Als ik elke app had gekocht was ik al 2 keer m'n aankoopbedrag kwijt geweest.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat, Gmail pushen? Een paar cent.. Als je een iPhone kan betalen moet je niet gaan lopen kniepen om een paar cent.
Dus?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als ik elke app had gekocht was ik al 2 keer m'n aankoopbedrag kwijt geweest.
Je zal er geen spijt van krijgen, top telefoonquote:Op maandag 28 februari 2011 09:43 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Telfort, 32 gb telefoon
Eh, repareren buiten de garantie?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hmm, een bakje rijst heeft toch niet goed geholpen, m'n homeknop werkt nog steeds amper. Waterschade valt buiten garantie, dus dat is behoorlijk kut.
Ik heb het voorlopig eniszins kunnen oplossen door in activator te schudden voor het homescreen en dubbelklik van de sleepknop voor multitasking -thank god for jailbreak!- maar zelfs dat is niet ideaal natuurlijk.
Heeft iemand een idee hoe ik dit fix?
Jailbreaken okee.. maar je gaat je iPhone toch niet waterboardenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hmm, een bakje rijst heeft toch niet goed geholpen, m'n homeknop werkt nog steeds amper. Waterschade valt buiten garantie, dus dat is behoorlijk kut.
Ik heb het voorlopig eniszins kunnen oplossen door in activator te schudden voor het homescreen en dubbelklik van de sleepknop voor multitasking -thank god for jailbreak!- maar zelfs dat is niet ideaal natuurlijk.
Heeft iemand een idee hoe ik dit fix?
Allebei. De reputatie van Apple is dat het kwalitatief goede producten maakt met een hoge gebruiksvriendelijkheid, dat is ook van toepassing op de iPhone 4. T.o.v. de DHD heeft de iPhone 4:quote:Op maandag 28 februari 2011 10:54 schreef Greenboard het volgende:
is de iPhone 4 nou echt hét toptoestel op dit moment, heeft de iPhone dat te danken aan Apple's rep? Of is het ook gewoonweg beter qua specs dan (pak m beet) de Desire HD?
Nodefix/PDAtech staat goed bekend toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:12 schreef Skv het volgende:
Als zichbaar is dat het scherm vervangen is doen ze er niks meer mee denk ik. Je moet dus een hele goede beunhaas zoeken.
www.iphoneservice.nlquote:Op maandag 28 februari 2011 11:12 schreef Skv het volgende:
Als zichbaar is dat het scherm vervangen is doen ze er niks meer mee denk ik. Je moet dus een hele goede beunhaas zoeken.
De homeknop is gewoon defect geraakt toen ik deze in mijn broekzak had zitten toen ik door de regen fietste. Niet meer, niet minder.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jailbreaken okee.. maar je gaat je iPhone toch niet waterboarden
Specs zeggen sowieso vrij weinig.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:54 schreef Greenboard het volgende:
is de iPhone 4 nou echt hét toptoestel op dit moment, heeft de iPhone dat te danken aan Apple's rep? Of is het ook gewoonweg beter qua specs dan (pak m beet) de Desire HD?
4 maanden geleden had ik nog gezegd dat je laatste puntje niet helemaal opgaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Allebei. De reputatie van Apple is dat het kwalitatief goede producten maakt met een hoge gebruiksvriendelijkheid, dat is ook van toepassing op de iPhone 4. T.o.v. de DHD heeft de iPhone 4:
- Een beter scherm (hogere resolutie, betere kleuren)
- Een kleiner scherm (3,5" voor de iPhone 4 i.p.v. 4,3")
- Een betere camera
- Een betere bouwkwaliteit (de DHD staat erom bekend niet perfect afgewerkt te zijn)
- Een beter OS. iOS > Android
Naar T-Mobile brengen, zeggen dat ze 'm moeten repareren onder de garantie. Dat doen ze waarschijnlijk niet, maar je krijgt dan wel een prijsopgave van de reparatie. Dat betaal je en dan maken ze 'm .quote:Op maandag 28 februari 2011 11:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hoe? Is dit zelf te doen of moet ik dat laten doen? En wat kost dat ongeveer?
Duh, dat roepen we al zo langquote:Op maandag 28 februari 2011 12:37 schreef skittelman het volgende:
[..]
4 maanden geleden had ik nog gezegd dat je laatste puntje niet helemaal opgaat.
Nu ik 4 maanden een iphone heb (daarvoor een Desire, Legend en Hero) moet ik toch toegeven dat hij gewoon superieur is
Mijn iPhone heb ik in Parijs gekocht. Kan ik die ook gewoon naar T-Mobile brengen?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Naar T-Mobile brengen, zeggen dat ze 'm moeten repareren onder de garantie. Dat doen ze waarschijnlijk niet, maar je krijgt dan wel een prijsopgave van de reparatie. Dat betaal je en dan maken ze 'm .
Goedkoopste wat ik tegenkwam was ¤29 Bijbetalen nog. Maar dan wel een Abbo van ¤100 p/mquote:Op maandag 28 februari 2011 15:22 schreef o.us het volgende:
Kan je niet ergens de iPhone 4 gratis krijgen icm een abonnement? Of moet ik wachten tot de iPhone 5 er is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |