abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4538805
Eindelijk is het dan zover, na maanden wachten, piekeren en onzekerheid, kreeg ik het verlossende telefoontje...je staat op de opnamelijst. Dinsdag 18 juni gaan me opereren aan mn hoofd....helluppie...eng...

Een euforische jubelstemming overviel me om een dag later in een gat te vallen, het is zover.

Momenteel voel ik me, ja ik weet het niet, ik weet niet hoe ik me moet voelen.

Het gezwel in mn hoofd wordt weggehaald...

pi_4538826
heel veel succes en hopelijk komt het allemaal goed.
History became legend, legend became myth.
pi_4538831
Jemine zeg! Nou het is toch wel mooi en hoe eerder hoe beter, des te sneller ben je ervan af! Veel sterkte de komende tijd!
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan; de tijd van gaan is nu gekomen.
pi_4538861
Dank jullie, dat heb ik ff nodig...
Maar ja, shit happens en eindelijk heb ik een bepaalde zekerheid
pi_4538873
* loquitos zijn moeder had ook een gezwel in de hersenen en is nu gelukkig weg

maar veel sterkte !!

Resistance is futile, you shall be assimilated
pi_4538898
Heel erg veel sterkte
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4538917
Veel succes toegewenst!

Meteen een goede reden om te stoppen met roken!

pi_4538920
Lief Elfje,
Je kent me wel niet, maar ook jouw gemoedstoestand (en momenteel kan die niet beter, wauw meid, zet jhem op)
volg ik veel.

Dank je wel.

pi_4538923
Dat is natuurlijk heel goed nieuws !
Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
pi_4538939
goed nieuws om dat te horen en natuurlijk veel sterkte volgende week en de komende tijd
pi_4538963
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 10:27 schreef Babybuikje het volgende:
Lief Elfje,
Je kent me wel niet, maar ook jouw gemoedstoestand (en momenteel kan die niet beter, wauw meid, zet jhem op)
volg ik veel.

Dank je wel.

*bloos* wat lief
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4538986
wauw, wat een bemoedigende reacties allemaal. Zo positief!
Ik neem iedereen mee op de borrel als ik weer beter ben
  dinsdag 11 juni 2002 @ 10:34:35 #13
19766 Flauwe_Ben
dol op mijn vrouw
pi_4539004
Heel veel sterkte toegewenst Babybuikje.

Ik hoop dat je snel voorspoedig hersteld.

pi_4539092
das zeer goed nieuws!!

Heel veel sterkte toegewenst en laat ons horen hoe de operatie is gegaan volgende week.

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4539105
Heel veel sterkte!
pi_4539125
kan me wel voorstellen dat je het heel eng vindt, maar het is zeker mooi dat er wat aan gedaan wordt!

succes

pi_4539151
Tjee,na zo'n opluchting toch best wel wat schrik,
een hersenoperatie is toch iets anders dan iets aan je been lijkt mij.
Ben je er na de operatie vanaf,is het goedaardig enzo?

Ik wens je heel veel sterkte,
en zal blij voor je zijn als het achter de rug is.
Laat je dan wel wat van je horen?

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 11 juni 2002 @ 10:50:00 #18
23441 F1-dude
POWDER SNOW RULEZ
pi_4539163
Tja...mijn reactie weet je al...toch veel sterke...en we mailen...keep me posted...XXX Ries
Tip of the day: Don't eat yellow snow.
  dinsdag 11 juni 2002 @ 10:50:03 #19
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_4539166
Hartstikke mooi Babybuikje, en veel succes toegewenst.
pi_4539310
En nu ga ik lekker winkelen en heel veel leuke oma ONDERBROEKEN kopen, want nu in vol ornaat in mn string daar te liggen met al die Co-assistenten

Iedereen heel erg bedankt, en Ries, je bent mn kanjer!!!!

Grinnnik, zit nog te wachten op de persoon die kei-hard TJSAAAKAAAA gaat roepen

pi_4539383
TSJAKKKKAAAAAAAAAA!!!
pi_4539391
zo goed?
pi_4539403
Heel veel sterke!

Komt helemaal goed...

Dag hoor daaag!
pi_4539409

GEK

Dat sloeg dus op tsjakaaa, he, dat begrijpen jullie wel.

pi_4539514
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 10:59 schreef Babybuikje het volgende:
En nu ga ik lekker winkelen en heel veel leuke oma ONDERBROEKEN kopen, want nu in vol ornaat in mn string daar te liggen met al die Co-assistenten

Iedereen heel erg bedankt, en Ries, je bent mn kanjer!!!!

Grinnnik, zit nog te wachten op de persoon die kei-hard TJSAAAKAAAA gaat roepen

Gewoon boxershort kopen, joh...
Kan toch ook best bij vrouwen?
pi_4539692
Heel veel sterkte voor die operatie

Ik vind dat je er helder genoeg tegenover staat, goed hoor

pi_4539723
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 10:32 schreef Babybuikje het volgende:
wauw, wat een bemoedigende reacties allemaal. Zo positief!
Ik neem iedereen mee op de borrel als ik weer beter ben
Dat moet ik ook nog even snel reageren .
Heel veel succes, en ik hoop dat het allemaal goed afloopt.
  dinsdag 11 juni 2002 @ 11:29:24 #28
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_4539724
Lijkt me een spannende tijd. Maar aan de andere kant ook een periode van opluchting. We zullen voor je duimen dan alles goed gaat, en dat je je snel weer de oude voelt!
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_4539969
Lijkt me aan de ene kant wel eng ja, maar tegelijkertijd ook een hele geruststelling (ook al heb ik zoiets nog nooit meegemaakt...)

Sterkte volgende week! En denk er vooral aan hoeveel beter je je na die operatie gaat voelen

[Dit bericht is gewijzigd door BugsBunny op 11-06-2002 12:03]

pi_4540250
Heel veel succes, babybuikje!
pi_4542545
Heel veel sterkte!
Mijn 'significant other' was na een paar weken al weer de oude. Hij mocht alleen beslist niet stofzuigen of iets anders huishoudelijks, en daar heeft-ie zich precies aan gehouden
en zo hoort het natuurlijk ook
  dinsdag 11 juni 2002 @ 14:32:31 #32
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4542574
Succes!! Ik heb ook een hersenoperatie gehad, niet omdat ik een gezwel had, maar vanwege een ongeluk. Ze kunnen een heleboel tegenwoordig, dus maak je geen zorgen! Het komt allemaal goed!
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 11 juni 2002 @ 14:32:43 #33
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_4542580
Heel veel succes en sterkte
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_4542920
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 14:32 schreef Angeles het volgende:
Succes!! Ik heb ook een hersenoperatie gehad, niet omdat ik een gezwel had, maar vanwege een ongeluk. Ze kunnen een heleboel tegenwoordig, dus maak je geen zorgen! Het komt allemaal goed!
Idd. Ze schijnen te werken met een "neuro-navigator", een soort GPS voor je hersenen, je verzint het toch niet he. Maar wel knap.
pi_4544643
Oke, score van een mddagje shoppen:
10 oma onderbroeken maat tent van de Hema
2 mooie bh's (passen mooi bij die tenten, whaha)
1 relax cd van de Tuinen
Tandpasta + borstel
Zere voeten van het lopen

En alvast aan het sparen voor de borrel waarop ik jullie ga trakteren, want kan het niet genoeg zeggen, jullie zijn top!!!

dinsdag 11 juni 2002 @ 17:17:02 #36
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4545480
Jeetje dat lijkt me niet niks.
Maar je positieve instelling sleept je er wel doorheen Volgens mij ga je alle verpleegkundigen aan het lachen maken

Hou dapper vol en val straks niet in een gat als het ineens toch wel dichtbij komt of eng is ofzo

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_4545732
Pridemeid,
heb een hele foute manier van humor, dus ben bang dat die Co-assistenten hun co-schappen nog lang zullen heugen, whahaha.

Dank je wel.

dinsdag 11 juni 2002 @ 17:44:59 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4545819
Lieve Simoontje,

heel veel sterkte de komende week bij de voorbereidingen en ik zal aan je denken en voor je duimen.

(je allereerste virtuele Papa uit 1996).

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_4548084
Babybuikje

Hé meis, wat een zwaar vooruitzicht!! Ik schrok wel toen ik het las!

Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat het weer helemaal goed komt. Laat je maar eens lekker in de watten leggen door al die knappe doktoren en broeders in het ziekenhuis

Liefs

#geen
  dinsdag 11 juni 2002 @ 21:01:20 #40
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_4548629
wouw, veel succes hoor, 'k zal aan je denken de 18e...

en 'k hoop je al Fok!kend terug te zien hier.

"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
pi_4548664
bij de hema hebben ze ook van die leuke fel gekleurde strakke onderbroekboxerachtige dingen hoor, lijkt me toch altijd nog mooier als formaat oma dingen

maar nogmaals succes!

pi_4549990
Golfie,
Dank je wel!!!!!

Liefs,
Simone

(je allereerste puberdochter van het net sinds 1996 )

Djeeez....het gaat wel een grote borrel worden, als ik alle lieve berichtjes zo lees, ga mn financieeladviseur eens even inschakelen

pi_4550045
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 21:04 schreef Bijou het volgende:
bij de hema hebben ze ook van die leuke fel gekleurde strakke onderbroekboxerachtige dingen hoor, lijkt me toch altijd nog mooier als formaat oma dingen

maar nogmaals succes!

Ach, omdat ik normaal altijd van die niemendalletjes aan heb, is alles wat groter is dan maat S, een oma tent voor me

En ze zijn hip joh, dus die artsen wetenniet wat ze ziein, hahaaaaaaaaaa

pi_4550209
Weet je al wanneer je ongeveer weer thuis bent? Ik was destijds stomverbaasd dat er 'maar' een dag of 6 ziekenhuis voor stond, maar dat bleek toch echt zo te zijn.

En heb je iemand die in de tussentijd een berichtje of Fok kan zetten (en onze beterschapswensen in ontvangst kan nemen?). Ik heb mij laten vertellen dat je de eerste dagen geen tv-beeld/boek/computerscherm kunt zien (ervaringstip: huur geen ziekenhuis-tv voor de dagen na de operatie, is weggegooid geld ). Wees gerust: dat wordt snel beter hoor!

Hou je taai, weet dat een hersenoperatie op zich geen pijn doet als je weer bijkomt, want je hebt geen pijnzenuwen in je hoofd (dat scheelt dan toch weer he!)

pi_4550827
Succes meid... ook al ken ik je niet echt, deze dokter gelooft er ieder geval in dat het helemaal goed gaat komen!
Sorry miss... for loving me, the is no cure...
  woensdag 12 juni 2002 @ 16:11:42 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4560507
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 22:19 schreef Babybuikje het volgende:
Golfie,
Dank je wel!!!!!

Liefs,
Simone

(je allereerste puberdochter van het net sinds 1996 )

Siempie,

Laat je jouw vriendje of een ander familielid ons even op de hoogte houden, na de operatie, omdat je zelf dan even een tijdje niet achter een PC kan?

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 juni 2002 @ 16:52:00 #47
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_4561426
Sterkte hoor! En bedenk gewoon hoeveel mooier je hoofd er straks van binnen uitziet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 12 juni 2002 @ 16:53:12 #48
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4561453
Kusje van mij! Dan word je straks heel gauw weer beter
  woensdag 12 juni 2002 @ 20:00:46 #49
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_4564026
Heel veel sterkte... Ik hoop dat je snel weer opknapt
Catkin
G'day mates, I'm in Australia!!!
pi_4564040
Heel veel sterkte

18 juni is mijn verjaardag, dus ik geloof dat het helemaal goed komt Op die dag kan er niks fout gaan.

Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 12 juni 2002 @ 20:54:38 #51
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_4564861
Heel erg veel sterkte, ik vindt het echt knap van je hoe positief je blijft. Alles gaat zeker goed komen echt waar ! Nog maals heel erg veel sterkte !!
WOKNOK
pi_4566871

Volgens mij hebben jullie gewoon allemaal zin in die borrel he, waarop ik straks trakteer

Weet je wat zo raar is, ik heb zin om enorm te huilen om dit alles, maar het lukt me niet. Ben ik dan een persoon die de boel overschat? Voel vrij weinig emootie nu en loop de hele dag te stralen en afspraken te maken, zoals altijd

Volgens mij besef ik het nog niet zo zeer allemaal....
Kweetut niet.

Maar ja, als ik dan weer naar die oma-onderbroeken, nieuwe tandenborstel en hippe piama kijk, heb ik toch weer zoiets van: ze zijn er niet voor niks....volgende week om deze tijd ligt ze vol pampus in een ziekenhuisbed.

Zucht, shit happens

[Dit bericht is gewijzigd door Babybuikje op 12-06-2002 22:43]

pi_4568023
Heel veel sterkte..!!!!
pi_4568115
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 10:15 schreef Babybuikje het volgende:
Eindelijk is het dan zover, na maanden wachten, piekeren en onzekerheid, kreeg ik het verlossende telefoontje...je staat op de opnamelijst. Dinsdag 18 juni gaan me opereren aan mn hoofd....helluppie...eng...

Een euforische jubelstemming overviel me om een dag later in een gat te vallen, het is zover.

Sjjiiitt, das niet zo mooi zeg! Misschien heb je ut hier op fok! al ergens gezegd, maar wat is dr precies aan de hand dan?
Hoe dan ook, heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte de komende tijd! Enne meid, ut komt allemaal wel goed joh!
  woensdag 12 juni 2002 @ 23:36:41 #55
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4568170
Omdat Babybuikje en ik elkaar al heel lang via Internet kennen, heb ik haar beloofd jullie, via haar vriendje, zo snel mogelijk na de operatie op de hoogte te brengen van de ontwikkelingen.

In de tussentijd duimen wij met z'n allen heel erg voor haar en overladen we haar gewoon even met

Poef.....gone! ©golfer
pi_4577813
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 22:37 schreef Babybuikje het volgende:

Volgens mij besef ik het nog niet zo zeer allemaal....
Kweetut niet.

Maar ja, als ik dan weer naar die oma-onderbroeken, nieuwe tandenborstel en hippe piama kijk, heb ik toch weer zoiets van: ze zijn er niet voor niks....volgende week om deze tijd ligt ze vol pampus in een ziekenhuisbed.

Zucht, shit happens

Je mag me mailen hoor, mocht je er behoefte aan hebben. Wij hebben (helaas) ook ervaring met zoiets. Achteraf (maar ja, dat hangt natuurlijk ook weer af van de situatie) was de operatie als zodanig niet het ergste. Die viel eigenlijk wel mee. De klap die je krijgt als je hoort wat er aan de hand is, en het verwerkingsproces later, is vele malen moeilijker.
Sterkte!
pi_4578710
Ik zou je wel een goede tip willen geven, maar het is voor mij zo lang geleden allemaal. Nou ja, ik wil nogmaals zeggen dat ze echt weten wat ze doen. Die operatie die ik moest ondergaan, de eerste keer, was heel erg ingewikkeld en gebeurt niet echt vaak. Dat geeft voor mij aan hoe knap ze zijn tegenwoordig.

Het is hartstikke vervelend en het is echt niet niks wat er met jou moet gebeuren, maar zij draaien er hun hand niet voor om! Wees echt maar gerust, je bent in goede handen!!

Heel veel sterkte toegewenst, nogmaals.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_4579042
Hee Babybuikje, shit wat gaat de tijd snel en we hebben elkaar zo veel te zeggen. Nou hier dan vast weer wat. Zoals je weet ben ik ook pas geopereerd maar de tips heeft een ander misschien ook wat aan.
Wat je nodig hebt is veel water drinken na afloop: om t gif van al die pijnstillers en narcose kwijt te raken en de enorme dorst die je krijgt. Gelukkig had ik een 1/2 liter spaflesje bij me en liet die steeds bijvullen aan de kraan. Ander krijg je elk uur weer 1 zo'n lullig glaasje water. Ook had ik een paar drinkbuigrietjes, die had t ziekenhuis vreemdgenoeg zelf niet. Dat zelf een beetje je drank kunnen regelen is echt belangrijk anders lig je maar te wachten op de zuster die je daarvoor even omhoog tilt.
En invetspul heb je nodig: je huid en je handen verdrogen waanzinnig. Parfum/geurtjes is niet zo'n goed plan want voortaan zit dan je ziekenhuisherinnnering aan die geur.
De eerste dagen ben je niks waard dus je moet je tanden poetsen en je spulletjes pakken maar kalm aan vanuit bed proberen met hulp. Wat dat betreft had ik in het begin liever van die kauwborsteltjes gehad en desinfecterend mondspoelspul. Door de pijnstillers enzo lust je toch geen eten of ga je van alles overgeven. Extra nachtpon is dus geen luxe. Kan je je nog eens laten verschonen.
Verder had ik veel plezier van een paar leuke plaatjes aan mn kastje bij bed. Voor die kaarten had ik een rolletje plakband bij mij. Anders waren ze achter mn hoofd op de muur geprikt.
Voor de operatie had ik alles wat ik nodig had al naar mn nachtkastje verhuisd. Je bent al zo afhankelijk om dan nog om elk dingetje te moeten vragen...

En ik had pen en papier bij me. Van alles wat ze me inspoten en als pillen gaven schreef ik de naam op. Thuis kon ik op internet nazoeken wat een gifbelt mijn lijfje was geworden. Maar ook gewoon kleinigheden opschrijven als namen van zusters en medepatienten of leuke ideeen.
Maar het belangrijkste is na de operatie heel veel water drinken. Heel kalm aan en vooral niet bang zijn. Beter worden!!!

vrijdag 14 juni 2002 @ 15:59:21 #59
5673 heijx
Qui que boue
pi_4588589
Ik weet niet of dit voor alle types narcose geldt, maar mijn zwager had voor zijn tweede hernia operatie veel baat bij het volgende:

Niet alleen 24 uur voor de narcose nuchter blijven, maar de 24 uur dąąrvoor heel licht en makkelijk verteerbaar voedsel eten, vetten vermijden.
Het scheelde bij hem enorm, namelijk dat hij niet misselijk was na het ontwaken, in tegenstelling tot de eerste operatie.

(kweenie of anderen zich hierin herkennen)

Sterkte, meis.

Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_4589145
Heijx, dank je voor deze goede tip! Ik zal het zeker doen, want ik ben een drama met narcoses!
Afgelopen jaar meer ziek geweest van de narcoses dan van de operaties zelf. Bedankt!

Enne Nausicaa, je zal zeker van me horen! Zal wel even duren, maar bij deze belooft!

Lurky, je bent een kanjer. Ook jouw tips zijn een welkome aanvulling. Lijkt wel of ik op vakantie ga: nieuwe tandenborstel, kleine flesjes shampoo, nieuwe douchmuts, mooie piamas, slippertjes etc. Raar hoor.

Brrr....nog 3 daagjes en heb nu nog een feestje, 2 etentjes en wat huishoudelijke onzin op de agenda staan.....Wauw...hoop dat ik dat ga redden allemaal

pi_4591538
Nog een keer over de narcose: ik heb mij laten vertellen dat je voor een hersenoperatie niet heel erg zwaar onder narcose hoeft te zijn. Natuurlijk wel voldoende, en daar zorgen ze ook echt wel voor, maar niet supererg dus. Komt omdat je dus geen pijnzenuwen in je hoofd hebt zitten. Je moet dus eigenlijk alleen maar verdoofd worden om niet te voelen dat ze in de hoofdhuid snijden.

Na de operatie word je ook zo snel mogelijk bijgebracht. Bijvoorbeeld om te kijken of "alles het nog doet" (maak je ook hier niet al te erge zorgen over, ze opereren echt heel voorzichtig).
Zo kwam het dat mijn geliefde iets meer dan twee uur na de aanvang van de operatie volledig bij kennis op de intensive care werd gereden!

-edit-
O ja, die intensive care, dat is normaal hoor. Voor de zekerheid houden ze je daar goed in de gaten, of er niks gaat zwellen in je hoofd en zo. (Je wordt om het half uur gevraagd om te vertellen wie je bent, waar je bent, of je nog weet hoeveel twee plus drie is, of je al je ledematen kunt bewegen enzo).

pi_4593427
Nausica, wat een informatief verhaal!
Fantastisch! Dank je wel.
Ik hoop je na de operatie te mailen hoe het gaat.
pi_4605388
Nou, nog 1 nachtje slapen en daar gaat ie dan.
Dinsdag om half 8 's ochtends zal ik geopereerd worden. De operatie zal ruim 7 uur gaan duren met daarna nog een dagje intensive care.

Hebben ze me gelijk inclusief ochtendhumeur
Ben wel verdrietig, maar het zit zo diep, dat ik er geen traan om kan laten. Huilsessies van een uur gaat me niet goed af.

Lekker strakjes met mn vent de stad in, en genieten. Doe ik normaal eigenlijk ook en dat is een van de redenen waarom mn leventje de afgelopen tijd niet verandert is. Bleef gewoon de dingen doen, afgelopen zaterdag zelfs nog een feest gehad (al dan niet in een ZAALTJE ), maar het is zo raar om dan op het laatste moment je apatisch anders gaan te gedragen, dat lukte me niet. "Gewoon" doorgaan,zoals altijd en achteraf blijkt dat voor mij de beste manier geweest te zijn, want voel me prettig.

Toch deed ik het niet alleen allemaal en dat zou ik ook niet kunnen. De bemoedigende woorden om je heen, schouderklopjes en luisterende oren waren er zat.

Nou, ik ga eens lekker winkelen en hoop iedereen na 'n ziekbed weer te spreken!!!!!

Simone

zondag 16 juni 2002 @ 13:07:34 #64
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_4605756
Spannend. Heel veel sterkte en tot later! Geniet van de dag.
  zondag 16 juni 2002 @ 13:31:46 #65
11922 Pikakonijn
Oke bye i love you
pi_4605964
Sterkte en ik hoop dat je er snel weer boven op bent.

Groetjes en een van Pikakonijn.

Om mensen te houden, moet je van ze houden :) Zit je te denken om een konijntje te nemen, kijk eens op www.bunnybin.nl
pi_4612268
quote:
Op zondag 16 juni 2002 12:21 schreef Babybuikje het volgende:

(...)
Lekker strakjes met mn vent de stad in, en genieten. Doe ik normaal eigenlijk ook en dat is een van de redenen waarom mn leventje de afgelopen tijd niet verandert is. Bleef gewoon de dingen doen, afgelopen zaterdag zelfs nog een feest gehad (al dan niet in een ZAALTJE ), maar het is zo raar om dan op het laatste moment je apatisch anders gaan te gedragen, dat lukte me niet. "Gewoon" doorgaan,zoals altijd en achteraf blijkt dat voor mij de beste manier geweest te zijn, want voel me prettig.

Je houding lijkt me heel gezond, want als je nu bij de pakken neer gaat zitten, is er wel heel veel verloren. En dat is echt niet zo hoor! Neurochirurgie heeft sinds midden jaren 80 - heb ik mij laten vertellen - enorme vooruitgang gemaakt, met de mri-scan en dingen als een neuronavigator. Zodat ze nu heel precies kunnen bepalen wat ze waar doen. Die operatie, dat doen ze echt vaker hoor, en degene die het doen zijn goed opgeleid. Tot onze grote verbazing leek het bijna wel routinematig werk hier, zoveel mensen er met zoiets in de ziekenhuisbedden lagen (waaronder ook veel mensen van boven de 70, die opereerden ze ook gewoon).
En jij bent jong, bent daarom ontzettend in het voordeel als het gaat om herstellen!

Go for it! Laat het over je heenkomen, maak er het beste van! Het ding moet er uit, dat staat vast! En jij lijkt me een nuchtere meid, met een positieve houding, kortom, de beste 'startpositie' denkbaar! Tot over een paar weken, als je weer in staat bent om achter een pc te zitten (gaat snel genoeg, laat in de tussentijd maar lekker voor je zorgen).

Janneke

maandag 17 juni 2002 @ 00:08:33 #67
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4614906
* golfer doorgaat met duimen en Siempie blijft ondersteunen met

Denk aan je en verwacht de 18e snel mailtje van je vriendje om hier alle meelevenden op de hoogte te kunnen brengen.

Poef.....gone! ©golfer
  maandag 17 juni 2002 @ 00:09:20 #68
17623 www.vantschip.com
------------------------------
pi_4614919
veel sterkte!
[b]
Fok!Forum
[/b]
pi_4614969
quote:
Op maandag 17 juni 2002 00:08 schreef golfer het volgende:
* golfer doorgaat met duimen en Siempie blijft ondersteunen met
Me too.

En bewaar de huilsessies van een uur maar voor als weer wat beter gaat, en je je helemaal kan laten gaan.
Van opluchting dan omdat het helemaal goed met je gaat!!

maandag 17 juni 2002 @ 00:13:03 #70
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_4614982
Alles komt goed

Sterkte !

Gewoon positief blijken denken

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_4615131
Pffffffff even diep ademhalen hoor

Jeee het is echt niet niks en je komt zo sterk over! Ik bewonder je daar echt om.
Hoewel je van binnen eigenlijk ook maar een klein meisje bent dat best wel een beetje bang is, toch? En dat mag ook best want meis meis het is echt niet niks zo'n zware operatie. Maar gezien de ervaringen van anderen in dit topic ga ik ervanuit dat het bij jou ook allemaal goed zal gaan dinsdag. Ik hou dit topic in de gaten en zal blij zijn wanneer er een teken van leven komt van je 'contactpersoon'.

Nogmaals heel veel sterkte gewenst, ik denk aan je en nog een helehoop anderen met mij.

Zet 'm op meis!

#geen
  maandag 17 juni 2002 @ 00:28:45 #72
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4615193
Succes!!!!!

prrrrrrr

pi_4615896
Jeetje zeg! Verhaal doet me denken aan mijn neefje. Niet bedoeld om je te beangstigen, het is een ook weer een geval op zich. Bij hem is aantal jaren geleden ook een gezwel in zijn hoofd, tegen zijn hersenstam, weggehaald. Die operatie heeft zo'n 13 uur geduurd. Hij heeft het errug moeilijk gehad, opnieuw moeten leren praten en lopen. Hoe je dan voor het eerst weer die kamer binnen loopt en hij wel WIL praten maar niet kan en begint te huilen
Maar als ik dan bedenk hoe het nu met hem gaat! En hoe snel hij er ook bovenop is gekomen! Echt fantastisch om te zien! Gewoon een leven zoals elk puberend ventje van 17; school, sport, vrienden. Hoe sterk zo'n 13 jarig ventje kan zijn!

Met die positieve instelling die jij hebt ga jij het ook zeker redden! Probeer die zo te houden! De artsen weten echt wel wat ze doen. Tuurlijk zul je dingen moeten verwerken, pijn moeten verdragen. Mensen zullen voor je klaar staan om je te steunen en mee te huilen,ook dat zul je nodig hebben. Maar jij bent sterk genoeg om je door dit alles heen te slaan! Voor je het weet is alles weer de oude en kan je weer verder gaan met je leventje! En kom je hier nog sterker uit dan je nu al bent!

Heeeel veeel sterkte

Please, find my happy place!
pi_4617651
* duimt voor Babybuikje
#geen
pi_4617657
quote:
Op maandag 17 juni 2002 11:01 schreef DuchessX het volgende:
* duimt voor Babybuikje
Wilde het net typen.

*meeduimt*

pi_4617718
Heel veel sterkte babybuikje.

* Peregrijn duimt ook mee

Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_4617782
Heeeej! Good luck en het komt heus wel goed!

knuff om je er door heen te slepen

dinsdag 18 juni 2002 @ 07:49:50 #78
5673 heijx
Qui que boue
pi_4633285
* heijx duimt
pi_4633408
sterkte babybuikje
Houten kop? Wat nou houten kop?
pi_4633450
Vreselijk veel sterkte!!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 18 juni 2002 @ 08:56:33 #81
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_4633523
Vandaag is de dag....

* DaMSWer duimt voor een goede afloop!

PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  dinsdag 18 juni 2002 @ 10:05:25 #82
18346 BlackTiger
Dangerously :)
pi_4634090
quote:
Dinsdag 18 juni gaan me opereren
Dat is vandaag....Sterkte ermee
Vertel aan niemand je geheim, Want wie nu je vriend is Kan morgen je vijand zijn.
  dinsdag 18 juni 2002 @ 10:32:15 #83
28362 dahaaz
zoekt een stage plek, ict3
pi_4634394
kk zal duimen ...
fotoboek > Fotoboek van dahaaz
pi_4636786
Ik hoop op een goede afloop voor je.
pi_4636928
Me too, hoop dat alles voorspoedig verloopt!

Sterkte

dinsdag 18 juni 2002 @ 15:07:08 #86
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_4638942
sterkte, ik denk aan je
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  Jubileum moderator dinsdag 18 juni 2002 @ 19:53:53 #87
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_4643608
Golfer is er al nieuws?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 18 juni 2002 @ 20:15:14 #88
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_4643973
Ze ligt als het goed is nog op de Intensive Care.. Ik denk dat we nog even geduld moeten hebben.
(Un)masking for the greater good.
pi_4644227
De operatie moet nu stilaan gedaan gaan zijn...
  dinsdag 18 juni 2002 @ 20:32:21 #90
3542 Gia
User under construction
pi_4644260
Ik zal vanavond een extra gebedje speciaal voor haar bidden.
  dinsdag 18 juni 2002 @ 21:40:25 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4645431
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 19:53 schreef Lois het volgende:
Golfer is er al nieuws?
Nog niets vernomen, ik zal via haar mailadres proberen haar vriendje te pakken te krijgen, ben ook eigenlijk wel heel beneiuwd.
Heb vandaag extra veel voor haar zitten duimen.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 18 juni 2002 @ 22:36:12 #92
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_4646462
*duim* *bid*
k ken babybuikje niet. maar ze was zo lief voor iemand anders op fok die een mri scan moest ondergaan...

kan ff niet op de naam komen, maar alles was goed op die scan.

ze is zo sterk, en positief.

*respect voor babybuikje*

dinsdag 18 juni 2002 @ 22:39:00 #93
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_4646518
*heel veel respect heeft voor BB*

Zoals jij hiermee omgaat... ongelooflijk!

Hoop dat we snel weer iets horen van je

*KNUF*

Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_4647830
Jammer, nog geen nieuws

Voor Babybuikje

#geen
pi_4648653
*duimt*
  woensdag 19 juni 2002 @ 01:11:27 #96
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_4648904
* blup *duimt* mee
pi_4649796
*Hoopt heel erg op goed nieuws *
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4650080
* Peregrijn is nog steeds aan het duimen en hoopt op goed nieuws
  woensdag 19 juni 2002 @ 09:31:52 #99
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4650176
* Pridemeid duimt ook

prrrrrr

pi_4651252
Ik duim ook mee!
Veel sterkte *Knuf*
Het is erger dan je denkt, als je denkt is het nog erger...
pi_4654693
tis wel stil
  woensdag 19 juni 2002 @ 14:47:25 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4655385
Nog steeds niets vernomen van haar of haar vriendje
Poef.....gone! ©golfer
pi_4655531
*duimt nog steeds heel hard*
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4657856
ja, ik ook. Ik ken haar verder helemaal niet, ze heeft 1 keer op iets van mij gereageerd, maar ik heb net zelf iets meegemaakt waar ik verder niet op in ga en dat heeft nogal wat invloed op me. Sorry dus als ik wat raars zeg of zo.
pi_4662919
Jeetje.nog geen nieuws?
Heel hard de duimen draait...
  woensdag 19 juni 2002 @ 22:37:53 #106
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4663720
* Pridemeid steekt kaarsje aan voor Babybuikje en alle anderen die het kunnen gebruiken

prrrrrrr

donderdag 20 juni 2002 @ 00:44:27 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4665898
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 21:59 schreef cos-micV het volgende:
Jeetje.nog geen nieuws?
Heel hard de duimen draait...
Het blijft angstig stil in mijn mailbox
*verder duimen draait*
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 20 juni 2002 @ 00:48:19 #108
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4665950
Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie het doodeng vinden dat je nog niks gehoord hebt. Ik leef ook met haar mee, ook al kom ik nog niet zo lang op Fok. Maar ik denk niet dat je meteen van het allerergste uit moet gaan. Als je net een hele zware operatie achter de rug hebt dan is je familie en je vriend even alleen met jou bezig, de buitenwereld wordt dan even vergeten. Relatief is ze nog maar héél pas geopereerd, ik denk dat haar vriend er nog niet aan heeft gedacht, al heeft hij het wel beloofd.

Maar ik blijf ook steeds deze topic aanklikken, ik kan me voorstellen dat jullie onrustig zijn tot het verlossende mailtje komt waarin staat dat alles goed is.

donderdag 20 juni 2002 @ 01:12:54 #109
11102 knep
Mountainfreak
pi_4666214
*Duimt mee en duimde ook al langer mee*
pi_4667668
Idd, positief blijven. Misschien heeft haar vriend nog geen kans gezien om te posten, omdat hij 24/7 bij haar wil zijn. Ondertussen doorduimen!
pi_4669378
ik duim ook..

zelfs mijn tenen zijn crossed..

RaDa 4 life!! Ready 2 make an entrance so back on up!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juni 2002 @ 13:43:33 #112
13151 crew  Rewimo
pi_4671549
Hm ja, Fok! is niet je eerste prioriteit na een zware operatie. Maar toch zou het fijn zijn om even wat te horen.

duimt stevig door

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_4672395
* Peregrijn krijgt zere duimen, maar blijft doorgaan.

Ik kan me wel voorstellen dat FOK! nu een stukje lager op het prioriteitenlijstje staat.

donderdag 20 juni 2002 @ 16:22:13 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4674854
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 00:48 schreef Angeles het volgende:
Als je net een hele zware operatie achter de rug hebt dan is je familie en je vriend even alleen met jou bezig, de buitenwereld wordt dan even vergeten. Relatief is ze nog maar héél pas geopereerd, ik denk dat haar vriend er nog niet aan heeft gedacht, al heeft hij het wel beloofd.
Daar ga ik, optimistisch als ik ben, ook maar van uit en ik blijf zeer regelmatig mijn mailbox checken in de hoop een berichtje van haar vriendje daarin aan te treffen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_4676687
*zucht*

Nog geen nieuws

* kaarsje aansteekt voor babybuikje*

Wat duurt wachten toch lang soms...

#geen
  vrijdag 21 juni 2002 @ 09:53:41 #116
5673 heijx
Qui que boue
pi_4683607
..en nog steeds geen nieuws.

* heijx blijft maar teruggetrokken worden naar dit topic in de hoop op een flard nieuws...

pi_4683678
nog steeds geen nieuws

*blijft duimen*

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4684190
* DuchessX begint zich zorgen te maken...
#geen
  vrijdag 21 juni 2002 @ 10:45:37 #119
28362 dahaaz
zoekt een stage plek, ict3
pi_4684276
* DaHaaz ook
fotoboek > Fotoboek van dahaaz
pi_4685120
* shmoopy vindt dit ook best lang duren...

Maar we houden goede moed,
vriendje heeft waarschijnlijk even wat anders aan zijn hoofd.

Ik duim nog even verder,
en verwacht een goede afloop.

pi_4685788
*duimt mee*
  vrijdag 21 juni 2002 @ 13:26:18 #122
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_4686521
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 00:48 schreef Angeles het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie het doodeng vinden dat je nog niks gehoord hebt. Ik leef ook met haar mee, ook al kom ik nog niet zo lang op Fok. Maar ik denk niet dat je meteen van het allerergste uit moet gaan. Als je net een hele zware operatie achter de rug hebt dan is je familie en je vriend even alleen met jou bezig, de buitenwereld wordt dan even vergeten. Relatief is ze nog maar héél pas geopereerd, ik denk dat haar vriend er nog niet aan heeft gedacht, al heeft hij het wel beloofd.

Maar ik blijf ook steeds deze topic aanklikken, ik kan me voorstellen dat jullie onrustig zijn tot het verlossende mailtje komt waarin staat dat alles goed is.

laten we het hier maar op houden, niet meteen het ergste denken.
*duimt*
  vrijdag 21 juni 2002 @ 15:32:15 #123
13075 Big_M
 ziet ze vliegen :-)
pi_4689219
*duimt*
Maar ik hoop dat geen nieuws goed nieuws is!
""Takeoffs are optional, landings are mandatory" (James McLaughlin)"
pi_4689234
Nog steeds niets?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_4690748
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 15:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Nog steeds niets?
duim, duim
pi_4690988
is het niet zo dat als je aan je hersens geopereert bent dat je dan een paar daagjes in het ziekenhuis mag blijven? mede ook ter observatie enzo. Hersenoperatie is niet zomaar iets lijkt me... En vriend zal wel onderhand 24/7 aan haar zijde zitten. En het is pas 3 dagen geleden gebeurt.

dus ik denk dat er niks ersntigs hoeft te zijn. maar ik duim wel mee!

pi_4693071
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 17:16 schreef Sweethard het volgende:
is het niet zo dat als je aan je hersens geopereert bent dat je dan een paar daagjes in het ziekenhuis mag blijven? mede ook ter observatie enzo. Hersenoperatie is niet zomaar iets lijkt me... En vriend zal wel onderhand 24/7 aan haar zijde zitten. En het is pas 3 dagen geleden gebeurt.

dus ik denk dat er niks ersntigs hoeft te zijn. maar ik duim wel mee!

Een dag of 6, als alles goed gaat. De eerste 24 uur op de IC, daarna gewoon op zaal.
Ik weet ook niet waarom we nog niks weten. Ik vermoed omdat de aandacht inderdaad niet echt op Fok gericht is. Misschien vindt haar vriend het niet zo belangrijk nu. Afwachten maar.
Zelf zal in elk geval nog wel even niet achter de pc zitten. Ik heb me laten vertellen dat tv kijken en boeken lezen (en daarmee dus ook computeren) echt verschrikkelijk is de eerste paar dagen. Je hebt immers als het ware een enorme hersenschudding, en alles danst voor je ogen.
Maar ja, dat verklaart natuurlijk niet waarom haar vriend niet iets heeft laten horen.
Hopen op het beste dus.
  vrijdag 21 juni 2002 @ 21:49:45 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4694649
Eindelijk...goed nieuws!

kreeg dit mailtje van BB zelf:

quote:
Lieve Paul,
Vandaag ben ik thuis gekomen!
De operatie is fantastisch gegaan.
Mocht eerder naar huis dan gepland.
Details volgen van de week, met mij is het nu goed.

Liefs,
Simpie
Gelukkig maar.
Rest horen we dus volgende week.
Dikke voor Simone dus.
Poef.....gone! ©golfer
pi_4694667
Ow,wat geweldig!

Bedankt Golfer,
iedereen kan opgelucht ademhalen.

pi_4694720
Geweldig, wat een opluchting!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4694939
Pff gelukkig maar!!!
Had nog niks gepost hier, maar heb wel meerdere keren gekeken of er al wat bekend was, en natuurlijk heb ik ook geduimd!!!!
  Jubileum moderator vrijdag 21 juni 2002 @ 22:13:58 #132
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_4694999
Goed nieuws, geweldig!!

*weer opgelucht ademhaalt*

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 juni 2002 @ 22:28:09 #133
13151 crew  Rewimo
pi_4695166
Hč gelukkig! Nu maar snel opknappen en dan weer lekker meeFok!ken
pi_4695351
Gelukkig zeg! En wat snel! Pfoe!
  vrijdag 21 juni 2002 @ 22:48:05 #135
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_4695397
Het ergste is misschien achter de rug nou, maar succes verder en fijn om te lezen dat het allemaal goed gegaan is
pi_4695446
Hartstikke mooi!:-)
pi_4695467
Wat geweldig dat het zo voorspoedig is gegaan met de operatie!!
En nu alweer thuis, zo dat is pas snel
  vrijdag 21 juni 2002 @ 23:05:15 #138
11922 Pikakonijn
Oke bye i love you
pi_4695587
Gelukkig, dat alles is goed gegaan.

Beterschap nog verder.

Groetjes Pikakonijn.

Om mensen te houden, moet je van ze houden :) Zit je te denken om een konijntje te nemen, kijk eens op www.bunnybin.nl
pi_4695779
Wat een opluchting,ik was erg bezorgd.Fijn dat je zo snel naar huis mocht,doe maar rustig aan.
  vrijdag 21 juni 2002 @ 23:47:31 #140
5673 heijx
Qui que boue
pi_4696257
YAY!

* heijx geeft een applausje voor de heren/dames doctorici.

pi_4698359
Jippie
  zaterdag 22 juni 2002 @ 10:33:51 #142
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_4699701
Geweldig!
(Un)masking for the greater good.
  zaterdag 22 juni 2002 @ 10:35:45 #143
17303 star9
Star9 houdt veel van Matthijs!
pi_4699718
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 juni 2002 @ 10:46:43 #144
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4699788
Het lijkt me zo'n vreemd concept dat ze in je hoofd, of all places, gaan zitten sleutelen.

Ik zou mezelf daarnaa continue met argusogen in de gaten houden of ik een gedragsverandering bij mezelf opmerk

Anyway, beterschap voor de topicstarter

pi_4700484
GZD!

Hartstikke fijn dat het zo goed ging en dat je weer naar huis toe bent!
Sterkte!

#geen
  zaterdag 22 juni 2002 @ 11:52:12 #146
19766 Flauwe_Ben
dol op mijn vrouw
pi_4700503
Dat is goed nieuws.

Veel sterkte bij het verdere herstel.

zaterdag 22 juni 2002 @ 11:54:25 #147
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_4700523
Jeeeeeee!! Wat snel!!

Geweldig dat het goed is gegaan!!

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 22 juni 2002 @ 16:01:35 #148
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_4703206
he, gelukkig.

sterkte met het herstel bb

zaterdag 22 juni 2002 @ 23:10:35 #149
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_4707387
das goed nieuws en ook erg snel
Drugs are good mkay?
pi_4726211
* Peregrijn is blij dat alles goed is gegaan

Een voorspoedig herstel gewenst Babybuikje!

pi_4727013
heey BB beterschap verder.

Doe het rustig aan de komende tijd. Ik hoop dat je dit pas over een tijd leest want je moet maar eerst echt vgoed beter worden en rusten.

dikke kuzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Oldenzaaltjuh

maandag 24 juni 2002 @ 11:43:05 #152
12632 motown
is back!
pi_4727050
Hey, hou je taai, he?

Voor je het weet ben je er vanaf en wandel je weer zorgeloos door de stad, genietend van het mooie weer.

Het moet trouwens vast wel schrikken zijn geweest toen je erachter kwam. Maar goed, dat is nu gelukkig achter de rug.

Ars longa, vita brevis
  maandag 24 juni 2002 @ 12:42:15 #153
11102 knep
Mountainfreak
pi_4727825
Mooi zo .
pi_4729231
jippie !!

Goed nieuws op de maandag..

maandag 24 juni 2002 @ 19:59:04 #155
7300 Codin
Motherfucking keycards...
pi_4734240
Beterschap toegewenst.
You have to be eightteen or older to ride...
  dinsdag 25 juni 2002 @ 22:50:46 #156
18346 BlackTiger
Dangerously :)
pi_4753976
Dat was behoorlijk snel Beterzzzz!!!!!
Vertel aan niemand je geheim, Want wie nu je vriend is Kan morgen je vijand zijn.
pi_4766833
IK BEN ER WEER
ALIVE AND KICKING!!!!!!!!!
En iedereen mag het weten!!!!!!!!!!!!

Wauw, het gevoel dat ik uitstraal is niet te beschrijven momenteel.

18 juni gehersenopereerd, de tumor is er uit, de vrijdag erop, dus 4 dagen later mocht ik naar huis...

Iedere dag voel ik me beter, geen pijn in mn lijf meer.......

Robin en ik hebben al jullie lieve berichtjes gelezen en het deed me meer dan goed, jullie hebben me er ook doorheen geholpen!
Die beloofde borrel komt er

Bedankt voor alle steun en opkikkers!

pi_4766854
quote:

Mijn vriendin haar vader heeft hetzelfde, het zal erg riskant worden... maar als het nog slechter word...
Ik hoop dat jij, en hij erbovenop komt en weer rustig vrolijk door kunnen leven...
pi_4766895
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 17:49 schreef Babybuikje het volgende:
IK BEN ER WEER

18 juni gehersenopereerd, de tumor is er uit, de vrijdag erop, dus 4 dagen later mocht ik naar huis...

Iedere dag voel ik me beter, geen pijn in mn lijf meer.......

Robin en ik hebben al jullie lieve berichtjes gelezen en het deed me meer dan goed, jullie hebben me er ook doorheen geholpen!
Die beloofde borrel komt er

Bedankt voor alle steun en opkikkers!

Yesssssssssssssssssssssssss She's back!!!

WAT GEWELDIG DAT JE JE ZO GOED VOELT!!!!!!!!!!!
* DuchessX schreeuwt het uit omdat ze zo vreselijk blij is voor BB

Hoe gaat het nu verder? (Controles e.d.)

Fijn dat je 'er weer bent'

#geen
pi_4766935
Duchie kanjer!!!
Ja we gaan weer posten en we houden elkaar op de been!!!!
Samen staan we sterk en vergeet niet, je hoeft NIKS alleen te doen!!!
Blijf positief en kijk uit naar je bruiloft!!!
  woensdag 26 juni 2002 @ 18:01:33 #161
5673 heijx
Qui que boue
pi_4766995
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 17:49 liet Babybuikje al weer van zich horen:
IK BEN ER WEER

Woohoo! Yay!! Rock on, girl. Was een hele opluchting vorige week toen we een teken van leven kregen, maar nu merk ik dat de hele operatie een doorslaand succes is geworden. Doel is gehaald, zogezegd.

* heijx is diep van binnen toch wel een beetje bang voor operaties...

woensdag 26 juni 2002 @ 18:15:55 #162
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_4767153
Mooi, Een zware operatie en dan al na 8 dagen alweer op FOK!
Ik heb het zelf ook niet zo op operaties
Drugs are good mkay?
pi_4767275
Jeetje wat geweldig!!

ben zo enorm blij voor je!!!!!

* DarkElf maakte zich toch wel zorgen hoor!!!

Wat heerlijk om te lezen!!!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 26 juni 2002 @ 19:53:23 #164
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4768377
* golfer is blij dat het allemaal zo voorspoedig gaat met Simpie *

Geniet lekker, met Robin, van je herstel.

Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 26 juni 2002 @ 20:01:32 #165
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_4768496
Ok dan! Succes hoeft niet echt meer denk ik, meer veel plezier en geluk met een 'leeg' hoofd.
pi_4769935
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 17:56 schreef Babybuikje het volgende:
Duchie kanjer!!!
Ja we gaan weer posten en we houden elkaar op de been!!!!
Samen staan we sterk en vergeet niet, je hoeft NIKS alleen te doen!!!
Blijf positief en kijk uit naar je bruiloft!!!
Lekker wijfie, ik ben echt blij dat je er weer bent en dat alles zo geweldig goed is gegaan!!!
#geen
pi_4824238
Hehe ben ik blij dat ik dit nu lees, want mijn duimen begonnen gigantisch pijn te doen. Ik ben blij voor je dat alles zo goed is gegaan BB.
pi_5256101
Dag allemaal,
Nou, de eerste twee weken voelde ik me medisch wonder superman en vrouw tegelijk en toen ineens ging het mis....
Robin en ik waren naar de markt geweest en liepen terug naar huis en ineens kreeg ik een aanval van stotteren, niet meer uit mn woorden kunnen komen en allemaal enge hallucinaties....
Duurde een aantal minuten en we zijn snel naar huis gelopen. Eenmaal liggend op de bank kreeg ik weer exact zo'n zelfde aanval en Robin heeft gelijk de weekend arts gebeld die gelijk is gekomen. In totaal heb ik tussen 5 en 9 uur 26 van dit soort aanvallen gekregen. De ergste was toen ineens mn keel werd dicht geknepen, ik geen lucht meer kreeg en mn hele mond stuk heb gebeten. Later bleek dat ik epileptische aanvallen had. Tussen aanval nr. 10 en 11 heeft Robin 112 gebeld want ik kon niet meer en we wisten niet wat het was. Wilde die gekken niet komen, daar ik bij kennis was en niet knock out?!?!?!
Na aanval 26 heeft de weekend arts 112 gebeld en ben toen met een ambulance met loeiende sirenes naar het LUMC in Leiden gebracht. Intussen was ik bek af van al die aanvallen en het ging maar door in het ziekenhuis. Uiteindelijk op de Medium Care gebracht met de nodige infussen en medicatie en na 1 nacht daar gelegen te hebben mocht ik naar de verpleeg.
Alleen maar geslapen want was zo moe.
Na een aantal dagen mocht ik naar huis, bepakt en bepakt met redelijk zware medicijnen en de waarschuwing dat ik de komende tijd NIKS mocht doen.
Nu eindelijk na 4 weken voel ik me beter. De schrik zit er og wel in, bij iedere stap die ik zet en wat ik doe. Heb nu medicijnen tegen partiale epileptische aanvallen.
Gezellig verhaal he, zo op de zaterdag:-)
Maar we blijven positief. Met mn hoofd gaat ie goed al is een van de bijwerkingen wel duf en sufheid en dat mn honger gevoel weg is. Ben ruim 7 kilo afgevallen. Misstaat me overigs niet, hahahaha.
De rest van de bijwerkingen bespaar ik jullie

Wel wil ik iedereen die op mn topic me sterkte en beterschap toegewenst heeft meer dan bedanken. Alle duimendraaiers kunnen hun factuur van de RSI therapie naar me mailen

Zo nu en dan Fok! ik weer een beetje, maar probeer de computer een beetje te vermijden nog in het kader van rust, rust en nog eens rust.

Bedankt!!!

pi_5256676
Zet hem op, hee...

Beterschap.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_5257433
Ontzettend veel sterkte voor jou en de mensen om je heen toegewenst!
pi_5257877
jemig, succes ermee.
  zondag 4 augustus 2002 @ 00:34:38 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_5257970
Jeetje lieve Simpie, is dat even schrikken geweest.

Blij te vernemen dat het nu weer wat beter gaat.
Doe het inderdaad rustig aan en blijf wat weg van die PC.

Poef.....gone! ©golfer
pi_5258036
Sjesus wat een schrik!!!

Wat zul jij, jullie, geschrokken zijn!

Gaat het nu wel goed of beter?
Weten ze wat er aan de hand was?

Gatver wat eng, schrok me rot net!

Vind het gewelig knap en sterk hoe je erover praat!

je bent een kanjer en ik wens je echt alle goeds toe!!!!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 4 augustus 2002 @ 00:42:06 #174
19105 Noayla_
Love me tender
pi_5258056
Jeetje Babybuikje...dat lijkt me behoorlijk beangstigend...!

Hebben ze ook kunnen zeggen wat de prognose is voor wat betreft die epilepsie? Is dit tijdelijk en komt het doordat er iets beschadigd is tijdens de operatie?

Goed dat je zo'n positieve instelling hebt!
Heel veel sterkte meissie

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_5259955
Morgeh,
Afgezien van het checken van mn mail, kon ik het niet laten om ff te fok!ken
De hemel zijt geprezen dat de zon schijnt, ik mn laptop heb verbannen naar de computerkamer, anders was ik weer lekker ff gaan computeren.

Tsja, het was inderdaad erg schrikken, maar BB zou BB niet zijn als ze de draad niet weer zou oppakken. Alleen zo jammer dat ik door de medicijnen wat beperkingen opgelegd heb gekregen......:(

Geen alcohol meer (nu waren Breezah's toch al niet van mijn gading, maar een lekker wijntje sloeg ik niet af )
Effe geen zuivelproducten (Oooeeeeh wat s soja een vreemd spul) Geen autorijden (kon ik al niet) bladerdiebla.....

Maar.....er zijn nog zat dingen die deze muts nog wel lekker mag en dat is onderandere GENIETEN van het leven

Whoeha, wat is het lekker ff alles van je af te schrijven.

Wat betreft de epilepsie....de neuroloog zei: Als je het eenmaal hebt, dan heb je het. En door alle onregelmatigheden in mijn hoofd en lijf, kan dat wel eens de oorzaak zijn. (Ja, BB is iets zieker dan ze eigenlijk wil toegeven (lang leve de struisvogelpolitiek), maar daar ga ik niemand mee vervelen op deze zonnige dag).

Jullie zijn fantastisch!

zondag 4 augustus 2002 @ 13:03:26 #176
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_5260338
Sterkte, Succes en Beterschap!
pi_5260830
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 11:59 schreef Babybuikje het volgende:
Jullie zijn fantastisch!
Wat dacht je van jezelf!!!
Heel erg veel geduld, moed en hoop toegewenst BB, cyberdochter van mijn Lieffie

Idd, epilepsie..hele vervelende aanvallen horen daarbij.
Als je eenmaal goed ingesteld staat op de medicijnen, is er goed mee te leven.

pi_5261164
Jemig wat een verhaal weer. Ik lees het nu net voor het eerst. Ik ben blij dat operatie succesvol is verlopen.
Epilepsie lijkt me verder geen pretje, maar daar valt mee te leven, zoals je zelf ook al een beetje aangeeft..
Wel een stelletje eikels idd weer bij 112 dat ze niet willen komen omdat je niet bewusteloos bent. Moet je eerst halfdood zijn ofzo voordat ze je willen helpen? Preventie hebben ze weer nooit van gehoord kennelijk. * -Wepeel2- kan zich vreselijk opwinden over dat soort dingen.
Hmmzz....
pi_5261354
Jemig BB-tje, wat schrik ik van hoe het met je gegaan is! GZD gaat het nu beter met je!
Heb je nu medicatie voor de epileptische aanvallen? Heb je er veel last van? Hoe ga je ermee om?

Nou meis, enorm veel sterkte en beterschap gewenst en laat af en toe even weten hoe het met je is!!!

De rekening van mijn RSI-therapeut is onderweg

#geen
  zondag 4 augustus 2002 @ 18:17:06 #180
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_5262601
Echt geweldig hoe vrolijk en optimistisch je bent, ondanks alle narigheid die je hebt mee moeten maken en nog meemaakt.
Ik wens je heel veel sterkte en beterschap!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_5262745
Hoi,

Mijn moeder heeft ook een ligtevorm van epilepsie. Alleen dan is het net iets anders. Zij gaat dan ff helemaal door haar knieėn. Dat ging ong een jaartje door (gebeurde vooral op drukke plekken). Maar de laatste 1 a 2 jaar doet ze dat niet meer. Alleen in hele vervelende situatie waarbij zij zich nie prettig voelt!

Onlangs zijn me ouders gescheiden (niet zo gek lang geleden). Toen ging ze met de maatschappelijk-werker een huis zoeken. En toen gebeurde het weer. Maar als ze op dur gemak is doet ze dat niet.

Hopelijk gaat het bij jou ook steeds minder worden.

kusjes

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')