Jaquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 01:39 schreef Melting het volgende:
Zo meteen ook mijn bed maar eens induiken....
Dan kan ik morgenvroeg mooi de marathon nog mee afsluiten.
Voor jouquote:
Wanneer die baard erafgaat krijgt hij een eigen TT.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wanneer gaat je baard eraf?
Hij zit alleen met een chick, geloof jij het?quote:
jah vraag me ook af. die ene larp meid ging toch alfabet achterstevoren zegge en bij iedere letter een slok nemen?quote:
Oequote:Op zondag 20 februari 2011 01:40 schreef robdriessen het volgende:
Dit blijft inderdaad een briljant nummer. Ik ga even verkassen van desktop naar laptop. Neem ik jullie ALLEMAAL mee mijn bed in. Oh la la.
Laat het gaanquote:Op zondag 20 februari 2011 01:42 schreef Viro het volgende:
[..]
mijn god, kristen stewart....
must not fap....
Sukkel die je bent.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:42 schreef Viro het volgende:
[..]
mijn god, kristen stewart....
must not fap....![]()
![]()
heb ik mijn laptop vandaanquote:
salland automatisering is raalte. #1 op tweakersquote:
rwrb?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:45 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts geeft Popje een glas rwrb
Mooie laptopje hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 01:44 schreef dragems het volgende:
[..]
salland automatisering is raalte. #1 op tweakers
Rode Wodka Red Bullquote:
Moet jij zeggen, met die vieze smegmabaard van je.quote:
.exe nu ben je dus klaarquote:Op zondag 20 februari 2011 01:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
kak, ik ga echt om 2 uur naar bed
dan maar wachten op mijn extensies
kom op hij komt uit twente. echt wel minderquote:Op zondag 20 februari 2011 01:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, met die vieze smegmabaard van je.
me moederquote:Op zondag 20 februari 2011 01:49 schreef Onufriev het volgende:
Mensen die dat kijken/keken)))))))))))))
Me moederquote:
quote:
Hoi stijfjequote:
Hoiquote:
alles goed verder?quote:
Altijd tochquote:
Ik dacht meteen BVD, maar wist niet of het in het topic mochtquote:
moooooooooooooooiwquote:
Ja dat kijkt m'n pa niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik dacht meteen BVD, maar wist niet of het in het topic mocht
Het was de normale versie, alleen langere introquote:Op zondag 20 februari 2011 01:51 schreef Zokunen het volgende:
Wel gemeen om een andere versie te pakken, ik kende het begin echt niet dus was al gestopt met proberen
De intro is waar ik voor ga, anders pak je toch geen punten meer.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het was de normale versie, alleen langere intro
Pics van haar vertrekkende bips!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:52 schreef dragems het volgende:
pretteslet gaat nu weg. jammer te laat
Ja dat dusquote:Op zondag 20 februari 2011 01:51 schreef Zokunen het volgende:
Wel gemeen om een andere versie te pakken, ik kende het begin echt niet dus was al gestopt met proberen
En wanneer gaat die baard weg?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:52 schreef dragems het volgende:
pretteslet gaat nu weg. jammer te laat
En nog belangrijker. Was het echt een chick? En zo ja wat deed ze bij Dragems?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:53 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom waren al die mensen bij jou dragems? Larpen gaat toch niet in het donker dan zie je niks.
miss waren het wel space larpers met nightvision, flares en al die shit!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:53 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom waren al die mensen bij jou dragems? Larpen gaat toch niet in het donker dan zie je niks.
Waarom scheert zij haar baard niet voor 219 euro?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nog belangrijker. Was het echt een chick? En zo ja wat deed ze bij Dragems?
niks aan. dikke jas aanquote:Op zondag 20 februari 2011 01:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pics van haar vertrekkende bips!
Star Wars Larp?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
miss waren het wel space larpers met nightvision, flares en al die shit!
straksquote:
Omdat kermisquote:Op zondag 20 februari 2011 01:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom scheert zij haar baard niet voor 219 euro?
we waren munchkin aan het spelen. de chicks geilen daar opquote:Op zondag 20 februari 2011 01:53 schreef Patje1987 het volgende:
ONZ Radio is belangrijker.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat kermis![]()
Dat is dr inkomen he
Is munchkin een pokemon?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:55 schreef dragems het volgende:
[..]
we waren munchkin aan het spelen. de chicks geilen daar op
Welke chicks?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:55 schreef dragems het volgende:
[..]
we waren munchkin aan het spelen. de chicks geilen daar op
Ja echt hequote:Op zondag 20 februari 2011 01:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ze verzinnen tegenwoordig de gekste dingen niewaar?
doe jij is rustig. meer kans dat jij bij het circus zit dan zij. zij is toffer dan jijquote:Op zondag 20 februari 2011 01:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat kermis![]()
Dat is dr inkomen he
Dat was je buurmanquote:Op zondag 20 februari 2011 01:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoorde echt bassie en adriaan. Heb ik nu 3 punten?
Trustenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Het is mooi geweest, Ik meot echt slapen!
morgen laatste dagje leren!
Arriverderci!
en succes vannacht nog!
EENS!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:57 schreef dragems het volgende:
[..]
doe jij is rustig. meer kans dat jij bij het circus zit dan zij. zij is toffer dan jij
trustenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Het is mooi geweest, Ik meot echt slapen!
morgen laatste dagje leren!
Arriverderci!
en succes vannacht nog!
Nietusquote:
nee maar wel een tof spel om chickies te ronselenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |