Voor 100 euro mag je hem ophalen.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:56 schreef marcosta het volgende:
90 euro kom ik hem vandaag of morgen ophalen.
Dat kan voor 113,- (inclusief 13,50 verzekerde zending tot 500 euro).quote:
Excuus! Ik zit nu achter de betreffende pc en zie dat het een 40gb sata schijf is.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:56 schreef marcosta het volgende:
90 euro kom ik hem vandaag of morgen ophalen.
Vandaag kan het wat mij betreft nogquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:00 schreef marcosta het volgende:
Ik ga kijken of ik nog tijd heb deze week.
Ik had specifiek die dagen erbij gezet.
Donderdag ben ik sowieso weg voor 4 dagen en maandag moeten we weer werken dus..
Ik laat je morgen weten hoe of wat.
Kan het overdag opgehaald worden eventueel?
Genoteerd! Ik hoor het welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
bod onder voorbehoud ( voor een vriend van me ),
100 euro ex
Dan hebben wij wat mij betreft een deal.quote:
Heb het overgemaakt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:39 schreef stinow het volgende:
[..]
Dan hebben wij wat mij betreft een deal.
Zullen we verder per PM?
Nog niet ontvangen momenteel. Ik zal vanavond nog even kijken.quote:
top! Heb je het geld al ontvangen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:46 schreef stinow het volgende:
Oja, had trouwens een extra SB Live Audigy 2 geluidskaart erin gezet voor je!
Yo Jo-Momma, geld is ontvangen, ik probeer hem morgen voor je in mijn lunchpauze naar de stad (postkantoor) te brengen!quote:
ok stuur je mij danhe tracking nr?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:05 schreef stinow het volgende:
[..]
Yo Jo-Momma, geld is ontvangen, ik probeer hem morgen voor je in mijn lunchpauze naar de stad (postkantoor) te brengen!
Uiteraardquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:09 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
ok stuur je mij danhe tracking nr?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |