Capello ?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:02 schreef jappy-b het volgende:
Wie was de trainer van AC milan in de periode van 1991-1996
quote:
De eerste? Ik weet wel dat het een van de eerste was volgens mijquote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef tong80 het volgende:
Wat is het enige WK waar geen finale werd gespeeld ?
TOen was hij 12 of 13quote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef msnk het volgende:
[..]![]()
Moest toch even lachen
[..]
De eerste? Ik weet wel dat het een van de eerste was volgens mij
1930?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef tong80 het volgende:
Was dat niet met dat gijzelingsdrama, of was dat de olympische spelenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef tong80 het volgende:
Dat was munchen olymp.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Was dat niet met dat gijzelingsdrama, of was dat de olympische spelen
Nou verwacht ik wel dat je ook een korte verklaring over het hoe en waarom geeft...quote:
De laatste ronde was in een poule systeem waarbij alle landen tegen elkaar speelden.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nou verwacht ik wel dat je ook een korte verklaring over het hoe en waarom geeft...
Graag gedaanquote:Op zondag 20 februari 2011 22:06 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Kijk, dat is nog eens volledige info![]()
In 1950 deden 16 landen verdeeld over 4 poules mee. De poulewinnaars werden weer geplaatst in een finalepoule. De winnaar van deze poule werd uiteindelijk wereldkampioen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nou verwacht ik wel dat je ook een korte verklaring over het hoe en waarom geeft...
De meesten hier in dit topic zijn best wel newbiesquote:Op zondag 20 februari 2011 23:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dit wikipedia je allemaal toch?
Link plx.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
De meesten hier in dit topic zijn best wel newbies
Ik was 12 jaar geleden op TV bij een voetbalkwis van de KRO. Er waren 1500 aanmeldingen.
Er werden er 60 geselecteerd na 3 voorrondes. Ik werd uiteindelijk 2e omdat de finale man tegen man multiple choice was. Gezien ik weegschaal ben twijfelde ik te veel
De video ervan circuleerde tussen Fokusers uit het Hools topic. Dus het valt te controleren
Je bedoelt niet stokoud.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
De meesten hier in dit topic zijn best wel newbies
Vidplx.quote:Ik was 12 jaar geleden op TV bij een voetbalkwis van de KRO. Er waren 1500 aanmeldingen.
Er werden er 60 geselecteerd na 3 voorrondes. Ik werd uiteindelijk 2e omdat de finale man tegen man multiple choice was. Gezien ik weegschaal ben twijfelde ik te veel
De video ervan circuleerde tussen Fokusers uit het Hools topic. Dus het valt te controleren
Een vriend van me gaat hem op DVD branden en op You Tube zetten. Dus nog even geduldquote:
DiegoArmandoMaradona even vragen.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef msnk het volgende:
Argentinië competitie, wie gaat dat nou raden man. Al waren het 50 penalty's
Die gaat meteen op Wikipedia zoekenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
DiegoArmandoMaradona even vragen.![]()
Mijn excuses. Foutje. Het is wel een bekende speler.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:36 schreef msnk het volgende:
-5 voor tong80 omdat hij loog! Was een interland van Argentinië.
Ja hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 23:39 schreef tong80 het volgende:
Excuses aanvaard ? En kende je de speler ?
Het is niet echt lang geleden dat ie in Italië speelde.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja hoorEn nee ik heb geen idee wie hij is
Sjonge jonge zeg, je blijft maar misinformatie verspreidenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is niet echt lang geleden dat ie in Italië speelde.
Wees niet bang ik ga zo slapen. Je hebt weer eens gelijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Sjonge jonge zeg, je blijft maar misinformatie verspreidenSpanje staat hier. En ik was toen 13, dus geen idee
Slaapsequote:Op zondag 20 februari 2011 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wees niet bang ik ga zo slapen. Je hebt weer eens gelijk.
Morgen ben ik meer uitgeslapen.
Antool +1quote:Op zondag 20 februari 2011 23:56 schreef Anatool het volgende:
Martin Palermo
Levende legende in Argentinië
Kloon van tong? Hoe de fuck ken je de jaartallenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:34 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
De Sovjet Unie in 1964, 1972 en 1988
Ik kan geen klonen maken maar verander vanaf nu de regels.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Kloon van tong? Hoe de fuck ken je de jaartallen
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:45 schreef Agüero het volgende:
Pele heeft drie keer gewonnen maar ben niet zeker dat hij alle keren de finale heeft gespeeld.
Nee. Maar de vraag duurde te lang.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:27 schreef Gramulanion het volgende:
Mag je vier namen tegelijk noemen?
Hij wilde niet zwemmen maar moest het toch doenquote:
Jean marie pfaff ?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij wilde niet zwemmen maar moest het toch doen
Trusten
Nee zijn jongere broertjequote:Op maandag 21 februari 2011 20:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Kloon van tong? Hoe de fuck ken je de jaartallen
PIETERTJEEEEEE!!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij wilde niet zwemmen maar moest het toch doen
Trusten
tong80 die een reeks van 240+ vergeet? ...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:33 schreef Agüero het volgende:
Bij het verhaal achter die vraag even wezen googlen en toen kwam ik uit onder andere uit op een Voetbalquiz op FOK!, moet die omhoog?
VBL kwis #242: Welke speler wordt "de Knoest" genoemd?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:03 schreef DeTolk het volgende:
Ik zocht Shearer
http://www.lachenomvoetbal.nl/kijk/34/
Ik wist dat Shearer ooit een rode kaart aan een scheids had gegeven, heb alleen het moment erbij gezochtquote:
Klopt, maar was goed geweest als je het zou weten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:44 schreef Agüero het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar dat was de vraag ook niet.
quote:
quote:Dubbele cijfers
Er werden twee records verbroken, toen de hoogste score ooit in een internationale landenwedstrijd werd behaald door Australië. Dat gebeurde tegen Amerikaans Samoa in de WK-kwalificatiegroep 1 in de Oceanië Groep. Op 11 April 2001 won Australië met 31-0 en Archie Thompson van dat land maakte 13 treffers in die wedstrijd. Dit is het grootste aantal doelpunten ooit gemaakt door een enkele speler in een WK-wedstrijd.
Hurst.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:20 schreef Agüero het volgende:
Geoff, z'n achternaam weet ik niet meer.
Juve en Benfica 5x is goed.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Juve en Benfica. of Real en Benfica.
5x.
Van Aanholt is verhuurd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:17 schreef Saekerhett het volgende:
Van Aanholt moet er ook nog bij. En daarnaast zullen er wel een handvol 'onbekende' Nederlandse spelers in de PL spelen.
Was dat niet Wijnaldum?. Hoop niet dat de exacte leeftijd wilt wetenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie is de jongste Feyenoord-Debutant?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:07 schreef Piebe het volgende:
[..]
Was dat niet Wijnaldum?. Hoop niet dat de exacte leeftijd wilt weten
+1quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:07 schreef Piebe het volgende:
[..]
Was dat niet Wijnaldum?. Hoop niet dat de exacte leeftijd wilt weten
Makkie, Ruud Geels.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:18 schreef Piebe het volgende:
Next Question.
Wie is naast Ronald Koeman, de enige Nederlandse voetballer die voor zowel Ajax, Feyenoord als PSV uitkwam.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:35 schreef Paul-89 het volgende:
In welk jaar werd de terugspeelbal-regel aangepast, waardoor keepers de bal na een terugspeelbal niet meer in de handen mochten pakken ?
Hij is makkelijk op te zoeken maar ik vraag me af of iemand het uit zijn blote bolletje weet.
Owh, zou het niet uit m'n hoofd weten dat het 25 juli was.quote:
Tshabalalaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Owh, zou het niet uit m'n hoofd weten dat het 25 juli was.
Wie maakt de eerste goal op het WK (2010)! Niet opzoeken, en goed opschrijven.
Iniestaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef Agüero het volgende:
Even een makkie, wie maakte het laatste doelpunt op WK 2010?
+1quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iniesta
Die wou ik hierna vragen
+0,5.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef Piebe het volgende:
De Rooney van Azie / Noord-Korea. Maar dat telt niet vrees ik
Nederland en Spanje .. beide 1?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:09 schreef Agüero het volgende:
Welk(e) team(s) verloor/verloren op het WK 2010 de minste wedstrijden?
+1quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Griekenland? N-Zeeland?
Er was een land die 3x gelijkspeelde ..
Gezellig toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Leuk man mekaar de hele tijd vragen stellen
Ok.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geweldig, lijkt net dumpert dit met al die +1 zooi
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef Doublepain het volgende:
Welke speler scoorde de meeste Europese goals voor PSV...? (als je voor PSV bent en het opzoekt op google dan ben je geen PSVer
7-0 of 6-0 werd het dacht ik. Saint Etienne was toen nog een europese topclub.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:05 schreef Swennus het volgende:
Shit net te laat!
1 doelpunt van Johnny Rep
6-0 inderdaad!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
7-0 of 6-0 werd het dacht ik. Saint Etienne was toen nog een europese topclub.
Misschien moeten we een regel invoeren dat als er een kwartier na een goed antwoord geen nieuwe vraag is gesteld iedereen een vraag mag stellen. Misschien is Anatool pas morgen weer on line.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:36 schreef Swennus het volgende:
Ik heb nog wel een, maar denk dat ie nog wel een keer te raden is.
Nieuwe regel was al ingevoerd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien moeten we een regel invoeren dat als er een kwartier na een goed antwoord geen nieuwe vraag is gesteld iedereen een vraag mag stellen. Misschien is Anatool pas morgen weer on line.
Sorry niet gezien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nieuwe regel was al ingevoerd.
Seriouslyquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:22 schreef Saekerhett het volgende:
Wie scoorden de drie goals voor Liverpool in de reguliere speeltijd in de finale van de Champions League in 2005 tegen AC Milan? Op volgorde graag
Goed. Was ook een Makkie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Seriously. Iedereen heeft die wedstrijd wel gezien lijkt mij.
Steven Gerard
Smicer
Xabi Alonso
Was dat niet Rijkaard?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:27 schreef Smoofie het volgende:
Wie hield de bal binnen op de lijn bij Ajax - AC Milan waar het winnende doelpunt van Kluivert uit volgde>
Gvdquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gvd
Laatste poging, anders moet iemand anders het maar zeggen, anders kan ik wel blijven gokken, omdat ik alles spelers van Ajax op het veld op dat moment wel weet.
Blind?
'Overmars....Davids...de bal naar Rijkaard....Rijkaard...Rijkaard....bal op Kluivert...KLUIVERT KLUIVERT...JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:27 schreef Smoofie het volgende:
Wie hield de bal binnen op de lijn bij Ajax - AC Milan waar het winnende doelpunt van Kluivert uit volgde?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Overmars....Davids...de bal naar Rijkaard....Rijkaard...Rijkaard....bal op Kluivert...KLUIVERT KLUIVERT...JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !
Ohhhh dat moment bij de zijlijn, gvd ik dacht een situatie waarin Milan in de aanval was en de bal min of meer van de doellijn werd weggewerkt, waaruit de aanval van Ajax volgde. Ja, dit wist ik ook wel, dat dat Overmars wasquote:
=( Maar nu moet ik stoppen met het denken aan die wedstrijd, anders krijg ik weer vergane glorie verdrietquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ohhhh dat moment bij de zijlijn, gvd ik dacht een situatie waarin Milan in de aanval was en de bal min of meer van de doellijn werd weggewerkt, waaruit de aanval van Ajax volgde. Ja, dit wist ik ook wel, dat dat Overmars was
Toen ik het postte kreeg ik weer kippenvel. Heb het destijds op video opgenomen en op casette. Het casette bandje heb ik wel 20 keer teruggeluisterd. Jacques van Gelder was co-commentator. Ben de naam vergeten van de andere verslaggever. Maar je hoort van Gelder uit zijn dak gaan als ie niet aan het woord is.quote:
Juist. Inmiddels gescheiden van Anita.quote:
Peru klopt, uitslag ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:20 schreef tong80 het volgende:
Peru en Etienne graanoogst speelde niet bij de 6-0
Omkoping toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:22 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Peru klopt, uitslag ook.
Maar bijzondere had te maken met het thuisvoordeel.
De omkoping is nooit officieel bewezen.quote:
Begrijp je de grap over Graanoogst ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:22 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Peru klopt, uitslag ook.
Maar bijzondere had te maken met het thuisvoordeel.
Nee, leg maar uit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begrijp je de grap over Graanoogst ?
Peru kreeg voor een paar jaar lang gratis graan van Argentiniëquote:
Dat was toch in het kader van "ontwikkelingshulp" en verder een "toevalligheid".quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Peru kreeg voor een paar jaar lang gratis graan van Argentinië
Ik wil het wel doen.quote:
Branco er niet in gestaan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:46 schreef tong80 het volgende:
Stel leonardo had geen rode kaart gekregen op het WK-94. Dan had..........
Stade Reimsquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:48 schreef Flitspaal het volgende:
Een van de 2 Franse clubs waar Just Fontaine speelde?
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:55 schreef Piebe het volgende:
Flitspaal stelt de volgende vraag. Voor dat het helemaal uit de hand loopt.
Vraag van Aguero mag ook nog beantwoord worden. Maar degene die het goede antwoord geeft op de nieuwe vraag van Flitspaal mag de volgende vraag stellen.
Dit geld tot morgenavond 22:56.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:55 schreef Agüero het volgende:
Die wist ik niet.
Di Stefano kwam voor drie landen uit, welke?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef Agüero het volgende:
6-2.
Laatste wedstrijd van Camataru als ik het goed heb.
Columia. Árgentinié en Spanje ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:10 schreef Agüero het volgende:
Di Stefano kwam voor drie landen uit, welke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |