ik vind mezelf ook een bikkelquote:Op zondag 20 februari 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja babe![]()
Wij zijn de echte bikkels
* Knetterkrankjorum straalt energie naar jou toequote:Op zondag 20 februari 2011 09:45 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Knettttterrrrr geef jij eens wat energie van jou aan mij
Nee.... geen jeugd.quote:
RETWEET!!quote:Op zondag 20 februari 2011 09:45 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Knettttterrrrr geef jij eens wat energie van jou aan mij
Die zat ook in de mix dus dan wil ik ook shponglequote:
Die heeft niet geslapenquote:Op zondag 20 februari 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
RETWEET!!
Darcli zit er al doorheen, de enige die heeft geslapen
quote:Op zondag 20 februari 2011 09:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum straalt energie naar jou toe![]()
Zaterdagoverdag wel!!quote:
Nee geen gesmijt met ziektes on airquote:
Je bent niet door het doucheputje gespoeldquote:
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 09:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil jou versieren met een kerstboom zegt tie![]()
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 09:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whahahaha ik zing mee :
scharrel zegt : je kent het ook gewoon![]()
![]()
Wat doe je me aanquote:Op zondag 20 februari 2011 09:48 schreef Neroje het volgende:
Precies om 10 uur stoppen is niet echt de marathongedachte trouwens. Bij hardlopen is het ook een onwijs raar getal: 42km en 195m
Huppelmuts met 606 postsquote:Op zondag 20 februari 2011 09:50 schreef Ragboer het volgende:
Welke kanslozen hebben serieus 12 uur geluisterd?
Ja?quote:Op zondag 20 februari 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Lovelylady had jullie toch overtuigd dat ik geen kalkoen heb
Ik en popjequote:Op zondag 20 februari 2011 09:50 schreef Ragboer het volgende:
vraagt de kansloze aan de diehardsquote:Op zondag 20 februari 2011 09:50 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 09:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vraagt de kansloze aan de diehards
Dat vond Yvonne ook vandaar de tagquote:
Oh ik zie hetquote:Op zondag 20 februari 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vond Yvonne ook vandaar de tag![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 09:53 schreef Neroje het volgende:
Als jullie echt om 10:00 stoppen ga ik wel tot 11:00 ofzo. Heb hier nu toch niks beters te doen
gemist is gemistquote:Op zondag 20 februari 2011 09:53 schreef Watertornado het volgende:
Is dat stukje met Yvonne nog ergens zuruck te luisteren?
Reden voor een feestjequote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 09:53 schreef Neroje het volgende:
Als jullie echt om 10:00 stoppen ga ik wel tot 11:00 ofzo. Heb hier nu toch niks beters te doen
we zijn er nog niet uitquote:Op zondag 20 februari 2011 09:53 schreef Neroje het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 09:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik stond vanmorgen vroeg bij de MC Donalds in Oberhausen, en er stond echt een heel fout plaatje op de plee daar
[ afbeelding ]
Dit kan toch echt niet ?
Ik stond vanmorgen vroeg bij de MC Donalds in Oberhausen, en er stond echt een heel fout plaatje op de plee daar
[ afbeelding ]
Dit kan toch echt niet ?
[ afbeelding ]
Dit kan toch echt niet ?
_! My oh myquote:Op zondag 20 februari 2011 09:54 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan toch echt niet ?
Mijn vriendin zit wel in de kerkquote:Op zondag 20 februari 2011 09:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen leven en geen kerk
Echtquote:Op zondag 20 februari 2011 09:54 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan toch echt niet ?
tis maar wat je hobby, geloof, dwangneurose is hequote:
Je bedoelt die luier he?quote:Op zondag 20 februari 2011 09:55 schreef Monopoly het volgende:
Ze zeggen wel altijd dat ik een dirty mind heb, maar gelukkig zien jullie het ook allemaal
neequote:Op zondag 20 februari 2011 09:55 schreef Monopoly het volgende:
Ze zeggen wel altijd dat ik een dirty mind heb, maar gelukkig zien jullie het ook allemaal
Mja, té fout inderdaad. Die rolstoel.quote:Op zondag 20 februari 2011 09:55 schreef Monopoly het volgende:
Jij bent besmettelijkquote:Op zondag 20 februari 2011 09:55 schreef Monopoly het volgende:
duh fok!kersquote:Op zondag 20 februari 2011 09:55 schreef Monopoly het volgende:
AHUM!!quote:Op zondag 20 februari 2011 09:55 schreef robdriessen het volgende:
Zo, ik kom de heren even in bed stoppen
ik zag er heulemaal geen luier inquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 09:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zag er heulemaal geen luier in![]()
nu je het zei zag ik het
quote:Op zondag 20 februari 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
AFSLUITEN MET DE PARADE MET TIETEN!!
EN IK HEB MEESTE RECHT VAN SPREKEN!! WANT ECHTE DIEHARD!!quote:Op zondag 20 februari 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
AFSLUITEN MET DE PARADE MET TIETEN!!
Sorry hoor, wist niet dat jij ook door mij in bed gestopt wilde wordenquote:Op zondag 20 februari 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
AHUM!!
* Huppelmuts heeft boobs hoor
Neuken?quote:Op zondag 20 februari 2011 09:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sorry hoor, wist niet dat jij ook door mij in bed gestopt wilde worden
iddquote:Op zondag 20 februari 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
EN IK HEB MEESTE RECHT VAN SPREKEN!! WANT ECHTE DIEHARD!!
Zou het zo weer doenquote:Op zondag 20 februari 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
BAZENTRACK!!!!![]()
Heren het was in 1 woord: EPISCH!!
Volgende week weer?
quote:Op zondag 20 februari 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
BAZENTRACK!!!!![]()
Heren het was in 1 woord: EPISCH!!
Volgende week weer?
Dat zou nu veel te makkelijk zijn: jij niet geslapen, dronken enz. Dan durf ik je morgen niet meer aan te kijken :pquote:
Dan zijn de dagrellers aan de beurt.quote:Op zondag 20 februari 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
IK MAG BIJNA SLAPEN!!!!!
OH JOY OH JOY OH JOY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja nu wel ja, je hebt het verdiendquote:Op zondag 20 februari 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
IK MAG BIJNA SLAPEN!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
IK MAG BIJNA SLAPEN!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geloof dat ik dan op de meet ben dus dan luister ik niet, maar anders ben ik er gewoon weer van begin tot eind bij!!quote:
ik had ook sex enzoquote:Op zondag 20 februari 2011 10:00 schreef Ragboer het volgende:
KNETTER HEEFT NIER 12 UUR GELUISTERD! WAT IS MET DEZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PROPJE?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan op de meet ben dus dan luister ik niet, maar anders ben ik er gewoon weer van begin tot eind bij!!![]()
Ik heb echt genoten.
Propje bedankt voor de gezelligheid op msn die 12 uur lang
Je bent je tag waard, gefeliciteerdquote:Op zondag 20 februari 2011 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan op de meet ben dus dan luister ik niet, maar anders ben ik er gewoon weer van begin tot eind bij!!![]()
Ik heb echt genoten.
quote:Op zondag 20 februari 2011 10:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
darcli, koelkast... bedanktwat ik heb meegekregen was fantastisch
![]()
Ik ben serieus waar niet dronkenquote:Op zondag 20 februari 2011 09:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat zou nu veel te makkelijk zijn: jij niet geslapen, dronken enz. Dan durf ik je morgen niet meer aan te kijken :p
Wat? Ben jij daar ook?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt genoten.
quote:Op zondag 20 februari 2011 10:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik neuk altijd met ONZ radio aan, echte sfeer
SORRY SORRY SORRYquote:
Slaap lekker schatquote:Op zondag 20 februari 2011 10:00 schreef EggsTC het volgende:
net wakker. net het einde gemist, noh dan ga ik maar weer verder slapen
belangrijkquote:
Propjequote:Op zondag 20 februari 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SORRY SORRY SORRY
IK BEDOEL POPJE!!
quote:Op zondag 20 februari 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SORRY SORRY SORRY
IK BEDOEL POPJE!!
Volgende marathon weerquote:Op zondag 20 februari 2011 10:01 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
ik vond het ook heel gezellig met jou
Ken je users/luisteraarsquote:
Ja!!quote:Op zondag 20 februari 2011 10:02 schreef robdriessen het volgende:
En we hebben altijd de foto's nog.
quote:Op zondag 20 februari 2011 10:04 schreef _Fanta het volgende:
Ik vond wel leuke zit, heb heerlijk genoten hiero met jullie lieve mensen in forum en special thanks for de DJ's ofc!
Kom danquote:
Nee mag nietquote:Op zondag 20 februari 2011 10:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat straks naar bed![]()
Komt mooi uit natuurlijk, want popje-popje houd je weinig over.quote:
Ik dacht dat jij wilde slapenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA
SHPONGLE!!
EN U2 !!
Ik zou eerst de heren in bed stoppen.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:05 schreef robdriessen het volgende:
Mijn god, de hele chat vol met geile dames.
door de mannen in witte pakken?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:05 schreef Melting het volgende:
Tot de volgende keer.... ik ben er weg van. Wordt zo opgehaald.
Wil ik ook. Ik mag nietquote:
freak me van another level, doing it van ll cool jquote:
Eggs slaapt weerquote:
Nee, door mijn privé chauffeur.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
door de mannen in witte pakken?
clichémuziekquote:Op zondag 20 februari 2011 10:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
freak me van another level, doing it van ll cool j![]()
![]()
![]()
Neen broeder, enkel 4 bier en flesjes waterquote:Op zondag 20 februari 2011 10:07 schreef Ragboer het volgende:
Geile neukmuziek / wakker zijn.... Monopoly heeft snoepjes gebruikt!
jij mag naar bed!quote:Op zondag 20 februari 2011 10:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wutt mag ik ook niet naar bed? heb veel inspanning gehad enzo
Zozo, je scharrel heeft goed z'n best gedaan?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nee niemand mag naar bed!!quote:Op zondag 20 februari 2011 10:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
die meneren op de radio zeiden van nietquote:
Doin' it misschien een beetjequote:
Ik mag ook niet, dan jij ook nietquote:Op zondag 20 februari 2011 10:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die meneren op de radio zeiden van niet
quote:Op zondag 20 februari 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag ook niet, dan jij ook niet![]()
YVONNE ZEG ER WAT VAN!!
OH JAquote:Op zondag 20 februari 2011 10:08 schreef robdriessen het volgende:
Koelkast en Darcli halen de verloren tijd in van het eerste uurtje met toetsenbord en muisfaal.
okequote:Op zondag 20 februari 2011 10:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik blijf erbij, Ernie zit in deze muziek.
Ja dus?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb echt kleine oogjes nu![]()
![]()
Daarin hebben we gewoon 2 nummers gedraaid, dus was geen echt gemis.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:08 schreef robdriessen het volgende:
Koelkast en Darcli halen de verloren tijd in van het eerste uurtje met toetsenbord en muisfaal.
nou mijn punt.. kzie er niet uit nuquote:
Die laatste zin is weer een beetje dodgy hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 10:10 schreef _Fanta het volgende:
ik hoorde dat jullie op 3 plaatsen jullie tong braken bij het oplezen van mijn post, dus ik ga hem vertalen, seciaal voor jullie
Ik vond het een leuke zit, ik heb heerlijk genoten van de muziek! Iedereen was lief, en ik wil mijn complimenten uitbrengen aan de dj's die van deze nacht een toffe nacht hebben gemaakt die nog lang in onze herinneringen zal blijven voort leven. Dankjewel!
Nou en?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou mijn punt.. kzie er niet uit nu
ik hou er niet van als ik er niet uitziequote:Op zondag 20 februari 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou en?
Ik ben altijd al wit, lijk nu helemaal op een zombie
Ach dat is voor mij normale gang van zakenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hou er niet van als ik er niet uitzie![]()
aaah lul niequote:Op zondag 20 februari 2011 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach dat is voor mij normale gang van zaken
quote:Op zondag 20 februari 2011 10:12 schreef robdriessen het volgende:
Hey Koelkast, ik zoek van de week nog wel even contact met je, voor het delen van de tietenfoto's :p
Ik ben wel benieuwd hoe de eerste nacht slapen in mn ghetto gaat bevallen.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:13 schreef Watertornado het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar een grafiek van het aantal luisteraars uitgezet tegen de tijd tussen 2200 en 1000.
Nou ja zeg! 5 minuten geleden krijg ik nog een neukaanbod en nou mag ik niet eens je boobs zien. Beetje inconsequent, Huppel :pquote:
Alleen in de eggiequote:Op zondag 20 februari 2011 10:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nou ja zeg! 5 minuten geleden krijg ik nog een neukaanbod en nou mag ik niet eens je boobs zien. Beetje inconsequent, Huppel :p
Oh, zo'n grote baard is het nietquote:Op zondag 20 februari 2011 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
check maar
ONZ RADIO - Een vaarwel aan me baard
vond ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 10:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, zo'n grote baard is het niet
[ afbeelding ]
die is wel meester
Ik heb er vannacht 2 gehad. Inmiddels ben ik gewoon klaarwakkerquote:
Paul Srquote:Op zondag 20 februari 2011 10:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, zo'n grote baard is het niet
[ afbeelding ]
die is wel meester
ik ben nu aan het inkakkenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er vannacht 2 gehad. Inmiddels ben ik gewoon klaarwakker
Vooruit dan. Doen we eerst een rondje Noorder Dierenpark voordat het failliet is, dan een romantisch dinertje in the ghetto, en daarna zien we welquote:
Diner in de ghetto is alleen mogelijk als er eten wordt besteld ivm gebrek aan gasfornuis enzquote:Op zondag 20 februari 2011 10:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vooruit dan. Doen we eerst een rondje Noorder Dierenpark voordat het failliet is, dan een romantisch dinertje in the ghetto, en daarna zien we wel
Durven pizzakoeriers langs te komen?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Diner in de ghetto is alleen mogelijk als er eten wordt besteld ivm gebrek aan gasfornuis enz
Serious Requestquote:Op zondag 20 februari 2011 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
SRIk mis het
![]()
Gezellige mensjes in het topiqueeeee
Die komen uit deze wijk geloof ikquote:Op zondag 20 februari 2011 10:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Durven pizzakoeriers langs te komen?
Met kogelvrij vest wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Durven pizzakoeriers langs te komen?
Het is hier heus wel veilig hoorquote:
Ja en nee!!quote:
Ik heb een kogelvol vestquote:Op zondag 20 februari 2011 10:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb ook een kogelvrij vest.
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 10:18 schreef robdriessen het volgende:
Ik zit telkens te wachten op de gastoeter door dit nummer heen
quote:Op zondag 20 februari 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag ook niet, dan jij ook niet![]()
YVONNE ZEG ER WAT VAN!!
Ik mag echt niet slapen hequote:
Ja nu ben ik inmiddels al klaarwakkerquote:
quote:
Ik vrees geen van beidenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:19 schreef robdriessen het volgende:
Goed, we gaan maar eens bij oma op de thee. Luitjes, een spetterende zondag toegewenst met veel slaap of veel sex of een combinatie van beiden!
Dat weet niemandquote:
Ja dat dusquote:Op zondag 20 februari 2011 10:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
maar het mag niet van die meneren op de radio
Sciter had virus op zn pc dacht ik,. Weet niet zekerquote:Op zondag 20 februari 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet niemand![]()
Sowieso staat er om 2 uur een ander op het rooster![]()
Heb jij geen ambitie om dj te worden Yv?
Ik heb geen bericht gehad van hem?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
He sciter draait vanmiddag toch niet ivm virus?
kan niet.. heb mijn dipquote:Op zondag 20 februari 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat dus![]()
Kom knetter dans met me
Neeeeeeeeje, ik ben met die boeken bezig!quote:Op zondag 20 februari 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet niemand![]()
Sowieso staat er om 2 uur een ander op het rooster![]()
Heb jij geen ambitie om dj te worden Yv?
Hoeft niet vandaag hoor, mag volgende week ook. Al is het maar een keer gastdj via skype ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 10:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeeeje, ik ben met die boeken bezig!
Neuk zequote:Op zondag 20 februari 2011 10:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn scharrel zegt.. de marathon is voorbij dus ik mag je meeslepen.. zeg eens dat dat heul niet mag
picsquote:Op zondag 20 februari 2011 10:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn scharrel zegt.. de marathon is voorbij dus ik mag je meeslepen.. zeg eens dat dat heul niet mag
quote:
Neuken magquote:Op zondag 20 februari 2011 10:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
en net mocht ik niet weg
![]()
wat is het nou dan
ik snap ut niet meer
Met een goede reden mag je wel weg? Slapen is dat niet, neuken wel?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
en net mocht ik niet weg
![]()
wat is het nou dan
ik snap ut niet meer
quote:Op zondag 20 februari 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
DIT IS GEMEEN!!!
Mn voet slaapt![]()
Iets met jaloers
we zijn ff broodje etenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:23 schreef utopie het volgende:
ik hoor koelkast en darcli helemaal niet meer... zijn ze in slaap gevallen middernacht ?
Filmpje maken?quote:
Hell no dat daar foto's van gemaakt worden. In foto's is de bewegende actie helemaal niet te zienquote:
Eenschquote:Op zondag 20 februari 2011 10:24 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het écht écht enorm leuk en super professioneel klinken, trouwens, goede radio stemmen!
Veer in de aarsjes van de dj'squote:Op zondag 20 februari 2011 10:24 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het écht écht enorm leuk en super professioneel klinken, trouwens, goede radio stemmen!
je ziet ze vliegen. ik hoor ze nietquote:Op zondag 20 februari 2011 10:24 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 10:24 schreef yvonne het volgende:
Je gaat toch niet vertellen dat dit de eerste keer is dat je luistert he, ouwe forumdictatores, hihiquote:Op zondag 20 februari 2011 10:24 schreef yvonne het volgende:
God.ver.domme. Waarom in vredensnaam terwijl alle dönertenten dichtzitten?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:25 schreef Watertornado het volgende:
Het is eigenlijk wel tijd voor een broodje döner.
Heb je mijn ondertitel al gezien?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Willen jullie aub ophouden over eten
Vrouwen fappen dan ook nietquote:Op zondag 20 februari 2011 10:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whahahaha hij zegt:
hell no dat er een filmpje van gemaakt wordt.. er wordt niet op mij gefapt.. zeker niet door een kerel![]()
![]()
Ach, ik heb toch al ontbeten...quote:Op zondag 20 februari 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Kom op zeg, de tien zit toch al in de klok?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
God.ver.domme. Waarom in vredensnaam terwijl alle dönertenten dichtzitten?
tis een scharrel die kies je niet voor hun hersenenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen fappen dan ook niet![]()
Dit liedje
![]()
Ja voet wakkerNu naar wc
Echt!!quote:Op zondag 20 februari 2011 10:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je mijn ondertitel al gezien?
Ik heb ze toch echt gehoordquote:Op zondag 20 februari 2011 10:25 schreef utopie het volgende:
[..]
je ziet ze vliegen. ik hoor ze niet
WEBHAWK WOONT IN GRISTENDORP!quote:Op zondag 20 februari 2011 10:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
God.ver.domme. Waarom in vredensnaam terwijl alle dönertenten dichtzitten?
hoi webhawkquote:
NIET HATEN OP MIJN STAPHORSTquote:
Ik ben aan het lijnenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |