Uh-huh. Wie z'n tiet?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk niet dat dr vanavond veel gaat gebeuren![]()
Hij komt eten met kind.
En dan moet ie op tiet naar huis.
Want de mama is zuipen.
En ik ga niet mee want vorige week was ik brak van het op zijn minder fijne bank dan de mijne hangen
Dat ligt ook een beetje aan het standje hoorquote:
quote:
Ja, maar dan moet je bukken.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:14 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Echt, ik kan mn sokken amper aantrekken al drie weken lang, dus lijkt me verstandiger van niet
Zellufs dat doet zeerquote:Op zondag 20 februari 2011 15:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je bukken.
Hoe moeilijk kan plat op je rug liggen zijn?
Attack from behind.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon lepeltje-lepeltje, en dan ineens sneak attack by Greek forces
Ja, dat zeg ikquote:Op zondag 20 februari 2011 15:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je bukken.
Hoe moeilijk kan plat op je rug liggen zijn?
Ja, dan mag het wel....staat ook in de bijsluiter.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:15 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[..]
Zellufs dat doet zeer![]()
En ik mag van jou vast geen vierdubbele dosis diclo nemen voor een lekkere neuksessie
Kan leerzaam zijn voor je jaquote:
GRIEKS INGquote:Op zondag 20 februari 2011 15:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Attack from behind.![]()
From behind....niet in de behind he?
Ja maar das toch Grieksquote:Op zondag 20 februari 2011 15:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Attack from behind.![]()
From behind....niet in de behind he?
Bronquote:3. Ideale pijnstiller
Een vrijpartij uitstellen omdat je hoofdpijn hebt, is je reinste onzin. Seks is namelijk dé ideale pijnstiller, effectiever dan bijvoorbeeld aspirine. Oorzaak zijn de hormonen noradrenaline en endorfine, die tijdens het vrijen vrijkomen. Het eerste geeft vrouwen een fijn en kalmerend gevoel waardoor de spanning in de bloedvaten verdwijnt en ze meer uitzetten. Endorfine kan dan op zijn beurt vergeleken worden met morfine en werkt uitermate pijnstillend.
quote:
Ing moet bijlesquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:17 schreef Cat22 het volgende:
Nóg een reden om te gaan Grieken.
[..]
Bron
Alsof die Grieken dat niet doen.quote:
Sterker nog... ik denk met je mee.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kan leerzaam zijn voor je ja![]()
Maak je notities?
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ah joh, een beetje lafjes er in hangen kan toch wel?
Jij moet ook heul niks doen, jij bent invalidequote:Op zondag 20 februari 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Anyways, het was toch bekend dat ik niet eens een afkeer heb van op zn Grieks?
Maar echt, ik zie me nog geen goeie bj geven in deze conditie.
En ook niet met zijn 3,5 jarige dochter naast ons op de bank eigenlijk.
Dus sorry, vanavond echt niet
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 20 februari 2011 15:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke, ik geef het toe....wat is op z'n Grieks?
*proest*quote:Op zondag 20 februari 2011 15:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 20 februari 2011 15:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The back door, Ing.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee-eeee.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
Nu ben ik confused, volgens oh-oh is een BJ dus op z'n Grieks?
Oh ik snap hetquote:Op zondag 20 februari 2011 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee-eeee.
Oh-oh heeft niets tegen op zijn Grieks, maar op het moment kan er nog geen goeie bj vanaf.
Laat staan... enz.
Zegt ze.
He he, jij snapt mequote:Op zondag 20 februari 2011 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee-eeee.
Oh-oh heeft niets tegen op zijn Grieks, maar op het moment kan er nog geen goeie bj vanaf.
Laat staan... enz.
Zegt ze.
Schatje zullen we lekker Grieken?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:20 schreef tombolafan het volgende:
Die arme meneer I. die steeds naar een grieks restaurant meegenomen werd als ie voorstelde te gaan grieken
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Schatje zullen we lekker Grieken?
OOOOOOOOH JA HEERLIJK!
Ing springt op en grijpt jas en tas![]()
![]()
![]()
Souvlakiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 20 februari 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OOOOOOOOH JA HEERLIJK!
![]()
![]()
Sjonge jonge Ingquote:Op zondag 20 februari 2011 15:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht altijd gewoon van achteren in de ordinairy ingang, niet in de orinaire ingang
Geeft niets hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht altijd gewoon van achteren in de ordinairy ingang, niet in de orinaire ingang
Terwijl meneer Ing zn Tzaziki heel ergens anders in kwijt wildequote:
Dat vind ik ook weer zoiets, als eerste keerquote:
Da's iets met boeps, toch?quote:
Dat kan wel goed met de boezem van Oh-Ohquote:
Ik vond meneer I. er al wat gefrustreerd uitzien toen wij kwamen.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OOOOOOOOH JA HEERLIJK!
![]()
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je gaat zeggen: "kom op, nu even op zn ... "quote:Op zondag 20 februari 2011 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's iets met boeps, toch?
Ik ben niet zo thuis in die termen ook hoor
Zijn er ook mensen die die termen dan ook echt thuis gebruiken enzo als ze iets doen?
Dat wordt een mooie mengelmoes: Molukse doet het met griek op z'n russisch.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat kan wel goed met de boezem van Oh-Oh
'Draai me de kont eens toe skatje'quote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je gaat zeggen: "kom op, nu even op zn ... "
Das maar net hoe het loopt enzo toch?
Ja, behalve bij die Noor waar een vriendin van mij en Maes een keertje een one night stand mee had. Die riep het gewoon. Ineens. Bulderend.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je gaat zeggen: "kom op, nu even op zn ... "
Das maar net hoe het loopt enzo toch?
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Draai me de kont eens toe skatje'is denk ik een meer gangbare conversatie.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, behalve bij die Noor waar een vriendin van mij en Maes een keertje een one night stand mee had. Die riep het gewoon. Ineens. Bulderend.
Sindsdien noemden we hem ook The Back Door Noor
Whahahahahaha, naja, onaangekondigd is het wel ff schrikken kan ik je wel vertellenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, behalve bij die Noor waar een vriendin van mij en Maes een keertje een one night stand mee had. Die riep het gewoon. Ineens. Bulderend.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahahahaha, naja, onaangekondigd is het wel ff schrikken kan ik je wel vertellen![]()
Oh nee dat nietquote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Altijd ja? Altijd alleen maar met Russinnen gerommeld?
Jezus fuck jaquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Draai me de kont eens toe skatje'is denk ik een meer gangbare bangbare conversatie.
quote:
Je gaf hem een hengst voor zijn hersens en hebt hem nooit meer gesproken neem ik aan?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahahahaha, naja, onaangekondigd is het wel ff schrikken kan ik je wel vertellen![]()
Het is oh-oh héquote:Op zondag 20 februari 2011 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaf hem een hengst voor zijn hersens en hebt hem nooit meer gesproken neem ik aan?
Of je ging er vrolijk mee door?
Op zo'n moment moet je wel slangenmens zijn om hem voor zijn hersens te hengsten.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaf hem een hengst voor zijn hersens en hebt hem nooit meer gesproken neem ik aan?
Ik denk dat ik snel omgedraaid ben dan hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 15:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op zo'n moment moet je wel slangenmens zijn om hem voor zijn hersens te hengsten.
Ach , ik vind altijd dat je alles moet proberenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
We wisten dat je kwam en hebben de SC even voor je opgewarmd.quote:
En dan kan je beddegoed weer in de was en zo.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik snel omgedraaid ben dan hoor
De SC voelt een beetje vies nu.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We wisten dat je kwam en hebben de SC even voor je opgewarmd.
Ow, dan heb je het beddegoedprobleem niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ach , ik vind altijd dat je alles moet proberen![]()
Dat was toen ik met mn hoofd in de locker in de kantine stond joh
Nou, breng dan eens een maagdelijk wit onderwerp in.quote:
Precies!quote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, dan heb je het beddegoedprobleem niet.
Alles proberen misschien, maar in overleg dan tochquote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo daar past ook wel wat in !quote:
Soms moet je je es laten verrassenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alles proberen misschien, maar in overleg dan toch
Q!quote:
Proberen oke, maar onaangekondigd?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
How cum?quote:
Kweenie, maar liefje mag ik m zo in je poeperd douwen klinkt zo niet sexy ergensquote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Proberen oke, maar onaangekondigd?
No way
Op dat gebied!?quote:
"Die meiden die nooit naar bed gaan"quote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond meneer I. er al wat gefrustreerd uitzien toen wij kwamen.![]()
Die had vast andere ideën bij de gourmet met vier dames waar hij ook bij mocht aanschuiven. En opeens kreeg hij heel andere lappen vleesch voorgeschoteld.
Ja okee, maar eerst eens een keer polsen of het een optie is danquote:Op zondag 20 februari 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kweenie, maar liefje mag ik m zo in je poeperd douwen klinkt zo niet sexy ergens
Aaaaaaaw!quote:Op zondag 20 februari 2011 15:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Die meiden die nooit naar bed gaan"
Zo noemde hij jullie gisteravond nog
Ja jezus fuck, daar zijn nog wel wat tussenwegen in hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kweenie, maar liefje mag ik m zo in je poeperd douwen klinkt zo niet sexy ergens
Ik word te oud voor nachtelijk stappenquote:
No way!quote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja okee, maar eerst eens een keer polsen of het een optie is dan
Shit, was jij dr bij?quote:
Ja, da's ook fout, want van schrik span je de boel aan en dan ist lastig.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog nooit met mn hoofd in een locker gezeten eigenlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jezus fuck, daar zijn nog wel wat tussenwegen in hoor
Maar jij zat met je hoofd in de locker, da's vast anders dan
Vandaar dat je mijn briljante woordgrapje niet snapte.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik word te oud voor nachtelijk stappenhalf 6 mijn nest in, 11uur eruit, 11:45 stortte ik in
terug naar mijn nest, 14:30 eruit en ik sta op het punt om weer in te storten
Huh? Alsof hij zo vaak aanstalten maakte om te gaan slapenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Die meiden die nooit naar bed gaan"
Zo noemde hij jullie gisteravond nog
Ik zou em terug pakken.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hihihihihihihiquote:
Uhuh Ing, denk jijquote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, da's ook fout, want van schrik span je de boel aan en dan ist lastig.
.... denk ik dan
sorryquote:Op zondag 20 februari 2011 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaar dat je mijn briljante woordgrapje niet snapte.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou em terug pakken.
Zo vol de dikke teen derin
Dit klinkt foutquote:Op zondag 20 februari 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Alsof hij zo vaak aanstalten maakte om te gaan slapen
Hij ging alleen nog maar meer apparaten van boven halen.
Lijkt mij welquote:
quote:en je krijgt hem toch ook zo ff ala 'oeps, foutje!' daar naar binnen![]()
![]()
Nou, naar binnen vast wel. Of het erg prettig aanvoelt voor de dame in kwestie is weer een heul ander verhaalquote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Dat doet toch pijnnnnnnnnnn, en je krijgt hem toch ook zo ff ala 'oeps, foutje!' daar naar binnen![]()
![]()
Best wel he?quote:
Dat maakt het niet goed.quote:
Doggy?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet je nog flink rammen denk ikquote:Op zondag 20 februari 2011 15:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, naar binnen vast wel. Of het erg prettig aanvoelt voor de dame in kwestie is weer een heul ander verhaal
Nou, erna zou de heer in kwestie het bij mij ook niet goed hebben hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 15:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, naar binnen vast wel. Of het erg prettig aanvoelt voor de dame in kwestie is weer een heul ander verhaal
Jezus fuck, geen wonder dat jullie altijd zo achterlijk spastisch doen over dat dr geen foto's online mogenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat laatste lijkt me stug.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Dat doet toch pijnnnnnnnnnn, en je krijgt hem toch ook zo ff ala 'oeps, foutje!' daar naar binnen![]()
![]()
Ja echt, dan rende hij naar boven en kwam hij met een nog groter apparaat naar benedenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck, geen wonder dat jullie altijd zo achterlijk spastisch doen over dat dr geen foto's online mogen![]()
![]()
![]()
I beg your pardon?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet nu aan de raviolifoto van Ynske denken.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat laatste lijkt me stug.
Of alleen voor de geoefende backdoorderdtdtdt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck, geen wonder dat jullie altijd zo achterlijk spastisch doen over dat dr geen foto's online mogen![]()
![]()
![]()
Oh, ik las er het woordje 'niet' bijquote:Op zondag 20 februari 2011 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kwamen uit de kast benedenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt, dan rende hij naar boven en kwam hij met een nog groter apparaat naar beneden
Serieus, als je heeeeel erg geil en ontspannen bent dus welquote:Op zondag 20 februari 2011 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Allemaal hypothetisch he GB?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:41 schreef Goodbye het volgende:
Nou, laten we zeggen dat de heer in kwestie even goed stoot.. dan lukt het vast wel![]()
Maar dat moet haast wel gaan, eh, bloeden ofzo
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, als je heeeeel erg geil en ontspannen bent dus wel![]()
Als ik m aan had zien komen (quite impossible, I know ) dan had ik m wel geknepen
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik m aan had zien komen (quite impossible, I know ) dan had ik m wel geknepen
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Whahahahaaaaaquote:Op zondag 20 februari 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij moet het niet waaaaagenquote:
Ja hey, rekt het niet dan scheurt het welquote:Op zondag 20 februari 2011 15:41 schreef Goodbye het volgende:
Nou, laten we zeggen dat de heer in kwestie even goed stoot.. dan lukt het vast wel![]()
Maar dat moet haast wel gaan, eh, bloeden ofzo
Precies! Dus onmogelijk is het nietquote:Op zondag 20 februari 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hey, rekt het niet dan scheurt het wel
No way dat ie dat nog wil bij jou, met die abcessen daarquote:Op zondag 20 februari 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hey, rekt het niet dan scheurt het wel
Priktie in een abces.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
No way dat ie dat nog wil bij jou, met die abcessen daar
Wel direct glijmiddel for freequote:
Ik ben niet oudquote:Op zondag 20 februari 2011 15:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoi Zwab
Het is buitenspeelkwartiertje voor de oudjes.
Dan kan geen glijmiddel meer redding brengen denk ik.quote:
Echt van " Stoot stoot stoot stoot, floep, eruit, *erin probeert te doen* " AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH "quote:Op zondag 20 februari 2011 15:43 schreef tombolafan het volgende:
Nou dat wat Q zegt dus, dat kan ik me heel goed voorstellen
haha, giechelen om tzatzikiquote:Op zondag 20 februari 2011 15:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoi Zwab
Het is buitenspeelkwartiertje voor de oudjes.
Extra glijmiddel als er 1 knaptquote:Op zondag 20 februari 2011 15:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
No way dat ie dat nog wil bij jou, met die abcessen daar
ik ben toevallig net weer verder gegaan in norwegian wood, bijna uit nuquote:Op zondag 20 februari 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh, hai Zwabber.
Uhm.
Nog leuke boeken gelezen of zo?
Neequote:Op zondag 20 februari 2011 15:43 schreef Cat22 het volgende:
Q!![]()
![]()
Ik echt dat jij open (hihi) stond voor alle mogelijkheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |