nou sucses dan Remlofquote:Op zondag 20 februari 2011 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, spelletjes, ik heb net MAME geïnstalleerd, eens kijken of ik BombJack en Zaxxon aan de praat krijg
Ja hè Heksie. Moet jij er niet op uit met je bezem nu het volle maan is?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef Toverheks het volgende:
wat een gekut weer he mannen vanacht
wat staat dat er raar ff overnieuw................
al dat gekut s`nachts, he mannen![]()
is het volle maanquote:Op zondag 20 februari 2011 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hè Heksie. Moet jij er niet op uit met je bezem nu het volle maan is?
hoi hoi, ben jij de stalker van Remlof danquote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry Remlof, heb je achtervolgt naar een SC waar men nog post op dit tijdstip![]()
Hoi allemaal
Nee hoor, maar als hij nog ergens kan posten moet er nog ergens volk rondhangenquote:
NU welquote:Op zondag 20 februari 2011 01:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi hoi, ben jij de stalker van Remlof dan
ola manquote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry Remlof, heb je achtervolgt naar een SC waar men nog post op dit tijdstip![]()
Hoi allemaal
Er klopt iets niet in mijn NL nu![]()
Dit is een POL-vriendinquote:Op zondag 20 februari 2011 01:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Rem vertel eens wat wij niet weten
oh dus in elk stadje een ander schatje Remlofquote:
Is dat nieuws dan??quote:Op zondag 20 februari 2011 01:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dus in elk stadje een ander schatje Remlof![]()
Dank je!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:33 schreef Toverheks het volgende:
Een warm welkom voor Whiskers van mij, gooi ik er ff een lekker nummertje voor je in, wat heet lekker, de beste mooiste ooit gemaakt geschreven en gezongen door mijn marvin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |