Een euforische jubelstemming overviel me om een dag later in een gat te vallen, het is zover.
Momenteel voel ik me, ja ik weet het niet, ik weet niet hoe ik me moet voelen.
Het gezwel in mn hoofd wordt weggehaald...
maar veel sterkte !!
Dank je wel.
quote:*bloos* wat lief
Op dinsdag 11 juni 2002 10:27 schreef Babybuikje het volgende:
Lief Elfje,
Je kent me wel niet, maar ook jouw gemoedstoestand (en momenteel kan die niet beter, wauw meid, zet jhem op)
volg ik veel.Dank je wel.
succes
Ik wens je heel veel sterkte,
en zal blij voor je zijn als het achter de rug is.
Laat je dan wel wat van je horen?
Iedereen heel erg bedankt, en Ries, je bent mn kanjer!!!!
Grinnnik, zit nog te wachten op de persoon die kei-hard TJSAAAKAAAA gaat roepen
quote:Gewoon boxershort kopen, joh...
Op dinsdag 11 juni 2002 10:59 schreef Babybuikje het volgende:
En nu ga ik lekker winkelen en heel veel leuke oma ONDERBROEKEN kopen, want nu in vol ornaat in mn string daar te liggen met al die Co-assistentenIedereen heel erg bedankt, en Ries, je bent mn kanjer!!!!
Grinnnik, zit nog te wachten op de persoon die kei-hard TJSAAAKAAAA gaat roepen
quote:Dat moet ik ook nog even snel reageren
Op dinsdag 11 juni 2002 10:32 schreef Babybuikje het volgende:
wauw, wat een bemoedigende reacties allemaal. Zo positief!
Ik neem iedereen mee op de borrel als ik weer beter ben
Sterkte volgende week! En denk er vooral aan hoeveel beter je je na die operatie gaat voelen
[Dit bericht is gewijzigd door BugsBunny op 11-06-2002 12:03]
quote:Idd. Ze schijnen te werken met een "neuro-navigator", een soort GPS voor je hersenen, je verzint het toch niet he. Maar wel knap.
Op dinsdag 11 juni 2002 14:32 schreef Angeles het volgende:
Succes!! Ik heb ook een hersenoperatie gehad, niet omdat ik een gezwel had, maar vanwege een ongeluk. Ze kunnen een heleboel tegenwoordig, dus maak je geen zorgen! Het komt allemaal goed!
En alvast aan het sparen voor de borrel waarop ik jullie ga trakteren, want kan het niet genoeg zeggen, jullie zijn top!!!
Hou dapper vol en val straks niet in een gat als het ineens toch wel dichtbij komt of eng is ofzo
prrrrrrr
Dank je wel.
heel veel sterkte de komende week bij de voorbereidingen en ik zal aan je denken en voor je duimen.
(je allereerste virtuele Papa uit 1996).
Hé meis, wat een zwaar vooruitzicht!! Ik schrok wel toen ik het las!
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat het weer helemaal goed komt. Laat je maar eens lekker in de watten leggen door al die knappe doktoren en broeders in het ziekenhuis
Liefs
en 'k hoop je al Fok!kend terug te zien hier.
maar nogmaals succes!
Liefs,
Simone
(je allereerste puberdochter van het net sinds 1996 )
Djeeez....het gaat wel een grote borrel worden, als ik alle lieve berichtjes zo lees, ga mn financieeladviseur eens even inschakelen
quote:Ach, omdat ik normaal altijd van die niemendalletjes aan heb, is alles wat groter is dan maat S, een oma tent voor me
Op dinsdag 11 juni 2002 21:04 schreef Bijou het volgende:
bij de hema hebben ze ook van die leuke fel gekleurde strakke onderbroekboxerachtige dingen hoor, lijkt me toch altijd nog mooier als formaat oma dingenmaar nogmaals succes!
En ze zijn hip joh, dus die artsen wetenniet wat ze ziein, hahaaaaaaaaaa
En heb je iemand die in de tussentijd een berichtje of Fok kan zetten (en onze beterschapswensen in ontvangst kan nemen?). Ik heb mij laten vertellen dat je de eerste dagen geen tv-beeld/boek/computerscherm kunt zien (ervaringstip: huur geen ziekenhuis-tv voor de dagen na de operatie, is weggegooid geld ). Wees gerust: dat wordt snel beter hoor!
Hou je taai, weet dat een hersenoperatie op zich geen pijn doet als je weer bijkomt, want je hebt geen pijnzenuwen in je hoofd (dat scheelt dan toch weer he!)
quote:Siempie,
Op dinsdag 11 juni 2002 22:19 schreef Babybuikje het volgende:
Golfie,
Dank je wel!!!!!Liefs,
Simone(je allereerste puberdochter van het net sinds 1996
)
Laat je jouw vriendje of een ander familielid ons even op de hoogte houden, na de operatie, omdat je zelf dan even een tijdje niet achter een PC kan?
18 juni is mijn verjaardag, dus ik geloof dat het helemaal goed komt Op die dag kan er niks fout gaan.
Volgens mij hebben jullie gewoon allemaal zin in die borrel he, waarop ik straks trakteer
Weet je wat zo raar is, ik heb zin om enorm te huilen om dit alles, maar het lukt me niet. Ben ik dan een persoon die de boel overschat? Voel vrij weinig emootie nu en loop de hele dag te stralen en afspraken te maken, zoals altijd
Volgens mij besef ik het nog niet zo zeer allemaal....
Kweetut niet.
Maar ja, als ik dan weer naar die oma-onderbroeken, nieuwe tandenborstel en hippe piama kijk, heb ik toch weer zoiets van: ze zijn er niet voor niks....volgende week om deze tijd ligt ze vol pampus in een ziekenhuisbed.
Zucht, shit happens
[Dit bericht is gewijzigd door Babybuikje op 12-06-2002 22:43]
quote:Sjjiiitt, das niet zo mooi zeg! Misschien heb je ut hier op fok! al ergens gezegd, maar wat is dr precies aan de hand dan?
Op dinsdag 11 juni 2002 10:15 schreef Babybuikje het volgende:
Eindelijk is het dan zover, na maanden wachten, piekeren en onzekerheid, kreeg ik het verlossende telefoontje...je staat op de opnamelijst. Dinsdag 18 juni gaan me opereren aan mn hoofd....helluppie...eng...Een euforische jubelstemming overviel me om een dag later in een gat te vallen, het is zover.
In de tussentijd duimen wij met z'n allen heel erg voor haar en overladen we haar gewoon even met
quote:Je mag me mailen hoor, mocht je er behoefte aan hebben. Wij hebben (helaas) ook ervaring met zoiets. Achteraf (maar ja, dat hangt natuurlijk ook weer af van de situatie) was de operatie als zodanig niet het ergste. Die viel eigenlijk wel mee. De klap die je krijgt als je hoort wat er aan de hand is, en het verwerkingsproces later, is vele malen moeilijker.
Op woensdag 12 juni 2002 22:37 schreef Babybuikje het volgende:
Volgens mij besef ik het nog niet zo zeer allemaal....
Kweetut niet.Maar ja, als ik dan weer naar die oma-onderbroeken, nieuwe tandenborstel en hippe piama kijk, heb ik toch weer zoiets van: ze zijn er niet voor niks....volgende week om deze tijd ligt ze vol pampus in een ziekenhuisbed.
Zucht, shit happens
Het is hartstikke vervelend en het is echt niet niks wat er met jou moet gebeuren, maar zij draaien er hun hand niet voor om! Wees echt maar gerust, je bent in goede handen!!
Heel veel sterkte toegewenst, nogmaals.
En ik had pen en papier bij me. Van alles wat ze me inspoten en als pillen gaven schreef ik de naam op. Thuis kon ik op internet nazoeken wat een gifbelt mijn lijfje was geworden. Maar ook gewoon kleinigheden opschrijven als namen van zusters en medepatienten of leuke ideeen.
Maar het belangrijkste is na de operatie heel veel water drinken. Heel kalm aan en vooral niet bang zijn. Beter worden!!!
Niet alleen 24 uur voor de narcose nuchter blijven, maar de 24 uur dąąrvoor heel licht en makkelijk verteerbaar voedsel eten, vetten vermijden.
Het scheelde bij hem enorm, namelijk dat hij niet misselijk was na het ontwaken, in tegenstelling tot de eerste operatie.
(kweenie of anderen zich hierin herkennen)
Sterkte, meis.
Enne Nausicaa, je zal zeker van me horen! Zal wel even duren, maar bij deze belooft!
Lurky, je bent een kanjer. Ook jouw tips zijn een welkome aanvulling. Lijkt wel of ik op vakantie ga: nieuwe tandenborstel, kleine flesjes shampoo, nieuwe douchmuts, mooie piamas, slippertjes etc. Raar hoor.
Brrr....nog 3 daagjes en heb nu nog een feestje, 2 etentjes en wat huishoudelijke onzin op de agenda staan.....Wauw...hoop dat ik dat ga redden allemaal
Na de operatie word je ook zo snel mogelijk bijgebracht. Bijvoorbeeld om te kijken of "alles het nog doet" (maak je ook hier niet al te erge zorgen over, ze opereren echt heel voorzichtig).
Zo kwam het dat mijn geliefde iets meer dan twee uur na de aanvang van de operatie volledig bij kennis op de intensive care werd gereden!
-edit-
O ja, die intensive care, dat is normaal hoor. Voor de zekerheid houden ze je daar goed in de gaten, of er niks gaat zwellen in je hoofd en zo. (Je wordt om het half uur gevraagd om te vertellen wie je bent, waar je bent, of je nog weet hoeveel twee plus drie is, of je al je ledematen kunt bewegen enzo).
Hebben ze me gelijk inclusief ochtendhumeur
Ben wel verdrietig, maar het zit zo diep, dat ik er geen traan om kan laten. Huilsessies van een uur gaat me niet goed af.
Lekker strakjes met mn vent de stad in, en genieten. Doe ik normaal eigenlijk ook en dat is een van de redenen waarom mn leventje de afgelopen tijd niet verandert is. Bleef gewoon de dingen doen, afgelopen zaterdag zelfs nog een feest gehad (al dan niet in een ZAALTJE ), maar het is zo raar om dan op het laatste moment je apatisch anders gaan te gedragen, dat lukte me niet. "Gewoon" doorgaan,zoals altijd en achteraf blijkt dat voor mij de beste manier geweest te zijn, want voel me prettig.
Toch deed ik het niet alleen allemaal en dat zou ik ook niet kunnen. De bemoedigende woorden om je heen, schouderklopjes en luisterende oren waren er zat.
Nou, ik ga eens lekker winkelen en hoop iedereen na 'n ziekbed weer te spreken!!!!!
Simone
Groetjes en een van Pikakonijn.
quote:Je houding lijkt me heel gezond, want als je nu bij de pakken neer gaat zitten, is er wel heel veel verloren. En dat is echt niet zo hoor! Neurochirurgie heeft sinds midden jaren 80 - heb ik mij laten vertellen - enorme vooruitgang gemaakt, met de mri-scan en dingen als een neuronavigator. Zodat ze nu heel precies kunnen bepalen wat ze waar doen. Die operatie, dat doen ze echt vaker hoor, en degene die het doen zijn goed opgeleid. Tot onze grote verbazing leek het bijna wel routinematig werk hier, zoveel mensen er met zoiets in de ziekenhuisbedden lagen (waaronder ook veel mensen van boven de 70, die opereerden ze ook gewoon).
Op zondag 16 juni 2002 12:21 schreef Babybuikje het volgende:(...)
Lekker strakjes met mn vent de stad in, en genieten. Doe ik normaal eigenlijk ook en dat is een van de redenen waarom mn leventje de afgelopen tijd niet verandert is. Bleef gewoon de dingen doen, afgelopen zaterdag zelfs nog een feest gehad (al dan niet in een ZAALTJE), maar het is zo raar om dan op het laatste moment je apatisch anders gaan te gedragen, dat lukte me niet. "Gewoon" doorgaan,zoals altijd en achteraf blijkt dat voor mij de beste manier geweest te zijn, want voel me prettig.
Go for it! Laat het over je heenkomen, maak er het beste van! Het ding moet er uit, dat staat vast! En jij lijkt me een nuchtere meid, met een positieve houding, kortom, de beste 'startpositie' denkbaar! Tot over een paar weken, als je weer in staat bent om achter een pc te zitten (gaat snel genoeg, laat in de tussentijd maar lekker voor je zorgen).
Janneke
Denk aan je en verwacht de 18e snel mailtje van je vriendje om hier alle meelevenden op de hoogte te kunnen brengen.
quote:Me too.
Op maandag 17 juni 2002 00:08 schreef golfer het volgende:
* golfer doorgaat met duimen en Siempie blijft ondersteunen met![]()
En bewaar de huilsessies van een uur maar voor als weer wat beter gaat, en je je helemaal kan laten gaan.
Van opluchting dan omdat het helemaal goed met je gaat!!
Jeee het is echt niet niks en je komt zo sterk over! Ik bewonder je daar echt om.
Hoewel je van binnen eigenlijk ook maar een klein meisje bent dat best wel een beetje bang is, toch? En dat mag ook best want meis meis het is echt niet niks zo'n zware operatie. Maar gezien de ervaringen van anderen in dit topic ga ik ervanuit dat het bij jou ook allemaal goed zal gaan dinsdag. Ik hou dit topic in de gaten en zal blij zijn wanneer er een teken van leven komt van je 'contactpersoon'.
Nogmaals heel veel sterkte gewenst, ik denk aan je en nog een helehoop anderen met mij.
Zet 'm op meis!
Met die positieve instelling die jij hebt ga jij het ook zeker redden! Probeer die zo te houden! De artsen weten echt wel wat ze doen. Tuurlijk zul je dingen moeten verwerken, pijn moeten verdragen. Mensen zullen voor je klaar staan om je te steunen en mee te huilen,ook dat zul je nodig hebben. Maar jij bent sterk genoeg om je door dit alles heen te slaan! Voor je het weet is alles weer de oude en kan je weer verder gaan met je leventje! En kom je hier nog sterker uit dan je nu al bent!
Heeeel veeel sterkte
quote:Wilde het net typen.
Op maandag 17 juni 2002 11:01 schreef DuchessX het volgende:
* duimt voor Babybuikje
*meeduimt*
* Peregrijn duimt ook mee
* DaMSWer duimt voor een goede afloop!
quote:Dat is vandaag....Sterkte ermee
Dinsdag 18 juni gaan me opereren
quote:Nog niets vernomen, ik zal via haar mailadres proberen haar vriendje te pakken te krijgen, ben ook eigenlijk wel heel beneiuwd.
Op dinsdag 18 juni 2002 19:53 schreef Lois het volgende:
Golfer is er al nieuws?
kan ff niet op de naam komen, maar alles was goed op die scan.
ze is zo sterk, en positief.
*respect voor babybuikje*
Zoals jij hiermee omgaat... ongelooflijk!
Hoop dat we snel weer iets horen van je
*KNUF*
prrrrrrr
quote:Het blijft angstig stil in mijn mailbox
Op woensdag 19 juni 2002 21:59 schreef cos-micV het volgende:
Jeetje.nog geen nieuws?
Heel hard de duimen draait...
Maar ik blijf ook steeds deze topic aanklikken, ik kan me voorstellen dat jullie onrustig zijn tot het verlossende mailtje komt waarin staat dat alles goed is.
zelfs mijn tenen zijn crossed..
duimt stevig door
Ik kan me wel voorstellen dat FOK! nu een stukje lager op het prioriteitenlijstje staat.
quote:Daar ga ik, optimistisch als ik ben, ook maar van uit en ik blijf zeer regelmatig mijn mailbox checken in de hoop een berichtje van haar vriendje daarin aan te treffen.
Op donderdag 20 juni 2002 00:48 schreef Angeles het volgende:
Als je net een hele zware operatie achter de rug hebt dan is je familie en je vriend even alleen met jou bezig, de buitenwereld wordt dan even vergeten. Relatief is ze nog maar héél pas geopereerd, ik denk dat haar vriend er nog niet aan heeft gedacht, al heeft hij het wel beloofd.
Nog geen nieuws
* kaarsje aansteekt voor babybuikje*
Wat duurt wachten toch lang soms...
* heijx blijft maar teruggetrokken worden naar dit topic in de hoop op een flard nieuws...
Maar we houden goede moed,
vriendje heeft waarschijnlijk even wat anders aan zijn hoofd.
Ik duim nog even verder,
en verwacht een goede afloop.
quote:laten we het hier maar op houden, niet meteen het ergste denken.
Op donderdag 20 juni 2002 00:48 schreef Angeles het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie het doodeng vinden dat je nog niks gehoord hebt. Ik leef ook met haar mee, ook al kom ik nog niet zo lang op Fok. Maar ik denk niet dat je meteen van het allerergste uit moet gaan. Als je net een hele zware operatie achter de rug hebt dan is je familie en je vriend even alleen met jou bezig, de buitenwereld wordt dan even vergeten. Relatief is ze nog maar héél pas geopereerd, ik denk dat haar vriend er nog niet aan heeft gedacht, al heeft hij het wel beloofd.Maar ik blijf ook steeds deze topic aanklikken, ik kan me voorstellen dat jullie onrustig zijn tot het verlossende mailtje komt waarin staat dat alles goed is.
quote:duim, duim
Op vrijdag 21 juni 2002 15:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Nog steeds niets?
dus ik denk dat er niks ersntigs hoeft te zijn. maar ik duim wel mee!
quote:Een dag of 6, als alles goed gaat. De eerste 24 uur op de IC, daarna gewoon op zaal.
Op vrijdag 21 juni 2002 17:16 schreef Sweethard het volgende:
is het niet zo dat als je aan je hersens geopereert bent dat je dan een paar daagjes in het ziekenhuis mag blijven? mede ook ter observatie enzo. Hersenoperatie is niet zomaar iets lijkt me... En vriend zal wel onderhand 24/7 aan haar zijde zitten. En het is pas 3 dagen geleden gebeurt.dus ik denk dat er niks ersntigs hoeft te zijn. maar ik duim wel mee!
kreeg dit mailtje van BB zelf:
quote:Gelukkig maar.
Lieve Paul,
Vandaag ben ik thuis gekomen!
De operatie is fantastisch gegaan.
Mocht eerder naar huis dan gepland.
Details volgen van de week, met mij is het nu goed.
Liefs,
Simpie
Bedankt Golfer,
iedereen kan opgelucht ademhalen.
*weer opgelucht ademhaalt*
Beterschap nog verder.
Groetjes Pikakonijn.
* heijx geeft een applausje voor de heren/dames doctorici.
Ik zou mezelf daarnaa continue met argusogen in de gaten houden of ik een gedragsverandering bij mezelf opmerk
Anyway, beterschap voor de topicstarter
Geweldig dat het goed is gegaan!!
Een voorspoedig herstel gewenst Babybuikje!
Voor je het weet ben je er vanaf en wandel je weer zorgeloos door de stad, genietend van het mooie weer.
Het moet trouwens vast wel schrikken zijn geweest toen je erachter kwam. Maar goed, dat is nu gelukkig achter de rug.
Wauw, het gevoel dat ik uitstraal is niet te beschrijven momenteel.
18 juni gehersenopereerd, de tumor is er uit, de vrijdag erop, dus 4 dagen later mocht ik naar huis...
Iedere dag voel ik me beter, geen pijn in mn lijf meer.......
Robin en ik hebben al jullie lieve berichtjes gelezen en het deed me meer dan goed, jullie hebben me er ook doorheen geholpen!
Die beloofde borrel komt er
Bedankt voor alle steun en opkikkers!
quote:Mijn vriendin haar vader heeft hetzelfde, het zal erg riskant worden... maar als het nog slechter word...
Eindelijk is het dan zover, na maanden wachten, piekeren en onzekerheid, kreeg ik het verlossende telefoontje...je staat op de opnamelijst. Dinsdag 18 juni gaan me opereren aan mn hoofd....helluppie...eng...Een euforische jubelstemming overviel me om een dag later in een gat te vallen, het is zover.
quote:Yesssssssssssssssssssssssss
Op woensdag 26 juni 2002 17:49 schreef Babybuikje het volgende:
IK BEN ER WEER
ALIVE AND KICKING!!!!!!!!!
En iedereen mag het weten!!!!!!!!!!!!Wauw, het gevoel dat ik uitstraal is niet te beschrijven momenteel.
18 juni gehersenopereerd, de tumor is er uit, de vrijdag erop, dus 4 dagen later mocht ik naar huis...
Iedere dag voel ik me beter, geen pijn in mn lijf meer.......
Robin en ik hebben al jullie lieve berichtjes gelezen en het deed me meer dan goed, jullie hebben me er ook doorheen geholpen!
Die beloofde borrel komt erBedankt voor alle steun en opkikkers!
WAT GEWELDIG DAT JE JE ZO GOED VOELT!!!!!!!!!!!
* DuchessX schreeuwt het uit omdat ze zo vreselijk blij is voor BB
Hoe gaat het nu verder? (Controles e.d.)
Fijn dat je 'er weer bent'
quote:Woohoo! Yay!!
Op woensdag 26 juni 2002 17:49 liet Babybuikje al weer van zich horen:
IK BEN ER WEER
ALIVE AND KICKING!!!!!!!!!
En iedereen mag het weten!!!!!!!!!!!!Wauw, het gevoel dat ik uitstraal is niet te beschrijven momenteel.
* heijx is diep van binnen toch wel een beetje bang voor operaties...
ben zo enorm blij voor je!!!!!
* DarkElf maakte zich toch wel zorgen hoor!!!
Wat heerlijk om te lezen!!!
Geniet lekker, met Robin, van je herstel.
quote:Lekker wijfie, ik ben echt blij dat je er weer bent en dat alles zo geweldig goed is gegaan!!!
Op woensdag 26 juni 2002 17:56 schreef Babybuikje het volgende:
Duchie kanjer!!!
Ja we gaan weer posten en we houden elkaar op de been!!!!
Samen staan we sterk en vergeet niet, je hoeft NIKS alleen te doen!!!
Blijf positief en kijk uit naar je bruiloft!!!
Wel wil ik iedereen die op mn topic me sterkte en beterschap toegewenst heeft meer dan bedanken. Alle duimendraaiers kunnen hun factuur van de RSI therapie naar me mailen
Zo nu en dan Fok! ik weer een beetje, maar probeer de computer een beetje te vermijden nog in het kader van rust, rust en nog eens rust.
Bedankt!!!
Beterschap.
Blij te vernemen dat het nu weer wat beter gaat.
Doe het inderdaad rustig aan en blijf wat weg van die PC.
Wat zul jij, jullie, geschrokken zijn!
Gaat het nu wel goed of beter?
Weten ze wat er aan de hand was?
Gatver wat eng, schrok me rot net!
Vind het gewelig knap en sterk hoe je erover praat!
je bent een kanjer en ik wens je echt alle goeds toe!!!!
Hebben ze ook kunnen zeggen wat de prognose is voor wat betreft die epilepsie? Is dit tijdelijk en komt het doordat er iets beschadigd is tijdens de operatie?
Goed dat je zo'n positieve instelling hebt!
Heel veel sterkte meissie
Tsja, het was inderdaad erg schrikken, maar BB zou BB niet zijn als ze de draad niet weer zou oppakken. Alleen zo jammer dat ik door de medicijnen wat beperkingen opgelegd heb gekregen......:(
Geen alcohol meer (nu waren Breezah's toch al niet van mijn gading, maar een lekker wijntje sloeg ik niet af )
Effe geen zuivelproducten (Oooeeeeh wat s soja een vreemd spul) Geen autorijden (kon ik al niet) bladerdiebla.....
Maar.....er zijn nog zat dingen die deze muts nog wel lekker mag en dat is onderandere GENIETEN van het leven
Whoeha, wat is het lekker ff alles van je af te schrijven.
Wat betreft de epilepsie....de neuroloog zei: Als je het eenmaal hebt, dan heb je het. En door alle onregelmatigheden in mijn hoofd en lijf, kan dat wel eens de oorzaak zijn. (Ja, BB is iets zieker dan ze eigenlijk wil toegeven (lang leve de struisvogelpolitiek), maar daar ga ik niemand mee vervelen op deze zonnige dag).
Jullie zijn fantastisch!
quote:Wat dacht je van jezelf!!!
Op zondag 04 augustus 2002 11:59 schreef Babybuikje het volgende:
Jullie zijn fantastisch!
Idd, epilepsie..hele vervelende aanvallen horen daarbij.
Als je eenmaal goed ingesteld staat op de medicijnen, is er goed mee te leven.
Nou meis, enorm veel sterkte en beterschap gewenst en laat af en toe even weten hoe het met je is!!!
De rekening van mijn RSI-therapeut is onderweg
Mijn moeder heeft ook een ligtevorm van epilepsie. Alleen dan is het net iets anders. Zij gaat dan ff helemaal door haar knieėn. Dat ging ong een jaartje door (gebeurde vooral op drukke plekken). Maar de laatste 1 a 2 jaar doet ze dat niet meer. Alleen in hele vervelende situatie waarbij zij zich nie prettig voelt!
Onlangs zijn me ouders gescheiden (niet zo gek lang geleden). Toen ging ze met de maatschappelijk-werker een huis zoeken. En toen gebeurde het weer. Maar als ze op dur gemak is doet ze dat niet.
Hopelijk gaat het bij jou ook steeds minder worden.
kusjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |