nou sucses dan Remlofquote:Op zondag 20 februari 2011 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, spelletjes, ik heb net MAME geïnstalleerd, eens kijken of ik BombJack en Zaxxon aan de praat krijg
Ja hè Heksie. Moet jij er niet op uit met je bezem nu het volle maan is?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef Toverheks het volgende:
wat een gekut weer he mannen vanacht
wat staat dat er raar ff overnieuw................
al dat gekut s`nachts, he mannen![]()
is het volle maanquote:Op zondag 20 februari 2011 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hè Heksie. Moet jij er niet op uit met je bezem nu het volle maan is?
hoi hoi, ben jij de stalker van Remlof danquote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry Remlof, heb je achtervolgt naar een SC waar men nog post op dit tijdstip![]()
Hoi allemaal
Nee hoor, maar als hij nog ergens kan posten moet er nog ergens volk rondhangenquote:
NU welquote:Op zondag 20 februari 2011 01:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi hoi, ben jij de stalker van Remlof dan
ola manquote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry Remlof, heb je achtervolgt naar een SC waar men nog post op dit tijdstip![]()
Hoi allemaal
Er klopt iets niet in mijn NL nu![]()
Dit is een POL-vriendinquote:Op zondag 20 februari 2011 01:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Rem vertel eens wat wij niet weten
oh dus in elk stadje een ander schatje Remlofquote:
Is dat nieuws dan??quote:Op zondag 20 februari 2011 01:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dus in elk stadje een ander schatje Remlof![]()
Dank je!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:33 schreef Toverheks het volgende:
Een warm welkom voor Whiskers van mij, gooi ik er ff een lekker nummertje voor je in, wat heet lekker, de beste mooiste ooit gemaakt geschreven en gezongen door mijn marvin![]()
Welnee, hooguit in elk forumquote:Op zondag 20 februari 2011 01:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dus in elk stadje een ander schatje Remlof![]()
ik dacht dat Remlof wel een monogaam iemand wasquote:
Maybe IRL wélquote:Op zondag 20 februari 2011 01:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik dacht dat Remlof wel een monogaam iemand was
Ik zit nog bij de vorige songquote:Op zondag 20 februari 2011 01:36 schreef Toverheks het volgende:
deze tekst moest er vanmiddag beetje om huilen zo waar allemaal
ja denk dat Remlof in het eggie wel trouw isquote:
schiet dan een ff op, het is niet de bejaarde soos als je dat denktquote:Op zondag 20 februari 2011 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zit nog bij de vorige song
Nou, zo snel gaat het hier nou ook nietquote:Op zondag 20 februari 2011 01:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schiet dan een ff op, het is niet de bejaarde soos als je dat denkt
dat komt om dat onze mods Gert&Pietje ons in de steek hebben gelaten, echt he zo gemeen wij komen op de 2e plaats vraag maar aan de andere, Pietje&Gert hebben het nu razend druk in de tijdelijke RLS SSTquote:Op zondag 20 februari 2011 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, zo snel gaat het hier nou ook niet
Die SC daar is uitgestorven.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat komt om dat onze mods Gert&Pietje ons in de steek hebben gelaten, echt he zo gemeen wij komen op de 2e plaats vraag maar aan de andere, Pietje&Gert hebben het nu razend druk in de tijdelijke RLS SSTmaar we gunnen het hun dat uitstapje
WAT??quote:Op zondag 20 februari 2011 01:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat komt om dat onze mods Gert&Pietje ons in de steek hebben gelaten, echt he zo gemeen wij komen op de 2e plaats vraag maar aan de andere, Pietje&Gert hebben het nu razend druk in de tijdelijke RLS SSTmaar we gunnen het hun dat uitstapje
heb er nog veel en veel meer voor je hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
En Toverheks... Die songs van MG duren nu eenmaal ff
Niks mis met MGquote:Op zondag 20 februari 2011 01:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb er nog veel en veel meer voor je hoor![]()
ik geef je 1 raad, elke morgen als je opstaat je pc aan slingeren en dan willekeurig 3 songs van marvin luisteren doe ik al bijna me hele leven lang en dan begint je dag altjid met een zonnetje
hij is ff zijn spelletje aan het instaleren die komt straks wel even trug.......quote:Op zondag 20 februari 2011 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Deze ook bijna toch??![]()
Achtervolg ik die Remlof 1 keertje, post 'ie hier ook niet meer... Ik doe iets verkeerd![]()
Dat 'ie de puf heeft nu..quote:Op zondag 20 februari 2011 01:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij is ff zijn spelletje aan het instaleren die komt straks wel even trug.......
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toverheks, 2e MG song staat op nu..
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
en post ook wel lekker nummertje voor Remlof dan komt ie wel weer![]()
quote:
Ik zit overalquote:Op zondag 20 februari 2011 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Remlof zit in POL
Wispelturig mannetje
Thanks Heksiequote:Op zondag 20 februari 2011 01:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
en post ook wel lekker nummertje voor Remlof dan komt ie wel weer![]()
Hoi wispelturig mannetjequote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga hem wel ff halen, er is visite voor hem loopt ie zo weg ben zo terug
![]()
is ie verdomme nou helemaal
Ik zag het, je bent een heel lief toverheksjequote:Op zondag 20 februari 2011 01:51 schreef Toverheks het volgende:
oh had je al geroepen in POL je bent sneller terug dan ik verwachten
Ik heb je post daar maar weggehaaldquote:Op zondag 20 februari 2011 01:51 schreef Toverheks het volgende:
oh had je al geroepen in POL je bent sneller terug dan ik verwachten
hahahah ja is goed weet je tochquote:Op zondag 20 februari 2011 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb je post daar maar weggehaald
nee natuurlijk nemen wij het stalken niet serieusquote:Op zondag 20 februari 2011 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zag het, je bent een heel lief toverheksje![]()
Al is dat stalken totaal niet serieus
Lachen, de post is idd weg, maar "Toverheks" staat nog wel regeistreerd als laatste posterquote:Op zondag 20 februari 2011 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb je post daar maar weggehaald
zie het niet staanquote:Op zondag 20 februari 2011 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lachen, de post is idd weg, maar "Toverheks" staat nog wel regeistreerd als laatste poster
Ik nu ook niet meer (pc hikte en IE was weg)quote:
nee was even nummertje zoeken, moet jullie bezig houdenquote:
Doe je goedquote:Op zondag 20 februari 2011 02:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee was even nummertje zoeken, moet jullie bezig houden
volgend nummertje komt er aan ook een hele mooiequote:
Die is ook mooiquote:
Ik loop er al een achterquote:Op zondag 20 februari 2011 02:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgend nummertje komt er aan ook een hele mooie
Ow yepquote:Op zondag 20 februari 2011 02:05 schreef Toverheks het volgende:
deze moet je keihard horen en je ogen dicht doen gewoon genieten
deze luister ik nu begint mooi, mooi introquote:Op zondag 20 februari 2011 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben even in een nostalgische stemming..
Is dus OF Metallica OF GM![]()
Zeg GM
Heel mooi.. Wel funest als je liefdesverdriet hebt (heb ik niet)quote:Op zondag 20 februari 2011 02:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze luister ik nu begint mooi, mooi intro
als je liefdes verdriet heb kan je beter marco b opzettenquote:Op zondag 20 februari 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel mooi.. Wel funest als je liefdesverdriet hebt (heb ik niet)
Komt na WIDM toch?? ---> Uitzending gemistquote:Op zondag 20 februari 2011 02:10 schreef remlof het volgende:
Ow ik moet de laatste aflevering van Levenslied nog zien
kan straks ook nog je gaat niet stiekum weg hoor, wij zitten hier voor jouquote:Op zondag 20 februari 2011 02:10 schreef remlof het volgende:
Ow ik moet de laatste aflevering van Levenslied nog zien
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als je liefdes verdriet heb kan je beter marco b opzettenben je ook zo van je liefdesverdriet af
Ow ja, dan blijf ik nog effequote:Op zondag 20 februari 2011 02:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan straks ook nog je gaat niet stiekum weg hoor, wij zitten hier voor jou
sommige nummers van George vind ik best mooi, meen ik al ben ik meer van de soulmuziek,quote:Op zondag 20 februari 2011 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Maar vind je het wat of is het te??
Ik geef je geen ongelijkquote:Op zondag 20 februari 2011 02:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sommige nummers van George vind ik best mooi, meen ik al ben ik meer van de soulmuziek,
en vanmiddag had ik een Marvinmiddag
Al gedaan, dat was GMquote:Op zondag 20 februari 2011 02:17 schreef Toverheks het volgende:
en posten jullie eens een nummertje wat julle echt de mooiste vinden.........
ja luister nu, en hou niet van rockbands maar ballads kunnen ze maken deze kan ik helemaal meebrullen prachtig nummer mooi tekstquote:
even metalica afluisteren en dan de jouwequote:Op zondag 20 februari 2011 02:20 schreef remlof het volgende:
Dit vind ik één van de mooiste nummers ever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |