetstuk plaatsten maar erbij gaan staan.
Ja, herkenbaarheid enzoquote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Wehehe. Je werd nooit geraakt bij tikkertje zeker? Je duikt.
Amnesiac en OK computerquote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn favorieten zijn toch echt Amnesiac en Hail to the thief.
Mariequote:Op zondag 20 februari 2011 22:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hai mede-sociale wonders!![]()
Ik wil een slankie-stad. Waarin bijna alle slankies wonen, en dan kunnen we allemaal bij mekaar op de thee ofzo. En sommigen wonen dan aan de rand van Slankiestad, zodat ze nog zwijntjes kunnen houden en kilometers kunnen afleggen in de natuur
[..]
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:27 schreef neen het volgende:
He jager, is dit geen kapsel voor jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter ga ik slapen ofzo![]()
![]()
Ik weet niet precies wat er niet lekker gaat bij jou, maar wel dat je tof bent. Je komt er wel.crap in = crap out
we hebben beloofd de nieuwe motoren te laten zien aan schoonoudersquote:Op maandag 21 februari 2011 08:05 schreef Blurred86 het volgende:
Goedemorgen![]()
Jullie hebben toch ook een auto Mo? Ik zou lekker daarmee gaan dan
en ik heb geen PM gehad over een meet hoor!
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:27 schreef neen het volgende:
He jager, is dit geen kapsel voor jou?ik zal hem ook uitprinten, en meenemen naar de kapper!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter ga ik slapen ofzo
goeiemorgen...Voor Uniek: het sneeuwt!
ik ook niet!quote:Op maandag 21 februari 2011 08:05 schreef Blurred86 het volgende:
Goedemorgen![]()
Jullie hebben toch ook een auto Mo? Ik zou lekker daarmee gaan dan
en ik heb geen PM gehad over een meet hoor!
Ik heb ook geen PM gehad en ik was al Slankie ten tijde van CF.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
de mensen die die PM hadden gehad waren ook geen goede afspiegeling van het huidig slankCF stond ook in die lijst
Het is een teken denk ikquote:Op maandag 21 februari 2011 09:22 schreef Goodbye het volgende:
Die PM van Uniek ging alleen maar over welke bowling van een familielid van haar was. De meet dingen zijn gewoon in het topic besproken![]()
Maar ik heb nog geen PM van Ewelina ontvangen
quote:
Klopt. Ik heb ook geen pm gehad.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
de mensen die die PM hadden gehad waren ook geen goede afspiegeling van het huidig slankCF stond ook in die lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |