quote:
Schop ze er uitquote:Op zondag 20 februari 2011 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg dat er op dinsdagmiddag een senioren biljartgroep is.
Mag ook van mijquote:
?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wat is dat een prettig vooruitzicht
Sing halleluujjaaaaaaaaaa sing it!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
beetje op stoelen gaan staan met je handen uit elkaar richting de lucht met je hoofd in de nek
Hai beeb, hoe is het met je gat?quote:
Mooi, nog flink in zitten turen de afgelopen dagen?quote:
Neequote:Op zondag 20 februari 2011 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, nog flink in zitten turen de afgelopen dagen?
Neequote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had je eigenlijk je BB alweer terug?
Life is alle about priorities. Wanneer is de modeshow?quote:
Waarschijnlijk ligt hij in Engelandquote:Op zondag 20 februari 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeIk was druk met shoppen
[..]
NeeZelfs nog geen mail van het reparatieteam over wat het gaat kosten en of het binnen de garantie valt.
Ik heb er echt flink de balen van. Ik ga ze maandag bellen en m'n telefoon terug eisen. Dan breng ik hem wel naar een een particuliere reparateur.
Hmmmm.... Niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Life is alle about priorities. Wanneer is de modeshow?
Dat kan mij niet schelenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt hij in Engeland
Jij bent maar saai tegenwoordig.quote:
Gaat overal zo, probleem is dat je als winkel ook niet meer kunt zien in de status dan dat het toestel ontvangen is bij het reparatiecentrum.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan mij niet schelenIk heb ze vorige maandag gebeld, toen lag hij al een week in het reparatie centrum. Hoe moeilijk is het dan om een indicatie te maken en wat te laten horen?
Ik vind dit serieus hele slechte klantenservice en ik wil mijn telefoon terug.
Dat kan wel zijn. Ik accepteer het alleen niet. In de winkel is mij 2 tot 4 weken verteld, de klantenservice zei hetzelfde. Dan houden ze zich daar ook aan. Ik vind het van de zotten dat ik mijn telefoon nu vier weken al kwijt ben en nog niks heb gehoord. Onacceptabel.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat overal zo, probleem is dat je als winkel ook niet meer kunt zien in de status dan dat het toestel ontvangen is bij het reparatiecentrum.
Dynafix, het reparatiecentrum, mag aan Iphones en BB niet alles doen, dus voor heel veel klachten moeten die dingen naar Engeland gestuurd worden.
Met alle nodige vertragingen, ook zijn de onderdelen heel slecht op voorraad.
BB moet je niet gek opkijken als je hem 6 - 8 weken kwijt bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |