In COD1 kun je tenminste nog gratis maps downloaden en spelenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Juiiistenem, deze kill kent zijn spellen en zijn spellenTigertown was ook een zeer geschikte GRATIESHJ!!! map
Harbor werd in COD2 wel een beetje anaal genomen.
COD4 laatste échte IW-klasse game. Na COD6 gingen de originele gasten bij IW (van 2015 MOH:AA) weg en hebben ze Respawn Entertainment of zo opgericht. Dus IW is al een tijdje geen IW meer, bij MW2 waren ze sowieso al de weg kwijt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In COD1 kun je tenminste nog gratis maps downloaden en spelen, CoD 2 ook. CoD4 al wat minder, alleen met mods,maar de mappacks zaten gewoon in de patches
. Jammer dat er bij IW geen PC liefde meer is
Zekers, MOHAA, COD1 en COD4 zijn toch games die bepalend zijn geweest. Beetje zoals Halo 1 en HL1,HL2,BF1942.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:52 schreef msnk het volgende:
[..]
COD4 laatste échte IW-klasse game. Na COD6 gingen de originele gasten bij IW (van 2015 MOH:AA) weg en hebben ze Respawn Entertainment of zo opgericht. Dus IW is al een tijdje geen IW meer, bij MW2 waren ze sowieso al de weg kwijt.
Maar da's wel een prestatie hoor, MOHAA, COD1, COD2 en COD4, mag je trots op zijn
Ik pak de RPG alvastquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:24 schreef SoldMayor het volgende:
Haha nou alweer haters.
Het ziet er toch wel weer tof uit.
Die modern warfare setting is sowiso en stuk vetter dan dat die van Black Ops.
Laat maar komen.
Duurde bijna twee maanden voor ik het spel aan de gang had.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:18 schreef Jumparound het volgende:
Het enige wat ik speel is de MP. Als dat weer zo kut is als in BO laat ik hem links liggen.
En met kut bedoel ik de buggy launch en tiefus dlc.
Moooooooooooooooooooooie tijd was dat.quote:
Het echte werk. Danger close aan,noobtube en de Javelinquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Moooooooooooooooooooooie tijd was dat.
Maar MW2 was me eerste echte shooter dus ik was noob en mocht dus met noobtubes en rpg's rondlopen. Nu 1.5 jaar verder ga we over op het echte werk.
Nee hoop dat ACR, Intervention en Tar21 terug komen in MW3.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het echte werk. Danger close aan,noobtube en de JavelinNachtbrigade
True.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:37 schreef SoldMayor het volgende:
En dangerclose + last stand moeten ze er uit gooien.
Ook stopping power weg.
En verder moeten ze killstreaks net zo doen als bij Black Ops. En niet dat je harrier een choppergunner voor je haalt.
CoD4 wordt meer gespeeld online dan BO en MW2 bij elkaar op de PCquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef Stuurver het volgende:
Ik wil MW1 weer kopen omdat dat toch mijn favoriete CoD was
Hoe ziet online daar nu uit?
Je 1e echte shooter, en dan zeg je dit:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Moooooooooooooooooooooie tijd was dat.
Maar MW2 was me eerste echte shooter dus ik was noob en mocht dus met noobtubes en rpg's rondlopen. Nu 1.5 jaar verder ga we over op het echte werk.
Je weet blijkbaar niet waarom er veel haters zijn onder de PC community?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:24 schreef SoldMayor het volgende:
Haha nou alweer haters.
Het ziet er toch wel weer tof uit.
Die modern warfare setting is sowiso en stuk vetter dan dat die van Black Ops.
Laat maar komen.
De pc community kent veel pretentieus gezever.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je 1e echte shooter, en dan zeg je dit:
[..]
Je weet blijkbaar niet waarom er veel haters zijn onder de PC community?
Na MW2 en BO lijkt me dat logischquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De pc community kent veel pretentieus gezever.
Niet kopen zit vol met hackers. Heb het vanmiddag nog gespeeld en in de helft van de lobbies loopt iedereen met aimbots, wall hacks of ze zweven in de luchtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef Stuurver het volgende:
Ik wil MW1 weer kopen omdat dat toch mijn favoriete CoD was
Hoe ziet online daar nu uit?
Ligt aan welke versie heh. Op de PC zul je daar niet veel last van hebben, meeste zijn gebanned door Punkbuster of server banquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet kopen zit vol met hackers. Heb het vanmiddag nog gespeeld en in de helft van de lobbies loopt iedereen met aimbots, wall hacks of ze zweven in de lucht
Xbox/PS3quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt aan welke versie heh. Op de PC zul je daar niet veel last van hebben, meeste zijn gebanned door Punkbuster of server ban
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |