Owh, maar wie heeft het over openbaar maken?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarvoor dan? Ken er een paar die geband zijn om het openbaar maken van PM's.
zonder, dus andere redenen gezocht om km's te makenquote:
Ik. Want ik dacht dat het daarom ging.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, maar wie heeft het over openbaar maken?
Dan moet je er niet over beginnen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, waaromAir weet waar 't over gaat, dus niet echt nodig
Ik bedoel maar...quote:
check, paar keer gehad, is prima te overlevenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:06 schreef CherryLips het volgende:
En een ban van 48 uur is eigenlijk ook niet veel.
Oew, tell me morequote:Op zondag 20 februari 2011 21:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zonder, dus andere redenen gezocht om km's te maken
Krijg je nog es wat gedaan ookquote:Op zondag 20 februari 2011 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
check, paar keer gehad, is prima te overleven
T scheelt flink wat tijd jaquote:
oud nieuws hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 21:09 schreef xFriendx het volgende:
Samzz kijkt Top Gear![]()
Oeh, I wanna marry her.
Het ging over meelezen. Stond niet bij in welke vormquote:Op zondag 20 februari 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik. Want ik dacht dat het daarom ging.
Is dat het enige criterium?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:09 schreef xFriendx het volgende:
Oeh, I wanna marry her.
Ga dan maar wegquote:
Waarom niet? Ik begon erover, kies er niet voor de PM openbaar te maken en heb Air op msn verteld wat erin stond. Daarom weet hij het nu.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je er niet over beginnen.
Ik zeg toch net dat ik dacht dat hij dat bedoelde. Ik heb er verder niet bij nagedacht.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het ging over meelezen. Stond niet bij in welke vorm
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:09 schreef xFriendx het volgende:
Oeh, I wanna marry her.
zeker weten? wordt een anticlimax hoorquote:
Ik weet hetquote:Op zondag 20 februari 2011 21:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zeker weten? wordt een anticlimax hoor
Iedereen heeft recht op z'n eigen fetisj.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet het
Overigens verwacht ik nog details nav je sms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |