Sing halleluujjaaaaaaaaaa sing it!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
beetje op stoelen gaan staan met je handen uit elkaar richting de lucht met je hoofd in de nek
Hai beeb, hoe is het met je gat?quote:
Mooi, nog flink in zitten turen de afgelopen dagen?quote:
Neequote:Op zondag 20 februari 2011 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, nog flink in zitten turen de afgelopen dagen?
Neequote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had je eigenlijk je BB alweer terug?
Life is alle about priorities. Wanneer is de modeshow?quote:
Waarschijnlijk ligt hij in Engelandquote:Op zondag 20 februari 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeIk was druk met shoppen
[..]
NeeZelfs nog geen mail van het reparatieteam over wat het gaat kosten en of het binnen de garantie valt.
Ik heb er echt flink de balen van. Ik ga ze maandag bellen en m'n telefoon terug eisen. Dan breng ik hem wel naar een een particuliere reparateur.
Hmmmm.... Niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Life is alle about priorities. Wanneer is de modeshow?
Dat kan mij niet schelenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt hij in Engeland
Jij bent maar saai tegenwoordig.quote:
Gaat overal zo, probleem is dat je als winkel ook niet meer kunt zien in de status dan dat het toestel ontvangen is bij het reparatiecentrum.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan mij niet schelenIk heb ze vorige maandag gebeld, toen lag hij al een week in het reparatie centrum. Hoe moeilijk is het dan om een indicatie te maken en wat te laten horen?
Ik vind dit serieus hele slechte klantenservice en ik wil mijn telefoon terug.
Dat kan wel zijn. Ik accepteer het alleen niet. In de winkel is mij 2 tot 4 weken verteld, de klantenservice zei hetzelfde. Dan houden ze zich daar ook aan. Ik vind het van de zotten dat ik mijn telefoon nu vier weken al kwijt ben en nog niks heb gehoord. Onacceptabel.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat overal zo, probleem is dat je als winkel ook niet meer kunt zien in de status dan dat het toestel ontvangen is bij het reparatiecentrum.
Dynafix, het reparatiecentrum, mag aan Iphones en BB niet alles doen, dus voor heel veel klachten moeten die dingen naar Engeland gestuurd worden.
Met alle nodige vertragingen, ook zijn de onderdelen heel slecht op voorraad.
BB moet je niet gek opkijken als je hem 6 - 8 weken kwijt bent
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:18 schreef -Engel- het volgende:
Pfff.... moet ik de komende week ook al beslissen wanneer en wat ik ga doen met de zomervakantie...
*zucht*
Ik heb geen zin om foto's te maken en op internet te plaatsen. Overigens gaat het om twee spijkerbroeken, niet spannend of zo.quote:
Dan kom je gewoon langs.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen zin om foto's te maken en op internet te plaatsen. Overigens gaat het om twee spijkerbroeken, niet spannend of zo.
Gaat lastig worden omdat ze al in het reparatietraject zitten, en gaat je sowieso 37,80 onderzoekskosten kosten dan.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn. Ik accepteer het alleen niet. In de winkel is mij 2 tot 4 weken verteld, de klantenservice zei hetzelfde. Dan houden ze zich daar ook aan. Ik vind het van de zotten dat ik mijn telefoon nu vier weken al kwijt ben en nog niks heb gehoord. Onacceptabel.
Morgen ga ik ze bellen en dan zorgen ze maar dat m'n BB terug komt.
HI heeft me verteld dat het me niks gaat kosten zo lang ik geen toestemming heb gegeven voor reparatie.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat lastig worden omdat ze al in het reparatietraject zitten, en gaat je sowieso 37,80 onderzoekskosten kosten dan.
Je betaald wel onderzoekskosten op het moment dat je afziet van reparatie.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
HI heeft me verteld dat het me niks gaat kosten zo lang ik geen toestemming heb gegeven voor reparatie.
Er is me ook gegarandeerd dat ik een mail zou ontvangen over hoe en wat voor ik toestemming geef voor reparatie. Deze heb ik nog steeds niet gehad, dus ik wil hem terug.
Haha dat is goedquote:Op zondag 20 februari 2011 14:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
JaStuur de suggesties maar via dm of pm
We gaan het zienquote:Op zondag 20 februari 2011 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je betaald wel onderzoekskosten op het moment dat je afziet van reparatie.
Zeggen ze er vaak niet bij, maar staat wel op de bon die je getekend hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |