Wanneer heb jij geen banquote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef porsche1 het volgende:
Ik was zelfs nog op de radio geweest om te melden dat ik een ban had.
Jij met je monotone, enge stem bent weer terug.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef porsche1 het volgende:
Ik was zelfs nog op de radio geweest om te melden dat ik een ban had.
nu xdquote:
Hooi sharr.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Jij met je monotone, enge stem bent weer terug.
je hebt het verhaal voor mono gemistquote:Op zondag 20 februari 2011 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben wel blij dat ik toch even intune![]()
![]()
Ik ben er blij om.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt het verhaal voor mono gemist
ik had een heel mooi verhaal voor hem geschreven waarin hij misbruikt werdquote:
Seksueel getintte verhalenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik had een heel mooi verhaal voor hem geschreven waarin hij misbruikt werd
ik schrijf ook seksverhalen hequote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik schrijf ook seksverhalen he
quote:
Klinkt plausibel welquote:Op zondag 20 februari 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik had een heel mooi verhaal voor hem geschreven waarin hij misbruikt werd
Huh?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb me een dikke maand ingeschreven om vanaf vandaag op zondagavond een uurtje te draaien, maar nu zie ik in 1 keer dat ik uit het rooster verwijderd ben? WTF?
ik heb genoeg gestuurd.. straks krijgen mensen nog een raar beeld van mequote:
Denken dat we dat niet al hebbenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb genoeg gestuurd.. straks krijgen mensen nog een raar beeld van me
O dat heb ik dan verkeerd onthouden...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huh?
Nee je staat vanaf volgende week voor de eerste keer![]()
Je stond niet voor vandaag. Vandaag zou Symphonic draaien maar die zit in het vliegtuig dus kan niet.
GMTAquote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat we dat niet al hebben
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat we dat niet al hebben
Voor vandaag zitten we al volquote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
O dat heb ik dan verkeerd onthouden...
Maar als er toch niemand is tussen 10 en 11 kan ik dan een weekje eerder dan gepland beginnen?
Pm em eens doorquote:
Ik heb niks geschrevenquote:
Mag ik je niet eens spankenquote:
OK dan wacht ik nog een weekje extra.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor vandaag zitten we al vol![]()
Sorry
quote:
Zoietsquote:Op zondag 20 februari 2011 20:25 schreef Watertornado het volgende:
Maar het is dus echt de bedoeling dat er verhalen zijn over het opvegen van de hersenen op het basisschoolplein terwijl je door je ribbenkas gepureerde longen je put in stampt enzo komen?
Pff ik heb er de kracht niet voor hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maak me gek, pak je voorbinddildo
Post 69quote:Op zondag 20 februari 2011 20:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat zijn de beste verhalen
Is goed. Ik ben wel benieuwd naar je show!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
OK dan wacht ik nog een weekje extra.
te lang?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Post 69Nee maar, aaaahh, hij was te lang geloof ik
Ik zei toch voorbind?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik eindelijk van die kalkoen af schijn ik nu weer een piemel te hebben
opbouwende spanningquote:
zet de radio maar niet aan danquote:Op zondag 20 februari 2011 20:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goeeeeeeedenavond dames en heren
Kom net van de Chinees vandaan
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:32 schreef sharr het volgende:
Damn, ik ben blij dat mijn moeder niet meeluisterde
Dat was echt fantastisch!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een vieze Fok!kers zijn het ook he.. die hier in de reeks posten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |