Zijn ze je zat dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:48 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, de biefstukjes liggen in de folie te rusten, bijna etenstijd
Eet smakelijk!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:48 schreef missbehavin het volgende:
Ze moeten zich op me voorbereidenquote:
Nope,maar vrienden in bedwang houden gaat makkelijker dan vreemdenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]jij gaat tegenwoordig vroeg naar huis?
Smakelijkquote:Op zondag 20 februari 2011 17:48 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nope,maar vrienden in bedwang houden gaat makkelijker dan vreemden
Spannend zeker voor zequote:Op zondag 20 februari 2011 17:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze moeten zich op me voorbereiden
Ze is niet lelijk maar ze springt er ook niet uit zo op het 1e gezicht.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:44 schreef PeuRac het volgende:
Zij is liefhttp://www.spitsnieuws.nl(...)n_katherine_mcp.html
eetzequote:Op zondag 20 februari 2011 17:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze moeten zich op me voorbereiden
Verstandig is een groot woord. Maar ik heb niks met vechten,en ze luisteren naar mij. Dus dan spring ik er maar tussenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja dat heb ik ook vaak, denk altijd dat ik veruit de verstandigste ben dan
ja ik ben ook niet daadwerkelijk verstandigquote:Op zondag 20 februari 2011 17:51 schreef YipYip het volgende:
[..]
Verstandig is een groot woord. Maar ik heb niks met vechten,en ze luisteren naar mij. Dus dan spring ik er maar tussen
Bier werkt altijd goed ja. Al zorgt het eerst voor de ellendequote:Op zondag 20 februari 2011 17:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ben ook niet daadwerkelijk verstandig( ik wil als ik gedronken heb bijvoorbeeld altijd buiten plassen
) maar ik probeer ze wel naar buiten te lullen als ze willen knokken ofzo, of voor iedereen n biertje en we zijn weer vriendjes
werkt ook prima
Ga je dan ook een "majesteit" filmpje van je laten maken?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ben ook niet daadwerkelijk verstandig( ik wil als ik gedronken heb bijvoorbeeld altijd buiten plassen
) maar ik probeer ze wel naar buiten te lullen als ze willen knokken ofzo, of voor iedereen n biertje en we zijn weer vriendjes
werkt ook prima
majesteit ga s bier halen, diequote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je dan ook een "majesteit" filmpje van je laten maken?
maar uiteindelijk verbroedert het weer, shoarma werkt net zoquote:Op zondag 20 februari 2011 17:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Bier werkt altijd goed ja. Al zorgt het eerst voor de ellende
Nee, die doos die een paar jaar geleden gefilmt werd toen ze aan t pissen was en toen sommerde daar mee te stoppen omdat de Presis (Majesteit) was van dr verenigingquote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
majesteit ga s bier halen, die?
Waarom haal je sowieso bier of ga je tussen mensen met een iq lager als een deurmat staanquote:Op zondag 20 februari 2011 17:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar uiteindelijk verbroedert het weer, shoarma werkt net zo
+1quote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef xFriendx het volgende:
LDG, als je me bier geeft kunnen we ook vriendjes zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |