nou sucses dan Remlofquote:Op zondag 20 februari 2011 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, spelletjes, ik heb net MAME geïnstalleerd, eens kijken of ik BombJack en Zaxxon aan de praat krijg
Ja hè Heksie. Moet jij er niet op uit met je bezem nu het volle maan is?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef Toverheks het volgende:
wat een gekut weer he mannen vanacht
wat staat dat er raar ff overnieuw................
al dat gekut s`nachts, he mannen![]()
is het volle maanquote:Op zondag 20 februari 2011 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hè Heksie. Moet jij er niet op uit met je bezem nu het volle maan is?
hoi hoi, ben jij de stalker van Remlof danquote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry Remlof, heb je achtervolgt naar een SC waar men nog post op dit tijdstip![]()
Hoi allemaal
Nee hoor, maar als hij nog ergens kan posten moet er nog ergens volk rondhangenquote:
NU welquote:Op zondag 20 februari 2011 01:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi hoi, ben jij de stalker van Remlof dan
ola manquote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry Remlof, heb je achtervolgt naar een SC waar men nog post op dit tijdstip![]()
Hoi allemaal
Er klopt iets niet in mijn NL nu![]()
Dit is een POL-vriendinquote:Op zondag 20 februari 2011 01:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Rem vertel eens wat wij niet weten
oh dus in elk stadje een ander schatje Remlofquote:
Is dat nieuws dan??quote:Op zondag 20 februari 2011 01:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dus in elk stadje een ander schatje Remlof![]()
Dank je!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:33 schreef Toverheks het volgende:
Een warm welkom voor Whiskers van mij, gooi ik er ff een lekker nummertje voor je in, wat heet lekker, de beste mooiste ooit gemaakt geschreven en gezongen door mijn marvin![]()
Welnee, hooguit in elk forumquote:Op zondag 20 februari 2011 01:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dus in elk stadje een ander schatje Remlof![]()
ik dacht dat Remlof wel een monogaam iemand wasquote:
Maybe IRL wélquote:Op zondag 20 februari 2011 01:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik dacht dat Remlof wel een monogaam iemand was
Ik zit nog bij de vorige songquote:Op zondag 20 februari 2011 01:36 schreef Toverheks het volgende:
deze tekst moest er vanmiddag beetje om huilen zo waar allemaal
ja denk dat Remlof in het eggie wel trouw isquote:
schiet dan een ff op, het is niet de bejaarde soos als je dat denktquote:Op zondag 20 februari 2011 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zit nog bij de vorige song
Nou, zo snel gaat het hier nou ook nietquote:Op zondag 20 februari 2011 01:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schiet dan een ff op, het is niet de bejaarde soos als je dat denkt
dat komt om dat onze mods Gert&Pietje ons in de steek hebben gelaten, echt he zo gemeen wij komen op de 2e plaats vraag maar aan de andere, Pietje&Gert hebben het nu razend druk in de tijdelijke RLS SSTquote:Op zondag 20 februari 2011 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, zo snel gaat het hier nou ook niet
Die SC daar is uitgestorven.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat komt om dat onze mods Gert&Pietje ons in de steek hebben gelaten, echt he zo gemeen wij komen op de 2e plaats vraag maar aan de andere, Pietje&Gert hebben het nu razend druk in de tijdelijke RLS SSTmaar we gunnen het hun dat uitstapje
WAT??quote:Op zondag 20 februari 2011 01:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat komt om dat onze mods Gert&Pietje ons in de steek hebben gelaten, echt he zo gemeen wij komen op de 2e plaats vraag maar aan de andere, Pietje&Gert hebben het nu razend druk in de tijdelijke RLS SSTmaar we gunnen het hun dat uitstapje
heb er nog veel en veel meer voor je hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
En Toverheks... Die songs van MG duren nu eenmaal ff
Niks mis met MGquote:Op zondag 20 februari 2011 01:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb er nog veel en veel meer voor je hoor![]()
ik geef je 1 raad, elke morgen als je opstaat je pc aan slingeren en dan willekeurig 3 songs van marvin luisteren doe ik al bijna me hele leven lang en dan begint je dag altjid met een zonnetje
hij is ff zijn spelletje aan het instaleren die komt straks wel even trug.......quote:Op zondag 20 februari 2011 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Deze ook bijna toch??![]()
Achtervolg ik die Remlof 1 keertje, post 'ie hier ook niet meer... Ik doe iets verkeerd![]()
Dat 'ie de puf heeft nu..quote:Op zondag 20 februari 2011 01:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij is ff zijn spelletje aan het instaleren die komt straks wel even trug.......
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toverheks, 2e MG song staat op nu..
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
en post ook wel lekker nummertje voor Remlof dan komt ie wel weer![]()
quote:
Ik zit overalquote:Op zondag 20 februari 2011 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Remlof zit in POL
Wispelturig mannetje
Thanks Heksiequote:Op zondag 20 februari 2011 01:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
en post ook wel lekker nummertje voor Remlof dan komt ie wel weer![]()
Hoi wispelturig mannetjequote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga hem wel ff halen, er is visite voor hem loopt ie zo weg ben zo terug
![]()
is ie verdomme nou helemaal
Ik zag het, je bent een heel lief toverheksjequote:Op zondag 20 februari 2011 01:51 schreef Toverheks het volgende:
oh had je al geroepen in POL je bent sneller terug dan ik verwachten
Ik heb je post daar maar weggehaaldquote:Op zondag 20 februari 2011 01:51 schreef Toverheks het volgende:
oh had je al geroepen in POL je bent sneller terug dan ik verwachten
hahahah ja is goed weet je tochquote:Op zondag 20 februari 2011 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb je post daar maar weggehaald
nee natuurlijk nemen wij het stalken niet serieusquote:Op zondag 20 februari 2011 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zag het, je bent een heel lief toverheksje![]()
Al is dat stalken totaal niet serieus
Lachen, de post is idd weg, maar "Toverheks" staat nog wel regeistreerd als laatste posterquote:Op zondag 20 februari 2011 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb je post daar maar weggehaald
zie het niet staanquote:Op zondag 20 februari 2011 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lachen, de post is idd weg, maar "Toverheks" staat nog wel regeistreerd als laatste poster
Ik nu ook niet meer (pc hikte en IE was weg)quote:
nee was even nummertje zoeken, moet jullie bezig houdenquote:
Doe je goedquote:Op zondag 20 februari 2011 02:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee was even nummertje zoeken, moet jullie bezig houden
volgend nummertje komt er aan ook een hele mooiequote:
Die is ook mooiquote:
Ik loop er al een achterquote:Op zondag 20 februari 2011 02:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgend nummertje komt er aan ook een hele mooie
Ow yepquote:Op zondag 20 februari 2011 02:05 schreef Toverheks het volgende:
deze moet je keihard horen en je ogen dicht doen gewoon genieten
deze luister ik nu begint mooi, mooi introquote:Op zondag 20 februari 2011 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben even in een nostalgische stemming..
Is dus OF Metallica OF GM![]()
Zeg GM
Heel mooi.. Wel funest als je liefdesverdriet hebt (heb ik niet)quote:Op zondag 20 februari 2011 02:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze luister ik nu begint mooi, mooi intro
als je liefdes verdriet heb kan je beter marco b opzettenquote:Op zondag 20 februari 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel mooi.. Wel funest als je liefdesverdriet hebt (heb ik niet)
Komt na WIDM toch?? ---> Uitzending gemistquote:Op zondag 20 februari 2011 02:10 schreef remlof het volgende:
Ow ik moet de laatste aflevering van Levenslied nog zien
kan straks ook nog je gaat niet stiekum weg hoor, wij zitten hier voor jouquote:Op zondag 20 februari 2011 02:10 schreef remlof het volgende:
Ow ik moet de laatste aflevering van Levenslied nog zien
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als je liefdes verdriet heb kan je beter marco b opzettenben je ook zo van je liefdesverdriet af
Ow ja, dan blijf ik nog effequote:Op zondag 20 februari 2011 02:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan straks ook nog je gaat niet stiekum weg hoor, wij zitten hier voor jou
sommige nummers van George vind ik best mooi, meen ik al ben ik meer van de soulmuziek,quote:Op zondag 20 februari 2011 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Maar vind je het wat of is het te??
Ik geef je geen ongelijkquote:Op zondag 20 februari 2011 02:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sommige nummers van George vind ik best mooi, meen ik al ben ik meer van de soulmuziek,
en vanmiddag had ik een Marvinmiddag
Al gedaan, dat was GMquote:Op zondag 20 februari 2011 02:17 schreef Toverheks het volgende:
en posten jullie eens een nummertje wat julle echt de mooiste vinden.........
ja luister nu, en hou niet van rockbands maar ballads kunnen ze maken deze kan ik helemaal meebrullen prachtig nummer mooi tekstquote:
even metalica afluisteren en dan de jouwequote:Op zondag 20 februari 2011 02:20 schreef remlof het volgende:
Dit vind ik één van de mooiste nummers ever.
Mooi, maar ik ben meer van de songs op The Seventh Onequote:Op zondag 20 februari 2011 02:20 schreef remlof het volgende:
lekker nummer jammer dat zulk soort muziek niet meer gemaakt wordt, vind tegenwoordig alles zo op elkaar lijkenquote:Op zondag 20 februari 2011 02:20 schreef remlof het volgende:
Erg he??quote:Op zondag 20 februari 2011 02:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lekker nummer jammer dat zulk soort muziek niet meer gemaakt wordt, vind tegenwoordig alles zo op elkaar lijkenja deze zong ik ook ff mee
Dat is een hele ouwe inderdaad, van de LP Hydra uit 1979 ofoz. Maar Toto IV en The Seventh One zijn ook geweldig.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi, maar ik ben meer van de songs op The Seventh One
Clannadquote:
Toverheks, hoe jong ben jij??quote:
ohh dat moet ik even nakijken, dacht 39 met nog een paar jaartjes erbij........quote:Op zondag 20 februari 2011 02:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toverheks, hoe jong ben jij??
Heb je de "alternatieve serie" "Robin Hood" met Michael Praed![]()
nog ooit op tv gezien???
Was volgens mij met muziek van Clannad..
ja die vind ik mooi, beetje eric clapton moet ik altijd aan denken ja luister hem nuquote:Op zondag 20 februari 2011 02:36 schreef remlof het volgende:
Ow Heksie, deze heb ik gister ook al gepost in de POL SC, maar dit moet jij ook mooi vinden:
Ik normaal ook niet, maar deze serie (als tienertje)quote:Op zondag 20 februari 2011 02:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohh dat moet ik even nakijken, dacht 39 met nog een paar jaartjes erbij........
ja ik krijg elk jaar kaarten met gefeli met je 39ste verjaardag dus toen kwam ik in de war met het tellenmaar hou niet zo van robinhoed films enzo ben meer van de maffiafilms
Hij is slechte kwaliteit en wordt afgekapt, heb een betere versie in m'n originele post gezet.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja die vind ik mooi, beetje eric clapton moet ik altijd aan denken ja luister hem nu
Agreequote:Op zondag 20 februari 2011 02:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja die vind ik mooi, beetje eric clapton moet ik altijd aan denken ja luister hem nu
ja hij schee er zo mee uitquote:Op zondag 20 februari 2011 02:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is slechte kwaliteit en wordt afgekapt, heb een betere versie in m'n originele post gezet.
Hey dat ben ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 02:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohh dat moet ik even nakijken, dacht 39 met nog een paar jaartjes erbij........
ne ben je gek, maar komt soms krijg ik foutcode als ik post en daarom duurt het zo lang blijf hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 02:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, owh, ben 5e wiel![]()
![]()
Zal ik maar voorzichtig wegsluipen??
Je bent een lieve Toverheksquote:Op zondag 20 februari 2011 02:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ne ben je gek, maar komt soms krijg ik foutcode als ik post en daarom duurt het zo lang blijf hoor
wat zijn je wensen, zal ik eens in mijn glazen bolletje staren voor jequote:Op zondag 20 februari 2011 02:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent een lieve Toverheks![]()
![]()
![]()
Kun je niet ff iets leuks voor me toveren??
Liefquote:Op zondag 20 februari 2011 02:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat zijn je wensen, zal ik eens in mijn glazen bolletje staren voor je
Wat een lang intro inderdaadquote:Op zondag 20 februari 2011 02:43 schreef Toverheks het volgende:
en deze hoorde ik tijd geleden en viel gelijk voor deze zanger en zocht meer van hem op![]()
en toen kwam ik uit bij dit nummer en dit nummer kippenvel...........
is instrumentaal het begin maar gewoon mooi met zeegeluiden
KNUFF!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:49 schreef Toverheks het volgende:
ik mis FANNdeze ff voor FANN
![]()
oh *zucht* *zucht* en nog een *zucht*
hoe oud ben je als ik vragen mag en wat voor vent zoek je, we hebben hier in de RLS best leuke mannen zitten hoor............en wat voor werk zoek je en heb je kids gescheiden of wat dan ook......je hoeft geen antwoord te geven hoor als je niet wilquote:Op zondag 20 februari 2011 02:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief![]()
Gewoon mijn leven weer op orde... Leuk werk, leuke vent
35 geen kinderen, geen ex-echtgenootquote:Op zondag 20 februari 2011 02:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe oud ben je als ik vragen mag en wat voor vent zoek je, we hebben hier in de RLS best leuke mannen zitten hoor............en wat voor werk zoek je en heb je kids gescheiden of wat dan ook......je hoeft geen antwoord te geven hoor als je niet wil
oke TEUNNNNNNNNNNN kom er maar inquote:Op zondag 20 februari 2011 02:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
35 geen kinderen, geen ex-echtgenoot
]quote:Op zondag 20 februari 2011 02:52 schreef Toverheks het volgende:
Dit nummer ken ik wel maar ben niet zo dol op duitse muziek
Nope, sorryquote:Op zondag 20 februari 2011 02:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke TEUNNNNNNNNNNN kom er maar in![]()
kon het ff niet laten, ben jij toevallig ook doof???
Du van peter maffay plus pukkel en 99 luchtbalonnen en udo jurgens met merci sherryquote:Op zondag 20 februari 2011 02:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
]
Enige Duitse nummer wat me ooit kon bekoren (middelbare school) is "Verdammt ich lieb dich"
En nena ja, 99 Luftballon(s)quote:Op zondag 20 februari 2011 02:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Du van peter maffay plus pukkel en 99 luchtbalonnen en udo jurgens met merci sherry
Ow ja, die is ook gaafquote:Op zondag 20 februari 2011 02:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
]
Enige Duitse nummer wat me ooit kon bekoren (middelbare school) is "Verdammt ich lieb dich"
dan gaat het hele feest niet door, we zoeken voor teun nog leuke vrouw ( Teun is knappe vent) maar die wil rust, vrouwen praten teveel en ik stelde voor we zoeken er gewoon eentje die doof isquote:
Helaasquote:Op zondag 20 februari 2011 02:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan gaat het hele feest niet door, we zoeken voor teun nog leuke vrouw ( Teun is knappe vent) maar die wil rust, vrouwen praten teveel en ik stelde voor we zoeken er gewoon eentje die doof is![]()
Was Nena met de 99 Luftballons vergetenquote:
Matthias Reimquote:Op zondag 20 februari 2011 02:58 schreef remlof het volgende:
Verdammt ich lieb' dich, ich lieb' dich nicht
Verdammt ich brauch dich, ich brauch dich nicht
Verdammt ich will dich, ich will dich nicht
ich will dich nicht verliern
Meis, dan zijn we nog uren bezigquote:Op zondag 20 februari 2011 02:58 schreef Toverheks het volgende:
nee hoor als het op je pad komt komt het gewoon nooit gaan zoeken..............
en heb je werk of zoek je werk en wat vind je leuk??
Nee, die andere...Uhhh. Hoe heet 'ie nou...quote:Op zondag 20 februari 2011 02:59 schreef Toverheks het volgende:
hier heb ik alles van bijna en dit is zo een gave zanger ohhhh ooit gezien in Paradiso en ewas verkocht, dit is een artiest van het mooiste soort
je mag me altijd pm enquote:Op zondag 20 februari 2011 02:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meis, dan zijn we nog uren bezig
quote:Op zondag 20 februari 2011 03:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die andere...Uhhh. Hoe heet 'ie nou...
Is she really going out with him?quote:Op zondag 20 februari 2011 03:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kom op Toverheks, hoe heet dat meest beroemde liedje van Joe J nou?? Puntje van mijn tong...
Sorry, ben nog bij Joequote:
Die wou ik net op gaan zoeken toen ik typte "ik sla Joe even over"quote:Op zondag 20 februari 2011 03:06 schreef Toverheks het volgende:
dit vind ik een van de mooiste dueten en mooie tekst
Exactlyquote:Op zondag 20 februari 2011 03:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik sla Joe even over, hij is geweldig hoor, daar niet van, vooral Real Men
Is meer een eriksd-ding wellicht.. MaarWasted land is ook zoooo mooiquote:Op zondag 20 februari 2011 03:08 schreef remlof het volgende:
It's not so easy, it's '84 now
How tough must we be to ask for more now?
Do I listen to my head, do I listen to my heart?
Do I try to feel the same as I feel when we're apart?
Do I think about the end when it's only just the start?
luister deze nu ze hadden altijd goede tekstenquote:
mooie tekst en zit gewoon gevoel in dat nummer al is het een temponummertjequote:Op zondag 20 februari 2011 03:08 schreef remlof het volgende:
It's not so easy, it's '84 now
How tough must we be to ask for more now?
Do I listen to my head, do I listen to my heart?
Do I try to feel the same as I feel when we're apart?
Do I think about the end when it's only just the start?![]()
Dit is betere kwaliteit trouwens:
ook mooi maar je wordt er zo verdrietig vanquote:Op zondag 20 februari 2011 03:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Excuus - Through the barricades van Spandau Ballet bedoel ik..
![]()
![]()
![]()
GM ook... Kennelijk hou ik van verdrietige liedjesquote:Op zondag 20 februari 2011 03:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook mooi maar je wordt er zo verdrietig van
mooie clip en wat zag Tony er toen lekker uitquote:Op zondag 20 februari 2011 03:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
GM ook... Kennelijk hou ik van verdrietige liedjes
Excuus, mar die vind ik echt minder dan : Trough the barricades"quote:Op zondag 20 februari 2011 03:16 schreef remlof het volgende:
Damn, ik zoek "Vandaag" van Het Goede Doel, ook zo'n mooi nummer, met een Frans intro, maar die staat niet op youtube
Dan maar True van Spandau Ballet:
Die heb ik nooit opgemerktquote:Op zondag 20 februari 2011 03:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooie clip en wat zag Tony er toen lekker uit
je bent iets jonger dan mij vond hem vroeger best een lekker dingquote:Op zondag 20 februari 2011 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die heb ik nooit opgemerkt![]()
Ik las een boek in 4 of 5 Havo en dat liedje deed me an dat boek denken..
Ok, Gold dan, maar of dat nou zoveel vrolijker is:quote:Op zondag 20 februari 2011 03:18 schreef Toverheks het volgende:
kan ze nog allemaal meeblerren ben nu bij True eerst ff hijgen![]()
Hoi Ian
Sorry, je had gelijkquote:Op zondag 20 februari 2011 03:19 schreef remlof het volgende:
Check z'n sig ^^
[..]
Ok, Gold dan, maar of dat nou zoveel vrolijker is:
Tsja, uhhquote:Op zondag 20 februari 2011 03:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent iets jonger dan mij vond hem vroeger best een lekker ding
Worden we schyzofreen??quote:
quote:
Is nog best lastig met twee accounts postenquote:Op zondag 20 februari 2011 03:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Worden we schyzofreen??
Hi Nylz
Snert hoe schrif je dat ook alweer??
quote:Op zondag 20 februari 2011 03:25 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
[..]
Is nog best lastig met twee accounts posten
Gooi ik er meteen schizofreen wat anders in:
weet je nog Rem, hele avond met zijn alle naar dit nummer zoekenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 03:28 schreef Toverheks het volgende:
hier vind ik de muziek erbij zo mooi
Ow ja, een heel topic zelfsquote:Op zondag 20 februari 2011 03:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je nog Rem, hele avond met zijn alle naar dit nummer zoeken
Mooi, maar ik vind deze mooier:quote:Op zondag 20 februari 2011 03:28 schreef Toverheks het volgende:
Kan iemand ff de bedoeling vertalen?? Want volgens een aantal mensen snap ik het NIET (en ik denk van wélquote:Op zondag 20 februari 2011 03:28 schreef Toverheks het volgende:
True, maar allebei mooiquote:Op zondag 20 februari 2011 03:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Die geeft me geen koude rillingen, de Nederlandse versie wel
hoe bedoel je, vind de muziek erbij heel mooi, hij zingt hij is niet verliefd maar ondertussenquote:Op zondag 20 februari 2011 03:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan iemand ff de bedoeling vertalen?? Want volgens een aantal mensen snap ik het NIET (en ik denk van wél)
Volgens mij gaat het over de ontkenningsfase als je net verliefd bentquote:Op zondag 20 februari 2011 03:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan iemand ff de bedoeling vertalen?? Want volgens een aantal mensen snap ik het NIET (en ik denk van wél)
Dat dacht ik ook, "ik ben NIET verliefd" (stiekem wél), maar men zei dat ik het niet begreepquote:Op zondag 20 februari 2011 03:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over de ontkenningsfase als je net verliefd bent
Dacht ik ook altijd, maar ze verklarem me voor gekquote:Op zondag 20 februari 2011 03:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe bedoel je, vind de muziek erbij heel mooi, hij zingt hij is niet verliefd maar ondertussen
Ow ja, van dat nummer moet ik ook jankenquote:Op zondag 20 februari 2011 03:37 schreef Toverheks het volgende:
er zijn weinig nummers waar ik in huilen bij uitbarst maar deze ohhhhhhhhhh hoor hem nu en nu al buikpijn zo mooi gewoon en kon het maar een dag weer kind zijn met mijn ouders
1975quote:Op zondag 20 februari 2011 03:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, van dat nummer moet ik ook janken![]()
Ik ben ooit nog eens naar een openluchtconcert van Rob de Nijs in Velp geweest met m'n moeder, in 1975 ofzo. We kregen een poster waar hij zijn handtekening op zette. Mijn moeder helemaal blij
was jou moeder ook fanquote:Op zondag 20 februari 2011 03:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, van dat nummer moet ik ook janken![]()
Ik ben ooit nog eens naar een openluchtconcert van Rob de Nijs in Velp geweest met m'n moeder, in 1975 ofzo. We kregen een poster waar hij zijn handtekening op zette. Mijn moeder helemaal blij
Ik weet niet of ik dit ken, begint nogal grieksquote:Op zondag 20 februari 2011 03:41 schreef Toverheks het volgende:
mijn moeder draaide altijd Rob de Nijs, en dan deze en dan keihard he, als kind schaamde je je de pest...........maar de muziek deze moeten jullie ff luisteren
Met 5 naar een concert? Hippie-mommaquote:Op zondag 20 februari 2011 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, check m'n profiel maar: remlof
vooral de tekst luisterenquote:Op zondag 20 februari 2011 03:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit ken, begint nogal grieks
Gaap... Beetje vol van zichzelf he??quote:Op zondag 20 februari 2011 03:46 schreef remlof het volgende:
Als ik je neem zoals je nooit genomen bent
Als ik je neem zo schaamteloos uitbundig ongeremd
Als ik je neem, als ik je neem
Als ik je neem, jouw stoutste dromen overtref
Als ik je neem over de grenzen heen van elk besef
Ja hey, onze moeders waren helemaal gek van hemquote:Op zondag 20 februari 2011 03:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaap... Beetje vol van zichzelf he??
verderop in het liedje gaat ie helemaal los, maar als kind dacht ik echt goh me moeder zingt het helemaal mee en stond keihard met de tuindeur open, oh mijn vader zie hem nog staan hahahaquote:Op zondag 20 februari 2011 03:46 schreef remlof het volgende:
Als ik je neem zoals je nooit genomen bent
Als ik je neem zo schaamteloos uitbundig ongeremd
Als ik je neem, als ik je neem
Als ik je neem, jouw stoutste dromen overtref
Als ik je neem over de grenzen heen van elk besef
MIJN mama hield van Adamoquote:Op zondag 20 februari 2011 03:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, onze moeders waren helemaal gek van hem
Die is mooiquote:Op zondag 20 februari 2011 03:50 schreef remlof het volgende:
Mijn moeder hield vooral van Charles Aznavour, dus deze is speciaal voor haar:
Mama
oh wat lief van je remlofquote:Op zondag 20 februari 2011 03:50 schreef remlof het volgende:
Mijn moeder hield vooral van Charles Aznavour, dus deze is speciaal voor haar:
Mama
Dat is uit m'n Havo-tijdquote:
DIRTY DANCINGquote:Op zondag 20 februari 2011 03:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook al zo'n janknummer![]()
Welke film was het ook alweer uit?
nee???? was mooie film hoorquote:
The Jazz Singerquote:Op zondag 20 februari 2011 03:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook al zo'n janknummer![]()
Welke film was het ook alweer uit?
Ik weet het niet meer.. Basisschool of middelbare schooolquote:
Spill...quote:Op zondag 20 februari 2011 03:58 schreef remlof het volgende:
Love on the rocks
Ain't no surprise
Just pour me a drink
And I'll tell you my lies
is joods liefdesdrama, maar weet wel ik moest er van huilenquote:Op zondag 20 februari 2011 03:58 schreef remlof het volgende:
Love on the rocks
Ain't no surprise
Just pour me a drink
dus hij wil wat drinken en vertelt dan zijn leugensquote:Op zondag 20 februari 2011 03:58 schreef remlof het volgende:
Love on the rocks
Ain't no surprise
Just pour me a drink
Knap, als ik gedronken heb kan ik juist helemaal niet liegenquote:Op zondag 20 februari 2011 04:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus hij wil wat drinken en vertelt dan zijn leugenszie je mannen en alcohol
heb voor jou nog wel leuk nummertje ff zoeken hou je wel van een rockband die een ballad zingtquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 04:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb voor jou nog wel leuk nummertje ff zoeken hou je wel van een rockband die een ballad zingt
quote:Op zondag 20 februari 2011 04:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Knap, als ik gedronken heb kan ik juist helemaal niet liegen
Laten we je niks vragen dan...quote:Op zondag 20 februari 2011 04:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Knap, als ik gedronken heb kan ik juist helemaal niet liegen
Zooooo mooi ookquote:Op zondag 20 februari 2011 04:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was toen zo verliefd op deze plaat
Ja is mooiquote:Op zondag 20 februari 2011 04:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was toen zo verliefd op deze plaat
Ik wel (valt niet op he??)quote:Op zondag 20 februari 2011 04:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja is mooi
Doet me nu aan een bepaalde mod denken
En Hungry Eyes vind ik niks, sorry Whisk
Truequote:Op zondag 20 februari 2011 04:10 schreef Toverheks het volgende:
kijk ik op me wekker is al vier uur geweest
die Patrick Swazy was echt een knappe man...........quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 04:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die Patrick Swazy was echt een knappe man...........
Saaiquote:
wij hebben de zelfde smaak wat betreft muziek Remquote:
Ik bespeur een "seed of love"quote:Op zondag 20 februari 2011 04:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij hebben de zelfde smaak wat betreft muziek Remalleen jij houd niet van Marvin
Ik vind het een geweldig nummer, kan ook komen doordat het uit de tijd was dat ik net van de middelbare school kwam en de hele wereld aan m'n voeten lagquote:
He's back! Lekker geslapen??quote:
Ik hou wel van Marvinquote:Op zondag 20 februari 2011 04:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij hebben de zelfde smaak wat betreft muziek Remalleen jij houd niet van Marvin
*Love is in the air*quote:Op zondag 20 februari 2011 04:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hou wel van Marvin
Ken er alleen niet zoveel van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |