Want?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn tegenstander wordt gek geloof ik.
quote:De aanhang van de thuisclub liet zich weer horen nadat Karlos Mendoza door de centrale verdediging van de bezoekers was gebroken en de weifelende keeper verschalkte: 1-2.
Pleister?quote:Na 69 minuten kwam Dynamo-speler Gysbert Velde heel ongelukkig terecht, maar hij wenste zich absoluut niet te laten wisselen.
quote:
Waarom zou je iemand wisselen, behalve voor de training?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het staat nog steeds 0-0. Hij heeft al 2 wissels toegepast nu, en 2 positiewisselingen.
Oh, ik dacht een leuk berichtje of zo...quote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het staat nog steeds 0-0. Hij heeft al 2 wissels toegepast nu, en 2 positiewisselingen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
GOOOOOAAAAAL!!! GOAL GOAL GOAL!
BAMBAMBAM
Euhm. Hij heeft een verdediger voor een vleugel gewisseld.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand wisselen, behalve voor de training?
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
GOOOOOAAAAAL!!! GOAL GOAL GOAL!
BAMBAMBAM
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh, en hij staat hierdoor op een rechtstreekse degradatieplaats...
Idd, scheelde niks.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
och! wat een bal op de lat van barca.
quote:Dynamo schakelde voortdurend perfect om van verdediging naar aanval en in de 75e minuut brak Cedrik Standfest bij zo'n counter door in het centrum en scoorde de 3-0.
Wel met PIC, maakt dat wat uit wat dat terugtrekken betreft?quote:
Nee.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wel met PIC, maakt dat wat uit wat dat terugtrekken betreft?
Ja het is een vuile schopper...quote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Pascal heeft 2 geel gepakt dus hij zal denk ik niet stijgen vrijdag....
ik zal het nodig hebben.. het weer zit niet meer voor mn specs.. (2x snel en 1x technisch)..quote:Op zondag 20 februari 2011 21:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh ja. Succes met je kampioenswedstrijd inderdaad.
BAM!quote:78:35
Denisas Stankovskis was in de 78e minuut als eerste bij de bal na een lange pass vanuit de Bifröst-verdediging. Hij behield het overzicht en scoorde door het centrum 0-3: een geslaagde counter!
Stukje 'notalgie'quote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De onderste link kun je uit je sig halen. Die doet het niet meer...
Och. De kans dat ze daar alle drie last van hebben is zo goed als nihil, dus daar zou ik me geen zorgen over maken.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zal het nodig hebben.. het weer zit niet meer voor mn specs.. (2x snel en 1x technisch)..
quote:In de 79e minuut nam Alewijn Overbeek een voorzet van links knap aan. Met alleen de keeper nog voor zich, maakte hij geen fout en scoorde 3-1.
quote:De thuisploeg verzuimde de voorsprong te vergroten, toen Metin Kopp een penalty verprutste in de 76e minuut.
Voor de VJ wel ja...quote:Op zondag 20 februari 2011 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel goed om zo een verdediger te hebben.
het gaat echter wel om 2 mids en een vleugelspeler.. daarnaast heb ik van 1 nu al een melding gehad..quote:Op zondag 20 februari 2011 21:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Och. De kans dat ze daar alle drie last van hebben is zo goed als nihil, dus daar zou ik me geen zorgen over maken.
KUT!!quote:De gasten namen de leiding in de 36e minuut toen een aanval over de rechterzijde uitmondde in een doelpunt van Miroslav Manevich. Hij liet hiermee de 0-1 aantekenen.
Als het zo blijft bij je, dan ga ik je in ieder geval voorbij in de VJ.quote:
quote:
quote:Dynamo moest in de 37e minuut wisselen. Janus van Groningen strompelde mank van het veld en werd vervangen door Wilbert van Groningen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nog maar 5 minuten en dan heb ik misschien mijn 1e puntje binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |