Ik geloof je op je woordquote:Op zondag 20 februari 2011 18:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ik wil kan ik heel braaf zijn
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het aan jou om het goede voorbeeld te geven
quote:
Welke feestje?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Peu; hoe zat 't nou met dat feest van je? Nog door of?
Slaap je nog niet?quote:
brave jongenquote:
Alleen een etentje met mn ouders op woensdag en donderdag met wat vrienden hier eten.quote:
ach je volgt een goede opleiding, komt vrij geciviliseerd overquote:Op zondag 20 februari 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, nog een reden voor mij om geen kledders te nemen. Ik ben geen rolmodel en kan dus niet het goede voorbeeld geven
's goed, ik weet genoegquote:Op zondag 20 februari 2011 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen een etentje met mn ouders op woensdag en donderdag met wat vrienden hier eten.
There are things you do not knowquote:Op zondag 20 februari 2011 18:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach je volgt een goede opleiding, komt vrij geciviliseerd overhoud van beestjes enzo. Het kan erger
jij blijft altijd n jongenquote:
then tell mequote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:44 schreef xFriendx het volgende:
MissB, hij mag wel met mij mee sporten
De eeuwige puberquote:Op zondag 20 februari 2011 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij blijft altijd n jongen
Zit je nu alweer aan de drank?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk probleem opgelost
* missbehavin zakt weer achterover met een wodkaatje
waar blijft mn bierquote:Op zondag 20 februari 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk probleem opgelost
No shit, Sherlock!quote:
Precies, jij aan de wodka, dan laat ik hem die pens er wel af trainenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk probleem opgelost
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waar blijft mn bierwie zegt dat je mag zitten voordat je mij een biertje gegeven hebt
Ja hier wel, dus géén excuus!quote:
Ah, ideale man jijquote:Op zondag 20 februari 2011 18:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, jij aan de wodka, dan laat ik hem die pens er wel af trainen
Oh in dat geval heb ik er gewoon geen zin inquote:
Je maakt wel indruk Peuquote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh in dat geval heb ik er gewoon geen zin in
Lui wijfquote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh bah, geemanicpeert geneuzelquote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet gewoon eens harder zijn, ze neemt veel teveel vrijhedenquote:
Ze walst compleet over je heenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet gewoon eens harder zijn, ze neemt veel teveel vrijheden
quote:
Nou, dat zou dan weer geen probleem zijn.quote:
Uitbuiken na die zware maaltijd.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
goed idee, even een dutje doen
quote:
Sorry, maar met die naaldhakken? Ik ben geen speldenkussenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou, dat zou dan weer geen probleem zijn.
Oeh Kipquote:Op zondag 20 februari 2011 18:59 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wat wil je ook,met al die kippen hier...
Hoi knollendamequote:
Kippen? Waar?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:59 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hier? Je bent niet goed wijsquote:Op zondag 20 februari 2011 18:59 schreef YipYip het volgende:
[..]
That's my linequote:
Wel als ik het drie posts eerder gebruiktequote:
No shit sherlockquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Dan wil ik je patent aanvraag en goedkeuring zienquote:Op zondag 20 februari 2011 19:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel als ik het drie posts eerder gebruikte
Ik vind het wel jammer. Ik zou graag kippen hebben. Kippen zijn coolquote:
Vroeger vond ik t wel gaaf, nu lijkt t me teveel werkquote:Op zondag 20 februari 2011 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer. Ik zou graag kippen hebben. Kippen zijn cool
Gratis eierenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
afwegen tegen t voer, hok, etc is in de supermarkt goedkoperquote:
En zijn lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Das waarquote:Op zondag 20 februari 2011 19:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
afwegen tegen t voer, hok, etc is in de supermarkt goedkoper
Niks kan tegen de hobby op.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
afwegen tegen t voer, hok, etc is in de supermarkt goedkoper
Een lege bankrekening is wel een hobbykillerquote:
Dan werk je niet hard genoegquote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een lege bankrekening is wel een hobbykiller
Dan doe je iets niet goedquote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een lege bankrekening is wel een hobbykiller
uhm?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oei, Cue is er, snel engels praten!
Is een grapje dat we op de zaak uithalen, maar hier mist het z'n doelquote:
Werkt waarschijnlijk ook alleen als diegene geen engels verstaatquote:Op zondag 20 februari 2011 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is een grapje dat we op de zaak uithalen, maar hier mist het z'n doel
Dát is juist de grap, want alle collega's kunnen Engels verstaanquote:Op zondag 20 februari 2011 19:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Werkt waarschijnlijk ook alleen als diegene geen engels verstaat
Nou... wat een grapquote:Op zondag 20 februari 2011 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dát is juist de grap, want alle collega's kunnen Engels verstaan
Ik wacht vol spanning op Top Gearquote:Op zondag 20 februari 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met TopGear ben je zo weer een uur verder straks!
Ben ik niet altijd met je eens..quote:Op zondag 20 februari 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning op Top Gear
Tot die tijd, ga ik niksen. Want niksen is goed.
Gohquote:Op zondag 20 februari 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ben ik niet altijd met je eens..
Ik heb het toch over nu. Serieus gedoe altijdquote:
Nu ben ik het met je eens, even niksen tot half 9 en dan naar huis TopGear kijken, dan hup m'n bed in..quote:Op zondag 20 februari 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het toch over nu. Serieus gedoe altijd
Hey, die blauwe lenzen hebben hun werk gedaan!quote:
Blauwe lenzen? Refresh my mind if you'd please..quote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, die blauwe lenzen hebben hun werk gedaan!
Weet je nog dat ik hier vroeg of ik die rode kattenlenzen of die blauwe zou bestellen? Jullie, onder anderen jij waren unaniem over de blauwe...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blauwe lenzen? Refresh my mind if you'd please..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |