Jaquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 01:39 schreef Melting het volgende:
Zo meteen ook mijn bed maar eens induiken....
Dan kan ik morgenvroeg mooi de marathon nog mee afsluiten.
Voor jouquote:
Wanneer die baard erafgaat krijgt hij een eigen TT.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wanneer gaat je baard eraf?
Hij zit alleen met een chick, geloof jij het?quote:
jah vraag me ook af. die ene larp meid ging toch alfabet achterstevoren zegge en bij iedere letter een slok nemen?quote:
Oequote:Op zondag 20 februari 2011 01:40 schreef robdriessen het volgende:
Dit blijft inderdaad een briljant nummer. Ik ga even verkassen van desktop naar laptop. Neem ik jullie ALLEMAAL mee mijn bed in. Oh la la.
Laat het gaanquote:Op zondag 20 februari 2011 01:42 schreef Viro het volgende:
[..]
mijn god, kristen stewart....
must not fap....
Sukkel die je bent.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:42 schreef Viro het volgende:
[..]
mijn god, kristen stewart....
must not fap....![]()
![]()
heb ik mijn laptop vandaanquote:
salland automatisering is raalte. #1 op tweakersquote:
rwrb?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:45 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts geeft Popje een glas rwrb
Mooie laptopje hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 01:44 schreef dragems het volgende:
[..]
salland automatisering is raalte. #1 op tweakers
Rode Wodka Red Bullquote:
Moet jij zeggen, met die vieze smegmabaard van je.quote:
.exe nu ben je dus klaarquote:Op zondag 20 februari 2011 01:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
kak, ik ga echt om 2 uur naar bed
dan maar wachten op mijn extensies
kom op hij komt uit twente. echt wel minderquote:Op zondag 20 februari 2011 01:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, met die vieze smegmabaard van je.
me moederquote:Op zondag 20 februari 2011 01:49 schreef Onufriev het volgende:
Mensen die dat kijken/keken)))))))))))))
Me moederquote:
quote:
Hoi stijfjequote:
Hoiquote:
alles goed verder?quote:
Altijd tochquote:
Ik dacht meteen BVD, maar wist niet of het in het topic mochtquote:
moooooooooooooooiwquote:
Ja dat kijkt m'n pa niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik dacht meteen BVD, maar wist niet of het in het topic mocht
Het was de normale versie, alleen langere introquote:Op zondag 20 februari 2011 01:51 schreef Zokunen het volgende:
Wel gemeen om een andere versie te pakken, ik kende het begin echt niet dus was al gestopt met proberen
De intro is waar ik voor ga, anders pak je toch geen punten meer.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het was de normale versie, alleen langere intro
Pics van haar vertrekkende bips!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:52 schreef dragems het volgende:
pretteslet gaat nu weg. jammer te laat
Ja dat dusquote:Op zondag 20 februari 2011 01:51 schreef Zokunen het volgende:
Wel gemeen om een andere versie te pakken, ik kende het begin echt niet dus was al gestopt met proberen
En wanneer gaat die baard weg?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:52 schreef dragems het volgende:
pretteslet gaat nu weg. jammer te laat
En nog belangrijker. Was het echt een chick? En zo ja wat deed ze bij Dragems?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:53 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom waren al die mensen bij jou dragems? Larpen gaat toch niet in het donker dan zie je niks.
miss waren het wel space larpers met nightvision, flares en al die shit!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:53 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom waren al die mensen bij jou dragems? Larpen gaat toch niet in het donker dan zie je niks.
Waarom scheert zij haar baard niet voor 219 euro?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nog belangrijker. Was het echt een chick? En zo ja wat deed ze bij Dragems?
niks aan. dikke jas aanquote:Op zondag 20 februari 2011 01:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pics van haar vertrekkende bips!
Star Wars Larp?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
miss waren het wel space larpers met nightvision, flares en al die shit!
straksquote:
Omdat kermisquote:Op zondag 20 februari 2011 01:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom scheert zij haar baard niet voor 219 euro?
we waren munchkin aan het spelen. de chicks geilen daar opquote:Op zondag 20 februari 2011 01:53 schreef Patje1987 het volgende:
ONZ Radio is belangrijker.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat kermis![]()
Dat is dr inkomen he
Is munchkin een pokemon?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:55 schreef dragems het volgende:
[..]
we waren munchkin aan het spelen. de chicks geilen daar op
Welke chicks?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:55 schreef dragems het volgende:
[..]
we waren munchkin aan het spelen. de chicks geilen daar op
Ja echt hequote:Op zondag 20 februari 2011 01:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ze verzinnen tegenwoordig de gekste dingen niewaar?
doe jij is rustig. meer kans dat jij bij het circus zit dan zij. zij is toffer dan jijquote:Op zondag 20 februari 2011 01:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat kermis![]()
Dat is dr inkomen he
Dat was je buurmanquote:Op zondag 20 februari 2011 01:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoorde echt bassie en adriaan. Heb ik nu 3 punten?
Trustenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Het is mooi geweest, Ik meot echt slapen!
morgen laatste dagje leren!
Arriverderci!
en succes vannacht nog!
EENS!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:57 schreef dragems het volgende:
[..]
doe jij is rustig. meer kans dat jij bij het circus zit dan zij. zij is toffer dan jij
trustenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Het is mooi geweest, Ik meot echt slapen!
morgen laatste dagje leren!
Arriverderci!
en succes vannacht nog!
Nietusquote:
nee maar wel een tof spel om chickies te ronselenquote:
Toch pas ikquote:Op zondag 20 februari 2011 01:58 schreef dragems het volgende:
[..]
nee maar wel een tof spel om chickies te ronselen
beide chicks lekkerder dan jijquote:Op zondag 20 februari 2011 01:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke chicks?_!
[..]
Ja echt he
BASSIE EN ADRIAAN!!!!
Ik heb gelukkig nog nooit beweerd dat ik lekker benquote:
dan ben je een mietje volgens slettepretquote:Op zondag 20 februari 2011 01:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
EENS!!
Dat sowieso! Dapper ook vooral. Ik durf niet alleen met jou in een kamer te zitten hoor
kom maar bij mij in bed liggen, ik wacht al zo langquote:Op zondag 20 februari 2011 01:59 schreef sharr het volgende:
Ik houd het niet vol overigens, kutSorry, veel plezier nog
Wasdanouweer?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:59 schreef sharr het volgende:
trusten meid, en beterschap hequote:Op zondag 20 februari 2011 01:59 schreef sharr het volgende:
Ghehequote:Op zondag 20 februari 2011 01:59 schreef dragems het volgende:
[..]
dan ben je een mietje volgens slettepret
Kom maar op met die kut...quote:Op zondag 20 februari 2011 01:59 schreef sharr het volgende:
zal niet gebeurenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog nooit beweerd dat ik lekker ben
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:59 schreef Viro het volgende:
[..]
kom maar bij mij in bed liggen, ik wacht al zo lang
Moequote:
Dank,quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb maar 1 oortje, want de andere doet het niet, ik heb een nieuwe headset nodig, logisch dat ik het niet hoorde. Punten omdat ik lief ben?
dit?quote:
Abracadabraquote:
neee heul nietquote:
a mattie was goeie film mattiequote:Op zondag 20 februari 2011 02:00 schreef Ragboer het volgende:
Wanneer gaat die klotebaard eraf? dan gaat ik maffen.
Ik ook, dat zijn zeker 2 punten.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hallo als jullie in het wilde weg punten gaan uitdelen dan wil ik punten omdat ik boobs heb
dan wacht ik nog ffquote:Op zondag 20 februari 2011 02:00 schreef Ragboer het volgende:
Wanneer gaat die klotebaard eraf? dan gaat ik maffen.
en ik omdat ik een neger ben plus sigquote:Op zondag 20 februari 2011 02:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hallo als jullie in het wilde weg punten gaan uitdelen dan wil ik punten omdat ik boobs heb
Minstens jaquote:
eerst pic posten van je boobs dan puntenquote:Op zondag 20 februari 2011 02:00 schreef Huppelmuts het volgende:
heul wel meer punten voor me baardquote:
Want hier gebeurt hetquote:Op zondag 20 februari 2011 02:02 schreef Onufriev het volgende:
Alle feestgangers zitten ook op zaterdagnacht op Fok! ')
Dat sowiesoquote:Op zondag 20 februari 2011 02:02 schreef dragems het volgende:
[..]
heul wel meer punten voor me baard
Neequote:Op zondag 20 februari 2011 02:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
eerst pic posten van je boobs dan punten
Eh mattie heb ff geslapen. was moequote:
hebbe gij 2 tieten en een kut?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:02 schreef Zokunen het volgende:
Als Myr 3 punten krijgt wil ik er 3 omdat ik een sukkel ben, 3 omdat ik loyaal ben, 3 omdat ik al >20 uur wakker ben, 3 omdat ik, ik ben, of zoiets
ik heb nog wel pic's van je boobsquote:
Die heb ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 02:03 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb nog wel pic's van je boobs
kk nerdquote:Op zondag 20 februari 2011 02:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eh mattie heb ff geslapen. was moe
Waar typt ze?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Popje heeft zoveel moeite met typen nu![]()
En maar roepen dat ze niet dronken is
Zoukunnen, snapje, einz!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:02 schreef Zokunen het volgende:
Als Myr 3 punten krijgt wil ik er 3 omdat ik een sukkel ben, 3 omdat ik loyaal ben, 3 omdat ik al >20 uur wakker ben, 3 omdat ik, ik ben, of zoiets
Mijn msnquote:
Mij kk nerd noemen. Wat is jouw probleem?quote:
Ik ga straks op mijn iphone meeluisteren, die naast mijn bed leggen en zo in slaap vallen terwijl ik op de stem van koelkast en carly geil.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wow ik was ff weg, in slaap gevallen
Nou zegquote:Op zondag 20 februari 2011 02:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn msn![]()
Ik lig dubbel om dr man
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga straks op mijn iphone meeluisteren, die naast mijn bed leggen en zo in slaap vallen terwijl ik op de stem van koelkast en carly geil.
Ga je op ons flappenquote:Op zondag 20 februari 2011 02:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga straks op mijn iphone meeluisteren, die naast mijn bed leggen en zo in slaap vallen terwijl ik op de stem van koelkast en carly geil.
MBO is mijn probleemquote:Op zondag 20 februari 2011 02:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mij kk nerd noemen. Wat is jouw probleem?
welk is dat? ken ik nietquote:Op zondag 20 februari 2011 02:05 schreef Ragboer het volgende:
DRAGEMS EN ZIJN VRIENDEN:
[ afbeelding ]
Dat Xbox shirt.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:05 schreef Ragboer het volgende:
DRAGEMS EN ZIJN VRIENDEN:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Carly komt straks wel naar mij toe.
Wat dan? Te makkelijk, te moeilijk?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oeh moet ik wel achterin gaan zitten denk ikquote:Op zondag 20 februari 2011 02:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Carly komt straks wel naar mij toe.
Munchkin Zombiesquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:06 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Oeh moet ik wel achterin gaan zitten denk ik
die is er nietquote:
Te treurig en niet opleidingswaardig.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat dan? Te makkelijk, te moeilijk?
Ga dan gewoon werken.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:07 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Te treurig en niet opleidingswaardig.
STOERE NEGER OP ME BEELDSCHERRUMquote:Op zondag 20 februari 2011 02:08 schreef heloef het volgende:
Ja daar ben ik weer.
En nogal aangeschoten.
HIHIHI Ik hou van julliequote:
DRONKEN HELOEF!!!! 2 BIER OP!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:08 schreef heloef het volgende:
Ja daar ben ik weer.
En nogal aangeschoten.
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
HIHIHI Ik hou van jullie
Kan ik ook ergens met jullie cammen?
Darcliiiiiiiquote:
Je lult..quote:
Nee, gewoon luisterenquote:
2 flessen met 11,5 procent.quote:
ik heb mijn broek al op mijn enkelsquote:Op zondag 20 februari 2011 02:12 schreef Boterhamzakje het volgende:
Maar ik wil nu met jullie cammen
Baasquote:
Jem ag me msn wel!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:12 schreef Boterhamzakje het volgende:
Maar ik wil nu met jullie cammen
Kappen nou met dat gezeik over TCquote:
NEE!!quote:
Gelijk boosquote:Op zondag 20 februari 2011 02:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kappen nou met dat gezeik over TC
Utrecht faalde wel hequote:Op zondag 20 februari 2011 02:14 schreef Ragboer het volgende:
Beter dat ze niet Mustafa Döner hebben gebeld.
sowieso.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:14 schreef Ragboer het volgende:
Beter dat ze niet Mustafa Döner hebben gebeld.
Ja de schuld van eerdere tc spammers.quote:
Slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |