Zekerquote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Cookie is en blijft een baas
Die is al bijna 6 jaar geslotenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
Stu zet je FoBo eens open, anders kan ik niet reageren
quote:
Geen zin om open te zetten. Heb niet zo'n behoefte aan reacties aldaarquote:
Oh okequote:Op zondag 20 februari 2011 14:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen zin om open te zetten. Heb niet zo'n behoefte aan reacties aldaar![]()
the brainquote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
Als er dieren zijn die de wereld gaan overheersen dan zijn het wel Pinky and the Brain![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Pinky en the Brainquote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
Als er dieren zijn die de wereld gaan overheersen dan zijn het wel Pinky and the Brain![]()
Gentlequote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
the brain![]()
![]()
alleen die naam alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jij zei narf
Zie?quote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik ben al even bezig geweest, maar nog niet helemaal tevreden. Wordt nog aan gewerkt dus.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:23 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe staat het nou met de nieuwe OP?
quote:
toppertjequote:Op zondag 20 februari 2011 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben al even bezig geweest, maar nog niet helemaal tevreden. Wordt nog aan gewerkt dus.
Oh okequote:Op zondag 20 februari 2011 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben al even bezig geweest, maar nog niet helemaal tevreden. Wordt nog aan gewerkt dus.
voor nog meer hoofdpijn jaquote:Op zondag 20 februari 2011 14:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zet maar op volume 100, dat helpt
Sorry heb al Muse op staanquote:Op zondag 20 februari 2011 14:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zet maar op volume 100, dat helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |