quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef Impressie het volgende:
De furie van Friek zal zich wel richten op de VVDer 2 posts boven je, dus volgens mij ben je wel veilig.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef Impressie het volgende:
De furie van Friek zal zich wel richten op de VVDer 2 posts boven je, dus volgens mij ben je wel veilig.
* hetzusjevan zet haar helm op en kruipt weg achter de bankquote:
Daar ben ik langs gelopen denk ik, wist dat niet eens, Tilbury's leek me makkelijk. Stempas zei Fontys Journalistiek maar dat is net de andere kant op.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Een paar honderd meter verderop is het altijd rustige wijkcentrum De Reit.
Ga je band plakken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:33 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Daar ben ik langs gelopen denk ik, wist dat niet eens, Tilbury's leek me makkelijk. Stempas zei Fontys Journalistiek maar dat is net de andere kant op.
Held.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb net iemand omgepraat van VVD naar D66. Friek zal trots op me zijn.
Aan carnaval doen ze iig niet! Aanstaande woensdag 09:00 deadline IRP thesis en gewoon om 08:45-11:30 college. Dat zijn toch geen grappen? Ik hoor haring te happen dan..quote:
Brr haring.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Aan carnaval doen ze iig niet! Aanstaande woensdag 09:00 deadline IRP thesis en gewoon om 08:45-11:30 college. Dat zijn toch geen grappen? Ik hoor haring te happen dan..
Tilburg vakantiequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:15 schreef Granaatappel het volgende:
Voorkeur ligt bij VVD, maar uit protest i.v.m. de langstudeerwet op D66 gestemd.
Waar kan ik trouwens de vakantiedata vinden van de UvT? Kon het niet zo 123 vinden met de zoekfunctie.
Vaag tentamen ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:27 schreef Impressie het volgende:
Het tentamen psychopathologie was met afstand het slechtste tentamen wat ik ooit gezien heb. Zo'n klein deel van de stof werd maar gevraagd en heel oppervlakkig. Denk dat iedereen minstens een 9 heeft
Zo zie je de impact van de overheidsplannen maar weer. De kwaliteit is wel omhoog gegaan als iedereen een 9 haalt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:27 schreef Impressie het volgende:
Het tentamen psychopathologie was met afstand het slechtste tentamen wat ik ooit gezien heb. Zo'n klein deel van de stof werd maar gevraagd en heel oppervlakkig. Denk dat iedereen minstens een 9 heeft
Heeft niets met de overheidsplannen te maken, dit tentamen was altijd al zo makkelijk (zie mijn post, eerder: tentamen met een 7 gehaald door twee keer samenvatting door te lezen).quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zie je de impact van de overheidsplannen maar weer. De kwaliteit is wel omhoog gegaan als iedereen een 9 haalt.
Of ik kan gewoon supergoed leren jonge!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:54 schreef GlowMouse het volgende:
Jij zult door dezelfde overheidsplannen beďnvloed zijn geweest.
Ik hoop maar dat deze post sarcastisch was.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zie je de impact van de overheidsplannen maar weer. De kwaliteit is wel omhoog gegaan als iedereen een 9 haalt.
Dat is het.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat deze post sarcastisch was.
Ze mogen wel eens de sleutel online gooien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:36 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Vaag tentamen ja.
BIjna een kwart ging over de DSM. Pure feitenkennis. Erg makkelijk, als je er een paar minuten naar gekeken hebt.
Niet gedaan, dus ik heb daar bijna alles foutMaarja, misschien heb ik nog een 6.
Ok bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:19 schreef GlowMouse het volgende:
Je kunt tot ongeveer 18:30 het gebouw door zonder te tekenen, daarna kun je tot 21.30 of 22.30 (weet niet precies, 22.30 moet je buiten zijn) door je naam op een lijst te zetten nog naar binnen. Maar secretariaten sluiten om 17.00 dus als je daar iets in moet leveren dan moet je wel op tijd zijn.
Volgens mij niet, maar je kan even bij de course information kijken of je even aanmelden op BB?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef Two het volgende:
Weet iemand of er voor Ontwikkelingsleer en Cultuurpsychologie in het eerste jaar verplichte werkcolleges of iets in die geest zijn?
En kan het kloppen dat de docent van Ontwikkelingsleer (Jens Henrichs) ook betrokken is bij het vak ontwikkelingspsychologie op de Erasmus? Ik heb het idee dat ik hem vorig jaar namelijk ook had voor ontwikkelingspsychologie (maar dan in Rotterdam).
Ik vind het iig naar dat meneer Henrichs ons dwingt om een boek te kopen. Als ik ergens geen behoefte aan heb is het om weer veel geld uit te geven aan een boek.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef Two het volgende:
Weet iemand of er voor Ontwikkelingsleer en Cultuurpsychologie in het eerste jaar verplichte werkcolleges of iets in die geest zijn?
En kan het kloppen dat de docent van Ontwikkelingsleer (Jens Henrichs) ook betrokken is bij het vak ontwikkelingspsychologie op de Erasmus? Ik heb het idee dat ik hem vorig jaar namelijk ook had voor ontwikkelingspsychologie (maar dan in Rotterdam).
Welk boek? Mss kan je het tweedehands kopen op MP / via een van de oud-psy studenten hier?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het iig naar dat meneer Henrichs ons dwingt om een boek te kopen. Als ik ergens geen behoefte aan heb is het om weer veel geld uit te geven aan een boek.
'Schaf het boek aub niet 2e hands aan, omdat die geen accesscode bevat. Deze code heb je wel nodig voor de cursus. De accesscode geeft toegang tot een virtuele leeromgeving (Mydevelopmentlab).'quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Welk boek? Mss kan je het tweedehands kopen op MP / via een van de oud-psy studenten hier?
Kunnen ze dat niet ook op de literatuurlijst zetten als waarschuwing?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
'Schaf het boek aub niet 2e hands aan, omdat die geen accesscode bevat. Deze code heb je wel nodig voor de cursus. De accesscode geeft toegang tot een virtuele leeromgeving (Mydevelopmentlab).'
L O Lquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
'Schaf het boek aub niet 2e hands aan, omdat die geen accesscode bevat. Deze code heb je wel nodig voor de cursus. De accesscode geeft toegang tot een virtuele leeromgeving (Mydevelopmentlab).'
Bij ons was dat toen ook al zo'n drama met die acces-code. In ieder geval wel fijn dat ze het nu al van tevoren aangevenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het iig naar dat meneer Henrichs ons dwingt om een boek te kopen. Als ik ergens geen behoefte aan heb is het om weer veel geld uit te geven aan een boek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |