Wanneer heb jij geen banquote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef porsche1 het volgende:
Ik was zelfs nog op de radio geweest om te melden dat ik een ban had.
Jij met je monotone, enge stem bent weer terug.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef porsche1 het volgende:
Ik was zelfs nog op de radio geweest om te melden dat ik een ban had.
nu xdquote:
Hooi sharr.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Jij met je monotone, enge stem bent weer terug.
je hebt het verhaal voor mono gemistquote:Op zondag 20 februari 2011 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben wel blij dat ik toch even intune![]()
![]()
Ik ben er blij om.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt het verhaal voor mono gemist
ik had een heel mooi verhaal voor hem geschreven waarin hij misbruikt werdquote:
Seksueel getintte verhalenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik had een heel mooi verhaal voor hem geschreven waarin hij misbruikt werd
ik schrijf ook seksverhalen hequote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik schrijf ook seksverhalen he
quote:
Klinkt plausibel welquote:Op zondag 20 februari 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik had een heel mooi verhaal voor hem geschreven waarin hij misbruikt werd
Huh?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb me een dikke maand ingeschreven om vanaf vandaag op zondagavond een uurtje te draaien, maar nu zie ik in 1 keer dat ik uit het rooster verwijderd ben? WTF?
ik heb genoeg gestuurd.. straks krijgen mensen nog een raar beeld van mequote:
Denken dat we dat niet al hebbenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb genoeg gestuurd.. straks krijgen mensen nog een raar beeld van me
O dat heb ik dan verkeerd onthouden...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huh?
Nee je staat vanaf volgende week voor de eerste keer![]()
Je stond niet voor vandaag. Vandaag zou Symphonic draaien maar die zit in het vliegtuig dus kan niet.
GMTAquote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat we dat niet al hebben
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat we dat niet al hebben
Voor vandaag zitten we al volquote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
O dat heb ik dan verkeerd onthouden...
Maar als er toch niemand is tussen 10 en 11 kan ik dan een weekje eerder dan gepland beginnen?
Pm em eens doorquote:
Ik heb niks geschrevenquote:
Mag ik je niet eens spankenquote:
OK dan wacht ik nog een weekje extra.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor vandaag zitten we al vol![]()
Sorry
quote:
Zoietsquote:Op zondag 20 februari 2011 20:25 schreef Watertornado het volgende:
Maar het is dus echt de bedoeling dat er verhalen zijn over het opvegen van de hersenen op het basisschoolplein terwijl je door je ribbenkas gepureerde longen je put in stampt enzo komen?
Pff ik heb er de kracht niet voor hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maak me gek, pak je voorbinddildo
Post 69quote:Op zondag 20 februari 2011 20:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat zijn de beste verhalen
Is goed. Ik ben wel benieuwd naar je show!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
OK dan wacht ik nog een weekje extra.
te lang?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Post 69Nee maar, aaaahh, hij was te lang geloof ik
Ik zei toch voorbind?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik eindelijk van die kalkoen af schijn ik nu weer een piemel te hebben
opbouwende spanningquote:
zet de radio maar niet aan danquote:Op zondag 20 februari 2011 20:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goeeeeeeedenavond dames en heren
Kom net van de Chinees vandaan
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:32 schreef sharr het volgende:
Damn, ik ben blij dat mijn moeder niet meeluisterde
Dat was echt fantastisch!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een vieze Fok!kers zijn het ook he.. die hier in de reeks posten![]()
![]()
oeh een volle week om smerige verhalen te schrijvenquote:
Genoeg roddels te verzamelen deze weekquote:Op zondag 20 februari 2011 20:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh een volle week om smerige verhalen te schrijven![]()
![]()
![]()
smerige verhalen kan ik altijd wel schrijvenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Genoeg roddels te verzamelen deze weeken dan iets bundelen
Nee ik was dit weekend weg.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed. Ik ben wel benieuwd naar je show!
Vannacht de marathon nog geluisterd?
Haha ik jou ook niet hoor Knetterquote:Op zondag 20 februari 2011 20:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik bekijk sharr nou eigenlijk niet anders dan normaal.. maar ja ze stuurt ook rare vragen naar dragems
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poëziequote:Op zondag 20 februari 2011 20:41 schreef Goudvis_ het volgende:
Kan er niet een bundel van gemaakt worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat waren ze![]()
Ik ga hem zo voorlezenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:42 schreef Watertornado het volgende:
Die van mij komt hoop ik ook wel ver op de gore-o-meter.
Ik ging er zelf bijna van over mijn nek.
Dat waren de eerstequote:Op zondag 20 februari 2011 20:43 schreef sharr het volgende:
Die verhalen in de spoilers, mijn eten komt er gewoon uit zo
Niet klikken dan.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:43 schreef sharr het volgende:
Die verhalen in de spoilers, mijn eten komt er gewoon uit zo
ik heb 3 uur geslapenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]ik heb nog altijd niet geslapen
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Ik ben sinds een paar maanden van mn fanta verslaving af hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik ook maar halfquote:Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]ik heb nog altijd niet geslapen
quote:
Toch geef ik mezelf een klopje op de schouder vanwege de vondst "menstruatiesquirt" (let ook op de brokjes en knotsjes)quote:
Die woordspeling was wel briljant.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch geef ik mezelf een klopje op de schouder vanwege de vondst "menstruatiesquirt" (let ook op de brokjes en knotsjes)
Ik hield me nog in, die rottweilers waren zo erg nog nietquote:Op zondag 20 februari 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik klikte per ongeluk op respect![]()
Maar ik mis geniale radio volgens mij, mijn maag is daar vast blij om. Ik had vanochtend tijdens skypen met mono al last van MI's
Duitse Herdersquote:Op zondag 20 februari 2011 20:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hield me nog in, die rottweilers waren zo erg nog niet
ohjaaa saw komt op tv vanavondquote:Op zondag 20 februari 2011 20:52 schreef Watertornado het volgende:
En dit terwijl ik dus echt niet tegen horrorfilms kan hè.
Ik heb de hele dag nog niets anders gekekenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:52 schreef Watertornado het volgende:
En dit terwijl ik dus echt niet tegen horrorfilms kan hè.
Ik zag je, en ik moest aan deze track denken!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag nog niets anders gekeken
Watquote:Op zondag 20 februari 2011 20:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zag je, en ik moest aan deze track denken!
snufffffquote:
quote:
quote:
Dit is laatste nummertje, en dan doe ik de tot ziens spraak, en dan kan jij baasquote:
Beuheid. Maar wie draait nu?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:57 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ik kan alleen maar je halve show luisteren want half 10 ga ik tv kijken![]()
Ok dan mattiequote:Op zondag 20 februari 2011 20:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is laatste nummertje, en dan doe ik de tot ziens spraak, en dan kan jij baas
Kleine uitloop van ongeveer 1 minuutje zoiets.
monopolyquote:
Dat kanquote:Op zondag 20 februari 2011 21:04 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
kan ik ook nog verzoekjens indienen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:
VirtualDJ + NiceCast dus ik heb alleen alles wat ik in mijn iTunes lijst heb. Zit een beetje in de alternatieve rock hoek wat ik in mijn collectie hebquote:
Ah okequote:Op zondag 20 februari 2011 21:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
VirtualDJ + NiceCast dus ik heb alleen alles wat ik in mijn iTunes lijst heb. Zit een beetje in de alternatieve rock hoek wat ik in mijn collectie heb
Dit liedjequote:
Jawel maar om de microfoonbug op OSX te omzeilen (ik gebruik mekboek pro) heb ik nicecast.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:11 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ah okeKan VirtualDJ niet steamen naar ShoutCast dan?
En die youtube die ik je heb gestuurd kan je met een youtube downloader krijgen toch
Heyquote:Op zondag 20 februari 2011 21:13 schreef Zokunen het volgende:
Sharr! je leeft nog
Nog katerende gevoelens gehad?
O dat is jammerquote:Op zondag 20 februari 2011 21:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jawel maar om de microfoonbug op OSX te omzeilen (ik gebruik mekboek pro) heb ik nicecast.
Ik kan hem downloaden maar dan moet ik VirtualDJ rebooten om hem in de colllectie te krijgen -> geen radio
dadelijk komt ie wel weer tevoorschijnquote:Op zondag 20 februari 2011 21:14 schreef Zokunen het volgende:
En ik ben para aan het worden, er zat hier een bij-achtig wezen en nadat ik het een tik had gegeven en daarna snel een wetboek pakte om het te pletten was ie weg :S
Grrr, ik haat wespen/bijen en zulks...
Nu is ie dood, zag em op de vloer lopen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:15 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
dadelijk komt ie wel weer tevoorschijn
Een wetboek? Wel origineelquote:Op zondag 20 februari 2011 21:14 schreef Zokunen het volgende:
En ik ben para aan het worden, er zat hier een bij-achtig wezen en nadat ik het een tik had gegeven en daarna snel een wetboek pakte om het te pletten was ie weg :S
Grrr, ik haat wespen/bijen en zulks...
Goedzoquote:Op zondag 20 februari 2011 21:15 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nu is ie dood, zag em op de vloer lopen.
Gelukkigquote:Op zondag 20 februari 2011 21:15 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nu is ie dood, zag em op de vloer lopen.
Verzameling belastingwetten 2010 om precies te zijnquote:
Goudvis heeft last van zilvervisjesquote:Op zondag 20 februari 2011 21:16 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik heb last van zilvervisjes op mijn kamer, die zijn echt razendsnel
ja beetje flauw maar tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
ZE ZITTEN WEL EENS IN MIJN BEDquote:Op zondag 20 februari 2011 21:17 schreef sharr het volgende:
Trouwens die zilvervisjes, ik vind ze echt eng, als ik bij m'n nichtje slaap rennen ze over de vloer en brrrrrr
sowieso insectenquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:19 schreef Goudvis_ het volgende:
dit nummer heb ik zo lang niet gehoord![]()
![]()
The Kooks - She Moves In Her Own Wayquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:20 schreef sharr het volgende:
Weet iemand in welk TV programma dit nummer is gebruikt?
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:19 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
The Kooks - She Moves In Her Own Way
Dank jullie wel lieven dames.quote:
is ze dood dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het triest voor Annemarie hoor![]()
aaaaaawquote:
maar dan geen standaard liedjequote:
ja dat zei je ookquote:Op zondag 20 februari 2011 21:22 schreef Snuf. het volgende:
GVD het was 21:21 maar toen ik het zei al niet meer
Niet zo raar ook.quote:
Maar Adriaan is ook een zure bom. Ik zag al de bui hangen toen Adriaan verbitterd keek toen Annemarie vroeg of ze een keer koffie bij elkaar gingen drinken.. Geen echte liefdequote:
ik luisterquote:Op zondag 20 februari 2011 21:23 schreef Snuf. het volgende:
LUISTERT KNETTER OOK? ZO JA DAN HEB IK EEN LIETJEN VOOR HAAR
Ja ik snap ook de lol er niet vanquote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef Zokunen het volgende:
Wat is boer zoekt vrouw? (garpje, maar dat kijk je toch niet (geen garpje))
Ik ook nietquote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja ik snap ook de lol er niet van
Inderdaad kutprogramma.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef Zokunen het volgende:
Wat is boer zoekt vrouw? (garpje, maar dat kijk je toch niet (geen garpje))
behalve wie is de molquote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Alleen maar bagger op tv de laatste tijd
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, ik heb het jaren lang gevolgd maar dit seizoen vind ik wel een stuk slechter hoor...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EINZ ZWEI DREI!
Hm dat weet ik pas aan het eindequote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, ik heb het jaren lang gevolgd maar dit seizoen vind ik wel een stuk slechter hoor...
law and order special victems unit is ook superquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef Zokunen het volgende:
USA Series, Bones, House, Dexter, Blue bloods, The mentalist, Fringe, NCIS, Nikita etc.... etc... Bazen series!
Fringe en Dexter iddquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef Zokunen het volgende:
USA Series, Bones, House, Dexter, Blue bloods, The mentalist, Fringe, NCIS, Nikita etc.... etc... Bazen series!
jaaa iddquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
law and order special victems unit is ook super
Lolquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hm dat weet ik pas aan het einde
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtf knetter die niet zo vaak buiten komt?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The chicago code is een geniale nieuwe serie btw en Chuck is ook baas en human target...quote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
law and order special victems unit is ook super
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef ReserveDuitser het volgende:
en sbsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EINZ ZWEI DREI!
geeft niet hoor... al baal ik nu helemaal dat je mijn verzoekje niet hebt.. had je het een beetje goed kunnen makenquote:
Ja volgende keer sowiesoquote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geeft niet hoor... al baal ik nu helemaal dat je mijn verzoekje niet hebt.. had je het een beetje goed kunnen maken
Ja die vind ik ook irritantquote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Lol
Ik heb een aantal afleveringen niet gekeken omdat ik de aflevering daarvoor gewoon tegen vond vallen. Al die opdrachten die zwaar mislukken & die irritante moslim die er niet uit gaat
Oh ja zij is ook echt zóó domquote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook irritantMaar Karin is ook vreselijk
slaap lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 21:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga slapen denk ik....... tot morgen allen
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef Zokunen het volgende:
Een paar geniale oude series die niet meer draaien zijn Veronica Mars, Jericho, Stargate (SG-1 en atlantis)
Doei mopquote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef Goudvis_ het volgende:
Jongens ik moet ervandoor
Snuf nog succes met draaien
Toedelsquote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef Goudvis_ het volgende:
dag visjequote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef Goudvis_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |