ik bedoel de skates ja, dus wat jij de 'rolschaatsen' noemtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:55 schreef juniz het volgende:
Ik neem aan dat je niet de rolschaatsen bedoeld ;-)
Ik had via PM net iets eerder een reactie van een FOK-er die de skeelers wil komen passen, dus ik kijk eerst of dat wat wordt. Anders laat ik t je weten.
zal sowieso eens meten hoe groot ze zijn (in ieder geval te klein mij, met normaal maat 43)
Rolmaat is gevondenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:08 schreef Sounddragon het volgende:
Heeft TS al een rolmaatje gevonden ??
Hmmm, net aan denk ik; de wielbasis is bijna hetzelfde, de plate is groter als mijn oude, maar ik wil wel een gokje wagen; ik neem zequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:57 schreef juniz het volgende:
[..]
Rolmaat is gevonden
Maten van die 'rolschaatsen' ('RSI-starter'-gevallen met 2 assen):
schoenmaat: 40 (UK 7)
lengte ijzeren plaat: 24 cm
lengte inlegzooltje: 26 cm
wielbasis: 14,2 cm
En gaan ze passen?
Perfect, wil je een PM sturen met je gegevens.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmmm, net aan denk ik; de wielbasis is bijna hetzelfde, de plate is groter als mijn oude, maar ik wil wel een gokje wagen; ik neem ze
Als het goed is komt van t weekend een FOK-er de inlines passen.quote:Heb je dat andere paar al verkocht ??
Die zijn zeer waarschijnlijk ook weg.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
Too leet; ik heb ze gekauft, en als die deal met die inlines niet doorgaat van het weekend, neem ik die ook mee
Ben jij de FOKkert die a.s. weekend gaat passen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die zijn zeer waarschijnlijk ook weg.
Misschien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ben jij de FOKkert die a.s. weekend gaat passen?
Ik hoop dat ze niet passenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Deze hebben winterwielenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ze zijn goedkoop en ik bedacht me laatst dat ik ze wilde hebben voor in de zomer
Het maakt mij helemaal niks uit ik ga de onderstellen overbouwen onder mijn huidige harde schoenen, en ik heb toevallig ook maat 42, dus voor een tientje meer heb ik een setje schoenen erbij waar ik misschien wel wat mee kan; ik zit er niet om te springen of zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Grapje. Ik denk wel dat ze passen trouwens, dus niet te veel hopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |