Stom, staat de regel ergens?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:45 schreef arucard het volgende:
Ik was laatst ook aan een hele klimpartij begonnen, bleek dat je nog niet weg mocht omdat er blijkbaar een minimum tijd was die je eerst uit moest zitten.
Ja dat stond op dat voorblad, maar die lees ik meestal niet omdat ze die van tevoren toch altijd even oplezen, blijkbaar waren ze dat van die tijd vergeten. Ik was ook niet de enige, en toen kwam er nog wel even een mededeling.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:47 schreef GlowMouse het volgende:
Wat een psychopaten hier
[..]
Stom, staat de regel ergens?
Die je moet ook wel lezen. Maar ik ben dat nog niet tegengekomen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:53 schreef arucard het volgende:
[..]
Ja dat stond op dat voorblad, maar die lees ik meestal niet omdat ze die van tevoren toch altijd even oplezen, blijkbaar waren ze dat van die tijd vergeten. Ik was ook niet de enige, en toen kwam er nog wel even een mededeling.
Ahja, dat staat ook in de regels van de FEB (art. 17). De FSW heeft dezelfde regeling. Bij de FRW mag je het eerste halfuur zowel nog binnenkomen als weggaan. Bij de FGW mag je wel direct weg, maar mag daarna niemand meer binnenkomen. Gaat de eerste na 2 uur pas weg, dan mag je dus bijna 2 uur te laat komen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:00 schreef Granaatappel het volgende:
Was eerst inderdaad zo'n minimumtijd dat je moest blijven zitten, volgens mij i.v.m. antwoorden doorspelen voor mensen die te laat komen.
In Rotterdam hebben ze in ieder geval wel een aparte tentamen ruimte. Dat is zo'n beetje de hele beneden verdieping van een gebouw.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:59 schreef GlowMouse het volgende:
De tafeltjes zijn al zo klein. Wil je naast elke stoel een gangpad, dan verlies je een derde van de ruimte (als de paadjes zo smal zijn als één stoel). WZ1 is al enorm, die kan niet nog 50% groter.
Voor tentamens kun je iedereen in de gymzaal zetten. Volgens mij hebben ze in Utrecht wel aparte tentamenruimtes.
Weggaan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ahja, dat staat ook in de regels van de FEB (art. 17). De FSW heeft dezelfde regeling. Bij de FRW mag je het eerste halfuur zowel nog binnenkomen als weggaan. Bij de FGW mag je wel direct weg, maar mag daarna niemand meer binnenkomen. Gaat de eerste na 2 uur pas weg, dan mag je dus bijna 2 uur te laat komen.
Hm ik lees altijd het voorblad aandachtig door.. maar dat is om mijn zenuwen onder controle te krijgenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:53 schreef arucard het volgende:
[..]
Ja dat stond op dat voorblad, maar die lees ik meestal niet omdat ze die van tevoren toch altijd even oplezen, blijkbaar waren ze dat van die tijd vergeten. Ik was ook niet de enige, en toen kwam er nog wel even een mededeling.
Is WZ1 de grootste collegezaal die we hebben eigenlijk? WZ1 is groter dan DZ1 en DZ2 toch?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:59 schreef GlowMouse het volgende:
De tafeltjes zijn al zo klein. Wil je naast elke stoel een gangpad, dan verlies je een derde van de ruimte (als de paadjes zo smal zijn als één stoel). WZ1 is al enorm, die kan niet nog 50% groter.
Voor tentamens kun je iedereen in de gymzaal zetten. Volgens mij hebben ze in Utrecht wel aparte tentamenruimtes.
De zaal lijkt qua oppervlakte wel kleiner dan WZ1 vind ik. Zal idd wel door het gebrek aan tafeltjes komen idd. Ik had die zaal iig veel groter verwacht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:54 schreef GlowMouse het volgende:
De aula is het grootst, maar die heeft geen tafeltjes, daarna WZ1. Op http://www.tilburgunivers(...)g-lis/zaaloverzicht/ staat een overzicht.
Hahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:22 schreef Complexiteit het volgende:
Lol een 7,5 en een 8 voor de psychologievakken.
Haalde ik maar dat soort cijfers voor m'n rechtenvakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |