smakelijk dmquote:Op zondag 20 februari 2011 17:14 schreef DaMart het volgende:
Zo, even genoeg rondgereden in TDU2, nu even macaroni maken.
Maar maar maar wat is dat nouuuu?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:18 schreef Stuart het volgende:
Het is nu te laat om naar drama te gaan dus ik sla deze week maar over![]()
![]()
![]()
Acteerlessenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar maar maar wat is dat nouuuu?![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:22 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat maar even iets anders doen![]()
laters stuartquote:Op zondag 20 februari 2011 17:22 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat maar even iets anders doen![]()
Nee maar goed, dan denk maar een beetje naquote:
quote:
Hoiquote:Op zondag 20 februari 2011 17:28 schreef sararaats het volgende:
hey iedereen
ik heb een demo-opname van m'n (gebrekkig) pianospel dankzij een leuke workshop !
quote:
Handleiding zoekenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alleen hoe werkt hij?
En mijn nav laadt niet meer op via de sigarettenlader
Terwijl hij dat de vorige keer wel deed
elleuhquote:
Barbabequote:
nope met kaneelsuikerquote:
errug lekker!quote:
die zijn ziek..quote:Op zondag 20 februari 2011 17:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ook lekker
Denk ik
Hoe is het met de kindjes?
Oh he bahquote:Op zondag 20 februari 2011 17:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die zijn ziek..
dus niet pannenkoeken eten en niet in bad
AfstandsBedieningquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
errug lekker!
lekker dun ook
* Barretje80 houdt niet van dikke pannenkoeken.. meer van flensjes..
tsjaa.. als er weer eens een spelletjes meet is??quote:Op zondag 20 februari 2011 17:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh![]()
Barretje, wanneer mag ik je nou eens meeten?![]()
De 12e zit er voor mij niet in helaas.
Zal vast nog wel eens komenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsjaa.. als er weer eens een spelletjes meet is??
Deze keer las ik niks andersquote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari stopt een bijbaan in Nijntje der mond.
Jaa eindelijk levenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:21 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Ik hoor net dat de rellen in het midden oosten verder uitgebreid zijn.....
én zelfs in China zijn de eerste rellen in 13 steden begonnen, daar worden ze trouwens met harden hand de kop ingedrukt en is sms en internet verkeer platgelegd
friemelquote:Op zondag 20 februari 2011 18:21 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
én zelfs in China zijn de eerste rellen in 13 steden begonnen, daar worden ze trouwens met harden hand de kop ingedrukt en is sms en internet verkeer platgelegd
Neequote:Op zondag 20 februari 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaa eindelijk levenhoi
Pfoe, dat klinkt ook niet goed![]()
Het is wel te hopen dat het eindelijk afgelopen is met dictaturen, maar de manier waarop dat nu gebeurt...quote:Op zondag 20 februari 2011 18:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Neeklinkt idd. niet goed.
Anderzijds is het wel zo dat je nu kunt verwachten dat álle dictaturen aan de beurt komen .
Nouja, tot nu toe zonder (veel) slachtoffers, das op zich wel goed natuurlijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat het eindelijk afgelopen is met dictaturen, maar de manier waarop dat nu gebeurt...
Maar toch, China... daar zullen meer slachtoffers vallen dan in Egyptequote:Op zondag 20 februari 2011 18:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nouja, tot nu toe zonder (veel) slachtoffers, das op zich wel goed natuurlijk.
en we hebben het over dictators hé, die gaan niet vrijwillig weg omdat ze weggestemd worden
quote:
idd. in china kijken ze niet op een mensenleven meer of minder.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar toch, China... daar zullen meer slachtoffers vallen dan in Egypte
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
idd. in china kijken ze niet op een mensenleven meer of minder.
De laatste grote demonstraties daar op "het plein van de hemelse vrede" liepen ook uit op bloedvergieten. Als je daar niets vanaf weet ff googlen
Hai TFMquote:Op zondag 20 februari 2011 18:47 schreef TheFamousMan het volgende:
I know my name when it's called again
Berucht ventjequote:Op zondag 20 februari 2011 18:47 schreef TheFamousMan het volgende:
I know my name when it's called again
Gierquote:Op zondag 20 februari 2011 18:50 schreef Giertje het volgende:
eindelijk thuis
en ik haat het openbaar vervoer
en dronken voetbalsupporters
giertjequote:Op zondag 20 februari 2011 18:50 schreef Giertje het volgende:
eindelijk thuis
en ik haat het openbaar vervoer
en dronken voetbalsupporters
Mjaquote:Op zondag 20 februari 2011 18:21 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Is niet leuk daar nuquote:Op zondag 20 februari 2011 18:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja....
Een vriend van mij zou eind maart naar Bahrein emigreren... Hij zag eergisteren zijn appartement op het journaal voorbij komen...
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja....
Een vriend van mij zou eind maart naar Bahrein emigreren... Hij zag eergisteren zijn appartement op het journaal voorbij komen...
Dat heeft hij ook met zijn nieuwe werkgever daar afgesprokenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is niet leuk daar nu![]()
Hij kan beter ff afwachten tot de rust weerkeert
Fantastisch nummerquote:
Succes, en mooie beloning welquote:Op zondag 20 februari 2011 19:15 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, dan doe ik het zelf maar. En als ik klaar ben is het tijd voor warme chocomel met rum en slagroom.
Had ik eigenlijk ook moeten doenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft net gewoon anderhalf uur op bed gelegen![]()
Mart, ouwe zuipschuitquote:Op zondag 20 februari 2011 19:15 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, dan doe ik het zelf maar. En als ik klaar ben is het tijd voor warme chocomel met slagroom.
Moet zeggen dat het best lekker wasquote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk ook moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |