Ik ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:40 schreef beequeen het volgende:
Ik verheug mij op Servio als presentator.
hahaah dat is zoooo waarquote:Op zondag 20 februari 2011 15:40 schreef Kaasmix het volgende:
Servio doet het wel 1000x beter dan Bart
OOOOooow wacht even ik ga toch nog even de tweede ronde afwachten.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:40 schreef Gert het volgende:
1e ronde: 'Be who you are'
2e ronde: badpakken
De stream stond uit en bleef toch uit?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:41 schreef toxikon het volgende:
[..]
OOOOooow wacht even ik ga toch nog even de tweede ronde afwachten.![]()
![]()
Hahahaha +1quote:Op zondag 20 februari 2011 15:42 schreef robmmad16 het volgende:
De mannen hadden ook wel wat werk mogen maken van deze speciale happening! Zij zitten erbij alsof ze op een animatie-middagje op een gemiddelde kansloze camping zitten, tussen het darten en het avondbuffet
2 zijn homoquote:Op zondag 20 februari 2011 15:42 schreef robmmad16 het volgende:
De mannen hadden ook wel wat werk mogen maken van deze speciale happening! Zij zitten erbij alsof ze op een animatie-middagje op een gemiddelde kansloze camping zitten, tussen het darten en het avondbuffet
Ja maar voor badpakken maak ik een uitzondering, zo ben ik ook wel weer.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De stream stond uit en bleef toch uit?.
Hier heeft de AH ze ook gewoon, van hele goede kwaliteit.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Blokker ken ik niet voor de deur parkeren, marskramert is dicht nu
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:43 schreef Greys het volgende:
Servio denkt ook aan alles he.
Denk er om dat je niet moet plassen.
Nee sex met een deelnemer naar keuzequote:
quote:
Hij is wel beter dan Bartquote:Op zondag 20 februari 2011 15:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Servio heeft na SST een presentator contract in de wacht gesleept.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:45 schreef Maanvis het volgende:
Streamlock op ziggo.. krijg toch het gifkikkerexceem achetr je hartklep
Ik denk dat Servio helemaal niet genomineerd agaat worden. Hij kookt, knipt en is erg zorgzaam.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:44 schreef DGK-Eric het volgende:
Goh, nu word ik ook wakker hoor!!
Secret Story goes Fashion TV![]()
Servio is lief!
Ik ben Servio fan, hij is echt tof. En onderhoudend. En lief. En cute!quote:Op zondag 20 februari 2011 15:44 schreef DGK-Eric het volgende:
Goh, nu word ik ook wakker hoor!!
Secret Story goes Fashion TV![]()
Servio is lief!
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:45 schreef Maanvis het volgende:
Streamlock op ziggo.. krijg toch het gifkikkerexceem achetr je hartklep
Kan je vrijwel niks zien, het is aan de rechterkant van de woonkamer.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:45 schreef diditje64 het volgende:
laat iemand even weten of die yellow bird het doet ?
Heir Heir !quote:Op zondag 20 februari 2011 15:45 schreef robmmad16 het volgende:
LMAO, gebeurt er EINDELIJK eens iets, gaan de streams op lock! Ik zeg: BEWUST de tv-uitzending boycotten!
Het gaat ook nog eens heel lang duren, 5 minuten omkleden keer 2 rondes keer 7 vrouwen, reken maar uit.quote:
neequote:Op zondag 20 februari 2011 15:47 schreef diditje64 het volgende:
was dit bij BB en DGK ook zo erg nee toch?
Nee, bij BB vrijwel nooit en bij DGK somsquote:Op zondag 20 februari 2011 15:47 schreef diditje64 het volgende:
was dit bij BB en DGK ook zo erg nee toch?
Lol. Dan moeten we elkaar maar vermaken.quote:
http://twitter.com/alphons22quote:Op zondag 20 februari 2011 15:48 schreef robmmad16 het volgende:
Okay, wat was de twitter account van Alphons? Het word tijd voor een twitter bombardementje geloof ik! Want als hij denkt dat mensen nu bewust naar die tv uitzending gaan kijken dan heeft hij het GOED MIS!
Kun jij niet es ff gaan bellen ?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
holy crap, die zag ik echt niet aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |