nog even, 1 maart, dan ben ik van mn polderinternet afquote:Op zondag 20 februari 2011 14:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Met polderinternet, nog steeds
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:17 schreef Snuf. het volgende:
Heeft iemand een foto van het eindresultaat van Dragems, ik heb volgens mij de update van 5 uur als laatste gezien
Dat klonk fokking nerdyquote:
ONZ RADIO - Een vaarwel aan me baardquote:Op zondag 20 februari 2011 14:17 schreef Snuf. het volgende:
Heeft iemand een foto van het eindresultaat van Dragems, ik heb volgens mij de update van 5 uur als laatste gezien
Klik Klak als je fokt met ons.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HIJ IS GEWOON LID VAN DE FOK MAFIA DIE RAGBOER
[ afbeelding ]
Waar is ons HQ?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Me2quote:Op zondag 20 februari 2011 14:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naat, speel je WoW ?quote:
Neee dit liedjequote:Op zondag 20 februari 2011 14:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wilde net typen dat dit een vervelend nummer is
Ik heb dat ding wel altijd bij me maar ik bel amper en wordt bijna nooit gebeld en gebruik meestal alleen het internet erop. En de meeste telefoontjes mis ik ook meestal.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik snap het ook niet dat mensen geen mobiel kunnen hebbenaangezien je dan nooit bereikbaar bent....
Ah oke, zeg ff als we een meet hebben, dan koop ik even passelijke kledingquote:Op zondag 20 februari 2011 14:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Rotterdam de gekste. Binnenkort krijgen we een masterclass lauwheid van JelleV
Oh ik wil er wel bij hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 14:21 schreef Snuf. het volgende:
BTW waarom zit goudvis niet bij de Fok mafia
PLAS POEP BILLEN HAHAHAHAquote:Op zondag 20 februari 2011 14:22 schreef djkoelkast het volgende:
Laat je live jinglebox eens wat smerigs zeggen
HAHA, TOON ZIJ POEP! HAHAquote:Op zondag 20 februari 2011 14:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
PLAS POEP BILLEN HAHAHAHA
smerig zei ik, geen kleuterniveau vuile praatquote:Op zondag 20 februari 2011 14:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
PLAS POEP BILLEN HAHAHAHA
hahahaquote:Op zondag 20 februari 2011 14:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is er van hem geworden
zijquote:
oke leuk leukquote:Op zondag 20 februari 2011 14:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OKE TOF IK ZOEK EEN PLEKJEN VOOR JE?
IEMAND DIE OOK BIJ DE FOK MAFIA WIL?
ja die had ik weer weggehaaldquote:
kusje op je pijnquote:
Maar gelukkig ben ik er, terwijl ik geil op cola vanille.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De muziek is tranen met tuiten de laatste 25 minuten.
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de foto opgeslagenmaar dat telt niet.
ik zie de foto al de hele tijd op mijn scherm voorbijwapperenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
haha, ouwe snoepert!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En wij hier op jouquote:Op zondag 20 februari 2011 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben ik er, terwijl ik geil op cola vanille.
reageer eens op je dm?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
coco vannilequote:Op zondag 20 februari 2011 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Groningenquote:
Naatje jij wil ook wel bij de Fok Mafia zeker?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zie de foto al de hele tijd op mijn scherm voorbijwapperen
Grrruuunnnnquote:
ik ben geen homo, maar wel een mietjequote:Op zondag 20 februari 2011 14:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Naatje jij wil ook wel bij de Fok Mafia zeker?
Goed hé, boerinneke van me.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom kom je hier niet wonen dan?
Alle homo's zijn mietjes, maar niet alle mietjes zijn homo'squote:Op zondag 20 februari 2011 14:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben geen homo, maar wel een mietje
ben ik straks 3 uur onderweg naar school, heenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom kom je hier niet wonen dan?
Terwijl je in de schulden zit?quote:
Hier ga je de fout inquote:Op zondag 20 februari 2011 14:29 schreef Snuf. het volgende:
Webhawk ik heb een kwaliteitsriekwest, zou je die willen doen?
preciesquote:Op zondag 20 februari 2011 14:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Alle homo's zijn mietjes, maar niet alle mietjes zijn homo's
Veel plezierquote:Op zondag 20 februari 2011 14:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor, ga zo Ajax kijken en daarna ga ik door naar een verjaardag, lekker naar de Chinees![]()
![]()
![]()
![]()
MIsschien post ik vanavond nog wel fftjes anders tot morgen
La la la laSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La la la la![]()
Naïve jongen is het toch ookquote:Op zondag 20 februari 2011 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze echt gaat winkelen
Dan ga je hier gewoon naar school ?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ben ik straks 3 uur onderweg naar school, heen
meot ik ook nog terug..
wordt hem neit
snookerquote:Op zondag 20 februari 2011 14:31 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kijk rond 17u wel of er roosterwijzigingen zijn, want ik ga snooker kijken.
PM me maar als je wil draaien, er is plek van 17-21 en 22-23
In Groningen fiets je ook minimaal 30 minuten voor je school en altijd met tegenwindquote:Op zondag 20 februari 2011 14:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan ga je hier gewoon naar school ?
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:31 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik ben even zelfgemaakte appelflappen etenTot zo
Jij denkt dat ze niet echt hierheen gaatquote:Op zondag 20 februari 2011 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze echt gaat winkelen
kom hier danquote:
en dan zon faal opleiding volgen als Toegepaste Psychologie?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan ga je hier gewoon naar school ?
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
In Groningen fiets je ook minimaal 30 minuten voor je school en altijd met tegenwind
ijscola..quote:Op zondag 20 februari 2011 14:33 schreef djkoelkast het volgende:
De lekkerste cola: 7up ice cola
bestaat niet meer
Mountain dewquote:Op zondag 20 februari 2011 14:33 schreef djkoelkast het volgende:
De lekkerste cola: 7up ice cola
bestaat niet meer
Haar onzekerheid is naar boven gekomen door dat plaatje.quote:
Voor jou twee Marokkaanse meisjes:quote:
ja tuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 14:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Haar onzekerheid is naar boven gekomen door dat plaatje.
Rechter is geen mocro maar toch bedanktquote:Op zondag 20 februari 2011 14:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Voor jou twee Marokkaanse meisjes:
[ afbeelding ]
Omdat het zo lijkt alsof zij al heel lang bij de Fok Mafia zitten en hun naam een beetje minder scherp is gewordenquote:
Ahja, natuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 14:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omdat het zo lijkt alsof zij al heel lang bij de Fok Mafia zitten en hun naam een beetje minder scherp is geworden
Hoofd is oké maar tattoo's en dat allemaal eronder minderquote:
Is zij de vrouw van James?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:39 schreef Ragboer het volgende:
Ik moest Julia Bond piccas posten van WebHawk dus dat heb ik gedaan.
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:39 schreef Ragboer het volgende:
Ik moest Julia Bond piccas posten van WebHawk dus dat heb ik gedaan.
Ik krijg sowieso een slappe van tattoos.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoofd is oké maar tattoo's en dat allemaal eronder minder
Walgelijk!quote:
bij mij verdwijnt ie bijna.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso een slappe van tattoos.
Clean body, jeweettoch.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Walgelijk!
Wat dacht je van deze:
[ afbeelding ]
Die bovenste niet, die heeft 'n kaaklijn breder dan die van Arnold Schwarzeneggerquote:
vrouwen emt slag in het haarquote:
Sharrrrquote:Op zondag 20 februari 2011 14:42 schreef sharr het volgende:
Wat een faalposts heb ik gemaakt vannacht, zeg. Eindelijk vanaf mijn laptop, hij doet 't weer, "goedemorgen"!
QFTquote:Op zondag 20 februari 2011 14:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
vrouwen emt slag in het haar
Ik wil een kale kano, tu tu tudu, tututututu tu tuduquote:
BAAS!quote:
Sharrquote:Op zondag 20 februari 2011 14:42 schreef sharr het volgende:
Wat een faalposts heb ik gemaakt vannacht, zeg. Eindelijk vanaf mijn laptop, hij doet 't weer, "goedemorgen"!
Die kop joh.quote:
pratersquote:Op zondag 20 februari 2011 14:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Haar hoofd is niet echt mooi. Ik weet het niet.
ik ken haar nietquote:Op zondag 20 februari 2011 14:46 schreef mc-Piel het volgende:
IK WIN!! :
[ afbeelding ]
Wie niet weet wie dit is mag zichzelf écht weggooien!
hillary duffquote:Op zondag 20 februari 2011 14:46 schreef mc-Piel het volgende:
IK WIN!! :
[ afbeelding ]
Ik weet het niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:46 schreef mc-Piel het volgende:
IK WIN!! :
[ afbeelding ]
SABINEN!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat moet er allemaal gezegt worden tijdens mijn show?moet er nog iemand de greotjens?
Show is @ 16:00 tot 17:00
Hilary Duffquote:
Ik wil graag de groetjens doen aan Sharr, gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat moet er allemaal gezegt worden tijdens mijn show?moet er nog iemand de greotjens?
groetjens aan mij.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:
Dat de marathon top was.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
das die Nederlandsequote:
Groetjes aan goudvis, sharr en alle lieve meisjes uit dit topic (dus jij niet, want jij bent niet lievvquote:Op zondag 20 februari 2011 14:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
dat zei ikquote:Op zondag 20 februari 2011 14:47 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
![]()
het is RÖYKSOPP trouwens en niet ROYSKOPP
Nee ja sorry, was een typfout en toen kreeg ik ene melding dat ie niet beschikbaar wasquote:
HE JIJ DAAR, IN DE RADIOOOOquote:
SR2009quote:
jaa ik ook. live gezien.quote:
Ja soort van die wordt niet gedraaid. maar nu ik riekweste aan DVquote:Op zondag 20 februari 2011 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
snuf, wat heb jij voor een bazenrequest gedaan?
Luister live. Bamquote:Op zondag 20 februari 2011 14:52 schreef VloerKleedje het volgende:
Waar kan ik radio op mijn iPhone vinden?
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja soort van die wordt niet gedraaid. maar nu ik riekweste aan DV
BTW OM 21:00 TISJEBOYSNUF
Zo klonk ik vannacht ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Op naar Delft, tot vanavond allemaal![]()
Doei Sharrr(Moet je dat is in het piraats uitspreken
Shyyaaarrgghh
)
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:54 schreef Snuf. het volgende:
WTF GA JE MIJ ZOMAAR TE PAS EN TE ONPAS HATEN DRAAGMS
Als je zo door gaat met roken klink je over een jaar zo permanentquote:
Wie is die chick ook alweer kan niet op de naam komen.quote:
Had.quote:
Ancilli Tilliaquote:Op zondag 20 februari 2011 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie is die chick ook alweer kan niet op de naam komen.
Shit hé..quote:
Kan je je piemel er tussen leggenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Shit hé..
die staan ver uit mekaar...
Een dag ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 14:57 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Jezus, hoelang kan jij niet zonder TWSS.
Je hebt geen babyfacequote:Op zondag 20 februari 2011 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb ook babyface, geil je nu op mij?
ohhh... Rraaauwquote:
Er zijn betere uit Zweden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |