SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hun generatie heeft het bedachtquote:Op zondag 20 februari 2011 13:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hey, wij hebben het niet bedacht!
even logisch nadenken..quote:Op zondag 20 februari 2011 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Even logisch nadenken, als avi 9 'uit' is, dan heb je toch niet t/m 300
Je hebt DaMart op de post gestuurd?quote:
luilak!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Kap eens even met mij allemaal te DMmen stelletje ongeduld
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Kap eens even met mij allemaal te DMmen stelletje ongeduld
nee dit is het vorige deel in vermommingquote:
Hij staat al op hyvesquote:Op zondag 20 februari 2011 13:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Kurt Cobain topic
feliciteer ome Kurt maar even met z'n 44e verjaardag, ook al is hij dat nooit geworden
ik zie het Flash is nog niet echt op gang vandaagquote:
kurt cobain..quote:Op zondag 20 februari 2011 13:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Kurt Cobain topic
feliciteer ome Kurt maar even met z'n 44e verjaardag, ook al is hij dat nooit geworden
Daar lijkt het wel opquote:Op zondag 20 februari 2011 13:08 schreef crv het volgende:
[..]
ik zie het Flash is nog niet echt op gang vandaag
tja dat krijg je met carnaval hequote:Op zondag 20 februari 2011 13:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dit is het vorige deel in vermomming
wat zat je te doen danquote:Op zondag 20 februari 2011 13:08 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zat gewoon nog in het vorige tpoic
Niks mis met hemquote:Op zondag 20 februari 2011 13:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kurt cobain..
overgewaardeerde - depressieve kut zanger
Gelukkig hoefde je niet lang te wachten op een volgend topicquote:Op zondag 20 februari 2011 13:08 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zat gewoon nog in het vorige tpoic
carnafval nou daar doen wij niet aan hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 13:08 schreef crv het volgende:
[..]
tja dat krijg je met carnaval he
alles gaat vermomd door het leven
jaaaa, daar zal hij vast ZO dolgelukkig van wordenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Kurt Cobain topic
of misschien zat ie wel op de gangquote:
wat is precies z'n talent?? zingen over hoe kut het leven wel niet is??quote:Op zondag 20 februari 2011 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niks mis met hemOke, met hem wel, maar met zijn talenten niet
ik ben der ook niet vanquote:Op zondag 20 februari 2011 13:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
carnafval nou daar doen wij niet aan hoor
ik vind 'zanger' wel iets te veel credit hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 13:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kurt cobain..
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kurt cobain..
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:09 schreef DaMart het volgende:
Bos en duinen:
[ afbeelding ]
Hert in een boom.
[ afbeelding ]
Herten tussen de bomen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig hoefde je niet lang te wachten op een volgend topic
Net gemaakt?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:09 schreef DaMart het volgende:
Bos en duinen:
[ afbeelding ]
Hert in een boom.
[ afbeelding ]
Herten tussen de bomen.
[ afbeelding ]
hij kon ook welgeteld 4 akkoorden spelenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is precies z'n talent?? zingen over hoe kut het leven wel niet is??
Goed kunnen zingen + gitaarskillsquote:Op zondag 20 februari 2011 13:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
cute!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:09 schreef DaMart het volgende:
Bos en duinen:
[ afbeelding ]
Hert in een boom.
[ afbeelding ]
Herten tussen de bomen.
[ afbeelding ]
simpel niet, maar je moet er maar net van houden.quote:
Onverstaanbaar schreeuwenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ja dat lijkt me logisch daar om ook de vraag wat lieve schatquote:
een beetje monotoon mompelen op de maat van de muziek noem ik niet echt zingen hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 13:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goed kunnen zingen + gitaarskills
Ach ja, ze hebben ook niet door dat wij niks zeggen over hun 'bagger'muziekquote:Op zondag 20 februari 2011 13:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
simpel niet, maar je moet er maar net van houden.
Ik zag dit al aankomen toen ik het postte
En wat hebben we daar nu aan?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
simpel niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
simpel niet, maar je moet er maar net van houden.
Ik zag dit al aankomen toen ik het postte
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:09 schreef DaMart het volgende:
Bos en duinen:
[ afbeelding ]
Hert in een boom.
[ afbeelding ]
Herten tussen de bomen.
[ afbeelding ]
Gitaarskills danquote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een beetje monotoon mompelen op de maat van de muziek noem ik niet echt zingen hoor
waar hou jij dan van?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
simpel niet?![]()
![]()
met maar 4 akkoorden al je muziek maken is simpel
wat is bagger muziek in jouw ogen ??quote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, ze hebben ook niet door dat wij niks zeggen over hun 'bagger'muziek
Alsof SLTS hun enige nummer isquote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
simpel niet?![]()
![]()
met maar 4 akkoorden al je muziek maken is simpel
*iets met 4 akkoorden*quote:
Van die kledingwinkelmuziekquote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is bagger muziek in jouw ogen ??
want mijn muziekkeuze is heel belangrijk in betrekking tot mijn mening over nirvana?quote:
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alsof SLTS hun enige nummer is
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb echt niks tegen dat nummer en Weird Al hoorquote:
alsof kurt meer dan 4 akkoorden uberhaupt kon spelenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alsof SLTS hun enige nummer is
De parodie is beter dan het origineelquote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb echt niks tegen dat nummer en Weird Al hoor
slst??quote:
Toch maar eens wat van hun gaan luisteren danquote:Op zondag 20 februari 2011 13:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
alsof kurt meer dan 4 akkoorden uberhaupt kon spelen_!
ik heb alle cd's hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 13:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch maar eens wat van hun gaan luisteren dan
Wejoow hoog humorgahaltequote:Op zondag 20 februari 2011 13:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
slst??
sliste kurt cobain ook nog??
iets smerigs met een lolly.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat lijkt me logisch daar om ook de vraag wat lieve schat
neuh.. ik wordt liever niet depressief..quote:Op zondag 20 februari 2011 13:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch maar eens wat van hun gaan luisteren dan
posten zeg ik jequote:Op zondag 20 februari 2011 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets smerigs met een lolly.
en foto's maken
nee in de cd kastquote:
Die fotoquote:Op zondag 20 februari 2011 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets smerigs met een lolly.
en foto's maken
Noes, hoe kan je dat nou doenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:14 schreef friemelaar het volgende:
m'n koffie was op
![]()
Geen voorraad meer dus even gehaald in m'n leslokaal
ja daar staan ze geod jaquote:
Maar wat voor muziek vind je wel mooi dan?quote:
Ik wil daar heenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:16 schreef crv het volgende:
Geen superfoto, maar gister in Basel![]()
[ afbeelding ]
nu niet hoor het is ineens koud en het regentquote:
van allesquote:Op zondag 20 februari 2011 13:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar wat voor muziek vind je wel mooi dan?
wil ik ook eigenlijk niet.. maar jah.. bezoek enzoquote:
Is nergens goed voorquote:
Ziet er goed uitquote:Op zondag 20 februari 2011 13:16 schreef crv het volgende:
Geen superfoto, maar gister in Basel![]()
[ afbeelding ]
je kan niet kiezen bedoel jequote:Op zondag 20 februari 2011 13:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
van alles![]()
van klassiek tot dubstep
van metal tot house
van hip hop tot indie
van singer song writer tot trench ultra tech core
waarom zou je kiezen en jezelf beperkenquote:
bezoek vindt dat ook niet ergquote:Op zondag 20 februari 2011 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wil ik ook eigenlijk niet.. maar jah.. bezoek enzo
ligt aan het bezoek hehquote:Op zondag 20 februari 2011 13:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bezoek vindt dat ook niet erg
Jammer alleen dat het vannacht compleet omgeslagen is naar kou en regenquote:
Bahquote:Op zondag 20 februari 2011 13:17 schreef crv het volgende:
[..]
nu niet hoor het is ineens koud en het regent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |