zal ik je even warm komen knuffelen?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:34 schreef Kally het volgende:
Ik heb het koud, te weinig geslapen denk ik
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Vrijdag bij cambridge zag ik een meisje... die heeft wel een jaar nodig den k ik
Gelukkig zit ik niet onder de 100 danquote:Op zondag 20 februari 2011 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dikkere mensen gaan sneller dan mensen onder de 100 kilo
ik heb er 1`!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:10 schreef Kally het volgende:
Miranda kun jij zo'n empty lot plaatsen?
Oke ik speel voor Miranda omdat die zo verslaafd is, wtf ik zie bij iemand een Spa, maar die kan ik nergens vinden in mijn buildquote:
ik kan al ee ntijdje geen lege lots meer plaatsenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke ik speel voor Miranda omdat die zo verslaafd is, wtf ik zie bij iemand een Spa, maar die kan ik nergens vinden in mijn build
Ik wil het ook, massage enzulks
Ik dus ook niet meerquote:Op zondag 20 februari 2011 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kan al ee ntijdje geen lege lots meer plaatsen
Kloptquote:Op zondag 20 februari 2011 14:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, kal, jij hebt iets geplaatst met miran dr account?
mja dadelijk is ff kijken heb nog wel die choco boxen nodigquote:
Ik kijk altijd feyenoord,hoef ik niet op aanbiedingen te wachten zoals jij doet.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk Feyenoord, is gratis deze maand
Thuis of in de Kuip? Alleen in de Kuip is baas, jammer dat ik mijn seizoenskaart niet meer hebquote:Op zondag 20 februari 2011 15:22 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik kijk altijd feyenoord,hoef ik niet op aanbiedingen te wachten zoals jij doet.![]()
![]()
Waar spelen ze thuis dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Thuis of in de Kuip? Alleen in de Kuip is baas, jammer dat ik mijn seizoenskaart niet meer heb
Ik heb geen geld om naar de kuip te gaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:22 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik kijk altijd feyenoord,hoef ik niet op aanbiedingen te wachten zoals jij doet.![]()
![]()
Welk achtergesteld gat ben je dan in verzeild geraakt?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:13 schreef iBenny het volgende:
Op dit station komt de trein maar 1x in het uur.
Den Bosch Oostquote:Op zondag 20 februari 2011 17:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Welk achtergesteld gat ben je dan in verzeild geraakt?
dankjewelquote:Op zondag 20 februari 2011 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat klinkt wel ver weg ja.
Goeie thuisreis.
Het begint nu pas zeer te doen, het viel net echt wel mee!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
suffie.. zeg dat dan gewoon
Doe er een koude washand
je verlaat het gezellige brabantquote:Op zondag 20 februari 2011 17:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
dankjewel
Ben nu ergens tussen Den Bosch en utrecht.
Is het hier altijdquote:
Dan is het goedquote:Op zondag 20 februari 2011 18:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het begint nu pas zeer te doen, het viel net echt wel mee!
En ik heb er al een natte theedoek omheen gedraaid.
Aaawh.quote:
Ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Normaal wel?? NOOOOOOO JIJ BENT EEN MENSCH!
Waar?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaawh.Ik voel het maar al te goed aangezien er een ei ter grootte van een koffiekopje op mijn knie zit.
Ben je nou al thuis?
Knie ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar?Op je been?
Ik moet nog een half uur... ik heb honger
Haha.. ach..quote:Op zondag 20 februari 2011 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja.
Jij met je 4 uur reizen2 uur is al lang
Ik moet denken aan sex voor de Buch nu, maar dat was voor jou tijdquote:Op zondag 20 februari 2011 19:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Tante Sjaan, Tante Sjaan doet 't met een indiaan!
Niet, ik was heel kleinquote:Op zondag 20 februari 2011 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet denken aan sex voor de Buch nu, maar dat was voor jou tijd
Jij en kleinquote:
Verliefd stel? Waar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Verliefd stel? Waar?Iedereen hier is toch liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal top
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Doe je even iedere dag aftellen voor Luttie?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:54 schreef Crazy-M het volgende:
pomtiedom, nog 5 dagen wachten dan weer WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND![]()
![]()
haha is goed hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe je even iedere dag aftellen voor Luttie?
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat blijkbaar in de verkeerde trein
Ooh, goed bezig. Maar je bent thuis!!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
de trein naar belgie ?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja maar toch...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha.. ach..Gelukkig niet elke dag! gemiddeld 1 x per maand denk ik.. en dat is meer dan genoeg
als ik later on tour moet, dan moet t elke dag.. maar met een leuke groep mensen, das wel een voordeelquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, nee, ik ben als een kind van 1.03m en 58 kg uit mijn moeder dr vagijn gekomen, uiteraard
Ja, maar dat is andersquote:Op zondag 20 februari 2011 20:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als ik later on tour moet, dan moet t elke dag.. maar met een leuke groep mensen, das wel een voordeel
quote:
Whehehehehequote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef crv het volgende:
[..]
sukkel
Je weet toch dat de ooievaar ze brengt
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Simone, luister Tante Sjaan eens wil je?!
Haai, hoe is het met schoonpa?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef crv het volgende:
[..]
sukkel
Je weet toch dat de ooievaar ze brengt
slecht. aflopende zaak denk ik als ik het zo bekijk. vraag is enkel hoe lang.quote:
Die is toch al bijna gestopt?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
PetticoatGaan we ook heen he?
WIj doen dat gewoon
Ach goshquote:Op zondag 20 februari 2011 20:17 schreef crv het volgende:
[..]
slecht. aflopende zaak denk ik als ik het zo bekijk. vraag is enkel hoe lang.
Hij ligt/hangt in zijn bed. alles doet hem ineens zeer. hij wil bijna niet meer eten, want hij kan niet slikken zegt ie. Ik denk dat de kracht nu echt weg is en dat ie nu echt zowel lichamelijk en geestelijk heeft opgegeven
Ja en alle mods dragen emmers op hun hoofd zekerquote:Op zondag 20 februari 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
En Sinterklaas bestaat zeker?
Nee, ze komen uit bloemkolen. Mama heeft het zelf gezegd
Ik ook, ik wil alles hebbenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:18 schreef Crazy-M het volgende:
Hey crv
sterkte mee je schoonpa
Kally, ik moet die Tower Eats hebben
nee zat er al lang aan te komen. maar toch als je dat dan ziet.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach gosh
Niet zo gek eigenlijk, na al die ellende die hij al heeft gehad
Dank je creesquote:Op zondag 20 februari 2011 20:18 schreef Crazy-M het volgende:
Hey crv
sterkte mee je schoonpa
Kally, ik moet die Tower Eats hebben
Aaawh Kally.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil alles hebben
Trouwens dus nu is ons setje echt een setje, ik ben zo blij voor jullie
setje ?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil alles hebben
Trouwens dus nu is ons setje echt een setje, ik ben zo blij voor jullie
Ik heb heel die opdracht nietquote:Op zondag 20 februari 2011 20:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
setje ?
Ben en lut ?
mja ik zit op 473k, ding kost 1 mil
maar moet hem nu hebben om een opdracht te kunnen vervullen. moet een oyster hebben
quote:
Ohhhh tiet zatquote:
Nee zeker niet als je ouder bentquote:Op zondag 20 februari 2011 20:19 schreef crv het volgende:
[..]
nee zat er al lang aan te komen. maar toch als je dat dan ziet.![]()
ik ben alleen bang dat het nog even gaat duren. we gaan van de week een verpleegbed regelen en hij gaat thuis verpleegd worden. want in een vreemd land in een pflegeheimn dat is ook niks
Nietquote:
Is de opdracht dat je ook die search party moet makenquote:
Alletwee niet meer inlevenquote:
quote:
Ja Moore slechts 2 weken terug ofzo.quote:
ik weet het, gelukkig leeft hun muziek voortquote:Op zondag 20 februari 2011 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja Moore slechts 2 weken terug ofzo.
En Phil al veel langer
Dat wel ja. Ik zet denk ik even de cd Jailbreak van Thin LIzzy opquote:Op zondag 20 februari 2011 20:35 schreef crv het volgende:
[..]
ik weet het, gelukkig leeft hun muziek voort
Aiquote:Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef iBenny het volgende:
Alain Clark & Jacqueline Govaert hebben een duet opgenomen?
Okee.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
En een nieuwe single van Nick & Simon... hoppa!
quote:
Welke?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
maakt dat uit? is allemaal klotemuziekquote:
Nee. JIJ VINDT het klotemuziekquote:Op zondag 20 februari 2011 20:53 schreef crv het volgende:
[..]
maakt dat uit? is allemaal klotemuziek
jaquote:
rare titel.quote:
Dat staat er toch ook, wijzer dan je wasquote:Op zondag 20 februari 2011 20:59 schreef crv het volgende:
[..]
rare titel.![]()
de was hangt bij mij aan de lijn, maar om nou te zeggen dat ie wijzer is
Ik denk lutte ookquote:
ow jaquote:Op zondag 20 februari 2011 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook, wijzer dan je was
Dadelijk ff luisteren danquote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog iemand met muzieksmaak.
Ohw nee... die ik muzieksmaak vind hebben
quote:
jah ik zag het netquote:Op zondag 20 februari 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
Crees die oyster krijg je ook bij surf and turf collection, bij een seafood restaurant dus
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog iemand met muzieksmaak.
Ohw nee... die ik muzieksmaak vind hebben
Van nederlandse bodem jaquote:Op zondag 20 februari 2011 21:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahaha
Nederlandstalig is gewoon mooi
En dat dus...quote:wel leuk als je zegt: Ik hou van NL-talig.
Denken de meeste aan frans bauer, weber enzo.
als je dan zegt: nee andere muziek is het vaak zo van: O is er nog meer ?
Nee, echt?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:12 schreef Lutte het volgende:
Siep, Benny, de attractie gaat morgen al open!!
maar jah, bij sommige NL zangers heb ik ook zoiets van: Tief op. Die kunnen niet zingen hahaquote:Op zondag 20 februari 2011 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van nederlandse bodem ja
[..]
En dat dus...
quote:
als televisie een hoofd was, dan waren sterren.nl en vooral TV Oranje een koortslipquote:Op zondag 20 februari 2011 21:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar jah, bij sommige NL zangers heb ik ook zoiets van: Tief op. Die kunnen niet zingen haha
TMF NL daarentegen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
als televisie een hoofd was, dan waren sterren.nl en vooral TV Oranje een koortslip
Owquote:Op zondag 20 februari 2011 21:12 schreef Lutte het volgende:
Siep, Benny, de attractie gaat morgen al open!!
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vraag maar aan c_a, die heeft het al gegoogled.
hier in brabant + zeeland is er een 100% nl zender.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat staat altijd op als er niks op tv is, of gewoon op de achtergrond
Okequote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier in brabant + zeeland is er een 100% nl zender.
Niet 100%NL (ergens op de 93mhz) maar radio Hollandio
denk wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:54 schreef Lutte het volgende:
Of ben ik nu in de war met Radio Mexico Crees?
Nee alle Amerikaanse muziek is geniaal.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
Maar dat is typisch Nederlands... we produceren zowel 'top'muziek als regelrechte bagger
lang niet, maar dat is denk ik ook wat benny bedoeld. Je hebt toppers en falersquote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee alle Amerikaanse muziek is geniaal.
Heb je in Amerika ook van die bagger als TV Oranje?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee alle Amerikaanse muziek is geniaal.
Wat dank jij nou, tuurlijk. Die bagger komt alleen niet in Nederland terecht omdat het zo slecht is.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je in Amerika ook van die bagger als TV Oranje?
*op zoek gaat naar Amerikaanse bagger*quote:Op zondag 20 februari 2011 22:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat dank jij nou, tuurlijk. Die bagger komt alleen niet in Nederland terecht omdat het zo slecht is.
Je kan je leven nog zo leuk proberen te maken en volproppen met vanalles, aan het eind van de dag moet je toch weer terug naar waar je je alleen voelt.quote:
Zit je ook te kijken nu? Met die nep Justin Bieber?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
Weetje wat ik zo tof vind aan CSI?
Alles kan en alle hints/bewijzen wijzen wel ergens naartoe.![]()
Als dat toch eens kon IRL
Uhu... filtstiftjochiequote:Op zondag 20 februari 2011 22:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zit je ook te kijken nu? Met die nep Justin Bieber?
Eigenlijk had ik zijn handtekening moeten vragenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die foto.Hij kijkt ook echt precies.
Weltrustenquote:
Alsof ie die zou geven, dat arme schaap was hartstikke bang voor je.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik zijn handtekening moeten vragen
[..]
Weltrusten
had-ie maar harder moeten schaatsenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alsof ie die zou geven, dat arme schaap was hartstikke bang voor je.
Hij ging keihard. Hihi keihard.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
had-ie maar harder moeten schaatsen
hallokiedokiequote:
psst, nog 4,5 dagquote:
ohw, is het al officieel?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Marco borsato als vervanging van jeroen van de boom bij tvoh seizoen 2.
Op nu.nl staat van wel.quote:
Wat leuk...quote:Beste Insider iBenny
Gefeliciteerd! Je bent er bij voor onze Listerine® Coolmint campagne!
Samen met maar liefst 5.000 andere Insiders mag jij dit product testen en er je mening over delen.
Je mag jouw Insider pakket verwachten vanaf 1 maart.
En dan gaat straks de campagne echt van start! Lees het campagne boekje rustig door en amuseer je bij het uittesten van Listerine® Coolmint!
Als Insider heb je natuurlijk een belangrijke taak, we rekenen namelijk op jou om ons regelmatig een rapportje te sturen via de site met alle reacties van jezelf, je vrienden, kennissen en collega's!
We wensen je veel wom-plezier!
Het Insiders Team
lolquote:Op maandag 21 februari 2011 12:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat leuk...
Volgens mij hebben al die onderzoeksdingetjes me gevonden als tester
daar had ik me ook voor opgegeven, maar ben het helaas niet gewordenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat leuk...
Volgens mij hebben al die onderzoeksdingetjes me gevonden als tester
Wij krijgen er 3quote:Op maandag 21 februari 2011 12:34 schreef charmed_angel het volgende:
da
[..]
daar had ik me ook voor opgegeven, maar ben het helaas niet geworden
neequote:Op maandag 21 februari 2011 12:34 schreef iBenny het volgende:
Blijven bij jullie ook altijd de gele en oranje winegums over?
Serieus? Die blijft het allerlaatst over hierquote:Op maandag 21 februari 2011 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Ik vind die oranje altijd lekker
Mooiquote:Op maandag 21 februari 2011 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben zo blij![]()
![]()
Was er al een jaar meebezig en had nog maar 2 kansen
Nee. Maar ik eet de vieze er altijd eerst tussenuit. Dus deze volgorde vind ik fijn: wit, geel, groen, oranje,quote:Op maandag 21 februari 2011 12:34 schreef iBenny het volgende:
Blijven bij jullie ook altijd de gele en oranje winegums over?
ow iets van de bank, klantintegriteitquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow iets van de bank, klantintegriteitMijn laatste examen wat ik moest halen
Nu mag ik van Robski eindelijk cursus spaans gaan doen
van rob jaquote:Op maandag 21 februari 2011 13:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moest eerst dit halen om dat te mogen doen?
En terechtquote:Op maandag 21 februari 2011 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van rob ja
Ik wilde cursus spaans doen, maar rob zei: je slaagt nog geen eens voor dat examen van je werk, dus zorg maar eerst dat je dat haalt
Dus dat heb ik nu gedaan en nu kan ik thuiscursus spaans gaan doen
Por Supuestoquote:Op maandag 21 februari 2011 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat wel
Dus vanavond ga ik weer over een cursus spaans beginnen bij Rob
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:53 schreef Kally het volgende:
Hoiii, miran goed zo
Benny whatsapp en patrique ja aankomend weekend de kids
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:58 schreef Kally het volgende:
En nu heb ik de slappe lach, in mijn uppie
Ja met jou, maar je bent ver wegquote:
Ik ook niet, maar ik moet nu niet meer lachen hoor sta op het schoolpleinquote:
Ik kan nog wel ff doorgaanquote:Op maandag 21 februari 2011 15:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik moet nu niet meer lachen hoor sta op het schoolplein
Ze vinden me toch al raar, omdat ik geen standaard mama benquote:
Ik vraag me af wat standaard isquote:Op maandag 21 februari 2011 15:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze vinden me toch al raar, omdat ik geen standaard mama ben
De andere moeders zijn dik en lelijk ?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze vinden me toch al raar, omdat ik geen standaard mama ben
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Is de nieuwe attractie al opengegaan???
Welke?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Is de nieuwe attractie al opengegaan???
weet niet hoe het heet, maar zou eerst zaterdag open gaan, maar dat is verschoven naar vandaagquote:
Waar heb je het over dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet niet hoe het heet, maar zou eerst zaterdag open gaan, maar dat is verschoven naar vandaag
Geen ideequote:Op maandag 21 februari 2011 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok, kom het op het nieuws denk je?
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Rekeningen betaaldOMG.. dit is fantastisch!
Nog vet veul overquote:
Ik weet het nietquote:Op maandag 21 februari 2011 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
Benny hoelaat gaat de nieuwe attractie open dan?
Ik lees dat hij nog niet geopend is
geen idee.... ik zou voor de zekerheid even bellenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Als je een telefoonabonnement hebt, van 2 jaar.. dan stopt dat toch gewoon na 2 jaar..? loopt niet automatisch door he?
Je krijgt een bericht of je wilt verlengen, anders loopt het idd gewoon af. Als ik het goed hebquote:Op maandag 21 februari 2011 15:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Als je een telefoonabonnement hebt, van 2 jaar.. dan stopt dat toch gewoon na 2 jaar..? loopt niet automatisch door he?
Kan ook nog zijn dat je na die twee jaar opeens meer gaat betalen, toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je krijgt een bericht of je wilt verlengen, anders loopt het idd gewoon af. Als ik het goed heb
ja klopt, dat had mijn schoonvader 3 maanden geleden. Ook niks gehoord, abonnement verlengd en verhoogd!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan ook nog zijn dat je na die twee jaar opeens meer gaat betalen, toch?
Is dat zo?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan ook nog zijn dat je na die twee jaar opeens meer gaat betalen, toch?
Ik ben blij met T-Mobile, dus ik zoek steeds een nieuwe telefoon uit en verleng daarmee mijn abonnement.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had de mijne al 2 maanden van te voren verlengd
Je moet het wel opzeggenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |