http://www.consequences.nl/forum/ al geprobeerd? In mijn tijd waren er altijd veel mensen actief en werd er volop vergeleken en gediscussieerd over het tentamen etc.quote:
Ons ook of niet? ;-)quote:Op maandag 14 maart 2011 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet deze week nog wat praktische zaken gaan regelen en dan zwaai ik de uvt vaarwel
15-20. Ik vind het nogal.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:01 schreef Impressie het volgende:
Het tentamen Hersenen en Gedrag was radicaal anders. Stuk of 15-20 vragen waren maar hetzelfde, je kon de zaal horen zuchten.
Gefeliciteerd! Same here overigensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:32 schreef Complexiteit het volgende:
Hoppa, een mooi punt voor sociale psychologie.
Zwaarste is achter de rug!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef Two het volgende:
Morgen lekker vroeg op voor een herkansing persoonlijkheidspsychologie. Ben zeer benieuwd.
Dit zijn verdomme toch geen tijden. Ook nog in die klote gymzaal dat tentamen..quote:
Is altijd al geweest volgens mij, volgens mij zijn er 200/300+ psychologiestudenten (?) en dan nog mensen die het vak als minor volgen oid, die moeten ze toch ergens kwijt. Ik vond het - op de kou soms na - wel een fijne zaal, je hoeft tenminste niet over tafels en stoelen heen te klimmen -_-'. Zo irritant vind ik dat, hou er altijd blauwe plekken aan over. Ik ben ook altijd eerder klaar dan de meeste mensen, vind het ook zo aso om 5 mensen voor me op te laten staan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit zijn verdomme toch geen tijden. Ook nog in die klote gymzaal dat tentamen..
ben tamelijk chagrijnig
Ik klim dan altijd naar een hogere of lagere rij. Spectaculair is dat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Is altijd al geweest volgens mij, volgens mij zijn er 200/300+ psychologiestudenten (?) en dan nog mensen die het vak als minor volgen oid, die moeten ze toch ergens kwijt. Ik vond het - op de kou soms na - wel een fijne zaal, je hoeft tenminste niet over tafels en stoelen heen te klimmen -_-'. Zo irritant vind ik dat, hou er altijd blauwe plekken aan over. Ik ben ook altijd eerder klaar dan de meeste mensen, vind het ook zo aso om 5 mensen voor me op te laten staan.
Maar succes in elk geval!
Ik ben klein en kan nou eenmaal niet goed over die dingen klimmenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:40 schreef GlowMouse het volgende:
blauwe plekken aan een tentamen overhouden. Als je dan drie tentamens in dezelfde week hebt
Een 6,5 voor sociale psychologie en een 7 voor psychopathologie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |