ejaculeren van aaien?quote:Op zondag 20 februari 2011 03:19 schreef Snuf. het volgende:
Een chick morste wijn over de ballen van Afroman en toen ging ze hem daar aaien maar hij was te lam om te ejaculeren
quote:Op zondag 20 februari 2011 03:19 schreef Snuf. het volgende:
Een chick morste wijn over de ballen van Afroman en toen ging ze hem daar aaien maar hij was te lam om te ejaculeren
feli met je headsetquote:Op zondag 20 februari 2011 03:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Het geluid door mn headset is vele malen beter dan de speakertjes van mn craptop
Ha ninja editquote:
wat? je bent gewoon een stomme lurkerquote:
Nietquote:Op zondag 20 februari 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat? je bent gewoon een stomme lurker
Ga naar RDB, daar is het 14 tm 17 en sommige fissa's 14+quote:Op zondag 20 februari 2011 03:21 schreef Snuf. het volgende:
Echt kut. Vandaag was de disco voor personen van 12 t/m 16 (14 jarige sletjes) maar helaas ben ik te oud om naar binnen te mogen
dat is balenquote:Op zondag 20 februari 2011 03:21 schreef Snuf. het volgende:
Echt kut. Vandaag was de disco voor personen van 12 t/m 16 (14 jarige sletjes) maar helaas ben ik te oud om naar binnen te mogen
Jammer manquote:Op zondag 20 februari 2011 03:21 schreef Snuf. het volgende:
ik vind van wel. dus lekker puhquote:
u mad?quote:Op zondag 20 februari 2011 03:21 schreef Snuf. het volgende:
+1quote:Op zondag 20 februari 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind van wel. dus lekker puh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat weet ik ook niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:22 schreef Viro het volgende:
[..]
waarom word ik de baas der relaxte muziek genoemd?
omdat ik dat vindquote:Op zondag 20 februari 2011 03:22 schreef Viro het volgende:
[..]
waarom word ik de baas der relaxte muziek genoemd?
quote:Op zondag 20 februari 2011 03:21 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ga naar RDB, daar is het 14 tm 17 en sommige fissa's 14+
quote:Op zondag 20 februari 2011 03:22 schreef Snuf. het volgende:
HOE NOEM JE EEN VROUWELIJKE LURKER MET EEN SNOR?zo slecht dat ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg, hou dat voor jezelfquote:Op zondag 20 februari 2011 03:22 schreef PiRANiA het volgende:
* PiRANiA fapt op het fotoboek van Knetter
WTF? dat hadden wij vroeger niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:21 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ga naar RDB, daar is het 14 tm 17 en sommige fissa's 14+
Hoe moet ik dat weten? Naar jouw show luister ik niet.quote:
ik ga zo ffquote:
neenquote:Op zondag 20 februari 2011 03:23 schreef _Fanta het volgende:
het is tijd voor wat lekkere GOA platen
jij hebt mij helaas niet horen draaien, normaal is van 2.00 t/m 5.30 mijn tijd behalve de afgelopen weekquote:
Dan heb ik je wel horen draaien hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:23 schreef Viro het volgende:
[..]
jij hebt mij helaas niet horen draaien, normaal is van 2.00 t/m 5.30 mijn tijd behalve de afgelopen week
Kom knallen op deze dangquote:Op zondag 20 februari 2011 03:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WTF? dat hadden wij vroeger niet.
Je faalt.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Naar jouw show luister ik niet.
oh ok, ben niet meer scherp atmquote:Op zondag 20 februari 2011 03:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan heb ik je wel horen draaien hoor.
Partyflockboyquote:
Editquote:Op zondag 20 februari 2011 03:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Ik luister nooit
ja ik ben heel arrogant.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij bent arrogant, dat faalt pas.![]()
Zit me niet te jennen, manquote:Op zondag 20 februari 2011 03:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het valt knetterkrankjorum op dat arnie nog geen vragen heeft beantwoord.... hoe intrigerend
en morgen wakker worden met een knallende koppijn vanwege verfluchtquote:Op zondag 20 februari 2011 03:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik gaan verven nu?
EN LEEFT POPJE NOG??
Barney is niet cool. Barney is legen, wait for it...quote:
wutt?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 03:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
is dat die larper die toenstraks op de radio was?
niel patrick harris is homoquote:Op zondag 20 februari 2011 03:26 schreef Snuf. het volgende:
Is de acteur die barney speelt echt homo?
Jaquote:Op zondag 20 februari 2011 03:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
is dat die larper die toenstraks op de radio was?
Nais!!quote:
quote:
Havequote:
Ik dacht hetzelfde, maar zei maar niksquote:
Leuke avond gehad?quote:
Stro is langerquote:
Ik vind mezelf nog best scherp na 1 fles rode wodkaquote:Op zondag 20 februari 2011 03:28 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, maar zei maar niks
Mijne is ook bijna leeg, kan nog 1 glas eruit halenquote:Op zondag 20 februari 2011 03:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind mezelf nog best scherp na 1 fles rode wodka
quote:
Het zijn zulke domme fouten die er gemaakt wordenquote:Op zondag 20 februari 2011 03:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een stelletje grammatica mierenneukers zitter er toch ook op Fok!
snap ik.. maar waarom moet er altijd verbeterd worden?quote:Op zondag 20 februari 2011 03:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Het zijn zulke domme fouten die er gemaakt worden
gast je bent 17/quote:Op zondag 20 februari 2011 03:30 schreef Nitrouz het volgende:
Me pa komt naar boven om te zegge dak moet slape
Ik heb nog een flesquote:Op zondag 20 februari 2011 03:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Mijne is ook bijna leeg, kan nog 1 glas eruit halen
Misschien dat mensen het dan lerenquote:Op zondag 20 februari 2011 03:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
snap ik.. maar waarom moet er altijd verbeterd worden?
soms worden ze expres gemaaktquote:Op zondag 20 februari 2011 03:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien dat mensen het dan leren
kan niet.. hier moet ik buiten rokenquote:
Scharrels.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan niet.. hier moet ik buiten roken
laptop mee naar buiten nemen? of zit je niet op wireless?quote:Op zondag 20 februari 2011 03:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil roken... potverdorie.. maar wat als ik iets fenomenaals, historisch mis???
zeg tege je scharrel dat je binnen MOET rokenquote:Op zondag 20 februari 2011 03:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil roken... potverdorie.. maar wat als ik iets fenomenaals, historisch mis???
hahaquote:Op zondag 20 februari 2011 03:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Dragems en koelkast, leuk stel wel![]()
Neem ik popje wel
4 uur next updatequote:
boks eh mattiequote:
okquote:Op zondag 20 februari 2011 03:41 schreef Zokunen het volgende:
NOTE to mensen die leven!
Koop Nooit!!! de winegums van dat nieuwe budget merk van c1000, dat is echt aids voor je smaakpapillen :R
Half 1 Feyenoord. Daarna ff buiten chillen.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:41 schreef Ragboer het volgende:
Morgen weer present Nitta??????????????????????????
Een winegum verpesten? Dat kan niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:41 schreef Zokunen het volgende:
Koop Nooit!!! de winegums van dat nieuwe budget merk van c1000, dat is echt aids voor je smaakpapillen :R
21:00 LIVE TISJEBOYSNUFquote:Op zondag 20 februari 2011 03:41 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Half 1 Feyenoord. Daarna ff buiten chillen.
In de avond weer present.
Toch welquote:Op zondag 20 februari 2011 03:42 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Een winegum verpesten? Dat kan niet.
thnx, dan koop ik zoals gewoonlijk de wingums bij de jaminquote:Op zondag 20 februari 2011 03:41 schreef Zokunen het volgende:
Ok!quote:Op zondag 20 februari 2011 03:41 schreef Zokunen het volgende:
mijn moederquote:
bang voor de neger die naast mij woontquote:Op zondag 20 februari 2011 03:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Goh hups, hoe was je eerste nacht in je nieuwe flat?
- Nou uhm wakker vooral
Door die buurman? Nee Een paar van die kut DJ's hielden me wakker!quote:Op zondag 20 februari 2011 03:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Goh hups, hoe was je eerste nacht in je nieuwe flat?
- Nou uhm wakker vooral
Neuh. Moet veel gebeuren wil ik bang worden voor een negerquote:Op zondag 20 februari 2011 03:44 schreef Viro het volgende:
[..]
bang voor de neger die naast mij woont
Niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Alvast sorry voor mijn eventuele rare reacties, ben een beetje dronken
geef nie, iedereen hier heeft wel wa opquote:Op zondag 20 februari 2011 03:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ja inderdaadquote:Op zondag 20 februari 2011 03:44 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Door die buurman? Nee Een paar van die kut DJ's hielden me wakker!
denk dat ze allemaal bang zijn voor jouquote:Op zondag 20 februari 2011 03:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh. Moet veel gebeuren wil ik bang worden voor een neger
Een bammetje met kaas daar heb ik altijd zo ZIEK VEEL zin in... als de kaas op is.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:44 schreef Ragboer het volgende:
Gadverdamme winegums, vieze plakzooi. Eet dan gewoon een bruine boterham met kaas.
geef niet, jij bent onze rickkertquote:Op zondag 20 februari 2011 03:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Eens met deze boiquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 03:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
geef nie, iedereen hier heeft wel wa op
Ik heb echt trek in van allesquote:Op zondag 20 februari 2011 03:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Een bammetje met kaas daar heb ik altijd zo ZIEK VEEL zin in... als de kaas op is.
Anders eet ik het niet :S
alcohol vult ookquote:Op zondag 20 februari 2011 03:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt trek in van alles![]()
Ik moet het doen met een halve zak chips. Verder heb ik alleen drank en taksi in huis
Beter toch halen!quote:Op zondag 20 februari 2011 03:46 schreef Snuf. het volgende:
OK IK HEB NOG MAAR 10% IN MIJN MEKBOEK EN IK WIL NIET MIJN OPLADER HALEN HELEMAAL BOVEN
Uhuhquote:
dan heb jij meer op dan mij. Heb vandaag alleen maar 2 bammetjes opquote:Op zondag 20 februari 2011 03:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet het doen met een halve zak chips. Verder heb ik alleen drank en taksi in huis
Mijn plan voor de zondag is slapen, slapen en slapenquote:Op zondag 20 februari 2011 03:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het leuke is dat ik morgenmiddag een verjaardag hebDus dat belooft wat
Antiklacht: we gaan we naar de Chinees![]()
![]()
zuip je nie snel genoegquote:Op zondag 20 februari 2011 03:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh
Alleen krijg je er alleen maar meer dorst/trek van
Ik heb vanmiddag een pizza gegeten en vanavond een kwart zak chips ofzo.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:48 schreef Viro het volgende:
[..]
dan heb jij meer op dan mij. Heb vandaag alleen maar 2 bammetjes op
Ik moet nog ruim 6 uur, dus beetje rustig aan doenquote:
Samurai pizza catsquote:Op zondag 20 februari 2011 03:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een pizza gegeten
Dat vond ik een hele leuke cartoonquote:
vet lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 03:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast, carli en popje. Is het lekker?
Niet te heet?quote:
als ik nu ga zuipen ben ik helemaal de weg kwijt, gaan mijn buren en broertje niet leuk vindenquote:Op zondag 20 februari 2011 03:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een pizza gegeten en vanavond een kwart zak chips ofzo.
En de eerste fles rode wodka is op
maar had dan wa extra eten in huis gehaald voor die marathon zo, heb ik wel gedaanquote:Op zondag 20 februari 2011 03:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet nog ruim 6 uur, dus beetje rustig aan doen
quote:
Van welk geld?quote:Op zondag 20 februari 2011 03:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar had dan wa extra eten in huis gehaald voor die marathon zo, heb ik wel gedaan
Hier om het mee weg te spoelenquote:
Ik heb het ook koudquote:
Mooi. Vraag me af wanneer de eerste van jou kan worden verwacht.quote:
Doe eens lief tegen onze huisnegerquote:Op zondag 20 februari 2011 03:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mooi. Vraag me af wanneer de eerste van jou kan worden verwacht.
zit je zo krap bij kas dat je honger moet lijden jah? hmm da's nie goed..quote:Op zondag 20 februari 2011 03:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van welk geld?
[..]
Hier om het mee weg te spoelen
[ afbeelding ]
allang al geweest vriendquote:Op zondag 20 februari 2011 03:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mooi. Vraag me af wanneer de eerste van jou kan worden verwacht.
Nog erger zelfsquote:Op zondag 20 februari 2011 03:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zit je zo krap bij kas dat je honger moet lijden jah? hmm da's nie goed..
en jij nietquote:Op zondag 20 februari 2011 03:52 schreef Ragboer het volgende:
Dragems heeft echt zo een nerdkop! Ghallo Drekkie!!!!!!!
Ik heb van alles staan hier, maar ik heb er geen zin in, als ik nu per dag per saldo (24u) in totaal 3 bammetjes eet is het veelquote:Op zondag 20 februari 2011 03:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 februari 2011 03:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen onze huisneger
quote:Op zondag 20 februari 2011 03:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van welk geld?
[..]
[ afbeelding ]
het extra gedonateerde geld voor draakje is voor hupsquote:Op zondag 20 februari 2011 03:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van welk geld?
[..]
[ afbeelding ]
Graag gedaan!!quote:
Neequote:Op zondag 20 februari 2011 03:53 schreef Viro het volgende:
[..]
het extra gedonateerde geld voor draakje is voor hups
Neem ik toch niet aanquote:Op zondag 20 februari 2011 03:54 schreef Viro het volgende:
[..]
ssssstttt ik probeer extra geld voor je te fixen, op zijn negers
Is toch soort whiskeylikeurtje?quote:Op zondag 20 februari 2011 03:55 schreef Zokunen het volgende:
Southern comfort is een bourbon, dus geen whisk(e)y
jij ziet er ook best wel uit als een nerd. kom naar de meet?quote:Op zondag 20 februari 2011 03:52 schreef Ragboer het volgende:
Dragems heeft echt zo een nerdkop! Ghallo Drekkie!!!!!!!
oh shit policy enzoquote:Op zondag 20 februari 2011 03:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neem ik toch niet aan![]()
En boer harms dan?
Met jou... dat vind ik wel eng.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:55 schreef dragems het volgende:
[..]
jij ziet er ook best wel uit als een nerd. kom naar de meet?
Huh policy?quote:
Knetter gaat losquote:
alleen nerd look a likes mogen komen????quote:Op zondag 20 februari 2011 03:55 schreef dragems het volgende:
[..]
jij ziet er ook best wel uit als een nerd. kom naar de meet?
En vrouwenquote:Op zondag 20 februari 2011 03:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alleen nerd look a likes mogen komen????
ik larp nietquote:Op zondag 20 februari 2011 03:56 schreef Ragboer het volgende:
Maar dragems kan een keer een filmpje maken dat je larpt?
mag toch niet van fok! ofzo.... heb er ooit iets over gehoord. Weet het niet meer, ben niet meer scherp atmquote:
Je larpt wel. En je doet aan boardgames.quote:
yup alleen nerds en vrouwenquote:
quote:
In fokkers helpen fokkers mag je niet vragen om geld of geld aanbieden.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:57 schreef Viro het volgende:
[..]
mag toch niet van fok! ofzo.... heb er ooit iets over gehoord. Weet het niet meer, ben niet meer scherp atm
nee te lui voorquote:Op zondag 20 februari 2011 03:58 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
ok maak er een apart topic voor dan.
Ik vind Southern Comfort BAAS, maar het is absoluut geen whisk(e)y, Net als Heineken, dat is geen bier, maar wel een goed pilsener, qua bier zijn kasteel, en de echte Belgische biertjes zoveel beterquote:Op zondag 20 februari 2011 03:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch soort whiskeylikeurtje?
quote:Op zondag 20 februari 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben vrouw achtig.. mag dat ook?
Als jij ooit op visite kom haal ik voor jou SC in huisquote:Op zondag 20 februari 2011 03:58 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik vind Southern Comfort BAAS, maar het is absoluut geen whisk(e)y, Net als Heineken, dat is geen bier, maar wel een goed pilsener, qua bier zijn kasteel, en de echte Belgische biertjes zoveel beter
oh ok. wel kusjes toch ?quote:Op zondag 20 februari 2011 03:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In fokkers helpen fokkers mag je niet vragen om geld of geld aanbieden.
Maar buiten dat, iets met trots enz. Neem ik toch niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bijnaquote:
wat is murp?quote:
wacht ff voor de laatste update?quote:
ik denk dat ze in heul veul dingen wel goed zijnquote:
Seks?quote:Op zondag 20 februari 2011 04:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik denk dat ze in heul veul dingen wel goed zijn
aaaaaaaaaaaawquote:Op zondag 20 februari 2011 04:01 schreef Viro het volgende:
na update #2 ga ik slapen, zit hier te knikken bollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |