Ik vind het juist een compliment. Maar als het voor Bridget echt een belediging mocht zijn, dan hoor ik het graag. Dan post ik er nog 10000.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:14 schreef pjotterdeotter het volgende:
[..]
dit is echt een beledeging voor bridget
Ik vind hem net een homoquote:Op zondag 20 februari 2011 20:06 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Guido vs Klaas Jan
[ afbeelding ]
haha ik vind haar persoonlijk echt heel mannelijk en irritant en dat zou je van bridget niet kunnen zeggen. maar goed geen discussies.. more look-a-likesquote:Op zondag 20 februari 2011 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het juist een compliment. Maar als het voor Bridget echt een belediging mocht zijn, dan hoor ik het graag. Dan post ik er nog 10000.
quote:
Gerard dan meer Joris dan Huubquote:Op zondag 20 februari 2011 21:38 schreef pjotterdeotter het volgende:
huub/joris/hans teeuwen vs gerard
hans teeuwen vs karim
[ afbeelding ]
deze is goed. allebei zo een lekker grauw bakstenen gezichtquote:Op zondag 20 februari 2011 22:04 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aafke vs Ingrid Paul
[ afbeelding ]
En beide bi vermoed ikquote:Op zondag 20 februari 2011 22:06 schreef pjotterdeotter het volgende:
[..]
deze is goed. allebei zo een lekker grauw bakstenen gezicht
die hadden we al ;-)quote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef pullup het volgende:
Een voor de hand liggende: Joanna vs Pam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan was hij nog meer voor de hand liggend dan ik al dacht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |