Teveel willen; herkenbaar..quote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk![]()
Je moet ook niet teveel willen denk ik...
Ah prima, ik probeer het donderdag en als het kut is doe ik de derdejaarsvariant wel. Weet je toevallig nog of het nuttiger was om de samenvatting te leren of de colleges terug te kijken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:40 schreef automatic_ het volgende:
Vorig jaar was de stof precies hetzelfde, maar de vragen bij de "eerste" makkelijker / minder diepgaand dacht ik.
Maar goed; er is nu een nieuwe docent en opzet, dus geen idee.
Ik heb de samenvatting een paar keer doorgelezen en met een 7 gehaaldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah prima, ik probeer het donderdag en als het kut is doe ik de derdejaarsvariant wel. Weet je toevallig nog of het nuttiger was om de samenvatting te leren of de colleges terug te kijken?
Heb je die samenvatting nog? Klinkt als mijn vrijbrief naar een voldoende.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb de samenvatting een paar keer doorgelezen en met een 7 gehaald. Vriendinnetje van me was op dat moment bezig met een 2ejaars vak van de klinische kant en die had veelal dezelfde onderwerpen, dus ik gok dat het vak voor de klinische psychologen-in-spé helemaal een eitje is. Ken ook iemand die het boek twee keer van voor tot achter had doorgelezen (alleen lezen) en die had een 9 ofzo
.
Ik heb gehoord dat het verschil is dat de derdejaars een practicum van tevoren moeten doen voor elk college, maar pin me er niet op vast. Heb je je wel enrolled bij beide vakken in blackboard? Bij 421029 staat een proeftentamen wat bij 421001 niet staat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Edit 2: Nu zijn er ineens 2 verschillende psychopathologievakken waarbij de ene 5 ECTS is en de ander 6. Toevallig een psychologiestudent die enig idee heeft wat we minder hoeven te kennen dan de derdejaars?
Jazeker. Ik ben nu een videocollege aan het kijken maar ik vind dat het wel erg traag wordt verteld. Hoe bereid jij je voor?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:53 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het verschil is dat de derdejaars een practicum van tevoren moeten doen voor elk college, maar pin me er niet op vast. Heb je je wel enrolled bij beide vakken in blackboard? Bij 421029 staat een proeftentamen wat bij 421001 niet staat.
Samenvatting kun je bij complex kopenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je die samenvatting nog? Klinkt als mijn vrijbrief naar een voldoende.
Wat een drama dag vandaag trouwens. Zit nu mijn biografie van KliVa te schrijven. Zo nog huiswerk van Spaans. Dan nog even thesis en dan nog ergens Psychopathologie leren. En dan mezelf proberen te beheersen om op mijn verjaardag niet de kroeg in te gaan omdat ik morgen dan helemaal niks leer.
En dan nog even naar de carnavalswinkel in west.
Spaans 1. Volg jij ook Spaans dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Samenvatting kun je bij complex kopen. Doe je Spaans 1 of 2?
Vorig semester gevolgdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Spaans 1. Volg jij ook Spaans dan?
Ja meneer, meteen meneer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:55 schreef Friek_ het volgende:
We gaan morgen toch wel braaf allemaal stemmen he? Graag op SP, GroenLinks, PvdA of D66 zodat ik niet plots 3000 euro extra moet lappen.
Was vanmorgen de 5e bij mijn stembureau.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:55 schreef Friek_ het volgende:
We gaan morgen toch wel braaf allemaal stemmen he? Graag op SP, GroenLinks, PvdA of D66 zodat ik niet plots 3000 euro extra moet lappen.
Stembureau Tilbury's was aardig drukquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was vanmorgen de 5e bij mijn stembureau.
Nu bezig met Spaans 2? Of ga je die niet doen?quote:
Goed, dan sla ik die over. Gister een halve gekeken maar ik vond dat het niet op schoot.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:11 schreef Complexiteit het volgende:
Lenny, de colleges zijn kennelijk niet zo relevant voor het tentamen.
Vooruit, zojuist D66 gestemd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:55 schreef Friek_ het volgende:
Nee, heb het veel te druk nuquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nu bezig met Spaans 2? Of ga je die niet doen?
Die heb ik ook. Ik vind het vak leuker dan ik verwacht had, wat ook mede door de docente komt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, heb het veel te druk nu. Vind je het leuk? Ik had Mariska, leuke vrouw, geeft ook erg goed les moet ik zeggen.
Een paar honderd meter verderop is het altijd rustige wijkcentrum De Reit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |