Fout, het is gekopieerd van de Engelse variant van het programma.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben het eens met de klacht, maar Doe Maar Normaal een geniaal programma noemen vind ik wel eenwaard.
Dat is echt tenenkrommend slecht, vooral die "grappen" tussendoor wat rechtstreeks uit Dit Was Het Nieuws (wat dan weer wel geniaal is) is gekopieerd.
Faberpapa gaf het programma intelligentie, humor en kleur. Wiwa vond ik tegen vallen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:48 schreef leRomein het volgende:
Alleen al omdat Yayo ontbreekt is het niveau een stuk lager.
De genialiteit van Wiwa komt ook totaal niet tot zijn recht in zo'n programma, hij krijgt een smak geld om even een spelletje te doen en houdt het dan weer voor gezien. En gelijk heeft ie. Patty Brard of die kinderen van Hazes belachelijk maken was ook niet nodig, dat deden ze zelf namelijk al.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:46 schreef ArnnT het volgende:
[..]
Faberpapa gaf het programma intelligentie, humor en kleur. Wiwa vond ik tegen vallen.
Terechte klacht, al moet ik toegeven dat ik de Lama's grappig vond. Maar nu ze allemaal hun eigen weg zijn ingeslagen is alleen Ruben van der Meer nog leuk om naar te kijken.
Dit inderdaad. Ik word altijd een beetje onpasselijk als ik zijn hoofd en dat vieze haar zie.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:37 schreef luckass het volgende:
Ik ben blij dat ik deel 1 gemist heb.
Ik vind die Arie Koomen toch wel de grootste mongool van dat hele zooitje.
Kijk dan vooral niet naar die oudejaarsconference (samen met FOK!-held Wilko Terwijnquote:Op maandag 21 februari 2011 23:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik word altijd een beetje onpasselijk als ik zijn hoofd en dat vieze haar zie.
Dat is zo, die smatje wou even haar broer buitenspel zetten met een gevatte opmerking over zijn cock. Dat kwam heel sneu over en sowieso Patty Brardquote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef leRomein het volgende:
[..]
De genialiteit van Wiwa komt ook totaal niet tot zijn recht in zo'n programma, hij krijgt een smak geld om even een spelletje te doen en houdt het dan weer voor gezien. En gelijk heeft ie. Patty Brard of die kinderen van Hazes belachelijk maken was ook niet nodig, dat deden ze zelf namelijk al.
Echt hé. Dat taalgebruik en dat gescheld omdat iemand hun mening niet deelt.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha die fanclub
Vrouwen van boven de 40 met korte pittige kapsels die helemaal uit hun plaat gaan omdat iemand op internet hun 'held' homo noemt
Ja, en Willie Wartaal.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wie de fuck zijn trouwens wiwa en faberpapa? Of is faberpapa faberyayo?
Wilko Terwijn: standup comedy zonder humor #3quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:00 schreef PeZu het volgende:
hij is bijna net zo niet grappig als die ene wilco nog iets![]()
en dan die zelfingenomen kop erbij
ja die ja wat een dramaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:42 schreef luckass het volgende:
[..]
Wilko Terwijn: standup comedy zonder humor #3
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:52 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Dave Chappelle![]()
Chris Rock![]()
Katt Williams
De rest is (vooral)bagger
Jezus christus.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:24 schreef kikoooooo het volgende:
Fanclubraid uit deel1. Ik heb er nog slapeloze nachten van
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En het duurde maar een paar maanden voordat je dat gerealiseerd hebt.quote:
hehe, oud nieuws.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:26 schreef Lithia het volgende:
[..]
En het duurde maar een paar maanden voordat je dat gerealiseerd hebt.
Jijquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:47 schreef Moonwalk het volgende:
Ruben![]()
![]()
Tijl![]()
![]()
hihih maar wel een geweldig topic
Omdat ?quote:
hihiihihhi xd xDquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:47 schreef Moonwalk het volgende:
Ruben![]()
![]()
Tijl![]()
![]()
hihih maar wel een geweldig topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ruben![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:26 schreef Bundesrepublik het volgende:
Gabbertje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RubenIt Never Hurts To Help!
http://www.dumpert.nl/med(...)cola_bijna_dood.htmlquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Was hij nou bijna doodgereden? (grapje dan?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |